Stand deel 2201:quote:
Hoezo? Ik was toch eerder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef lubje25 het volgende:
Maar zou Mark niet het vorige punt moeten krijgen?
quote:
Had ik laatst ook al een keer, maar dan andersom, dacht dat ik de eerste was maar was iemand mij nog voor. Zal inderdaad wel een bugje zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal wel een of ander bug zijn. Ik zie alleen Mark's antwoord
raar hoor, de nummering loopt ook gewoon door, maar jou post is nergens te bekennen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Had ik laatst ook al een keer, maar dan andersom, dacht dat ik de eerste was maar was iemand mij nog voor. Zal inderdaad wel een bugje zijn.
Beetje flauwe vervolgvraagquote:
ff F5 doen, dan zie je hem wel denk ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
raar hoor, de nummering loopt ook gewoon door, maar jou post is nergens te bekennen.
Gelukkig zag ik je vraag wel![]()
Ligt net onder Waardenburg aan de onderkant van het kaartje.quote:
ff opgezocht:quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar kan dat niet hard maken.
Waag in Alkmaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe heet dit gebouw, en waar staat het?
[ afbeelding ]
Jij mag in ieder geval nooit meer radenquote:
Tja, makkelijke vraag voor een Alkmaarderquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jij mag in ieder geval nooit meer raden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |