neequote:
ik ken die dingen alleen als snelspanners en voor zover ik weet heten die dingen ook altijd zo als het om racefietsen gaat hetgeen hier het geval isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
maarehh...volgens mij bedoel ik met uitvalnaven hetzelfde als de omschrijving die je nu geeft.
quote:Daar het plakken van een fietsband makkelijker is als het wiel eruit is, hebben de meeste sportfietsen een zogenaamde uitvalnaaf, waarmee het wiel uit het frame valt door een handle om te klappen.
Dan heb je uiteraard volledig gelijkquote:
Juist, de opstand der Geörgiers op Texel welk duurde tot 20 mei 1945.quote:
Ik wilde ook iets uit Japan noemen, totdat RB zei dichter bij huis dan Berlijn. Dan kom ik snel op Texel uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef ß het volgende:
De slag om Okinawa duurde trouwens nog langer om maar iets te noemen.
Stand deel 2201:quote:
Ik wist dat ik op je kon rekenen ouwe Spleenheup.quote:
of George George Barack Jimmy en Billquote:
Of kinderkopjesquote:
Kaal hoofd ?quote:
Nee, ik ga even etenquote:
Nee, Al...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
I love it when a plan comes together.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check!quote:
Zoiets, het is een van oorsprong Amerikaanse groeperingquote:
........ Angels inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Iets met Angels maar welk woord ervoor komt weet ik even niet meer. Iets van Urban Angels ofzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |