Over 10 jaar maar ik mezelf gelukkig.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
VS maakt zijn baas met 1 order intens gelukkig voor 2 jaar.
Lukt jou dat ook denk je?
Ben slowchatten niet echt gewend.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom op. Beetje tempo bijbenen. Je zit berichten van eergisteren te quoten, zo lijkt het.
quote:
Grote mond is 1, laten zien is 2.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 10 jaar maar ik mezelf gelukkig.
Zeker, zou er inderdaad alleen niet aan beginnen zonder netwerk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt mij heerlijk, zelf starten. Ik wil eerst 10 - 15 jaar ervaring opdoen en een netwerk opbouwen en dan ga ik lekker voor mijzelf aan de slag. Als extern adviseur fusies en fiscale gevolgen van rechtspersonenrecht trekt mij sinds een tijdje enorm, en is volgens mij prima op DGA basis te doen.
Het betekend gewoon dat de hele bende daar naar de tering gaat, dus dat betekend leuk en spotgoedkoop vakantievieren in Griekenland binnenkort.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Holograph het volgende:
Overigens niet zo raar dat het met Griekenland zo slecht gaat. Kijk naar de Griekse Spoorwegen (OSE). Ze maken dagelijks 3 miljoen euro verlies, machinisten verdienen in sommige gevallen zelfs 100.000 euro (!) op jaarbasis.
Daarnaast functioneert de belastingdienst in Griekenland ook niet: bruto = netto.
Ik baal nog steeds van dat ongeluk anders zat ik er nu nog. Ik zat er echt op mijn plek.Na Bosnië zou ik naar de KMS gaan, had zelfs al bijgetekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik mij bij defensie uitstekend thuisvoel, echter zal fulltime er nu niet meer inzitten, ook zie ik mijn toekomst niet binnen defensie. Maar ik vind de Natres wel een uitstekende manier om één en ander te combineren, i.p.v. alleen maar te roeptoeteren.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar goed dat php jou nooit afkraakt dan.
Och als er iemand iets weet (op FOK!) van mijn leven tot nu toe ben jij 't wel, dus dan weet je wel hoe serieus je php moet nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Grote mod is 1, laten zien is 2.
En 1+2= niet altijd 3. Maar dat leer je nog wel.
Dat kan ik begrijpen dat je er dan "uitgerukt" wordt, en als je op je plek zit is dat gewoon kut. Hoe lang ben je in dienst geweest, en in welk tijdsvak?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds van dat ongeluk anders zat ik er nu nog. Ik zat er echt op mijn plek.Na Bosnië zou ik naar de KMS gaan, had zelfs al bijgetekend.
Ga dan direct een stapje hoger als je toch al in die markt zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt mij heerlijk, zelf starten. Ik wil eerst 10 - 15 jaar ervaring opdoen en een netwerk opbouwen en dan ga ik lekker voor mijzelf aan de slag. Als extern adviseur fusies en fiscale gevolgen van rechtspersonenrecht trekt mij sinds een tijdje enorm, en is volgens mij prima op DGA basis te doen.
Gyros voor een prikkie.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het betekend gewoon dat de hele bende daar naar de tering gaat, dus dat betekend leuk en spotgoedkoop vakantievieren in Griekenland binnenkort.
En eerst van part-time bij de baas en part-time voor jezelf overgaan voor je jezelf in een groot gat stort. Dat werkt tenminste voor de meeste mensen het beste en je weet nog met enige zekerheid dat je gewoon een boterham op tafel kan zetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, zou er inderdaad alleen niet aan beginnen zonder netwerk.
Teveel studenten die dat doen en miserabel falen, gewoon als professional met track record beginnen, veel beter en dan kom je er wel.
Klopt, iedereen moet een keer op z'n bek gaan. Op welke leeftijd ben jij voor jezelf begonnen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Grote mond is 1, laten zien is 2.
En 1+2= niet altijd 3. Maar dat leer je nog wel.
15de.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, iedereen moet een keer op z'n bek gaan. Op welke leeftijd ben jij voor jezelf begonnen dan?
God, kan jij mij alleen maar afkraken, volgens mij zoek jij echt je heil op internet omdat voor de rest niemand jou aardig vindt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och als er iemand iets weet (op FOK!) van mijn leven tot nu toe ben jij 't wel, dus dan weet je wel hoe serieus je php moet nemen.
Joke?quote:
Nope.quote:
Dat was de naam van het meisje jaquote:
Zeker, beroepspsycholoog.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
God, kan jij mij alleen maar afkraken, volgens mij zoek jij echt je heil op internet omdat voor de rest niemand jou aardig vindt.
Ik heb virtueel al twee biertjes binnengesleept in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
We zullen op de meet wel zien wie over de meeste sociale vaardigheden beschikt toch?
hehequote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
We zullen op de meet wel zien wie over de meeste sociale vaardigheden beschikt toch?
Misschien moet je voortaan eens wat langer nadenken voordat je een post maakt. Daarbij lijk je niet zo goed te beseffen dat je in jouw positie weinig recht hebt om even arrogant te doen en neer te kijken op andere mensen. Dat is volkomen misplaatst.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies van de mods om domme opmerkingen wat vaker te laten gaan. Ok, ik ga nu ook op jou in maargoed.
Ik hoop dat dat voor 10 juni gebeurt, want dan ben ik voor 2 dagen in Griekenlandquote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het betekend gewoon dat de hele bende daar naar de tering gaat, dus dat betekend leuk en spotgoedkoop vakantievieren in Griekenland binnenkort.
Mwah, het is meer dat ik benieuwd ben naar wat voor mensen er zoal komen. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik vind VS aardig, dus daar gaat je theorie.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
God, kan jij mij alleen maar afkraken, volgens mij zoek jij echt je heil op internet omdat voor de rest niemand jou aardig vindt.
Same here.quote:
Van wie?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb virtueel al twee biertjes binnengesleept in ieder geval.
Ik denk dat iedereen in militair tenue komt en jij het haasje bentquote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik benieuwd ben naar wat voor mensen er zoal komen. Niets meer, niets minder.
Ssssst.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
Die meet is een hoax met als doel een geintje met Betyar uit te halen...flauw hoor jongens.
Jou en betyar.quote:
Waarom verklap je dat nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
Die meet is een hoax met als doel een geintje met Betyar uit te halen...flauw hoor jongens.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in militair tenue komt en jij het haasje bent
Heb je lage verwachtingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik benieuwd ben naar wat voor mensen er zoal komen. Niets meer, niets minder.
Van mij krijg je een meter bier. 13 glazen, toch?quote:
Dan maak ik er een mooi dagje Utrecht van.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
Eigen risico, jij rijdt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van mij krijg je een meter bier. 13 glazen, toch?
Wel zelf opdrinken. Niet uitdelen.
Geen idee, ik denk dat jullie in het echt allemaal gewoon keurige nette jongens zijn met wie ik gewoon de hand schud.quote:
Ik schep geen verwachtingen. Iedereen is evenveel waard op de sociale ladder.quote:
Inderdaad, anders kan ik dat nooit betalen joh.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, jouw 28ste mei zit alvast geramd!
Ik denk dat je niet weet in welk leeuwenhol je stapt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat jullie in het echt allemaal gewoon keurige nette jongens zijn met wie ik gewoon de hand schut.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik schep geen verwachtingen. Iedereen is evenveel waard op de sociale ladder.
Ondergeschikt.
Die past me niet meer, mijn baret nog wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in militair tenue komt en jij het haasje bent
Ik had laatst ook een broek die niet meer pastequote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Die past me niet meer, mijn baret nog wel.
Dan huur je maar een pak. Zal mij een biet wezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Die past me niet meer, mijn baret nog wel.
Vertel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet weet in welk leeuwenhol je stapt.
Ik krijg nu zo'n dads army gevoelquote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan huur je maar een pak. Zal mij een biet wezen.
Ik wil jou COD6 na zien doen.
Doe maar. Zodra ik je zie kan ik na 2 seconden al inschatten of die echt van jou was/is.quote:
Het groene hart is dat in Nederland. Zeer controversieel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je geen purple heart of weet ik veel wat de Nederlandse variant is?
De bijhorende papiertjes heb ik ook nog....quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe maar. Zodra ik je zie kan ik na 2 seconden al inschatten of die echt van jou was/is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het groene hart is dat in Nederland. Zeer controversieel.
Voor mijn ongevalquote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je geen purple heart of weet ik veel wat de Nederlandse variant is?
Ah, je begint je al in te dekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De bijhorende papiertjes heb ik ook nog....
Klopt. Jij zat op je paard achter de linies met een beatbox uit de 80's op je nek.quote:
Erik von Biertrinkhoffen.quote:
Nee hoor. Gewoon een week GVA, gesprongen op Texel. Je kon kiezen uit duiken, bergbeklimmen en parachutespringen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, je begint je al in te dekken.
Nog meer wantrouwen.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was altijd een bom tijdens levend stratego.
quote:
Love POL scquote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Jij zat op je paard achter de linies met een beatbox uit de 80's op je nek.
Het is maar goed dat Hare Majesteit je stunt waardig achtte voor een lintje.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een week GVA, gesprongen op Texel. Je kon kiezen uit duiken, bergbeklimmen en parachutespringen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Picchia het volgende:
Wat een geblaat. Al die burgertjes stoer doen met hun dienstplicht traininkjes. Dat is niets vergeleken met mijn tijd in Vietnam. Toen ik dagelijks spleetogen met een vlammenwerpen tussen hun ogen schoot en hun dunne beentjes als tandenstoker gebruikte.
Doet me denken aan Full metal Jacket.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Picchia het volgende:
Wat een geblaat. Al die burgertjes stoer doen met hun dienstplicht traininkjes. Dat is niets vergeleken met mijn tijd in Vietnam. Toen ik dagelijks spleetogen met een vlammenwerpen tussen hun ogen schoot en hun dunne beentjes als tandenstoker gebruikte.
Een lintje?? Die had ik nog niet aangenomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Hare Majesteit je stunt waardig achtte voor een lintje.
In het Duits nagesynchroniseerd, vreselijk.quote:
Ik zal je voordragen voor een.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Een lintje?? Die had ik nog niet aangenomen.
quote:
Dus jij was diegene die telkens mijn afgeschoten chows na zat te branden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Picchia het volgende:
Tja, slechte ogen hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus jij was diegene die telkens mijn afgeschoten chows na zat te branden.
Was de eerste die ik zag op YT. Niet geluisterdquote:Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In het Duits nagesynchroniseerd, vreselijk.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Whiskers komt binnen, topic dood.
Fijne avond allen
Good nightquote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Fijne avond allen
Tot ziens kameraad.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Fijne avond allen
Wie dan nog meer naast JPB?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
Straks alleen oud-premiers aan tafel bij Pauw&Witteman.
Geeft ACHT!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
Fijne avond allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |