quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik schep geen verwachtingen. Iedereen is evenveel waard op de sociale ladder.
Ondergeschikt.
Die past me niet meer, mijn baret nog wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in militair tenue komt en jij het haasje bent
Ik had laatst ook een broek die niet meer pastequote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Die past me niet meer, mijn baret nog wel.
Dan huur je maar een pak. Zal mij een biet wezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Die past me niet meer, mijn baret nog wel.
Vertel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet weet in welk leeuwenhol je stapt.
Ik krijg nu zo'n dads army gevoelquote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan huur je maar een pak. Zal mij een biet wezen.
Ik wil jou COD6 na zien doen.
Doe maar. Zodra ik je zie kan ik na 2 seconden al inschatten of die echt van jou was/is.quote:
Het groene hart is dat in Nederland. Zeer controversieel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je geen purple heart of weet ik veel wat de Nederlandse variant is?
De bijhorende papiertjes heb ik ook nog....quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe maar. Zodra ik je zie kan ik na 2 seconden al inschatten of die echt van jou was/is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het groene hart is dat in Nederland. Zeer controversieel.
Voor mijn ongevalquote:Op maandag 9 mei 2011 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je geen purple heart of weet ik veel wat de Nederlandse variant is?
Ah, je begint je al in te dekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De bijhorende papiertjes heb ik ook nog....
Klopt. Jij zat op je paard achter de linies met een beatbox uit de 80's op je nek.quote:
Erik von Biertrinkhoffen.quote:
Nee hoor. Gewoon een week GVA, gesprongen op Texel. Je kon kiezen uit duiken, bergbeklimmen en parachutespringen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, je begint je al in te dekken.
Nog meer wantrouwen.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik was altijd een bom tijdens levend stratego.
quote:
Love POL scquote:Op maandag 9 mei 2011 22:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Jij zat op je paard achter de linies met een beatbox uit de 80's op je nek.
Het is maar goed dat Hare Majesteit je stunt waardig achtte voor een lintje.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon een week GVA, gesprongen op Texel. Je kon kiezen uit duiken, bergbeklimmen en parachutespringen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Picchia het volgende:
Wat een geblaat. Al die burgertjes stoer doen met hun dienstplicht traininkjes. Dat is niets vergeleken met mijn tijd in Vietnam. Toen ik dagelijks spleetogen met een vlammenwerpen tussen hun ogen schoot en hun dunne beentjes als tandenstoker gebruikte.
Doet me denken aan Full metal Jacket.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef Picchia het volgende:
Wat een geblaat. Al die burgertjes stoer doen met hun dienstplicht traininkjes. Dat is niets vergeleken met mijn tijd in Vietnam. Toen ik dagelijks spleetogen met een vlammenwerpen tussen hun ogen schoot en hun dunne beentjes als tandenstoker gebruikte.
Een lintje?? Die had ik nog niet aangenomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Hare Majesteit je stunt waardig achtte voor een lintje.
In het Duits nagesynchroniseerd, vreselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |