Boh verdomme.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die ouwe was je voor.
For serious?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Nog 3 en half uur dan is het pas dinsdag
Wist je al dat Prince dat nr geschreven heeft ?quote:
Nee, nu wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wist je al dat Prince dat nr geschreven heeft ?
Leuk he, dat je dat nu weetquote:
Zolang je maar niet in de wasbak schijt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he, dat je dat nu weet![]()
Ik moet poepen en ik moet afwassen maar ik heb geen zin om op te staan
Nee maar wel in het ijsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Muis006 het volgende:
oh-ohhhhhhhhhhhhhh heeft Chico al zin in onze Zomerse wandelmiddag?
Nou vooruit, jou kan ie wel bijhouden zegt ie.quote:
In Juli! Moet nog even een datum afspreken. Wil je doordeweeks of in 't weekend?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou vooruit, jou kan ie wel bijhouden zegt ie.
Wanneerrrrrrrr kom je?
Lijkt me leukquote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh Baaf, zullen we dan stranddate doen als ik naar Prince ga in juli?
Dat is net wat handiger dan eind mei als ik naar PJ Harvey ga want dat is doordeweeks en zulks
Dan ben ik wel brak maar dat maakt niet uit hoop ik?quote:
Ja hoi, doordeweeks moet ik werken hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Juli! Moet nog even een datum afspreken. Wil je doordeweeks of in 't weekend?
En met mij naar het strandquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
MAAR NIET HET WEEKEND VAN NORTH SEA JAZZ WANT DAN GA IK NAAR PRINCE!
![]()
Jaaaa? heb je het rond?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
MAAR NIET HET WEEKEND VAN NORTH SEA JAZZ WANT DAN GA IK NAAR PRINCE!
![]()
Wat jammer van die misselijkheid ,quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
toch naar prince oh-oh
Vriend heeft onze dochter voor het eerst verschoond. Was wel spannend voor hem
Mijn BD blijft nog wel hoog en ik dus misselijk door de medicatie helaas ik had zo gehoopt dat dat over zou zijn
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
We moeten er vanuit gaan dat ze tot 19 juni in het z-huis blijft liggen.
Maar ze doet het boven verwachting goed wij zijn trots op haar
Drinkt ze (ik las al dat bv nog niet op gang komt, maar de fles dan? ) ?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar is ze voor nu ook op haar plek...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heerlijk dat ze het zo goed doet! En trots mag je zeker zijn, ook op je eigen prestatie!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die ouwe was je voor.
Komt me bekend voorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Ynske het volgende:
zo en nu heb ik zin in frietjes, bitterballen en ijsjes
Ow das wel beter jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef Ynske het volgende:
cracker met brie en honing gaat er ook wel in
een voordeel, dr is niets in huis
YES, als we kaarten kunnen krijgen he.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa? heb je het rond?
Is de oppaspappa van de hondjes overstag? Goedmaker voor de vorige faal?
You wily minx.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
En die Muis, iedereen vindt haar maar zo lief, tis me een raadsel![]()
Ik krijg honger van jequote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow das wel beter jaik heb net m'n chips opgemaakt en ook de toastjes met kruidenboter (die was ik net vergeten op te noemen) zijn al op, nu de mars-ijsjes nog
i luv joe toe puppy-pooquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben Moordvrouwen aan het kijken, zo dat is best heftig
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op dat vlak kijk ik echt nergens meer van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Ik hoor zulke dingen dagelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee, ook dat nietquote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef Muis006 het volgende:
Was je d'r eindelijk achter? Scrollt niet zo snel dus, met die osteoporose.
Ow, maar ik maakte maar een garpjuhquote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet
Maar dat heeft dan weer niets met mijn osteoperose te maken. De problemen met mijn gewrichten dan weer wel
Zeg AH,quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef asfalthooligan het volgende:
gaat zo op bed viel in slaap na het eten
Daar gaat het ook niet beter van worden; ik moet low on the sugarquote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Ow, maar ik maakte maar een garpjuh.
Tietentaart om het goed te maken?
Ohneeeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet beter van worden; ik moet low on the sugar
Maak daar maar vast een tettentoert voorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohneeeeeedat is desastreus
.
RIP voor de nabestaanden.
het einde is weer een bietje typisch hequote:
huh ?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg AH,
Waarom praat je in de derde persoon enkelvoud?
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Aw Elies poepje, moeten we al aan euthanasie gaan denken?
Het is een beetje inschikken, but I'll livequote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Muis006 het volgende:
Ohneeeeeedat is desastreus
.
RIP voor de nabestaanden.
behoorlijk jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
het einde is weer een bietje typisch he![]()
Ga je nu de fimmul kijken?
Met zoetstof kom je ook een heel eindquote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet
[..]
Het is een beetje inschikken, but I'll live
Ja en als je m dan ff kan branden pliesquote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
behoorlijk ja
vooral de laatste paar regels, ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden
ja, dat moet nu ook gebeuren he, de film
Daar zou mijn moeder wel gelukkig van worden; ze vond de vorige tettentoert ook errug lekkerquote:
Roggel je de koffietafel bij Shirley?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet
[..]
Het is een beetje inschikken, but I'll live
quote:
Gaat niet werken; hypoglycemiequote:
Owjee. Oude vrouwtjes kan ik weinig weigerenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zou mijn moeder wel gelukkig van worden; ze vond de vorige tettentoert ook errug lekker
en zo zie je maar weer, elke dag is een geschenk van godquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat niet werken; hypoglycemie
Echt, ik ben uber-sneu-neus. En ik ben op vakantie ook nog (midden in de nacht, buiten, in het pikkedonker, in mijn eentje, terwijl niemand wist dat ik buiten was, onder een poort) van een stenen trap gelazerd.
Ik had al wel dood kunnen zijn dus
Mijn moeder een oud vrouwtje noemen; nu moet je echt gaan oppassenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Muis006 het volgende:
Owjee. Oude vrouwtjes kan ik weinig weigeren
Ik zal wel eens een grote bakken!
WTF Eliesquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, ik ben uber-sneu-neus. En ik ben op vakantie ook nog (midden in de nacht, buiten, in het pikkedonker, in mijn eentje, terwijl niemand wist dat ik buiten was, onder een poort) van een stenen trap gelazerd.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder een oud vrouwtje noemen; nu moet je echt gaan oppassen
Ja, of ik had gewoon mazzel dat ik niet met mijn kop op een stenen bloempot gepleurd ben. Echt, ondersteboven, van boven naar beneden. Rilll...!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
en zo zie je maar weer, elke dag is een geschenk van god
Zeg, tietentaart of geen taart.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
En dan mag je kiezen, vorm van een ijsje, vorm van een zak chips , of vorm van een bak patat
Oh-oh mag niet aan een tettentaart zitten hoor; ik word onpasselijk van het ideequote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef Muis006 het volgende:
Chico kan willen wat ie wil.
Okee ik denk erover na. Maar dan moet jij er ook van eten.
Chico deelt als ie groot genoeg is, als ie zelf vol zitquote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]Chico kan willen wat ie wil.
Okee ik denk erover na. Maar dan moet jij er ook van eten.
Onpasselijk of nat?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh-oh mag niet aan een tettentaart zitten hoor; ik word onpasselijk van het idee
Slaap wel poppetjequote:
Ow getver... die mogelijkheid had ik nog niet eens overwogenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou daar heb je wel gelijk in, ik wil een grote piem0ltaart eigenlijk
Sjokolaaaaaade met slagroomquote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow getver... die mogelijkheid had ik nog niet eens overwogen
Kunnen we het nog even over iets anders hebben. Perkplanten of zo? Ik moet namelijk zo ook nog slapenquote:
Geeft niet. Ik heb ook geen BMW 1-serie, maar daarom kan ik er nog wel over pratenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen perk en dus ook geen planten dr in
Nee... ik denk aan yoghurt met havermout. Maar dat komt omdat ik honger hebquote:
Lieverd, hoop dat die dingen gauw over zijn en jullie met z'n drietjes gewoon lekker thuis zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
toch naar prince oh-oh
Vriend heeft onze dochter voor het eerst verschoond. Was wel spannend voor hem
Mijn BD blijft nog wel hoog en ik dus misselijk door de medicatie helaas ik had zo gehoopt dat dat over zou zijn
Fuck NSJ, daar heb ik ook geen geld voor, ik ga alleen naar Princequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen geld voor north sea jazz, helaas
Nou ja, je had wel een reisverzekering hoop ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:
Goede vraag; geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Strega het volgende:
Nou ja, je had wel een reisverzekering hoop ik?
Oeh, weet je zeker dat je alleen was toen je viel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag; geen ideeWel een levensverzekering
Of is de benzine opperdepop?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
't Is er Rewimo, is je toettoet stukkerdepuk?
Goed dat je het zegt, wij moeten deze nog proberen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, de Aldi heeft nep Ben en Jerry's zie ik in de folder.
Zou dat wat zijn?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, wij moeten deze nog proberen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, net weer een vacature afgewezen, geen zin om naar de Antillen te verhuizen. Al liet het aantal -d en -t fouten in de brief en de vacature ook geen solide indruk achter
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik word al de hele ochtend gebeld door een Scamnummer.
Hoe dom ben je dan, als je dove mensen via de telefoon wil afzetten.
Break a leg!quote:
Ja, helemaal kapotterdepotquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
't Is er Rewimo, is je toettoet stukkerdepuk?
Wattiser met je testikel Muis?quote:
Zolang je dr nog om kan lachen zal het meevallen.quote:
Ik zit nog te overwegen ook naar Prince te gaan, welke dag(en) wilde jij? Zaterdag de 9e is sowieso goed, zondag heb ik vaak afspraken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Baaf?
Als die Prince kaarten lukken, zullen we dan op 9 juli in de middag ergens op een strand afspreken in de buurt van Delft?
![]()
Zondag ben ik denk ik blij als ik naar huis kan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zit nog te overwegen ook naar Prince te gaan, welke dag(en) wilde jij? Zaterdag de 9e is sowieso goed, zondag heb ik vaak afspraken.
Goed zoekepoeke!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws, Oognip!![]()
M'n toeterdetoet moet ook gekeurd en ik ben m'n kentekenbewijs al een hele tijd kwijt
Daar is ze dus al een uur mee bezig!quote:
Vanmiddag maar even nieuwe halepalequote:
Welnee, ik zit op mijn werkeperkquote:
Over 12 minuutjes mag je naar Jamin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Jammerdebammer van je dag Pagan![]()
On crap, kappe nou he
Nee ik ga geen ijs kopen, het regentquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer mobiel dus kan rustig gaan opbouwen
Nog wel misselijk van de bd medicatie denk ik vanaf morgen heb ik die niet meer.
Met ons meisje gaat het goed. Ze is wel wat afgevallen maar verteert haar eten goed ze krijgt wat ophoging van de voeding omdat ze daar behoefte aan heeft.
Dat is mooi om te horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer mobiel dus kan rustig gaan opbouwen
Nog wel misselijk van de bd medicatie denk ik vanaf morgen heb ik die niet meer.
Met ons meisje gaat het goed. Ze is wel wat afgevallen maar verteert haar eten goed ze krijgt wat ophoging van de voeding omdat ze daar behoefte aan heeft.
Nu wil je wel blijven hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Na een ks altijd 4 dagen en volgens mij mag ik 8dagen blijven omdat onze dochter in de couveuse ligt
Erg origineel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, de buurman heeft een open hart operatie gehad... nu willen we hem iets geven want hij komt vandaag thuis. Ik dacht aan een fruitmandje? Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
En inmiddels voel ik mij ook een melkkoe
Moet jij kolven voor de maagsonde dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles wat ze extra van mij kan krijgen is beter voor haarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet jij kolven voor de maagsonde dan?
Oke, ik had verwacht dat ze nu iets van superpokongroeivoer zou krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alles wat ze extra van mij kan krijgen is beter voor haar
Wat fijn dat de borstvoeding op gang komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, de buurman heeft een open hart operatie gehad... nu willen we hem iets geven want hij komt vandaag thuis. Ik dacht aan een fruitmandje? Wat denken jullie?
Whahaha, ja dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zielig he? Ik vind het ook zo sneu voor haar en ik ben blij dat ik vandaag heen gegaan ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Stom dat die fokkers nooit op zulke dingen lijken te letten![]()
Chico had psies hetzelfde, een maand nadat ik m had ongeveer werd ie heel ziek, hoesten, kuchen, kon niet meer liggen, hele bek ontstoken , keel ontstoken, was doorgeslagen op de longen, ook hele gebit aan gort.
Moest ook eerst een week aan de AB, eerder wilden ze er niet in gaan snijden.
Ze voelt zich vast een heel stuk beter als dr gebitje weer bij is
Oh wat een leukerd! Dat zie je zo al aan dat bekkiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Wij kwamen vandaag tussen de middag voor het eerst sinds een hele poos Jock weer tegen trouwens![]()
Hij zat ineens in een buggy, hij is al 15 jaar en zooo een lieve hond.
Zijn voorpoot was drie weken geleden geamputeerd![]()
Maar hij doet het geweldig.
Loopt in huis vrolijk rond op drie poten, buiten wil ie lekker in het karretje zitten en voelt hij zich echt helemaal koning![]()
Zijn baas zei, ze lieten nu niet meer aan hem sleutelen maar de da had gezegd dat ie te levenslustig en gezond was op die tumor in zn poot na om hem vanwege die poot in te laten slapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt zo een vreselijke charmeur die hond, ik heb heerlijk met hem gekroeld en die drie van mij kregen alledrie een lik over hun snoet vanuit de buggy![]()
Ik hoop zo dat ze m nog lang rond kunnen duwen zo
Jock is echt zo een heerlijkheid, ze hebben hem uit het asiel gehaald toen ie 4 jaar was, en ze kunnen geen seconde meer zonder hem. Een hele erge charmeur is het die hond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh wat een leukerd! Dat zie je zo al aan dat bekkie
Ja bij Chico had ik niet veel later moeten gaan hoor, dan was ie geen 5 geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Zielig he? Ik vind het ook zo sneu voor haar en ik ben blij dat ik vandaag heen gegaan ben.
Oh we hebben haar ook gewogen daar, ze weegt nu 4,6 kilo.
Succesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat sneu senesta
Ik moet zo met Pluim naar de DA voor controle. Het zal me benieuwen; geloof namelijk niet dat het helemaal goed gaat. Maar ik laat me graag verrassen!
Pluim woog drie weken geleden 4,7 kgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja bij Chico had ik niet veel later moeten gaan hoor, dan was ie geen 5 geworden.
Maar ik hoor het echt heel vaak van herplaatsers helaas.
4.6 kilo, dat is bijna even zwaar als Chico
Moeeeeeeeeeederquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat neusje is echt geweldig hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moeeeeeeeeeeder![]()
Je hebt een mooi kind. Dat neusje, he!
Stuur mij vooral meer foto's en een geboortekaartje
Oh wat een schatje.quote:
Mooi is dat he. Zo klein en al helemaal perfect.quote:
Bij onze Jamie is dat wonderwel gelukt. Hij is zoveel blijer en eet nu zo goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef senesta het volgende:
Arme ET. We zijn vandaag met haar naar de dierenarts geweest omdat ik het idee had dat het eten haar zeer deed.
Ze liet steeds brokjes vallen, pakte ze weer op en liet ze dan weer vallen, alsof het eten haar zeer deed.
De dierenarts heeft me laten zien dat er een aantal tandjes echt verrot zijn en bij één tandje lag de zenuw ook bloot, daar heeft ze behoorlijk last van.
Daarbij was het tandvlees flink ontstoken.
Ze heeft een pijnstiller gekregen en we hebben pilletjes gekregen tegen de ontsteking.
Maandagochtend brengen we haar weg om het gebitje weer helemaal in orde te laten maken.
Ze zal zich daarna vast een stuk beter gaan voelen.
Maar ik heb nu al de zenuwen
God wat een lekker ventje!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Wij kwamen vandaag tussen de middag voor het eerst sinds een hele poos Jock weer tegen trouwens![]()
Hij zat ineens in een buggy, hij is al 15 jaar en zooo een lieve hond.
Zijn voorpoot was drie weken geleden geamputeerd![]()
Maar hij doet het geweldig.
Loopt in huis vrolijk rond op drie poten, buiten wil ie lekker in het karretje zitten en voelt hij zich echt helemaal koning![]()
Zijn baas zei, ze lieten nu niet meer aan hem sleutelen maar de da had gezegd dat ie te levenslustig en gezond was op die tumor in zn poot na om hem vanwege die poot in te laten slapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt zo een vreselijke charmeur die hond, ik heb heerlijk met hem gekroeld en die drie van mij kregen alledrie een lik over hun snoet vanuit de buggy![]()
Ik hoop zo dat ze m nog lang rond kunnen duwen zo
Dapper vrouwtje dus!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef nokwanda het volgende:
Schoonmamma moet wss een pacemaker. Ach, zei ze: doe mij dan maar een pacemaker. Doen we dat toch.Stoertje van 91
Pluim is helemaal goedgekeurd; knie stabiel en geen kraakjes of hobbeltjes. Tssskkk.... en ik maar denken dat het nog niet goed ging. Omdat ze nog een beetje mank looptquote:
Ja joh, je hebt gelijk. Maar ik had me dat even niet gerealiseerd en vond haar nog een beetje te mank. Dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja duh, die moet nog een bietje revalideren Elies , mooi dat ze is goedgekeurd
quote:
Fijn dat ze opknapt. Heeft de DA nog gezegd hoe lang ze ongeveer nodig heeft om helemaal te herstellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja joh, je hebt gelijk. Maar ik had me dat even niet gerealiseerd en vond haar nog een beetje te mank. Dus
Ik heb een ijsje gekocht om het met mezelf te vieren
Je bent lekker onderweg geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
F_R, wat goed dat de BV op gang komt, dat heeft ze heel hard nodig![]()
Goed zo Pluim!![]()
En sterkte voor ET!
JF wat een dag. Moest naar de bedrijfsarts, afgesproken dat ik nu weer 4 dagen ga werken, maar dan wel 4 x 4 uur (hij wilde meteen 4 x 5 maar ik kon hem er gelukkig van overtuigen dat 5 uur nog vrij veel is en dat ik die dag vrij tussendoor nog steeds nodig heb om bij te komen).
Vervolgens een mailwisseling met qltel, eerst over de auto, die ook nog een APK nodig had, waarvoor ik dus het kentekenbewijs moest hebben dat ik al een jaar of twee niet meer gezien hebDus hij hing thuis met de garage aan de lijn. En toen hij even de tuin in was belde de school dat Christan ziek was
En geen auto thuis dus
Gelukkig was de buurman thuis en die heeft samen met qltel Christan gehaald.
Afijn, kind in bed en toen de garage weer aan de lijn: met het andere papier van de auto kun je zo een nieuw kentekenbewijs ophalen - en dat andere papier zit gelukkig goed opgeborgen thuis. Dus na thuiskomst kon ik door naar Kleve om dat te regelen. En of ik voor ik thuiskwam nog even Christans fiets op wilde pikken bij de bushalte. Die kon dan mooi achterin de auto. Ja, dat dacht je, niet zonder de achterbank neer te klappen![]()
Dus ik eindelijk thuis, vuil en wel van die stomme fiets, papier ophalen en naar Kleve. En oja, de garage wilde het wel meteen hebben dus of ik na het Strassenverkehrsamt ook meteen even door wilde rijden naar Goch
Dus nu eindelijk thuis. Gelukkig is mijn auto wel morgenmiddag al klaarLeve Autohaus Faber
Fritz kwam net thuis met een bek vol veren en een kin vol bloedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
Fijn dat ze opknapt. Heeft de DA nog gezegd hoe lang ze ongeveer nodig heeft om helemaal te herstellen?
ET maakt gebruik van de shot pijnstillers die ze heeft gekregen en brengt net een muis binnenToen ze in de gaten had dat ik haar kant op kwam besloot ze het stuiptrekkende beest mee te nemen onder mijn bed
Ik hou de deur van onze slaapkamers maar dicht als de achterdeur open is
Wat heeft Christan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
En toen hij even de tuin in was belde de school dat Christan ziek was![]()
Uur of 10?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo. ik ben weer thuis, lekker met Jules en Diaz naar Vianen geweest en nog een andere hond.
Hoe laat wil je morgen afspreken DM?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef senesta het volgende:
Je bent lekker onderweg geweestHoe is het met Christan nu?
Misselijk, hoofdpijn. Zat al een paar dagen niet helemaal lekker in zijn vel. Maar is inmiddels aan het geroosterd brood dus het gaat alweer de goede kant opquote:
ET is nog steeds wat mager door haar laatste nestje en deze problemen met haar gebitje maken het er niet beter op natuurlijk.quote:
Pluim is vet van vraatzucht en extreme luiheid. Ze is op dieet en woog vandaag 4,32 kg. Dat is al heel wat minder dan de 4,74 kg van 4 weken geleden. Over een paar weken moet ze ongeveer 3,8 kg wegen en dan zijn we wel een beetje klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef senesta het volgende:
ET is nog steeds wat mager door haar laatste nestje en deze problemen met haar gebitje maken het er niet beter op natuurlijk.
Huuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fritz kwam net thuis met een bek vol veren en een kin vol bloed
Jakkie-bah
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim is helemaal goedgekeurd; knie stabiel en geen kraakjes of hobbeltjes. Tssskkk.... en ik maar denken dat het nog niet goed ging. Omdat ze nog een beetje mank loopt
Nog drie weken huisarrest en dan nog eenmaal voor controle
veel plezier!!1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
En hoiiiiiiiiiii
Ik ben hyper, vanavond de eerste Eurovisie halve finale.
Dus aan mij hebben jullie niets vandaag, sorry
Egwelquote:
Ja, bah manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuu
(Maar stiekem altijd wel stoer van zo'n kat)
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Misselijk, hoofdpijn. Zat al een paar dagen niet helemaal lekker in zijn vel. Maar is inmiddels aan het geroosterd brood dus het gaat alweer de goede kant op
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Okeee.. Ben benieuwd hoe de teckels elkaar vinden
Hé gelukkig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim is helemaal goedgekeurd; knie stabiel en geen kraakjes of hobbeltjes. Tssskkk.... en ik maar denken dat het nog niet goed ging. Omdat ze nog een beetje mank loopt
Nog drie weken huisarrest en dan nog eenmaal voor controle
Nou dat was me het dagje wel dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Pluim!![]()
En sterkte voor ET!
JF wat een dag. Moest naar de bedrijfsarts, afgesproken dat ik nu weer 4 dagen ga werken, maar dan wel 4 x 4 uur (hij wilde meteen 4 x 5 maar ik kon hem er gelukkig van overtuigen dat 5 uur nog vrij veel is en dat ik die dag vrij tussendoor nog steeds nodig heb om bij te komen).
Vervolgens een mailwisseling met qltel, eerst over de auto, die ook nog een APK nodig had, waarvoor ik dus het kentekenbewijs moest hebben dat ik al een jaar of twee niet meer gezien hebDus hij hing thuis met de garage aan de lijn. En toen hij even de tuin in was belde de school dat Christan ziek was
En geen auto thuis dus
Gelukkig was de buurman thuis en die heeft samen met qltel Christan gehaald.
Afijn, kind in bed en toen de garage weer aan de lijn: met het andere papier van de auto kun je zo een nieuw kentekenbewijs ophalen - en dat andere papier zit gelukkig goed opgeborgen thuis. Dus na thuiskomst kon ik door naar Kleve om dat te regelen. En of ik voor ik thuiskwam nog even Christans fiets op wilde pikken bij de bushalte. Die kon dan mooi achterin de auto. Ja, dat dacht je, niet zonder de achterbank neer te klappen![]()
Dus ik eindelijk thuis, vuil en wel van die stomme fiets, papier ophalen en naar Kleve. En oja, de garage wilde het wel meteen hebben dus of ik na het Strassenverkehrsamt ook meteen even door wilde rijden naar Goch
Dus nu eindelijk thuis. Gelukkig is mijn auto wel morgenmiddag al klaarLeve Autohaus Faber
Have fun!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
En hoiiiiiiiiiii
Ik ben hyper, vanavond de eerste Eurovisie halve finale.
Dus aan mij hebben jullie niets vandaag, sorry
Ik zal jullie de foto's van Pogo van de week met zijn konijnenkarkas, met bungelend zwart, bonten hoofdje maar besparen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, bah manVorig jaar bracht ie ze mee naar binnen en ging ze dan in een hoekje helemaal kaalplukken en aan stukken scheuren. Dus: gatver! Het zal de natuur wel zijn, maar ik vind het helemaal nix! De smeerlap!
Best wel ja. Gelukkig morgen vrijquote:
Ah fijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:55 schreef Strega het volgende:
Ik zal jullie de foto's van Pogo van de week met zijn konijnenkarkas, met bungelend zwart, bonten hoofdje maar besparen.![]()
Hij presteert het dan ook nog te schreeuwen, hij kwam via het schuurdak, zag mij, schreeuwde nog harder. Het karkas flikkert uit z'n bek, in de emmer waar ik twee stokrozen met de kluit in het water had staan, die ik wilde gaan planten.
Beterschap voor Christan!quote:
Nou ja, het is allemaal Volendam en daar doet iedereen het toch met iedereen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht net: hoe kunnen d e3 J's nou bij DWDD zitten als vandaag de halve finale is? Maar dat zijn Nick en Simon. Ik hou het nog steeds niet uit elkaar
Nou de naam zegt wel iets volgens mij met die 3 erinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht net: hoe kunnen d e3 J's nou bij DWDD zitten als vandaag de halve finale is? Maar dat zijn Nick en Simon. Ik hou het nog steeds niet uit elkaar
Zingen bedoel ik dan hé!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou ja, het is allemaal Volendam en daar doet iedereen het toch met iedereen?
yeah, sure!quote:
Ze moeten sowieso pas donderdag, ze zouden nog snel op de boot kunnen springen na DWDDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:
onze bovenburen hebben een broek aan de lijn hangen en dat kunnen Muis en Luna precies zien voor het raam en het waait een beetje dus die gekken denken dat het een beest is en ze willen hem vangen
ze zitten te piepen en gefrustreerd heen en weer te rennen en ze proberen tegen het raam op te klimmen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zijn er maar bij gaan zitten/liggen
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
Rhana heeft zich verstopt ivm songfestival
he bahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
Rhana heeft zich verstopt ivm songfestival
Die muziek buitenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Het is echt erg, soms weet ik niet eens of ze nou Engels proberen te zingen of hun eigen taal
Liedje wat nu is is kennelijk door de componist van Lady Gaga geschreven, is te horen ook.
Je vriend is helemaal verliefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Druk dagje rewimo hoe is het nu met christan?
Fijn van pluim elies
Balen van ET senes
Greys veel plezier bij de 1/2 finale
Ing succes met melvin
Vriend heeft gewoon al 2x de luier verschoond en heeft de telefoon met de camera mee. Hij is helemaal verliefd
Mijn (schoon)ouders kunnen ook meekijken via een camera boven het bedje. Ik werd vandaag al door mijn vader gebeld dat we haar niet zoveel weg moesten halen hij wilde haar showen maar ze lag op mijn buik te slapen.
Dat komt allemaal nog wel straks...je moet nu ook ff aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil haar het allerliefste bij mij hebben en zelf voor zorgen maar dat gaat helaas nog niet
FR Gefeliciteerd nog! Schattig kindje om te zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil haar het allerliefste bij mij hebben en zelf voor zorgen maar dat gaat helaas nog niet
Logisch, jouw kind is het allermooiste van de hele wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Neem je rust nog even en laat ook even voor jou zorgen. Des te sterker ben je straks als je wel steeds meer voor haar kunt zorgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Spuug je nog steeds? Jeumigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Spugen doet zeer.
Idd ik loop als een bejaarde en heb het idee 1000 buikspier oefeningen gedaan te hebben.
Maar he ik kan weer lopen opstaan gaat wat moeilijker en draaien laat ik maar helemaal achterwege
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zijn er maar bij gaan zitten/liggen
[ afbeelding ]
Idd methyldopa en ik moet toch naar de wc dat is maar een klein stukje lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat krijg je eiks voor je hoge bloeddruk? Methyldopa?
En ik vind het nogal wat; nu alweer op de been
Ja, toiletbezoek dat moet iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Idd methyldopa en ik moet toch naar de wc dat is maar een klein stukje lopen
@oognip dat is een tegenvaller dan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
Vorig jaar heb ik de muur in de gang geschilderd maar op een gegeven moment was de verf op dus toen heb ik ervoor gekozen om dan maar niet achter de koelkast te vervenDat waren we nu dus vergeten en kwamen we achter toen we de koelkast gingen verplaatsen
We hadden al helemaal onze koelkast ergens anders gedacht zodat we meer ruimte zouden creëren maar dat geintje kan nu dus mooi niet meer doorgaan
[ afbeelding ]
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant misluktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]echt he, bij jou kijk ik er ook niet eens van op
Maarre, vorig jaar geschilderd, dan kan je toch gewoon nieuwe verf halen, zo verkleurd zal het nog niet zijn?
Maar dit is maar een klein stukje. Of je hangt/zet er iets anders voor? Schoenenrekje ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant mislukt
Nee de bedoeling was dat de bench op de plek van de koelkast kwam te staan en dat de koelkast voor de ene deur van de badkamer kwam te staan. Dan zouden we in de woonkamer meer ruimte hebben als de bench er staat. Ik ga er geen ander iets voor zetten, want daar had de bench moeten staan. Als we de bench daar niet gaan neerzetten, hoeft de koelkast ook niet weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar dit is maar een klein stukje. Of je hangt/zet er iets anders voor? Schoenenrekje ofzo?
Je zet er haaks een sierlijstje omheen en schildert de binnenkant met een andere kleur, je maakt er plankjes is en zet daar potjes en zo op. Kruiden en zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant mislukt
Leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zet er haaks een sierlijstje omheen en schildert de binnenkant met een andere kleur, je maakt er plankjes is en zet daar potjes en zo op. Kruiden en zo
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Nieuws van de kater van Bamba
MammaElisaB belde: ze maakte zich een beetje zorgen, want Gizmo liep heel hard te hollen, en als ze wilde proberen 'm te benaderen om 'm te aaien (in de hoop 'm rustig te krijgen), dan viel ie aan, beet en holde weer hard weg. Nu was ie weer rustig en had lief de krant mee gelezen, gaf kopjes en liep lekker te spinnen.
Ik lachen: Gizmo is een kater en heeft zijn gekke kwartiertje
Nu moet MammElisaB ook weer lachen
Nou ja; een lang verhaal om te melden dat het hartstikke goed gaat en Gizmo zich al prima thuis voelt! Gaat wel goedkomen met die drie. MammaElisaB lult wat af met haar logeerpoes
Oe, dat zullen ze leuk vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef Bamba het volgende:
![]()
Dat klinkt idd echt als Gizmo. Als 'ie z'n gekke minuten krijg kun je er idd niks mee aanvangen
. En dat jouw mama lekker kan kletsen met 'm hadden we idd al gehoord
. Die krijg ik over een paar weken niet meer mee
![]()
Robin en ik zijn bezig geweest met een knutselwerk voor je ouders en Gizmo, dus dat gaat als het goed is morgen op de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |