Haha, en als wij komen met kut-joden sjaal wordt er moord en brand geschreeuwd want het is antisemitismequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft toch lachen met die gasten.
Tis jammer dat dat 1 van de grootst mogelijke obstakels is in de Kuip, Castaignos voldeed aan alle voorwaarden, evenals een paar andere talenten, maja geen geld is weg...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral dat laatste he...in die prijscategorie weet je praktisch nooit of een spits zich waar kan maken bij zijn nieuwe club.
Ik zie Dost graag komen...vind het geen probleem dat hij eerst graag naar Ajax wilde gaan, want dat vind ik heel erg begrijpelijk. Is gewoon een grote club, veel geld, veel aandacht en Europees voetbal. Wanneer je dan geen uitgesproken voorkeur voor een club hebt zeg je daar altijd ja tegen, niks geks aan.
De spelers waar veel mensen hier om roepen bestaan niet (meer):
- technisch begaafd
- hard willen werken
- tevreden met een laag salaris (voor voetbalbegrippen)
- een Feyenoord-hart
Dit is niet meer van deze tijd, waarin Eredivisie-ploegen in de Europa-League net kunnen aanhaken en er in de grote competities een miljonairbestaan lonkt voor middelmatige voetballers.
Heb er eentje besteld.quote:
Serieus.quote:
Dus jij sponsort die gasten ook nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Serieus.
Lache toch.
Kan dat soort dingen wel waarderen.
Net als die gouden kakkerlak op een foto een jaar ofzo geleden.
Hartelijk om gelachen.
De verkoop van Castaignos voor zo'n fooi is gewoon een directe blunder van Leo B.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, en als wij komen met kut-joden sjaal wordt er moord en brand geschreeuwd want het is antisemitisme
[..]
Tis jammer dat dat 1 van de grootst mogelijke obstakels is in de Kuip, Castaignos voldeed aan alle voorwaarden, evenals een paar andere talenten, maja geen geld is weg...
Ach, heb ook de broertjes de Boer gesponsord door Twin Life spullen te kopen.quote:
Wanneer de Feyenoord-fans nu massaal die sjaal gaan kopen en ermee gaan zwaaien, bederf je de pret voor die Ajacieden. Immers, je wordt er niet kwaad om, maar gaat er juist lollig om lopen doen. Zo haal je de angel eruit en is hun hele kinderachtige plannetje mislukt.quote:
Plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft toch lachen met die gasten.
Sterker nog wij hebben meer haat voor Ajax dan dat we liefde voor Feyenoord hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Vetzakje het volgende:
Beetje kinderachtig weer en maar huilen dat wij Feyenoorders alleen maar bezig zijn met hun
Ach ja... het is dat ik van voetbal zelf houd, maar wat heb ik een hekel aan voetbalsupportersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef Vetzakje het volgende:
Beetje kinderachtig weer en maar huilen dat wij Feyenoorders alleen maar bezig zijn met hun
quote:Feyenoord zal de aflopende contracten van Luigi Bruins, Tim de Cler en Rob van Dijk niet verlengen. Ook de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztian Simon zullen De Kuip komende zomer gaan verlaten. Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken medegedeeld.
Omdat die al vastgelegd is tot volgend jaar zomer bij z'n komstquote:
Ik zie het net ja, wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat die al vastgelegd is tot volgend jaar zomer bij z'n komst
Ik vind het overigens wel jammer dat Meeuwis weggaat.
Dit zijn nou ook niet echt doorsnee-supporters vind ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... het is dat ik van voetbal zelf houd, maar wat heb ik een hekel aan voetbalsupporters.
Haha ja want het zijn de Ajacieden die dat zeggen, en niet die nichten uit de politiek. Overigens is kut joden dan theoretisch gezien ook antisemitisme, daar niet vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, en als wij komen met kut-joden sjaal wordt er moord en brand geschreeuwd want het is antisemitisme
[..]
Tis jammer dat dat 1 van de grootst mogelijke obstakels is in de Kuip, Castaignos voldeed aan alle voorwaarden, evenals een paar andere talenten, maja geen geld is weg...
Daar heb je sowieso gelijk in, alhoewel als Ajax 15 mei van Twente zou verliezen heb ik er wel iets langer dan een dag de pest in, daar niet van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit zijn nou ook niet echt doorsnee-supporters vind ik.Deze figuren hebben over het algemeen in het maatschappelijke leven geen status en proberen zich middels overdreven gedrag als een supporter+ te profileren zodat ze in dat circuit nog enigszins aanzien hebben.
Ik heb persoonlijk maar weinig op met bovenstaande figuren. Je mag het hier waarschijnlijk niet zeggen, maar ik vind het idioot als je van 's ochtends tot 's avonds alleen maar met een voetbalclub bezig bent en je hele leven daar om heen draait. Wanneer Feyenoord verliest heb ik een kutmiddag en misschien baal ik de dag erna nog, maar het blijft een spelletje. Dat verliezen sommige figuren uit het oog.
Het is pas treurnis als jij je als een baviaan moet gedragen...zowel op de tribunes als rondom het stadion en in de stad. Mensen uitschelden, mishandelen en jezelf schuldig maken aan vandalisme en je vervolgens een 'volwaardigere' supporter voelen dan iemand die zich wel weet te gedragen kan wat mij betreft rekenen op eenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Happel het volgende:
Voetbal een spelletje noemen.
Sowiesoe Kapiteintje, wat een onzin zit je te verkondigen. Mensen beoordelen op basis van hoe ze het voetbal beleven. Treurnis.
quote:Feyenoord zal de aflopende contracten van Luigi Bruins, Tim de Cler en Rob van Dijk niet verlengen. Ook de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztian Simon zullen De Kuip komende zomer gaan verlaten. Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken medegedeeld.
Wat is het dan volgens jou? Oorlog!?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is maar een spelletje, dat moet wel de meest vreselijke uitspraak ooit zijn. Overigens heeft elke club wel een debiel broertje. Bij Ajax heet ie AFCA, bij Feijenoord Lunaticnews.
Is het niet zo dat die spelers waarmee ze niet doorgaan al eerder ontslag hadden moeten aanzeggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)ins_de_cler_van_dijk
[..]
Nee, maar waar zoveel financiële belangen bij komen kan je moeilijk afdoen als een spelletje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou? Oorlog!?
Wat hebben financiele belangen van doen met het punt dat ik wilde maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar waar zoveel financiële belangen bij komen kan je moeilijk afdoen als een spelletje.
Niks mis met Lunaticnews. Die zijn lang niet zo treurig als AFCA.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is maar een spelletje, dat moet wel de meest vreselijke uitspraak ooit zijn. Overigens heeft elke club wel een debiel broertje. Bij Ajax heet ie AFCA, bij Feijenoord Lunaticnews.
Er is een verschil tussen supporters die leven voor de club en hooligans. Jij doet alsof er geen enkel verschil tussen is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is pas treurnis als jij je als een baviaan moet gedragen...zowel op de tribunes als rondom het stadion en in de stad. Mensen uitschelden, mishandelen en jezelf schuldig maken aan vandalisme en je vervolgens een 'volwaardigere' supporter voelen dan iemand die zich wel weet te gedragen kan wat mij betreft rekenen op eenen een enkeltje rechtbank. Op dat soort figuren doel ik. Wanneer jij dat onzin vindt, schort er wat mij betreft iets aan jezelf.
Ik beweer nergens dat ik er zelf ook geen rotgevoel aan overhoud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Lastpost het volgende:
"Het is maar een spelletje", hoe vaak ik die treurige oneliner niet hebt gehoord na een verloren wedstrijd van omstanders die zelf helemaal niets hebben met voetbal, vooral door vrouwen trouwens.![]()
Moet je voor de lol eens GTST uitflikkeren om Discovery Channel aan te zetten, huis te klein.
Jammer van Simon, de rest kan van mij weg.quote:De Cler, Bruins, Van Dijk, Meeuwis, Larsen en Simon weg bij Feyenoord
AMSTERDAM – Feyenoord neemt komende zomer afscheid van een zestal spelers. De aflopende contracten van Tim de Cler, Rob van Dijk, Luigi Bruins en de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Sören Larsen en Krisztian Simon worden niet verlengd.Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken verteld. Van Geel geeft op de clubsite aan dat het besluit om afscheid te nemen van het zestal een aantal lastige overwegingen ten grondslag lag. ''Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.''
Van de spelers die weg moeten, heeft alleen Meeuwis de tweede seizoenshelft een basisplaats. Bruins speelde sinds de zomer van 2007 90 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij 11 keer scoorde. De Cler kwam als linksback 87 competitieduels in actie voor Feyenoord. Voor Rob van Dijk zit het betaalde voetbal er na liefst negentien seizoenen op. De reservedoelman speelde dit seizoen achttien wedstrijden. Simon en Larsen kwamen minder vaak aan spelen toe. De 20-jarige Simon kwam tot acht optredens, waarvan het merendeel als invaller. Larsen kwam tot zes invalbeurten.
Ja hoor, zit vaak genoeg in het stadion. Ik vind het gewoon droevig wanneer je jezelf zo focust op de tegenstander en randzaken als het maken van sjaals met 'kwetsende' teksten ipv gewoon te genieten van het spelletje en je eigen club te steunen. Dat is namelijk de categorie mensen die in het stadion ook helemaal uit z'n naad gaat op de tegenstander en na afloop uit frustratie treinen sloopt of mensen mishandelt omdat ze een ander shirtje dragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis met Lunaticnews. Die zijn lang niet zo treurig als AFCA.
[..]
Er is een verschil tussen supporters die leven voor de club en hooligans. Jij doet alsof er geen enkel verschil tussen is.
Doet me denken aan Ritmo, die keek ook altijd zo zwart/wit. Wereldvreemd is het om zulke uitspraken te doen. Je hebt zeker ook nog nooit een stadion van binnen gezien?
Bij mij is dat echt niet het geval hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar puntje bij paaltje is het inderdaad maar een spel, hoe cliché dat ook mag klinken...weliswaar belangrijk voor velen, maar het blijft een bijzaak in het leven.
Jij scheldt mensen voor kankerjood uit als ze een Ajax-shirtje dragen om ze vervolgens een stomp op hun neus te geven en uit frustratie een vuilnisbak door een winkelruit te gooien? Dat soort mensen bedoel ik namelijk. Die kunnen niet relativeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij mij is dat echt niet het geval hoor.
Tuurlijk...ik kan daar ook van genieten. Ik moest zelf ook glimlachen afgelopen zondag, maar die overdreven focus op een tegenstander in plaats van de wedstrijd zelf heb ik nooit begrepen.quote:
Dat zei je net ook al. Je valt in herhaling. En je zit er compleet naast verder wat betreft die categorie mensen. Maar ik zal niet proberen die mening uit je kop te zetten, want vermoed dat het toch een kansloze zaak is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor, zit vaak genoeg in het stadion. Ik vind het gewoon droevig wanneer je jezelf zo focust op de tegenstander en randzaken als het maken van sjaals met 'kwetsende' teksten ipv gewoon te genieten van het spelletje en je eigen club te steunen. Dat is namelijk de categorie mensen die in het stadion ook helemaal uit z'n naad gaat op de tegenstander en na afloop uit frustratie treinen sloopt of mensen mishandelt omdat ze een ander shirtje dragen
Dat geldt dan ook voor jou, ik geef aan waar bij mij de grens ligt tussen supporter en hooligan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Je valt in herhaling.
Je scheert ze beide over een kam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor jou, ik geef aan waar bij mij de grens ligt tussen supporter en hooligan.
quote:
Supporter. Bezig met de tegenstander, maar ondertussen ook met de wedstrijd.quote:focust op de tegenstander en randzaken als het maken van sjaals met 'kwetsende' teksten ipv gewoon te genieten van het spelletje en je eigen club te steunen.
Hooligan.quote:Dat is namelijk de categorie mensen die in het stadion ook helemaal uit z'n naad gaat op de tegenstander en na afloop uit frustratie treinen sloopt of mensen mishandelt omdat ze een ander shirtje dragen
Ik ben in ieder geval niet het type supporter dat ze graag zien in het maasgebouw, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij scheldt mensen voor kankerjood uit als ze een Ajax-shirtje dragen om ze vervolgens een stomp op hun neus te geven en uit frustratie een vuilnisbak door een winkelruit te gooien? Dat soort mensen bedoel ik namelijk. Die kunnen niet relativeren.
Jij gaat ook naar een wedstrijd als een familielid op sterven ligt? Wanneer je moet overwerken om je schulden af te betalen, omdat je anders je huis wordt uitgezet?
Ok...moet zeggen dat je het wel mooi weet te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet het type supporter dat ze graag zien in het maasgebouw, laten we het daar maar op houden.![]()
Plaats mezelf trouwens niet in de categorie 'hooligans', maar ben wel behoorlijk fanatiek en veel supporters zie ik meer als familie en zie ik ook buiten de wedstrijden om, je helpt ze een handje en steunt ze in moeilijke tijden zoals je ook met goede vrienden doet.
Wat voor labeltje men dan ook op me plakt, uiteindelijk ben ik gewoon supporter van deze geweldige club en ga ik net wat verder op bepaalde fronten dan menig ander, maakt mij niet meer supporter dan een ander maar ook zeker niet minder, ook al zijn velen de fanatiekelingen liever kwijt dan rijk.
Voor mij is het in ieder geval geen bijzaak of maar een spelletje.
Oh shit, nu moet ik me zeker beledigd voelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Supporter. Bezig met de tegenstander, maar ondertussen ook met de wedstrijd.
[..]
Hooligan.
Verder heb je nog fans. Daar behoor jij toe.
Waarom zou jij je beledigd moeten voelen? Just stating the obvious. Er is gewoon een gradatie tussen fan en supporter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit, nu moet ik me zeker beledigd voelen.Krijg je als 'supporter' korting op de kaartjes, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |