abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96600182
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom zou jij je beledigd moeten voelen? Just stating the obvious. Er is gewoon een gradatie tussen fan en supporter.

Maar Lastpost kan het allemaal beter verwoorden Ritmo, dus zal het verder aan hem overlaten.
Nja ok...laten we sowieso maar kappen met deze discussie. Heb zelf ook vaak genoeg op vak X gestaan en weet wel hoe het er daar aan toe gaat. Doe zelf ook mee, tot het punt dat er kwetsende spreekkoren worden aangezet...dat vind ik gewoon droevig, dat mag toch?

Ik weet trouwens niet waarom je denkt dat ik Ritmo ben? Nog nooit mensen meegemaakt die hetzelfde over een bepaald punt denken? Tip: Je staat er om de 2 weken tussen. ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 15:35:56 ]
pi_96600254
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar Lastpost kan het allemaal beter verwoorden Ritmo, dus zal het verder aan hem overlaten.
:D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:40:01 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96600391
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nja ok...laten we sowieso maar kappen met deze discussie. Heb zelf ook vaak genoeg op vak X gestaan en weet wel hoe het er daar aan toe gaat. Doe zelf ook mee, tot het punt dat er kwetsende spreekkoren worden aangezet...dat vind ik gewoon droevig, dat mag toch?
Tuurlijk, heb ook niet gezegd dat je dat niet droevig mocht vinden. Zelf doe ik ook zelden mee aan kwetsende spreekkoren. Negen van de tien keer is het tegen Ajax, terwijl we spelen tegen bijvoorbeeld RKC. Dat gaat gewoon nergens over.

Maar iedereen laat zich wel eens gaan tijdens de westrijd, ook ik. Vroeger wat erger dan nu.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:40:41 #104
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96600415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok...moet zeggen dat je het wel mooi weet te brengen. :) Ben er ook niet op uit om een labeltje op mensen te plakken, hoor. ;) Vind het mooi dat je zo voor de club leeft, maar snap je ook dat er supporters zijn die dat wat minder hebben en de spreekkoren e.d. afkeuren? Wat vind je zelf van spreekkoren e.d.? Doe je daar aan mee?
Natuurlijk besef ik dat, iedereen bepaald voor zichzelf wat ie vind kunnen en wat niet en voor mij gingen spreekkoren zoals destijds tegen Van Gaal te ver maar het "gehamas" niet, puur omdat ik zelf wel weet dat ik niets tegen Joden in het algemeen heb en we allen doelen op de zelfbenoemde geuzennaam, anders hadden dergelijke spreekkoren ook nooit gekomen in het stadion.
Ook met gekanker heb ik weinig moeite, komt ook omdat ik opgeroeid ben in een Rotterdamse wijk waar het gewoon een werkwoord was en dat er mensen met kanker door gekwetst raken zegt meer over hun dan over mij vind ik persoonlijk, aangezien je niemand kanker toewenst, anders zou het een ander verhaal worden.

Anderzijds kan ik me wel druk maken om dat "Bommen op Rotterdam" gebeuren, puur omdat ze daarmee een stap te ver gaan, net als destijds met het aanvallen van onze beloften in Amsterdam.
Met spreekkoren heb ik dus geen moeite, al zal ik niet als een halftamme randdebiel gaan "Hamassen" bij een wedstrijd tegen VVV.
pi_96600602
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Tuurlijk, heb ook niet gezegd dat je dat niet droevig mocht vinden. Zelf doe ik ook zelden mee aan kwetsende spreekkoren. Negen van de tien keer is het tegen Ajax, terwijl we spelen tegen bijvoorbeeld RKC. Dat gaat gewoon nergens over.

Maar iedereen laat zich wel eens gaan tijdens de westrijd, ook ik. Vroeger wat erger dan nu.
Kan me hier wel in vinden. ;) Ik weet zelf ook wel hoe dat gaat. Als je in vak X staat ben je toch sneller geneigd om mee te gaan doen, al dan niet onder invloed van een biertje teveel (of wat andere mensen daar dan ook allemaal voor de wedstrijd innemen).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 15:45:45 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:07:16 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_96601547
quote:
Bezem door selectie Feyenoord

Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van een zestal spelers. De contracten van Tim de Cler, Rob van Dijk en Luigi Bruins zullen niet worden verlengd. Ook gaat de Rotterdamse club niet door met de huurlingen Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztian Simon.

Technisch directeur Martin van Geel en trainer Mario Been brachten het slechte nieuws persoonlijk over in een zestal individuele gesprekken met de spelers die moeten vertrekken. De afgedankte voetballers hebben van Feyenoord nog wel een uitnodiging ontvangen om rond de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen officieel afscheid te nemen van het publiek.

De contracten van Bruins (24), De Cler (32) en Van Dijk (42) lopen komende zomer af. Zij komen niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis en mogen transfervrij overstappen naar een andere club. Meeuwis, Larsen en Simon zijn tot het einde van dit seizoen gehuurd waarna Feyenoord het drietal eveneens vaarwel zegt.

Lastige beslissing

Volgens Van Geel was het in sommige gevallen een lastige beslissing, die evenwel binnen het gehele technische kader breed werd gedragen. „Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.”

Bruins speelde sinds 2007 als Feyenoorder negentig competitieduels. De Cler kwam tot 87 wedstrijden in de eredivisie voor Feyenoord. Van Dijk debuteerde in 1992 in De Kuip in het betaalde voetbal. Via RKC Waalwijk, PSV, De Graafschap en sc Heerenveen keerde hij in 2008 terug in Rotterdam-Zuid. In de herfst van zijn carrière was hij enige tijd als eerste keeper nog van grote waarde voor Feyenoord.
Meeuwis ook weg :o
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:11:10 #107
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_96601747
quote:
Pastoor wil Roorda meenemen

Alex Pastoor wil Geert Arend Roorda meenemen naar zijn nieuwe club NEC. Roorda is dit halfjaar door SC Heerenveen uitgeleend aan Excelsior, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort.

Pastoor, die volgend jaar naar NEC vertrekt, is zeer gecharmeerd van de 23-jarige Fries. Hij heeft hem kenbaar gemaakt graag volgend seizoen in Nijmegen met hem werken. Het kamp-Roorda verwacht niet dat Heerenveen een exorbitant hoge transfersom vraagt, omdat hij na dit seizoen nog slechts één jaar onder contract staat. Vorige week contracteerde NEC al de transfervrije Excelsior-middenvelder Ryan Koolwijk.
Helemaal niet!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_96601770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Salarisruimte creeren voor de verbeterde contracten van Vlaar, Wijnaldum en Fer.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:25:47 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96602558
Meeuwis moet blijven man. Liever Meeuwis dan Fer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:34:28 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_96603010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Was toch min of meer al bekend.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_96603222
Haha die kapiteintje, lachen met hem...

Iedereen heeft een andere definitie van supporter, fan etc, ikzelf ben een supporter van Feyenoord en dat zal heel mijn leven ook blijven. Echt dat over 1 kam scheren van mensen, tuurlijk zijn er hooligans die niet eens naar het voetbal gaan maar naar de actie, supporters leven voor hun club, jij kan dat raar vinden, maar het is liefde, en liefde gaat nooit over. Ik voel die liefde, jij blijkbaar niet, is niks mis mee, maar dan moet je andere mensen die dat wel voelen niet gaan kleineren en in een hokje stoppen.

Ik laat je weten, het is leven of laten leven...

zonder zon geen regen, om het even aan te geven
pi_96603500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha die kapiteintje, lachen met hem...

Iedereen heeft een andere definitie van supporter, fan etc, ikzelf ben een supporter van Feyenoord en dat zal heel mijn leven ook blijven. Echt dat over 1 kam scheren van mensen, tuurlijk zijn er hooligans die niet eens naar het voetbal gaan maar naar de actie, supporters leven voor hun club, jij kan dat raar vinden, maar het is liefde, en liefde gaat nooit over. Ik voel die liefde, jij blijkbaar niet, is niks mis mee, maar dan moet je andere mensen die dat wel voelen niet gaan kleineren en in een hokje stoppen.

Ik laat je weten, het is leven of laten leven...

zonder zon geen regen, om het even aan te geven
Oh god...ik voel geen liefde voor m'n club. :') Als je m'n reacties had gelezen dan had je kunnen zine dat ik al ietwat genuanceerder was n.a.v. de posts van Happel en Lastpost.
Ik scheer het niet over 1 kam, alleen mag ik de hoeveelheid energie die sommige mensen steken in het kleineren van de tegenstander ipv tevens te genieten van de wedstrijd toch droevig vinden? Mensen die totaal niet naar de wedstrijd kijken, maar alleen naar het vak naast zich...dat ben je toch hopelijk wel met me eens? Dat is mijn mening en zo mag jij daar ook je eigen mening over hebben uiteraard.
Daarnaast veroordeelde ik de groep hooligans die het stelselmatig verpest voor velen, maar dat is een aparte groep.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 16:48:21 ]
pi_96603568
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Was toch min of meer al bekend.
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.
Zoveel zal Meeuwis toch ook niet verdienen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96603691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:

[..]

Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.
Ik hoop dat het is omdat Fer gaat bijtekenen. ;)
pi_96604265
quote:

[..]

Misschien omdat ze verder willen met eigen jeugd zoals Clasie en Mokotjo en het geld dat vrijkomt gebruiken om spelers als Fer, Wijnaldum en Vlaar te strikken nog even bij te tekenen?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:09:41 #116
53267 TC03
pi_96604939
quote:

[..]

Ja, daar heb ik wel een idee van, stond gewoon in het nieuwsbericht.
quote:
„Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.”
pi_96605633
Meeuwis ;(

De rest boeit me niet
graag verwijderen
pi_96606135
Zal je zien dat bijvoorbeeld een PSV Meeuwis oppikt :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:14:15 #119
53267 TC03
pi_96607720
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Hamilcar het volgende:
Zal je zien dat bijvoorbeeld een PSV Meeuwis oppikt :')
Dan zou PSV een relatief dik salaris besteden aan een speler die je geen kampioen zal maken...
pi_96608579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Niles-Crane het volgende:
Meeuwis ;(

De rest boeit me niet
Feyenoord wil Roorda halen ipv Meeuwis
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:44:42 #121
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96608948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Feyenoord wil Roorda halen ipv Meeuwis
Totaal verschillende voetballers.
Maar ik begrijp het verder wel hoor, voor zijn positie hebben we genoeg jongens rondlopen die een contract hebben dat doorloopt en als je andere posities moet versterken kan ik me voorstellen dat je deze beslissing neemt.

Vind het wel jammer, zal wel een gemis worden.
pi_96609645
Blijft toch eigenlijk wel een apart verhaal met die Simon. In de Winterstop op proef maakt hij grote indruk in de oefenwedstrijden, Feyenoord wil hem vastleggen en alles lijkt te lukken supporters zijn opgetogen totdat andere clubs zich in de strijd mengen. Vervolgens wint Feyenoord die strijd en laat hij eigenlijk niets meer zien maar steelt een onbekende Japanner de harten van de fans met zijn flitsende spel. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:10:15 #123
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_96610113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vervolgens wint Feyenoord die strijd en laat hij eigenlijk niets meer zien maar steelt een onbekende Japanner de harten van de fans met zijn flitsende spel. :P
Die vervolgens ook niet veel meer liet zien.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:11:26 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96610181
Blijft gewoon een gevaarlijke buitenspeler die elke wedstrijd wel een paar keer z'n man voorbij gaat en en voorzetten geeft. Dat hij niet meer zo exceptioneel presteert als in de eerste twee wedstrijden zegt weinig.
2000 light years from home
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:13:10 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96610266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef Merkie het volgende:
Blijft gewoon een gevaarlijke buitenspeler die elke wedstrijd wel een paar keer z'n man voorbij gaat en en voorzetten geeft. Dat hij niet meer zo exceptioneel presteert als in de eerste twee wedstrijden zegt weinig.
Z'n tegenstanders zoeken hem nu ook echt op, geven weinig ruimte meer weg en hij heeft geregeld een dubbele dekking.
Maar het positieve van dat verhaal is wel weer dat jongens als Biseswar de ruimte krijgen voor een goede voorzet. :)
pi_96610432
Ryo blijft altijd gevaarlijk, die jongen heeft alle kwaliteiten om een topper te worden.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 19:36:42 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96611592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat Swerts niet in dat rijtje :{ ?
Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.
Maar die kan je nog beter met salaris en al naar huis kan sturen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_96612727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.
Maar die kan je nog beter met salaris en al naar huis kan sturen.
Inderdaad zeg. Gevaar voor de eigen defensie die pipo :{w
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96612867
Lekker beleid weer.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:07:57 #130
53267 TC03
pi_96613667
Achterlijk inderdaad. |:(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:13:22 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96614048
Wel een geniale move van AZ moet ik zeggen. ^O^
pi_96614260
Waarom zo'n speler nu weer 6 maanden voor het einde van zijn contract vastleggen ? Huur hem 6 maanden en dan kijk je daarna wel verder. De grote clubs staan echt niet in de rij hoor.
pi_96616715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Lastpost het volgende:
Wel een geniale move van AZ moet ik zeggen. ^O^
Nee gewoon een achterlijke move van Feyenoord
Wat dat betreft is het kennelijk beleidsmatig nog steeds een pestbende.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:08:07 #134
268409 voice-over
pi_96617776
quote:
Castaignos: 'Benieuwd naar mijn eerste Inter-training'
Bron: NUsport.nl

“Zenuwachtig niet. Ik ben er wél benieuwd naar. Wat is het geheim achter de successen van Inter? Daar wil ik graag achter komen. Het zal met geld te maken hebben, maar dat alleen is niet genoeg."

"Manchester City kan bijvoorbeeld alles kopen wat het wil, maar prijzen winnen doet die club niet. Er moet toch een goed team worden gevormd. Ik wil graag weten wat zich binnen de ploeg van Inter allemaal afspeelt, hoe al die sterren met elkaar omgaan."

“Het kriebelt, natúúrlijk. Maar het is niet dat ik bang ben of zo. Er zit gewoon wat gezonde spanning in mijn lijf. Ik sta straks tussen allemaal mannen op het veld tegen wie ik opkijk: Eto’o, Milito, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Materazzi… Dat is fantastisch, maar je moet ervoor waken dat je ook weer niet te véél respect voor ze krijgt."

“Toen ik voor het eerst de kleedkamer bij Feyenoord 1 binnenstapte was ik wél zenuwachtig. Maar ja, toen was ik zestien en had ik nog nooit met profvoetballers getraind. De afgelopen jaren heb ik gezien dat grote voetballers eigenlijk net zo zijn als ik. Zij gaan ook gewoon naar de wc, hoor.”.
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
pi_96618238
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:

[..]

Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:15:11 #136
268409 voice-over
pi_96618404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen. :r
pi_96618502
quote:

[..]

Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging. :D
pi_96618555
quote:

[..]

Spelers kunnen toch ook zelf nadenken? En anders kunnen ouders bij jongere spelers wel een verstandig advies geven wat betreft de toekomst toch? Waarom altijd meteen naar zaakwaarnemers wijzen?

Helaas kiezen spelers, zaakwaarnemers en de ouders te snel voor het grote geld, en om te kunnen zeggen dat ze bij een grote Europese club hebben gespeeld.

Ze vergeten alleen dat je financieel toch wel binnenloopt als je van pakweg je 20ste tot je 35ste prof-voetbal speelt, en dat de overstap naar die grote club over het algemeen meteen hun top zal worden terwijl ze nog veel verder hadden kunnen komen als ze hun carriere geleidelijk hadden opgebouwd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_96619190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom, hij heeft het toch goed gedaan?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96619437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:31:46 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96619748
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Sportex het volgende:

[..]

:')
Hij heeft gelijk. Weg ermee.
Elite
Tegen TTIP
pi_96619983
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zeg jij.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:38:28 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96620328
quote:
Aantrekken Roorda voorlopig geen prioriteit bij Feyenoord

10 mei 2011

Het Algemeen Dagblad meldt dat er intern bij Feyenoord wel gesproken is over de interesse voor Geert-Arend Roorda. Daarop zal er voorlopig geen actie worden ondernomen. De middenveld positie heeft voorlopig geen prioriteit van Van Geel, zoals de technisch directeur ook zelf eerder al aangaf. De technisch directeur wil eerst de open plaatsen invullen, alvorens te bekijken waar de selectie eventueel nog verder versterkt kan worden indien daar nog financiele mogelijkheden voor zijn.
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin dinsdag 10 mei 2011 @ 21:39:09 #144
35723 crew  GGMM
pi_96620388
Zonde, lijkt me juist wel een goede speler voor jullie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_96620909
quote:

[..]

Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 mei 2011 @ 21:46:03 #146
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96620974
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Verstandig. :Y
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:47:32 #147
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96621096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging. :D
Die werd uitgekotst wegens te arrogant. Hem werd verweten dat hij dacht dat hij de beste was. Alleen bleek hij wel gelijk te hebben.
Life is what you make it.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:47:58 #148
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_96621127
Ik heb echt onder een steen geleefd, dekselse Nelom komt ook naar ons :D
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_96621157
quote:

[..]

Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als speler een club waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen na amper één seizoen bij het eerste elftal alweer verlaat en denkt al klaar te zijn voor de stap naar zo'n grote Europese topclub terwijl je eigenlijk nog niks hebt laten zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_96621194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..
Echte Feyenoorder? Zit volgens mij pas 2 jaar bij de club toch?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')