Ok, aan het genieten dus??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, wat aan het internetten, filmpje aan het kijken, B&B aan het terugkijken. Fles wijn aan het leegmaken. Heerlijk, student zijn.
Het was hier hartje zomer.quote:
Dan gisteren?? Ja, idd.. Maar toen had ik een tuin tot mijn beschikkig en vandaag niet.. Dus het kwam precies goed uitquote:
quote:Spreker, Dagvoorzitter
Op zoek naar boeiende spreker of voortreffelijke dagvoorzitter?
www.arendjanboekes...
Niet onevenredig met de gesprekken overdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de nachtelijke gesprekken in de SC van een bedenkelijk niveau?
Ooh ja, en morguh
Gezopen gisteravond?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Wat is wakker worden toch het vreselijkste moment van de dag, alsof je uit een narcose ontwaakt en merkt dat je tijdens de operatie per ongeluk uit het bed bent gevallen en met je kop de grond in de OK hebt geraakt.
Dat is het erge, niet gezopen en ik kon vandaag gewoon uitslapen, maar toch heb ik het gevoel alsof er een goederentrein over me heen is gereden, vooral zo'n heel dof gevoel in je hoofd. Duurt eventjes een half uurtje en een douche, maar dan is het weer over.quote:
Hm. Tijdens de operatie in bedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen allemaal.![]()
Wat is wakker worden toch het vreselijkste moment van de dag, alsof je uit een narcose ontwaakt en merkt dat je tijdens de operatie per ongeluk uit het bed bent gevallen en met je kop de grond in de OK hebt geraakt.
Ben het eventjes aan het luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |