Grappig dat er nog fans rondlopenquote:
The Dwarves bestonden toen al Mark..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef Mark het volgende:
Jaren '80 is ook mijn ding, maar dan met name de speed en thrash metal
verschrikkelijk decennium de jaren '80 qua muziekquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef Mark het volgende:
Jaren '80 is ook mijn ding, maar dan met name de speed en thrash metal
Inderdaad. 90's is de bom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
verschrikkelijk decennium de jaren '80 qua muziek
De hitprade commerciële muziek was idd verschrikkelijk. Daarom was de underground toen zo geweldig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
verschrikkelijk decennium de jaren '80 qua muziek
Inmiddels is dit al bijna net zo'n legendarische bijeenkomst als de scene van Pacino en DeNiro in Heatquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef tong80 het volgende:
Voor de anderen, ben met een paar Fokkers naar een concert van The Dwarves geweest. Waaronder Mark. Heb hem 1 keer ontmoet. En eigenlijk wordt het tijd voor een nieuw concertje met Doc Mark en Kamagurka.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Inmiddels is dit al bijna net zo'n legendarische bijeenkomst als de scene van Pacino en DeNiro in Heat
In 2009 overleden.quote:
Stand deel 2201:quote:
De bekendste voorstad is Ans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:44 schreef Flitspaal het volgende:
Loncin ligt dicht bij de bekendste voorstad.
Stand deel 2201:quote:
Flitspaal +1quote:
Bijna dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Asap het volgende:
2-3 Veendam? - Volendam
1-0 Den Bosch - GA Eagles
Play-offs gespeeld door de betere clubs. RBC werd een-na-laatste, vlak voor Almere en achter Fortuna.quote:
'quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Play-offs gespeeld door de betere clubs. RBC werd een-na-laatste, vlak voor Almere en achter Fortuna.
quote:
Huidige trainer: Rene Trost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef slaveloos het volgende:
[..]
'
okay ik zat aan de topcompetitie te denken, zwolle dan wellicht?
Ik geloof dat er nog een tussenpaus was.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |