Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.quote:
Inderdaad zeg. Gevaar voor de eigen defensie die pipoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.
Maar die kan je nog beter met salaris en al naar huis kan sturen.
Nee gewoon een achterlijke move van Feyenoordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Lastpost het volgende:
Wel een geniale move van AZ moet ik zeggen.
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.quote:Castaignos: 'Benieuwd naar mijn eerste Inter-training'
Bron: NUsport.nl
“Zenuwachtig niet. Ik ben er wél benieuwd naar. Wat is het geheim achter de successen van Inter? Daar wil ik graag achter komen. Het zal met geld te maken hebben, maar dat alleen is niet genoeg."
"Manchester City kan bijvoorbeeld alles kopen wat het wil, maar prijzen winnen doet die club niet. Er moet toch een goed team worden gevormd. Ik wil graag weten wat zich binnen de ploeg van Inter allemaal afspeelt, hoe al die sterren met elkaar omgaan."
“Het kriebelt, natúúrlijk. Maar het is niet dat ik bang ben of zo. Er zit gewoon wat gezonde spanning in mijn lijf. Ik sta straks tussen allemaal mannen op het veld tegen wie ik opkijk: Eto’o, Milito, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Materazzi… Dat is fantastisch, maar je moet ervoor waken dat je ook weer niet te véél respect voor ze krijgt."
“Toen ik voor het eerst de kleedkamer bij Feyenoord 1 binnenstapte was ik wél zenuwachtig. Maar ja, toen was ik zestien en had ik nog nooit met profvoetballers getraind. De afgelopen jaren heb ik gezien dat grote voetballers eigenlijk net zo zijn als ik. Zij gaan ook gewoon naar de wc, hoor.”.
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Spelers kunnen toch ook zelf nadenken? En anders kunnen ouders bij jongere spelers wel een verstandig advies geven wat betreft de toekomst toch? Waarom altijd meteen naar zaakwaarnemers wijzen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft het toch goed gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.
quote:Aantrekken Roorda voorlopig geen prioriteit bij Feyenoord
10 mei 2011
Het Algemeen Dagblad meldt dat er intern bij Feyenoord wel gesproken is over de interesse voor Geert-Arend Roorda. Daarop zal er voorlopig geen actie worden ondernomen. De middenveld positie heeft voorlopig geen prioriteit van Van Geel, zoals de technisch directeur ook zelf eerder al aangaf. De technisch directeur wil eerst de open plaatsen invullen, alvorens te bekijken waar de selectie eventueel nog verder versterkt kan worden indien daar nog financiele mogelijkheden voor zijn.
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..quote:
Verstandig.quote:
Die werd uitgekotst wegens te arrogant. Hem werd verweten dat hij dacht dat hij de beste was. Alleen bleek hij wel gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als speler een club waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen na amper één seizoen bij het eerste elftal alweer verlaat en denkt al klaar te zijn voor de stap naar zo'n grote Europese topclub terwijl je eigenlijk nog niks hebt laten zien.quote:
Echte Feyenoorder? Zit volgens mij pas 2 jaar bij de club toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |