Daarom ookquote:
Ach... dat gezeik ook telkens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Baliemedewerker hè? Ik ben dan de persoon aan de andere kant die een cheeseburger zonder kaas bestelt
Ik heb er niet veel van gezien om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
Ik vond JPB wel sympathiek, neemt niet weg dat ie een faal-MP was die vier kabinetten zag stranden natuurlijk
Dan lees je zeer selectief, maar da's mij best hoorquote:
Lol, nee.quote:
Niet mogen is een groot woord. Je bent gewoon een neuroot.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan lees je zeer selectief, maar da's mij best hoor![]()
Als je me niet mag je me niet.. Prima
En jij een narcistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord. Je bent gewoon een neuroot.
Je moet ook niet gaan phpen, als ik een politicus afzeik die jij wil verdedigen moet je mij niet proberen af te zeiken maar met argumenten komen waarom ik er naast zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol, nee.
Ik bedoel meer dit soort gezeik. Jij de boel uitlokken met Rutte afzeiken, ik erop reageren met jou afzeiken.
Ik heb er even geen zin in. Morgenvroeg heb ik een bak of 3 op en dan stroop ik de mouwen weer op.
Helaas kick je daar wel een beetje op.quote:
Zoals ik al zei: narcistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas kick je daar wel een beetje op.
Neuroten loop ik hard bij weg.
Prima. Ik heb er nu even geen zin in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan phpen, als ik een politicus afzeik die jij wil verdedigen moet je mij niet proberen af te zeiken maar met argumenten komen waarom ik er naast zit.
Whatever pays the bills.quote:
Dat is het ook. Ben een beetje duf. Kan niet goed slapen, heb een plaklaag op mijn lijf die ik er eraf wil douchen... maar even geen zin in heb.quote:
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ben een beetje duf. Kan niet goed slapen, heb een plaklaag op mijn lijf die ik er eraf wil douchen... maar even geen zin in heb.
Dus even roken en fokken.
Wat een luxe. Mijn wekker gaat om 7.00 uur weer en meestal wordt ik zelf al eerder wakker.quote:
Dan pasquote:
Maar snel weg gaan dan... Hou je de schade beperktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:40 schreef 3-voud het volgende:
Best wel triest dat ik rond dit tijdstip hier hang. Oh boy...
quote:
Nee, wat aan het internetten, filmpje aan het kijken, B&B aan het terugkijken. Fles wijn aan het leegmaken. Heerlijk, student zijn.quote:
Ok, aan het genieten dus??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, wat aan het internetten, filmpje aan het kijken, B&B aan het terugkijken. Fles wijn aan het leegmaken. Heerlijk, student zijn.
Het was hier hartje zomer.quote:
Dan gisteren?? Ja, idd.. Maar toen had ik een tuin tot mijn beschikkig en vandaag niet.. Dus het kwam precies goed uitquote:
quote:Spreker, Dagvoorzitter
Op zoek naar boeiende spreker of voortreffelijke dagvoorzitter?
www.arendjanboekes...
Niet onevenredig met de gesprekken overdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de nachtelijke gesprekken in de SC van een bedenkelijk niveau?
Ooh ja, en morguh
Gezopen gisteravond?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Wat is wakker worden toch het vreselijkste moment van de dag, alsof je uit een narcose ontwaakt en merkt dat je tijdens de operatie per ongeluk uit het bed bent gevallen en met je kop de grond in de OK hebt geraakt.
Dat is het erge, niet gezopen en ik kon vandaag gewoon uitslapen, maar toch heb ik het gevoel alsof er een goederentrein over me heen is gereden, vooral zo'n heel dof gevoel in je hoofd. Duurt eventjes een half uurtje en een douche, maar dan is het weer over.quote:
Hm. Tijdens de operatie in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Wat is wakker worden toch het vreselijkste moment van de dag, alsof je uit een narcose ontwaakt en merkt dat je tijdens de operatie per ongeluk uit het bed bent gevallen en met je kop de grond in de OK hebt geraakt.
Ben het eventjes aan het luisteren.quote:
En die 15 procent an sich is niet teveel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Kabinet de fout in met groei aantal zorgleerlingen
Grappig dat bepaalde users met de grote bek vooraan stonden om te schreeuwen dat elke Jan Lul tegenwoordig wordt aangemerkt als hulpbehoevend. Blijken de kalme, rationele denkers het weer eens bij het juiste eind te hebben.
Verder natuurlijk een kwalijke zaak. Het kabinet rechtvaardigt harde ingrepen door naar die sterke stijging te verwijzen en nu blijkt er niets van waar te zijn. Dat betekent overigens niet dat er niet moet worden bezuinigd, maar wellicht is het een idee om de botte bijl op te bergen.
Het gezeur is toch met alles hetzelfde, zie ook het "probleem" van langstudeerders, dat is ook niet-existent maar toch maken ze er een enorm punt van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Kabinet de fout in met groei aantal zorgleerlingen
Grappig dat bepaalde users met de grote bek vooraan stonden om te schreeuwen dat elke Jan Lul tegenwoordig wordt aangemerkt als hulpbehoevend. Blijken de kalme, rationele denkers het weer eens bij het juiste eind te hebben.
Verder natuurlijk een kwalijke zaak. Het kabinet rechtvaardigt harde ingrepen door naar die sterke stijging te verwijzen en nu blijkt er niets van waar te zijn. Dat betekent overigens niet dat er niet moet worden bezuinigd, maar wellicht is het een idee om de botte bijl op te bergen.
Of dat teveel is of niet dat moet men bepalen door een analyse van de toename, alleen het getal zelf zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
En die 15 procent an sich is niet teveel?
Darwin draait zich om in z'n graf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
Nou, een toename van 15% van een bepaald aantal zwakkeren lijkt mij eufemistisch uitgedrukt zorgwekkend
Heb hem geluisterd, vind deze uitvoering wel leuk gedaan. Het zou vooral passend zijn als VS en ik onze pan-Arabische Unie aankondigen, terwijl we dan via een lange weg naar de hal van de grote revolutie lopen om het historische bericht wereldkundig te maken.quote:
He, jij dubieuze conservatief. Je stelt geen donder voor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Darwin draait zich om in z'n graf.
Het is natuurlijk een stuk minder dan 65 procent? Bovendien had ik verwacht dat je kon lezen. Nergens beweer ik dat 15 procent weinig is en dat er derhalve niet moet worden bezuinigd. Dat percentage moet echter van invloed zijn op het bedrag dat wordt bezuinigd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
En die 15 procent an sich is niet teveel?
Sorry, ik ga al.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
He, jij dubieuze conservatief. Je stelt geen donder voor!
Zo gek is dat natuurlijk niet. De bevolking groeit en daarmee ook het aantal hulpbehoevenden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
Nou, een toename van 15% van een bepaalde groep lijkt mij eufemistisch uitgedrukt zorgwekkend
Ligt dat dan aan die groep kinderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef eriksd het volgende:
Nou, een toename van 15% van een bepaalde groep lijkt mij eufemistisch uitgedrukt zorgwekkend
Ja, het is minder. Je wiskundiginzicht is in orde. Nu kan ik ook lezen en zie dat je het meteen aangrijpt om bezuinigingen door te strepen. Kennelijk vind je 15% dan niet teveel. Ik redeneer logisch door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een stuk minder dan 65 procent? Bovendien had ik verwacht dat je kon lezen. Nergens beweer ik dat 15 procent weinig is en dat er derhalve niet moet worden bezuinigd. Dat percentage moet echter van invloed zijn op het bedrag dat wordt bezuinigd.
Verstandig. Je moet het ook niet willenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef eriksd het volgende:
Ik trek mij bij voorbaat terug uit de politiek.
Goed plan, maar we modelleren het wel naar de keizerrijken van weleer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hem geluisterd, vind deze uitvoering wel leuk gedaan. Het zou vooral passend zijn als VS en ik onze pan-Arabische Unie aankondigen, terwijl we dan via een lange weg naar de hal van de grote revolutie lopen om het historische bericht wereldkundig te maken.
Ik wist niet dat de bevolking sinds 2003 met 15% is gestegen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo gek is dat natuurlijk niet. De bevolking groeit en daarmee ook het aantal hulpbehoevenden.
Ligt aan het feit dat "iedereen" tegenwoordig moet uitblinken in het onderwijs, en de stupide mensen die doorgaans aan de lopende band bleven staan heten nu "beperkt" en krijgen al die extra aandacht om ze alsnog door het traject te slepen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan die groep kinderen?
Aan het onvermogen van blonde PABO-bimbo's om met "uitdagende" kinderen om te gaan?
Ligt het aan vaders met genetisch zwak zaad die alleen nog maar defecte kinderen produceren?
Wat loop je nou bijdehand te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de bevolking sinds 2003 met 15% is gestegen?
quote:
Het onderwijs moet gewoon op stand blijven, desnoods blijven die "hulpbehoevenden" maar in de fabriek, wat kan ons dat verrotten, aardbeienplukkers hebben we ook hard nodig, getuige onze telers.quote:
Door te strepen? Zit je weer typisch rechtse conclusies te trekken, ongefundeerd dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het is minder. Je wiskundiginzicht is in orde. Nu kan ik ook lezen en zie dat je het meteen aangrijpt om bezuinigingen door te strepen. Kennelijk vind je 15% dan niet teveel. Ik redeneer logisch door.
Gezien het feit dat php nu ook in het topic voor autisme rondloopt kan jij nog wel eens een heel goed punt hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt aan het feit dat "iedereen" tegenwoordig moet uitblinken in het onderwijs, en de stupide mensen die doorgaans aan de lopende band bleven staan heten nu "beperkt" en krijgen al die extra aandacht om ze alsnog door het traject te slepen.
Te hoge verwachtingen dus.
We kunnen ze natuurlijk ook op de trein zetten! Of niet, ouwe sociaal-darwinist?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het onderwijs moet gewoon op stand blijven, desnoods blijven die "hulpbehoevenden" maar in de fabriek, wat kan ons dat verrotten, aardbeienplukkers hebben we ook hard nodig, getuige onze telers.
Daarom eist het kabinet ook meer efficiëntie, en snijden ze in het budget. In plaats van iedere josti te financieren z'n leven te vergallen in de schoolbanken word er nu gewoon gekeken naar welke mensen nog wel enige potentie hebben, en de rest moet maar z'n lot accepteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat php nu ook in het topic voor autisme rondloopt kan jij nog wel eens een heel goed punt hebben.
Echter is dat wel pijnlijk voor de mensen die wel een probleem hebben, dat ze in dezelfde hoek komen te staan dan de fakers.
Dan moeten we in de nabije toekomst maar ook een geheime agenda gaan verzinnen, elk dubieus leiderschapsduo heeft er namelijk één.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, maar we modelleren het wel naar de keizerrijken van weleer.
World domination!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten we in de nabije toekomst maar ook een geheime agenda gaan verzinnen, elk dubieus leiderschapsduo heeft er namelijk één.
Nee, maar wil je met (tien)duizenden euro's mensen als php door het onderwijs slepen om ze dan op een manageriale functie te zetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We kunnen ze natuurlijk ook op de trein zetten! Of niet, ouwe sociaal-darwinist?
Neu, het aantal jongeren neemt volgens mij niet toe. Al heb ik de exacte getallen niet paraat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo gek is dat natuurlijk niet. De bevolking groeit en daarmee ook het aantal hulpbehoevenden.
Heb je Evil Genius wel eens gespeeld?quote:
Nee, er wordt simpelweg te hard gesneden in het passend onderwijs. Jongeren die echt hulp nodig hebben, worden daarvan de dupe. Bezuinigen is een ding, maar graag met beleid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom eist het kabinet ook meer efficiëntie, en snijden ze in het budget. In plaats van iedere josti te financieren z'n leven te vergallen in de schoolbanken word er nu gewoon gekeken naar welke mensen nog wel enige potentie hebben, en de rest moet maar z'n lot accepteren.
Het aantal jongeren is de afgelopen acht jaar niet gestegen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Neu, het aantal jongeren neemt volgens mij niet toe. Al heb ik de exacte getallen niet paraat.
Ik vind dat het kabinet Rutte genoeg "beleid" toepast in deze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, er wordt simpelweg te hard gesneden in het passend onderwijs. Jongeren die echt hulp nodig hebben, worden daarvan de dupe. Bezuinigen is een ding, maar graag met beleid.
Nee, maar mensen die een echt probleem hebben moet je niet in de kou zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wil je met (tien)duizenden euro's mensen als php door het onderwijs slepen om ze dan op een manageriale functie te zetten?
Think again.
Nooit van gehoord, maar klinkt wel als iets waar ik in uit kan blinken, vertel?quote:
Daarom zeg ik ook bezuinigen, niet afschaffen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die een echt probleem hebben moet je niet in de kou zetten.
Zoals gezegd, fakers of mensen waar niet echt iets mis mee is die hoef je niet op sleeptouw te nemen.
Je hebt ook geen flauw benul wat passend onderwijs inhoudt, of wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wil je met (tien)duizenden euro's mensen als php door het onderwijs slepen om ze dan op een manageriale functie te zetten?
Think again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |