Nope.quote:
Dat was de naam van het meisje jaquote:
Zeker, beroepspsycholoog.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
God, kan jij mij alleen maar afkraken, volgens mij zoek jij echt je heil op internet omdat voor de rest niemand jou aardig vindt.
Ik heb virtueel al twee biertjes binnengesleept in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
We zullen op de meet wel zien wie over de meeste sociale vaardigheden beschikt toch?
hehequote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
We zullen op de meet wel zien wie over de meeste sociale vaardigheden beschikt toch?
Misschien moet je voortaan eens wat langer nadenken voordat je een post maakt. Daarbij lijk je niet zo goed te beseffen dat je in jouw positie weinig recht hebt om even arrogant te doen en neer te kijken op andere mensen. Dat is volkomen misplaatst.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kreeg het advies van de mods om domme opmerkingen wat vaker te laten gaan. Ok, ik ga nu ook op jou in maargoed.
Ik hoop dat dat voor 10 juni gebeurt, want dan ben ik voor 2 dagen in Griekenlandquote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het betekend gewoon dat de hele bende daar naar de tering gaat, dus dat betekend leuk en spotgoedkoop vakantievieren in Griekenland binnenkort.
Mwah, het is meer dat ik benieuwd ben naar wat voor mensen er zoal komen. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik vind VS aardig, dus daar gaat je theorie.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
God, kan jij mij alleen maar afkraken, volgens mij zoek jij echt je heil op internet omdat voor de rest niemand jou aardig vindt.
Same here.quote:
Van wie?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb virtueel al twee biertjes binnengesleept in ieder geval.
Ik denk dat iedereen in militair tenue komt en jij het haasje bentquote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik benieuwd ben naar wat voor mensen er zoal komen. Niets meer, niets minder.
Ssssst.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
Die meet is een hoax met als doel een geintje met Betyar uit te halen...flauw hoor jongens.
Jou en betyar.quote:
Waarom verklap je dat nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
Die meet is een hoax met als doel een geintje met Betyar uit te halen...flauw hoor jongens.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in militair tenue komt en jij het haasje bent
Heb je lage verwachtingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik benieuwd ben naar wat voor mensen er zoal komen. Niets meer, niets minder.
Van mij krijg je een meter bier. 13 glazen, toch?quote:
Dan maak ik er een mooi dagje Utrecht van.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
Eigen risico, jij rijdt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Van mij krijg je een meter bier. 13 glazen, toch?
Wel zelf opdrinken. Niet uitdelen.
Geen idee, ik denk dat jullie in het echt allemaal gewoon keurige nette jongens zijn met wie ik gewoon de hand schud.quote:
Ik schep geen verwachtingen. Iedereen is evenveel waard op de sociale ladder.quote:
Inderdaad, anders kan ik dat nooit betalen joh.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, jouw 28ste mei zit alvast geramd!
Ik denk dat je niet weet in welk leeuwenhol je stapt.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat jullie in het echt allemaal gewoon keurige nette jongens zijn met wie ik gewoon de hand schut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |