Duurt veel te lang zonder een EK of WK ertussenquote:
Ja wat dat betreft zijn we flink verwend afgelopen zomerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Duurt veel te lang zonder een EK of WK ertussen
Wedstrijddagen sowieso al is het alleen voor de gezelligheid en geouwehoerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
Van de ene kant denk ik : Lekker, even geen gestress/gezeik. Maar ik weet dat ik na 2 weken alweer die wedstrijdspanning mis. Gelukkig kunnen we nog wel discussiëren over eventuele aankopen etc.
Niet hetzelfde natuurlijk. Het doelpunt van Feyenoord was van belang voor Ajax, een doelpunt van Twente is niet van belang voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:20 schreef Vetzakje het volgende:
Gaat extra gezellig worden wanneer Twente scoort tegen Ajax
Krijg je dezelfde taferelen als 2/3 weken geleden wanneer Feyenoord scoorde
Voor de (meeste) supporters wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde natuurlijk. Het doelpunt van Feyenoord was van belang voor Ajax, een doelpunt van Twente is niet van belang voor Feyenoord.
Denk dat de Kuip evengoed wel juicht als Twente scoortquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde natuurlijk. Het doelpunt van Feyenoord was van belang voor Ajax, een doelpunt van Twente is niet van belang voor Feyenoord.
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat de Kuip evengoed wel juicht als Twente scoort
Buffel zegt dat hij wel bij Feyenoord past.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Jelle Vossen niets voor ons zou vast geen 5mil moeten kosten.
Nou als Thomas Buffel dat zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buffel zegt dat hij wel bij Feyenoord past.
Halen !!!quote:
Het is niet voor eigen belang nee maar ik weet zeker dat de vreugde er niet minder om zal zijn. Bij mij ook niet overigens hoor zo ben ik ook wel. Zeker na dat gejuich van hun wanneer Feyenoord scoordequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is volgende maand een WK.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef eight het volgende:
[..]
Duurt veel te lang zonder een EK of WK ertussen
Wat dammen of zoquote:
Wk onder 17 in Mexico.quote:
Nou hoera manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wk onder 17 in Mexico.
Met Nederland.
En als ze eenmaal het échte Nederlands Elftal bereiken zijn het geen Feyenoorders meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou hoera man![]()
Al zal Feyenoord daar ongetwijfeld weer flink vertegenwoordigd zijn
Dat is zo gek toch niet.quote:
kan dus alleen door opnieuw geld te lenen van Blokland en Co, ben benieuwd of het risico weer voor Feyenoord is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is zo gek toch niet.![]()
En mochten we hem kunnen halen zonder vreemde constructies en afbetalingen moeten we dat vooral niet nalaten, mag ie z'n Ajax-pyama houden.
"Nu" bekend is? Dat is al bekend sinds die kerels Fernandez e.d. kochten, is ook nooit verzwegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef macca728 het volgende:
ben benieuwd wanneer Blokland met pek en veren weg wordt gejaagd nu bekend is dat hij gewoon 5% rente kreeg zonder risico over zijn geleende kapitaal.
Een lening die nu ver onder de markwaarde is omgezet in 49,9 % van de aandelen van Feyenoord.
quote:Dost ziet wel iets in een overstap
dost.jpgsc Heerenveen-aanvaller Bas Dost speelt volgend seizoen mogelijk voor Feyenoord. Voetbal International meldde maandag dat investeerders een echte versterking willen halen, Dost is daarbij in beeld. De spits ziet wel iets in een overstap.
In januari wilde Feyenoord de aanvaller ook al halen, maar Heerenveen ging niet akkoord met het bod van vier miljoen euro. Nu wil de Rotterdamse ploeg weer een poging wagen met behulp van ‘De Vrienden van Feyenoord.
“Feyenoord is een mooie club met een fantastische achterban”, vertelde de 21-jarige oud-spits van FC Emmen en Heracles Almelo aan het Algemeen Dagblad. Eerder leek Dost dit seizoen nog op weg naar Amsterdam.
Ajax zag Dost in de winterstop ook graag komen en de aanvaller spande zelfs een arbitragezaak aan tegen zijn eigen werkgever, maar Heerenveen liet hem niet gaan. “Ik heb al eerder aangegeven dat ik dat niet meer zie gebeuren”, zei Dost, die dit seizoen 31 competitieduels speelde voor Heerenveen en dertien keer scoorde.
niet dat Feyenoord het volledige risico liep bij minder waarde van de belegging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
"Nu" bekend is? Dat is al bekend sinds die kerels Fernandez e.d. kochten, is ook nooit verzwegen.
Dat is toch allang bekend ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
niet dat Feyenoord het volledige risico liep bij minder waarde van de belegging.
Het is gewoon geld lenen tegen rente, niets investeren.
En daarvoor moest Van den Herik weg.
Gelukkig voor ze dat het niet al (meer dan) een week in de media staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef BerryFR het volgende:
De Cler en Bruins krijgen volgens @mkrabby zo te horen dat Feyenoord niet met het duo verder gaat.
Ik twijfel ook aan hem, aan de ene kant denk ik het is wel een talent met scorend vermogen en dan heb je er wel een echte spits bij en aan de andere kant denk ik van haal die maar niet want die is niet helemaal helder en is veels te veel aan het denken voor zo'n talent. Je moet een speler hebben die er schijt aan heeft net als Castaignos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef Cara het volgende:
Ik vind Dost maar een beetje een eng ventje.
Altijd maar met zichzelf bezig en volgens mij zit er in zn hoofd niet echt iets goed.
Dit is er zo een die gaat leiden onder kuipvrees.. en weer geld weggegooid.
Ik deel je mening, ook is het maar de vraag of hij in de spelersgroep past. Maar ik zie hem toch graag naar de Kuip komen, hij is sterk en naast Cisse, die snel is lijkt me dat een goede combinatie. Trouwens zoveel andere opties zijn er niet. Liever geen buitenlandse spits, die heeft een jaar nodig om te wennen..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan hem, aan de ene kant denk ik het is wel een talent met scorend vermogen en dan heb je er wel een echte spits bij en aan de andere kant denk ik van haal die maar niet want die is niet helemaal helder en is veels te veel aan het denken voor zo'n talent. Je moet een speler hebben die er schijt aan heeft net als Castaignos.
Geloof me die is echt heel matig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:19 schreef eight het volgende:
[..]
edit: Misschien Boymans van VVV, waarschijnlijk ook nog een stuk goedkoper.
Het blijft toch lachen met die gasten.quote:Ajax-fans komen met 'Kut Kakkerlakken-sjaal'
De Ajax-fanclub AFcA heeft speciaal voor de ontknoping van de titelstrijd met Fc Twente een nieuw item toegevoegd aan de onlineshop: de Kut Kakkerlakken-sjaal, daarmee niet verwijzend naar Fc Twente maar juist naar de eeuwige rivaliteit met Feyenoord. De kreet 'kut kakkerlakken' kreeg vorig jaar landelijke bekendheid toen deze na de bekerzege op Feyenoord werd geroepen door Jan Vertonghen. De Ajacied kreeg er twee duels schorsing voor.
Vooral dat laatste he...in die prijscategorie weet je praktisch nooit of een spits zich waar kan maken bij zijn nieuwe club.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Gert het volgende:
Het kán weer een dure miskoop worden.
Het lijkt me ook geen jongen die een instabiel elftal op sleeptouw neemt. Daarvoor is hij teveel met zichzelf bezig --> spits --> einzelgänger.
Dat hij een goede talentvolle spits is, staat ook vast. Niet dat ajax nou altijd zo gelukkig is in z'n aankopen maar dat ze Dost in de winterstop voor een paar miljoen wilden overnemen komt niet omdat hij er niets van kan.
En wat koop je dan wél aan zekerheid voor pakweg tussen de 3 en 4 miljoen....
Die wil ik hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft toch lachen met die gasten.
Haha, en als wij komen met kut-joden sjaal wordt er moord en brand geschreeuwd want het is antisemitismequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tis jammer dat dat 1 van de grootst mogelijke obstakels is in de Kuip, Castaignos voldeed aan alle voorwaarden, evenals een paar andere talenten, maja geen geld is weg...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral dat laatste he...in die prijscategorie weet je praktisch nooit of een spits zich waar kan maken bij zijn nieuwe club.
Ik zie Dost graag komen...vind het geen probleem dat hij eerst graag naar Ajax wilde gaan, want dat vind ik heel erg begrijpelijk. Is gewoon een grote club, veel geld, veel aandacht en Europees voetbal. Wanneer je dan geen uitgesproken voorkeur voor een club hebt zeg je daar altijd ja tegen, niks geks aan.
De spelers waar veel mensen hier om roepen bestaan niet (meer):
- technisch begaafd
- hard willen werken
- tevreden met een laag salaris (voor voetbalbegrippen)
- een Feyenoord-hart
Dit is niet meer van deze tijd, waarin Eredivisie-ploegen in de Europa-League net kunnen aanhaken en er in de grote competities een miljonairbestaan lonkt voor middelmatige voetballers.
Heb er eentje besteld.quote:
Serieus.quote:
Dus jij sponsort die gasten ook nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Serieus.
Lache toch.
Kan dat soort dingen wel waarderen.
Net als die gouden kakkerlak op een foto een jaar ofzo geleden.
Hartelijk om gelachen.
De verkoop van Castaignos voor zo'n fooi is gewoon een directe blunder van Leo B.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, en als wij komen met kut-joden sjaal wordt er moord en brand geschreeuwd want het is antisemitisme
[..]
Tis jammer dat dat 1 van de grootst mogelijke obstakels is in de Kuip, Castaignos voldeed aan alle voorwaarden, evenals een paar andere talenten, maja geen geld is weg...
Ach, heb ook de broertjes de Boer gesponsord door Twin Life spullen te kopen.quote:
Wanneer de Feyenoord-fans nu massaal die sjaal gaan kopen en ermee gaan zwaaien, bederf je de pret voor die Ajacieden. Immers, je wordt er niet kwaad om, maar gaat er juist lollig om lopen doen. Zo haal je de angel eruit en is hun hele kinderachtige plannetje mislukt.quote:
Plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sterker nog wij hebben meer haat voor Ajax dan dat we liefde voor Feyenoord hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Vetzakje het volgende:
Beetje kinderachtig weer en maar huilen dat wij Feyenoorders alleen maar bezig zijn met hun
Ach ja... het is dat ik van voetbal zelf houd, maar wat heb ik een hekel aan voetbalsupportersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Vetzakje het volgende:
Beetje kinderachtig weer en maar huilen dat wij Feyenoorders alleen maar bezig zijn met hun
quote:Feyenoord zal de aflopende contracten van Luigi Bruins, Tim de Cler en Rob van Dijk niet verlengen. Ook de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Sřren Larsen en Krisztian Simon zullen De Kuip komende zomer gaan verlaten. Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken medegedeeld.
Omdat die al vastgelegd is tot volgend jaar zomer bij z'n komstquote:
Ik zie het net ja, wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat die al vastgelegd is tot volgend jaar zomer bij z'n komst
Ik vind het overigens wel jammer dat Meeuwis weggaat.
Dit zijn nou ook niet echt doorsnee-supporters vind ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... het is dat ik van voetbal zelf houd, maar wat heb ik een hekel aan voetbalsupporters.
Haha ja want het zijn de Ajacieden die dat zeggen, en niet die nichten uit de politiek. Overigens is kut joden dan theoretisch gezien ook antisemitisme, daar niet vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, en als wij komen met kut-joden sjaal wordt er moord en brand geschreeuwd want het is antisemitisme
[..]
Tis jammer dat dat 1 van de grootst mogelijke obstakels is in de Kuip, Castaignos voldeed aan alle voorwaarden, evenals een paar andere talenten, maja geen geld is weg...
Daar heb je sowieso gelijk in, alhoewel als Ajax 15 mei van Twente zou verliezen heb ik er wel iets langer dan een dag de pest in, daar niet van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zijn nou ook niet echt doorsnee-supporters vind ik.Deze figuren hebben over het algemeen in het maatschappelijke leven geen status en proberen zich middels overdreven gedrag als een supporter+ te profileren zodat ze in dat circuit nog enigszins aanzien hebben.
Ik heb persoonlijk maar weinig op met bovenstaande figuren. Je mag het hier waarschijnlijk niet zeggen, maar ik vind het idioot als je van 's ochtends tot 's avonds alleen maar met een voetbalclub bezig bent en je hele leven daar om heen draait. Wanneer Feyenoord verliest heb ik een kutmiddag en misschien baal ik de dag erna nog, maar het blijft een spelletje. Dat verliezen sommige figuren uit het oog.
Het is pas treurnis als jij je als een baviaan moet gedragen...zowel op de tribunes als rondom het stadion en in de stad. Mensen uitschelden, mishandelen en jezelf schuldig maken aan vandalisme en je vervolgens een 'volwaardigere' supporter voelen dan iemand die zich wel weet te gedragen kan wat mij betreft rekenen op eenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Happel het volgende:
Voetbal een spelletje noemen.
Sowiesoe Kapiteintje, wat een onzin zit je te verkondigen. Mensen beoordelen op basis van hoe ze het voetbal beleven. Treurnis.
quote:Feyenoord zal de aflopende contracten van Luigi Bruins, Tim de Cler en Rob van Dijk niet verlengen. Ook de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Sřren Larsen en Krisztian Simon zullen De Kuip komende zomer gaan verlaten. Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken medegedeeld.
Wat is het dan volgens jou? Oorlog!?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is maar een spelletje, dat moet wel de meest vreselijke uitspraak ooit zijn. Overigens heeft elke club wel een debiel broertje. Bij Ajax heet ie AFCA, bij Feijenoord Lunaticnews.
Is het niet zo dat die spelers waarmee ze niet doorgaan al eerder ontslag hadden moeten aanzeggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)ins_de_cler_van_dijk
[..]
Nee, maar waar zoveel financiële belangen bij komen kan je moeilijk afdoen als een spelletje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou? Oorlog!?
Wat hebben financiele belangen van doen met het punt dat ik wilde maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar waar zoveel financiële belangen bij komen kan je moeilijk afdoen als een spelletje.
Niks mis met Lunaticnews. Die zijn lang niet zo treurig als AFCA.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is maar een spelletje, dat moet wel de meest vreselijke uitspraak ooit zijn. Overigens heeft elke club wel een debiel broertje. Bij Ajax heet ie AFCA, bij Feijenoord Lunaticnews.
Er is een verschil tussen supporters die leven voor de club en hooligans. Jij doet alsof er geen enkel verschil tussen is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is pas treurnis als jij je als een baviaan moet gedragen...zowel op de tribunes als rondom het stadion en in de stad. Mensen uitschelden, mishandelen en jezelf schuldig maken aan vandalisme en je vervolgens een 'volwaardigere' supporter voelen dan iemand die zich wel weet te gedragen kan wat mij betreft rekenen op eenen een enkeltje rechtbank. Op dat soort figuren doel ik. Wanneer jij dat onzin vindt, schort er wat mij betreft iets aan jezelf.
Ik beweer nergens dat ik er zelf ook geen rotgevoel aan overhoud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Lastpost het volgende:
"Het is maar een spelletje", hoe vaak ik die treurige oneliner niet hebt gehoord na een verloren wedstrijd van omstanders die zelf helemaal niets hebben met voetbal, vooral door vrouwen trouwens.![]()
Moet je voor de lol eens GTST uitflikkeren om Discovery Channel aan te zetten, huis te klein.
Jammer van Simon, de rest kan van mij weg.quote:De Cler, Bruins, Van Dijk, Meeuwis, Larsen en Simon weg bij Feyenoord
AMSTERDAM – Feyenoord neemt komende zomer afscheid van een zestal spelers. De aflopende contracten van Tim de Cler, Rob van Dijk, Luigi Bruins en de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Sören Larsen en Krisztian Simon worden niet verlengd.Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken verteld. Van Geel geeft op de clubsite aan dat het besluit om afscheid te nemen van het zestal een aantal lastige overwegingen ten grondslag lag. ''Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.''
Van de spelers die weg moeten, heeft alleen Meeuwis de tweede seizoenshelft een basisplaats. Bruins speelde sinds de zomer van 2007 90 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij 11 keer scoorde. De Cler kwam als linksback 87 competitieduels in actie voor Feyenoord. Voor Rob van Dijk zit het betaalde voetbal er na liefst negentien seizoenen op. De reservedoelman speelde dit seizoen achttien wedstrijden. Simon en Larsen kwamen minder vaak aan spelen toe. De 20-jarige Simon kwam tot acht optredens, waarvan het merendeel als invaller. Larsen kwam tot zes invalbeurten.
Ja hoor, zit vaak genoeg in het stadion. Ik vind het gewoon droevig wanneer je jezelf zo focust op de tegenstander en randzaken als het maken van sjaals met 'kwetsende' teksten ipv gewoon te genieten van het spelletje en je eigen club te steunen. Dat is namelijk de categorie mensen die in het stadion ook helemaal uit z'n naad gaat op de tegenstander en na afloop uit frustratie treinen sloopt of mensen mishandelt omdat ze een ander shirtje dragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis met Lunaticnews. Die zijn lang niet zo treurig als AFCA.
[..]
Er is een verschil tussen supporters die leven voor de club en hooligans. Jij doet alsof er geen enkel verschil tussen is.
Doet me denken aan Ritmo, die keek ook altijd zo zwart/wit. Wereldvreemd is het om zulke uitspraken te doen. Je hebt zeker ook nog nooit een stadion van binnen gezien?
Bij mij is dat echt niet het geval hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar puntje bij paaltje is het inderdaad maar een spel, hoe cliché dat ook mag klinken...weliswaar belangrijk voor velen, maar het blijft een bijzaak in het leven.
Jij scheldt mensen voor kankerjood uit als ze een Ajax-shirtje dragen om ze vervolgens een stomp op hun neus te geven en uit frustratie een vuilnisbak door een winkelruit te gooien? Dat soort mensen bedoel ik namelijk. Die kunnen niet relativeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij mij is dat echt niet het geval hoor.
Tuurlijk...ik kan daar ook van genieten. Ik moest zelf ook glimlachen afgelopen zondag, maar die overdreven focus op een tegenstander in plaats van de wedstrijd zelf heb ik nooit begrepen.quote:
Dat zei je net ook al. Je valt in herhaling. En je zit er compleet naast verder wat betreft die categorie mensen. Maar ik zal niet proberen die mening uit je kop te zetten, want vermoed dat het toch een kansloze zaak is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor, zit vaak genoeg in het stadion. Ik vind het gewoon droevig wanneer je jezelf zo focust op de tegenstander en randzaken als het maken van sjaals met 'kwetsende' teksten ipv gewoon te genieten van het spelletje en je eigen club te steunen. Dat is namelijk de categorie mensen die in het stadion ook helemaal uit z'n naad gaat op de tegenstander en na afloop uit frustratie treinen sloopt of mensen mishandelt omdat ze een ander shirtje dragen
Dat geldt dan ook voor jou, ik geef aan waar bij mij de grens ligt tussen supporter en hooligan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Je valt in herhaling.
Je scheert ze beide over een kam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor jou, ik geef aan waar bij mij de grens ligt tussen supporter en hooligan.
quote:
Supporter. Bezig met de tegenstander, maar ondertussen ook met de wedstrijd.quote:focust op de tegenstander en randzaken als het maken van sjaals met 'kwetsende' teksten ipv gewoon te genieten van het spelletje en je eigen club te steunen.
Hooligan.quote:Dat is namelijk de categorie mensen die in het stadion ook helemaal uit z'n naad gaat op de tegenstander en na afloop uit frustratie treinen sloopt of mensen mishandelt omdat ze een ander shirtje dragen
Ik ben in ieder geval niet het type supporter dat ze graag zien in het maasgebouw, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij scheldt mensen voor kankerjood uit als ze een Ajax-shirtje dragen om ze vervolgens een stomp op hun neus te geven en uit frustratie een vuilnisbak door een winkelruit te gooien? Dat soort mensen bedoel ik namelijk. Die kunnen niet relativeren.
Jij gaat ook naar een wedstrijd als een familielid op sterven ligt? Wanneer je moet overwerken om je schulden af te betalen, omdat je anders je huis wordt uitgezet?
Ok...moet zeggen dat je het wel mooi weet te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet het type supporter dat ze graag zien in het maasgebouw, laten we het daar maar op houden.![]()
Plaats mezelf trouwens niet in de categorie 'hooligans', maar ben wel behoorlijk fanatiek en veel supporters zie ik meer als familie en zie ik ook buiten de wedstrijden om, je helpt ze een handje en steunt ze in moeilijke tijden zoals je ook met goede vrienden doet.
Wat voor labeltje men dan ook op me plakt, uiteindelijk ben ik gewoon supporter van deze geweldige club en ga ik net wat verder op bepaalde fronten dan menig ander, maakt mij niet meer supporter dan een ander maar ook zeker niet minder, ook al zijn velen de fanatiekelingen liever kwijt dan rijk.
Voor mij is het in ieder geval geen bijzaak of maar een spelletje.
Oh shit, nu moet ik me zeker beledigd voelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Supporter. Bezig met de tegenstander, maar ondertussen ook met de wedstrijd.
[..]
Hooligan.
Verder heb je nog fans. Daar behoor jij toe.
Waarom zou jij je beledigd moeten voelen? Just stating the obvious. Er is gewoon een gradatie tussen fan en supporter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit, nu moet ik me zeker beledigd voelen.Krijg je als 'supporter' korting op de kaartjes, dan?
Nja ok...laten we sowieso maar kappen met deze discussie. Heb zelf ook vaak genoeg op vak X gestaan en weet wel hoe het er daar aan toe gaat. Doe zelf ook mee, tot het punt dat er kwetsende spreekkoren worden aangezet...dat vind ik gewoon droevig, dat mag toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou jij je beledigd moeten voelen? Just stating the obvious. Er is gewoon een gradatie tussen fan en supporter.
Maar Lastpost kan het allemaal beter verwoorden Ritmo, dus zal het verder aan hem overlaten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar Lastpost kan het allemaal beter verwoorden Ritmo, dus zal het verder aan hem overlaten.
Tuurlijk, heb ook niet gezegd dat je dat niet droevig mocht vinden. Zelf doe ik ook zelden mee aan kwetsende spreekkoren. Negen van de tien keer is het tegen Ajax, terwijl we spelen tegen bijvoorbeeld RKC. Dat gaat gewoon nergens over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja ok...laten we sowieso maar kappen met deze discussie. Heb zelf ook vaak genoeg op vak X gestaan en weet wel hoe het er daar aan toe gaat. Doe zelf ook mee, tot het punt dat er kwetsende spreekkoren worden aangezet...dat vind ik gewoon droevig, dat mag toch?
Natuurlijk besef ik dat, iedereen bepaald voor zichzelf wat ie vind kunnen en wat niet en voor mij gingen spreekkoren zoals destijds tegen Van Gaal te ver maar het "gehamas" niet, puur omdat ik zelf wel weet dat ik niets tegen Joden in het algemeen heb en we allen doelen op de zelfbenoemde geuzennaam, anders hadden dergelijke spreekkoren ook nooit gekomen in het stadion.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...moet zeggen dat je het wel mooi weet te brengen.Ben er ook niet op uit om een labeltje op mensen te plakken, hoor.
Vind het mooi dat je zo voor de club leeft, maar snap je ook dat er supporters zijn die dat wat minder hebben en de spreekkoren e.d. afkeuren? Wat vind je zelf van spreekkoren e.d.? Doe je daar aan mee?
Kan me hier wel in vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb ook niet gezegd dat je dat niet droevig mocht vinden. Zelf doe ik ook zelden mee aan kwetsende spreekkoren. Negen van de tien keer is het tegen Ajax, terwijl we spelen tegen bijvoorbeeld RKC. Dat gaat gewoon nergens over.
Maar iedereen laat zich wel eens gaan tijdens de westrijd, ook ik. Vroeger wat erger dan nu.
Meeuwis ook wegquote:Bezem door selectie Feyenoord
Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van een zestal spelers. De contracten van Tim de Cler, Rob van Dijk en Luigi Bruins zullen niet worden verlengd. Ook gaat de Rotterdamse club niet door met de huurlingen Marcel Meeuwis, Sřren Larsen en Krisztian Simon.
Technisch directeur Martin van Geel en trainer Mario Been brachten het slechte nieuws persoonlijk over in een zestal individuele gesprekken met de spelers die moeten vertrekken. De afgedankte voetballers hebben van Feyenoord nog wel een uitnodiging ontvangen om rond de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen officieel afscheid te nemen van het publiek.
De contracten van Bruins (24), De Cler (32) en Van Dijk (42) lopen komende zomer af. Zij komen niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis en mogen transfervrij overstappen naar een andere club. Meeuwis, Larsen en Simon zijn tot het einde van dit seizoen gehuurd waarna Feyenoord het drietal eveneens vaarwel zegt.
Lastige beslissing
Volgens Van Geel was het in sommige gevallen een lastige beslissing, die evenwel binnen het gehele technische kader breed werd gedragen. „Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.”
Bruins speelde sinds 2007 als Feyenoorder negentig competitieduels. De Cler kwam tot 87 wedstrijden in de eredivisie voor Feyenoord. Van Dijk debuteerde in 1992 in De Kuip in het betaalde voetbal. Via RKC Waalwijk, PSV, De Graafschap en sc Heerenveen keerde hij in 2008 terug in Rotterdam-Zuid. In de herfst van zijn carričre was hij enige tijd als eerste keeper nog van grote waarde voor Feyenoord.
Helemaal niet!quote:Pastoor wil Roorda meenemen
Alex Pastoor wil Geert Arend Roorda meenemen naar zijn nieuwe club NEC. Roorda is dit halfjaar door SC Heerenveen uitgeleend aan Excelsior, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort.
Pastoor, die volgend jaar naar NEC vertrekt, is zeer gecharmeerd van de 23-jarige Fries. Hij heeft hem kenbaar gemaakt graag volgend seizoen in Nijmegen met hem werken. Het kamp-Roorda verwacht niet dat Heerenveen een exorbitant hoge transfersom vraagt, omdat hij na dit seizoen nog slechts één jaar onder contract staat. Vorige week contracteerde NEC al de transfervrije Excelsior-middenvelder Ryan Koolwijk.
Oh god...ik voel geen liefde voor m'n club.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha die kapiteintje, lachen met hem...
Iedereen heeft een andere definitie van supporter, fan etc, ikzelf ben een supporter van Feyenoord en dat zal heel mijn leven ook blijven. Echt dat over 1 kam scheren van mensen, tuurlijk zijn er hooligans die niet eens naar het voetbal gaan maar naar de actie, supporters leven voor hun club, jij kan dat raar vinden, maar het is liefde, en liefde gaat nooit over. Ik voel die liefde, jij blijkbaar niet, is niks mis mee, maar dan moet je andere mensen die dat wel voelen niet gaan kleineren en in een hokje stoppen.
Ik laat je weten, het is leven of laten leven...
zonder zon geen regen, om het even aan te geven
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.quote:
Ik hoop dat het is omdat Fer gaat bijtekenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.
Zoveel zal Meeuwis toch ook niet verdienen?
Misschien omdat ze verder willen met eigen jeugd zoals Clasie en Mokotjo en het geld dat vrijkomt gebruiken om spelers als Fer, Wijnaldum en Vlaar te strikken nog even bij te tekenen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.
Ja, daar heb ik wel een idee van, stond gewoon in het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
quote:„Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.”
Dan zou PSV een relatief dik salaris besteden aan een speler die je geen kampioen zal maken...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Hamilcar het volgende:
Zal je zien dat bijvoorbeeld een PSV Meeuwis oppikt
Totaal verschillende voetballers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Feyenoord wil Roorda halen ipv Meeuwis
Die vervolgens ook niet veel meer liet zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vervolgens wint Feyenoord die strijd en laat hij eigenlijk niets meer zien maar steelt een onbekende Japanner de harten van de fans met zijn flitsende spel.
Z'n tegenstanders zoeken hem nu ook echt op, geven weinig ruimte meer weg en hij heeft geregeld een dubbele dekking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef Merkie het volgende:
Blijft gewoon een gevaarlijke buitenspeler die elke wedstrijd wel een paar keer z'n man voorbij gaat en en voorzetten geeft. Dat hij niet meer zo exceptioneel presteert als in de eerste twee wedstrijden zegt weinig.
Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.quote:
Inderdaad zeg. Gevaar voor de eigen defensie die pipoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.
Maar die kan je nog beter met salaris en al naar huis kan sturen.
Nee gewoon een achterlijke move van Feyenoordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Lastpost het volgende:
Wel een geniale move van AZ moet ik zeggen.
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.quote:Castaignos: 'Benieuwd naar mijn eerste Inter-training'
Bron: NUsport.nl
“Zenuwachtig niet. Ik ben er wél benieuwd naar. Wat is het geheim achter de successen van Inter? Daar wil ik graag achter komen. Het zal met geld te maken hebben, maar dat alleen is niet genoeg."
"Manchester City kan bijvoorbeeld alles kopen wat het wil, maar prijzen winnen doet die club niet. Er moet toch een goed team worden gevormd. Ik wil graag weten wat zich binnen de ploeg van Inter allemaal afspeelt, hoe al die sterren met elkaar omgaan."
“Het kriebelt, natúúrlijk. Maar het is niet dat ik bang ben of zo. Er zit gewoon wat gezonde spanning in mijn lijf. Ik sta straks tussen allemaal mannen op het veld tegen wie ik opkijk: Eto’o, Milito, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Materazzi… Dat is fantastisch, maar je moet ervoor waken dat je ook weer niet te véél respect voor ze krijgt."
“Toen ik voor het eerst de kleedkamer bij Feyenoord 1 binnenstapte was ik wél zenuwachtig. Maar ja, toen was ik zestien en had ik nog nooit met profvoetballers getraind. De afgelopen jaren heb ik gezien dat grote voetballers eigenlijk net zo zijn als ik. Zij gaan ook gewoon naar de wc, hoor.”.
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Spelers kunnen toch ook zelf nadenken? En anders kunnen ouders bij jongere spelers wel een verstandig advies geven wat betreft de toekomst toch? Waarom altijd meteen naar zaakwaarnemers wijzen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft het toch goed gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.
quote:Aantrekken Roorda voorlopig geen prioriteit bij Feyenoord
10 mei 2011
Het Algemeen Dagblad meldt dat er intern bij Feyenoord wel gesproken is over de interesse voor Geert-Arend Roorda. Daarop zal er voorlopig geen actie worden ondernomen. De middenveld positie heeft voorlopig geen prioriteit van Van Geel, zoals de technisch directeur ook zelf eerder al aangaf. De technisch directeur wil eerst de open plaatsen invullen, alvorens te bekijken waar de selectie eventueel nog verder versterkt kan worden indien daar nog financiele mogelijkheden voor zijn.
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..quote:
Verstandig.quote:
Die werd uitgekotst wegens te arrogant. Hem werd verweten dat hij dacht dat hij de beste was. Alleen bleek hij wel gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als speler een club waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen na amper één seizoen bij het eerste elftal alweer verlaat en denkt al klaar te zijn voor de stap naar zo'n grote Europese topclub terwijl je eigenlijk nog niks hebt laten zien.quote:
Echte Feyenoorder? Zit volgens mij pas 2 jaar bij de club toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |