Grappig dat er nog fans rondlopenquote:

The Dwarves bestonden toen al Mark..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef Mark het volgende:
Jaren '80 is ook mijn ding, maar dan met name de speed en thrash metal

verschrikkelijk decennium de jaren '80 qua muziekquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef Mark het volgende:
Jaren '80 is ook mijn ding, maar dan met name de speed en thrash metal

Inderdaad. 90's is de bom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
verschrikkelijk decennium de jaren '80 qua muziek

De hitprade commerciële muziek was idd verschrikkelijk. Daarom was de underground toen zo geweldig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
verschrikkelijk decennium de jaren '80 qua muziek

Inmiddels is dit al bijna net zo'n legendarische bijeenkomst als de scene van Pacino en DeNiro in Heatquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef tong80 het volgende:
Voor de anderen, ben met een paar Fokkers naar een concert van The Dwarves geweest. Waaronder Mark. Heb hem 1 keer ontmoet. En eigenlijk wordt het tijd voor een nieuw concertje met Doc Mark en Kamagurka.

quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Inmiddels is dit al bijna net zo'n legendarische bijeenkomst als de scene van Pacino en DeNiro in Heat

In 2009 overleden.quote:

Stand deel 2201:quote:

De bekendste voorstad is Ans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:44 schreef Flitspaal het volgende:
Loncin ligt dicht bij de bekendste voorstad.

Flitspaal +1quote:

Bijna dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Asap het volgende:
2-3 Veendam? - Volendam
1-0 Den Bosch - GA Eagles

Play-offs gespeeld door de betere clubs. RBC werd een-na-laatste, vlak voor Almere en achter Fortuna.quote:

'quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Play-offs gespeeld door de betere clubs. RBC werd een-na-laatste, vlak voor Almere en achter Fortuna.

quote:
Huidige trainer: Rene Trost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef slaveloos het volgende:
[..]
'
okay ik zat aan de topcompetitie te denken, zwolle dan wellicht?

Ik geloof dat er nog een tussenpaus was.quote:

quote:

?
 ? is een tak van de motor-, fiets- en autosport waarbij het er om gaat een aantal uitdagende hindernissen te nemen zonder de grond of de hindernis met de voet te raken (bij de motorfiets) of de afzetting van het parcours te raken (auto).
 is een tak van de motor-, fiets- en autosport waarbij het er om gaat een aantal uitdagende hindernissen te nemen zonder de grond of de hindernis met de voet te raken (bij de motorfiets) of de afzetting van het parcours te raken (auto). 

is een Duitse regeling die zijn oorsprong vindt in het hertogdom Beieren in 1516. Het geldt als de oudste warenwet ter wereld.
  is een Duitse regeling die zijn oorsprong vindt in het hertogdom Beieren in 1516. Het geldt als de oudste warenwet ter wereld. mocht bier alleen gemout graan, water en hop bevatten. Het oorspronkelijke
  mocht bier alleen gemout graan, water en hop bevatten. Het oorspronkelijke   bevatte geen gist als ingrediënt omdat dit micro-organisme toen nog niet ontdekt was. Volgens voorstanders zou bier dat volgens het
  bevatte geen gist als ingrediënt omdat dit micro-organisme toen nog niet ontdekt was. Volgens voorstanders zou bier dat volgens het   gebrouwen is beter van smaak zijn dan bier waaraan bijvoorbeeld suiker zou zijn toegevoegd. Het
  gebrouwen is beter van smaak zijn dan bier waaraan bijvoorbeeld suiker zou zijn toegevoegd. Het   verbiedt echter ook het gebruik van kruiden en vruchten.
  verbiedt echter ook het gebruik van kruiden en vruchten. 

Hoezo? Ik was toch eerder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef lubje25 het volgende:
Maar zou Mark niet het vorige punt moeten krijgen?

quote:
 Zal wel een of ander bug zijn. Ik zie alleen Mark's antwoord

Had ik laatst ook al een keer, maar dan andersom, dacht dat ik de eerste was maar was iemand mij nog voor. Zal inderdaad wel een bugje zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
 .
.

raar hoor, de nummering loopt ook gewoon door, maar jou post is nergens te bekennen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Had ik laatst ook al een keer, maar dan andersom, dacht dat ik de eerste was maar was iemand mij nog voor. Zal inderdaad wel een bugje zijn.

Beetje flauwe vervolgvraagquote:

ff F5 doen, dan zie je hem wel denk ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
raar hoor, de nummering loopt ook gewoon door, maar jou post is nergens te bekennen.
Gelukkig zag ik je vraag wel

Ligt net onder Waardenburg aan de onderkant van het kaartje.quote:

ff opgezocht:quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar kan dat niet hard maken.

Waag in Alkmaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe heet dit gebouw, en waar staat het?
[ afbeelding ]

Jij mag in ieder geval nooit meer radenquote:
 Met inderdaad rechts de heerlijke griek Irodion. Hmmz.....
 Met inderdaad rechts de heerlijke griek Irodion. Hmmz..... 

Tja, makkelijke vraag voor een Alkmaarderquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval nooit meer raden
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |