Nja ok...laten we sowieso maar kappen met deze discussie. Heb zelf ook vaak genoeg op vak X gestaan en weet wel hoe het er daar aan toe gaat. Doe zelf ook mee, tot het punt dat er kwetsende spreekkoren worden aangezet...dat vind ik gewoon droevig, dat mag toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou jij je beledigd moeten voelen? Just stating the obvious. Er is gewoon een gradatie tussen fan en supporter.
Maar Lastpost kan het allemaal beter verwoorden Ritmo, dus zal het verder aan hem overlaten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar Lastpost kan het allemaal beter verwoorden Ritmo, dus zal het verder aan hem overlaten.
Tuurlijk, heb ook niet gezegd dat je dat niet droevig mocht vinden. Zelf doe ik ook zelden mee aan kwetsende spreekkoren. Negen van de tien keer is het tegen Ajax, terwijl we spelen tegen bijvoorbeeld RKC. Dat gaat gewoon nergens over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja ok...laten we sowieso maar kappen met deze discussie. Heb zelf ook vaak genoeg op vak X gestaan en weet wel hoe het er daar aan toe gaat. Doe zelf ook mee, tot het punt dat er kwetsende spreekkoren worden aangezet...dat vind ik gewoon droevig, dat mag toch?
Natuurlijk besef ik dat, iedereen bepaald voor zichzelf wat ie vind kunnen en wat niet en voor mij gingen spreekkoren zoals destijds tegen Van Gaal te ver maar het "gehamas" niet, puur omdat ik zelf wel weet dat ik niets tegen Joden in het algemeen heb en we allen doelen op de zelfbenoemde geuzennaam, anders hadden dergelijke spreekkoren ook nooit gekomen in het stadion.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok...moet zeggen dat je het wel mooi weet te brengen.Ben er ook niet op uit om een labeltje op mensen te plakken, hoor.
Vind het mooi dat je zo voor de club leeft, maar snap je ook dat er supporters zijn die dat wat minder hebben en de spreekkoren e.d. afkeuren? Wat vind je zelf van spreekkoren e.d.? Doe je daar aan mee?
Kan me hier wel in vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb ook niet gezegd dat je dat niet droevig mocht vinden. Zelf doe ik ook zelden mee aan kwetsende spreekkoren. Negen van de tien keer is het tegen Ajax, terwijl we spelen tegen bijvoorbeeld RKC. Dat gaat gewoon nergens over.
Maar iedereen laat zich wel eens gaan tijdens de westrijd, ook ik. Vroeger wat erger dan nu.
Meeuwis ook wegquote:Bezem door selectie Feyenoord
Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van een zestal spelers. De contracten van Tim de Cler, Rob van Dijk en Luigi Bruins zullen niet worden verlengd. Ook gaat de Rotterdamse club niet door met de huurlingen Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztian Simon.
Technisch directeur Martin van Geel en trainer Mario Been brachten het slechte nieuws persoonlijk over in een zestal individuele gesprekken met de spelers die moeten vertrekken. De afgedankte voetballers hebben van Feyenoord nog wel een uitnodiging ontvangen om rond de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen officieel afscheid te nemen van het publiek.
De contracten van Bruins (24), De Cler (32) en Van Dijk (42) lopen komende zomer af. Zij komen niet in aanmerking voor een nieuwe verbintenis en mogen transfervrij overstappen naar een andere club. Meeuwis, Larsen en Simon zijn tot het einde van dit seizoen gehuurd waarna Feyenoord het drietal eveneens vaarwel zegt.
Lastige beslissing
Volgens Van Geel was het in sommige gevallen een lastige beslissing, die evenwel binnen het gehele technische kader breed werd gedragen. „Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.”
Bruins speelde sinds 2007 als Feyenoorder negentig competitieduels. De Cler kwam tot 87 wedstrijden in de eredivisie voor Feyenoord. Van Dijk debuteerde in 1992 in De Kuip in het betaalde voetbal. Via RKC Waalwijk, PSV, De Graafschap en sc Heerenveen keerde hij in 2008 terug in Rotterdam-Zuid. In de herfst van zijn carrière was hij enige tijd als eerste keeper nog van grote waarde voor Feyenoord.
Helemaal niet!quote:Pastoor wil Roorda meenemen
Alex Pastoor wil Geert Arend Roorda meenemen naar zijn nieuwe club NEC. Roorda is dit halfjaar door SC Heerenveen uitgeleend aan Excelsior, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort.
Pastoor, die volgend jaar naar NEC vertrekt, is zeer gecharmeerd van de 23-jarige Fries. Hij heeft hem kenbaar gemaakt graag volgend seizoen in Nijmegen met hem werken. Het kamp-Roorda verwacht niet dat Heerenveen een exorbitant hoge transfersom vraagt, omdat hij na dit seizoen nog slechts één jaar onder contract staat. Vorige week contracteerde NEC al de transfervrije Excelsior-middenvelder Ryan Koolwijk.
Oh god...ik voel geen liefde voor m'n club.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha die kapiteintje, lachen met hem...
Iedereen heeft een andere definitie van supporter, fan etc, ikzelf ben een supporter van Feyenoord en dat zal heel mijn leven ook blijven. Echt dat over 1 kam scheren van mensen, tuurlijk zijn er hooligans die niet eens naar het voetbal gaan maar naar de actie, supporters leven voor hun club, jij kan dat raar vinden, maar het is liefde, en liefde gaat nooit over. Ik voel die liefde, jij blijkbaar niet, is niks mis mee, maar dan moet je andere mensen die dat wel voelen niet gaan kleineren en in een hokje stoppen.
Ik laat je weten, het is leven of laten leven...
zonder zon geen regen, om het even aan te geven
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.quote:
Ik hoop dat het is omdat Fer gaat bijtekenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.
Zoveel zal Meeuwis toch ook niet verdienen?
Misschien omdat ze verder willen met eigen jeugd zoals Clasie en Mokotjo en het geld dat vrijkomt gebruiken om spelers als Fer, Wijnaldum en Vlaar te strikken nog even bij te tekenen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Enig idee wat de reden is? Hij is misschien niet goed genoeg om Feijenoord naar de top terug te brengen, maar dan moet er wel eerst wat beters komen.
Ja, daar heb ik wel een idee van, stond gewoon in het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
quote:„Er zijn spelers bij waar Feyenoord zeker mee door had gewild, maar we moeten keuzes maken op basis van ons beschikbare budget en de samenstelling van de selectie. Dat is niet leuk, maar wel noodzakelijk voor Feyenoord.”
Dan zou PSV een relatief dik salaris besteden aan een speler die je geen kampioen zal maken...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Hamilcar het volgende:
Zal je zien dat bijvoorbeeld een PSV Meeuwis oppikt
Totaal verschillende voetballers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Feyenoord wil Roorda halen ipv Meeuwis
Die vervolgens ook niet veel meer liet zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vervolgens wint Feyenoord die strijd en laat hij eigenlijk niets meer zien maar steelt een onbekende Japanner de harten van de fans met zijn flitsende spel.
Z'n tegenstanders zoeken hem nu ook echt op, geven weinig ruimte meer weg en hij heeft geregeld een dubbele dekking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef Merkie het volgende:
Blijft gewoon een gevaarlijke buitenspeler die elke wedstrijd wel een paar keer z'n man voorbij gaat en en voorzetten geeft. Dat hij niet meer zo exceptioneel presteert als in de eerste twee wedstrijden zegt weinig.
Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.quote:
Inderdaad zeg. Gevaar voor de eigen defensie die pipoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat hij bij Feyenoord een contract krijgt voor komend seizoen.
Maar die kan je nog beter met salaris en al naar huis kan sturen.
Nee gewoon een achterlijke move van Feyenoordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Lastpost het volgende:
Wel een geniale move van AZ moet ik zeggen.
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.quote:Castaignos: 'Benieuwd naar mijn eerste Inter-training'
Bron: NUsport.nl
“Zenuwachtig niet. Ik ben er wél benieuwd naar. Wat is het geheim achter de successen van Inter? Daar wil ik graag achter komen. Het zal met geld te maken hebben, maar dat alleen is niet genoeg."
"Manchester City kan bijvoorbeeld alles kopen wat het wil, maar prijzen winnen doet die club niet. Er moet toch een goed team worden gevormd. Ik wil graag weten wat zich binnen de ploeg van Inter allemaal afspeelt, hoe al die sterren met elkaar omgaan."
“Het kriebelt, natúúrlijk. Maar het is niet dat ik bang ben of zo. Er zit gewoon wat gezonde spanning in mijn lijf. Ik sta straks tussen allemaal mannen op het veld tegen wie ik opkijk: Eto’o, Milito, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Materazzi… Dat is fantastisch, maar je moet ervoor waken dat je ook weer niet te véél respect voor ze krijgt."
“Toen ik voor het eerst de kleedkamer bij Feyenoord 1 binnenstapte was ik wél zenuwachtig. Maar ja, toen was ik zestien en had ik nog nooit met profvoetballers getraind. De afgelopen jaren heb ik gezien dat grote voetballers eigenlijk net zo zijn als ik. Zij gaan ook gewoon naar de wc, hoor.”.
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh...wat moet ie dan zeggen? "Mama, ik durf niet?"
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luc, Luc, Luc toch ... wat een zelfoverschatting. Na een paar trainingen besluiten de Milanezen je voor een paar jaar te stallen in de kelder van Italië: de Serie B/ C. Week in, week uit spelen voor 1.000 man .... in plaats van een kolkende Kuip waar je zou worden aanbeden. Triest te zien dat weer een talent in de knop wordt gebroken omdat hij een domme dan wel gewetenloze zaakwaarnemer heeft.
Spelers kunnen toch ook zelf nadenken? En anders kunnen ouders bij jongere spelers wel een verstandig advies geven wat betreft de toekomst toch? Waarom altijd meteen naar zaakwaarnemers wijzen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom, hij heeft het toch goed gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Na komende zondag hoef ik nooit meer iets over deze jongen te horen.
quote:Aantrekken Roorda voorlopig geen prioriteit bij Feyenoord
10 mei 2011
Het Algemeen Dagblad meldt dat er intern bij Feyenoord wel gesproken is over de interesse voor Geert-Arend Roorda. Daarop zal er voorlopig geen actie worden ondernomen. De middenveld positie heeft voorlopig geen prioriteit van Van Geel, zoals de technisch directeur ook zelf eerder al aangaf. De technisch directeur wil eerst de open plaatsen invullen, alvorens te bekijken waar de selectie eventueel nog verder versterkt kan worden indien daar nog financiele mogelijkheden voor zijn.
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..quote:
Verstandig.quote:
Die werd uitgekotst wegens te arrogant. Hem werd verweten dat hij dacht dat hij de beste was. Alleen bleek hij wel gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als speler een club waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen na amper één seizoen bij het eerste elftal alweer verlaat en denkt al klaar te zijn voor de stap naar zo'n grote Europese topclub terwijl je eigenlijk nog niks hebt laten zien.quote:
Echte Feyenoorder? Zit volgens mij pas 2 jaar bij de club toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |