Boh verdomme.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die ouwe was je voor.
For serious?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Nog 3 en half uur dan is het pas dinsdag
Wist je al dat Prince dat nr geschreven heeft ?quote:
Nee, nu wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wist je al dat Prince dat nr geschreven heeft ?
Leuk he, dat je dat nu weetquote:
Zolang je maar niet in de wasbak schijt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he, dat je dat nu weet![]()
Ik moet poepen en ik moet afwassen maar ik heb geen zin om op te staan
Nee maar wel in het ijsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Muis006 het volgende:
oh-ohhhhhhhhhhhhhh heeft Chico al zin in onze Zomerse wandelmiddag?
Nou vooruit, jou kan ie wel bijhouden zegt ie.quote:
In Juli! Moet nog even een datum afspreken. Wil je doordeweeks of in 't weekend?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou vooruit, jou kan ie wel bijhouden zegt ie.
Wanneerrrrrrrr kom je?
Lijkt me leukquote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh Baaf, zullen we dan stranddate doen als ik naar Prince ga in juli?
Dat is net wat handiger dan eind mei als ik naar PJ Harvey ga want dat is doordeweeks en zulks
Dan ben ik wel brak maar dat maakt niet uit hoop ik?quote:
Ja hoi, doordeweeks moet ik werken hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Juli! Moet nog even een datum afspreken. Wil je doordeweeks of in 't weekend?
En met mij naar het strandquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
MAAR NIET HET WEEKEND VAN NORTH SEA JAZZ WANT DAN GA IK NAAR PRINCE!
![]()
Jaaaa? heb je het rond?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
MAAR NIET HET WEEKEND VAN NORTH SEA JAZZ WANT DAN GA IK NAAR PRINCE!
![]()
Wat jammer van die misselijkheid ,quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
toch naar prince oh-oh
Vriend heeft onze dochter voor het eerst verschoond. Was wel spannend voor hem
Mijn BD blijft nog wel hoog en ik dus misselijk door de medicatie helaas ik had zo gehoopt dat dat over zou zijn
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
We moeten er vanuit gaan dat ze tot 19 juni in het z-huis blijft liggen.
Maar ze doet het boven verwachting goed wij zijn trots op haar
Drinkt ze (ik las al dat bv nog niet op gang komt, maar de fles dan? ) ?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar is ze voor nu ook op haar plek...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heerlijk dat ze het zo goed doet! En trots mag je zeker zijn, ook op je eigen prestatie!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die ouwe was je voor.
Komt me bekend voorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Ynske het volgende:
zo en nu heb ik zin in frietjes, bitterballen en ijsjes
Ow das wel beter jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef Ynske het volgende:
cracker met brie en honing gaat er ook wel in
een voordeel, dr is niets in huis
YES, als we kaarten kunnen krijgen he.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa? heb je het rond?
Is de oppaspappa van de hondjes overstag? Goedmaker voor de vorige faal?
You wily minx.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
En die Muis, iedereen vindt haar maar zo lief, tis me een raadsel![]()
Ik krijg honger van jequote:Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow das wel beter jaik heb net m'n chips opgemaakt en ook de toastjes met kruidenboter (die was ik net vergeten op te noemen) zijn al op, nu de mars-ijsjes nog
i luv joe toe puppy-pooquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben Moordvrouwen aan het kijken, zo dat is best heftig
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op dat vlak kijk ik echt nergens meer van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Ik hoor zulke dingen dagelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee, ook dat nietquote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef Muis006 het volgende:
Was je d'r eindelijk achter? Scrollt niet zo snel dus, met die osteoporose.
Ow, maar ik maakte maar een garpjuhquote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet
Maar dat heeft dan weer niets met mijn osteoperose te maken. De problemen met mijn gewrichten dan weer wel
Zeg AH,quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef asfalthooligan het volgende:
gaat zo op bed viel in slaap na het eten
Daar gaat het ook niet beter van worden; ik moet low on the sugarquote:Op maandag 9 mei 2011 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Ow, maar ik maakte maar een garpjuh.
Tietentaart om het goed te maken?
Ohneeeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet beter van worden; ik moet low on the sugar
Maak daar maar vast een tettentoert voorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohneeeeeedat is desastreus
.
RIP voor de nabestaanden.
het einde is weer een bietje typisch hequote:
huh ?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg AH,
Waarom praat je in de derde persoon enkelvoud?
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Aw Elies poepje, moeten we al aan euthanasie gaan denken?
Het is een beetje inschikken, but I'll livequote:Op maandag 9 mei 2011 23:20 schreef Muis006 het volgende:
Ohneeeeeedat is desastreus
.
RIP voor de nabestaanden.
behoorlijk jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
het einde is weer een bietje typisch he![]()
Ga je nu de fimmul kijken?
Met zoetstof kom je ook een heel eindquote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet
[..]
Het is een beetje inschikken, but I'll live
Ja en als je m dan ff kan branden pliesquote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
behoorlijk ja
vooral de laatste paar regels, ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden
ja, dat moet nu ook gebeuren he, de film
Daar zou mijn moeder wel gelukkig van worden; ze vond de vorige tettentoert ook errug lekkerquote:
Roggel je de koffietafel bij Shirley?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet
[..]
Het is een beetje inschikken, but I'll live
quote:
Gaat niet werken; hypoglycemiequote:
Owjee. Oude vrouwtjes kan ik weinig weigerenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zou mijn moeder wel gelukkig van worden; ze vond de vorige tettentoert ook errug lekker
en zo zie je maar weer, elke dag is een geschenk van godquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat niet werken; hypoglycemie
Echt, ik ben uber-sneu-neus. En ik ben op vakantie ook nog (midden in de nacht, buiten, in het pikkedonker, in mijn eentje, terwijl niemand wist dat ik buiten was, onder een poort) van een stenen trap gelazerd.
Ik had al wel dood kunnen zijn dus
Mijn moeder een oud vrouwtje noemen; nu moet je echt gaan oppassenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Muis006 het volgende:
Owjee. Oude vrouwtjes kan ik weinig weigeren
Ik zal wel eens een grote bakken!
WTF Eliesquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, ik ben uber-sneu-neus. En ik ben op vakantie ook nog (midden in de nacht, buiten, in het pikkedonker, in mijn eentje, terwijl niemand wist dat ik buiten was, onder een poort) van een stenen trap gelazerd.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder een oud vrouwtje noemen; nu moet je echt gaan oppassen
Ja, of ik had gewoon mazzel dat ik niet met mijn kop op een stenen bloempot gepleurd ben. Echt, ondersteboven, van boven naar beneden. Rilll...!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
en zo zie je maar weer, elke dag is een geschenk van god
Zeg, tietentaart of geen taart.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
En dan mag je kiezen, vorm van een ijsje, vorm van een zak chips , of vorm van een bak patat
Oh-oh mag niet aan een tettentaart zitten hoor; ik word onpasselijk van het ideequote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef Muis006 het volgende:
Chico kan willen wat ie wil.
Okee ik denk erover na. Maar dan moet jij er ook van eten.
Chico deelt als ie groot genoeg is, als ie zelf vol zitquote:Op maandag 9 mei 2011 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]Chico kan willen wat ie wil.
Okee ik denk erover na. Maar dan moet jij er ook van eten.
Onpasselijk of nat?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh-oh mag niet aan een tettentaart zitten hoor; ik word onpasselijk van het idee
Slaap wel poppetjequote:
Ow getver... die mogelijkheid had ik nog niet eens overwogenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou daar heb je wel gelijk in, ik wil een grote piem0ltaart eigenlijk
Sjokolaaaaaade met slagroomquote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow getver... die mogelijkheid had ik nog niet eens overwogen
Kunnen we het nog even over iets anders hebben. Perkplanten of zo? Ik moet namelijk zo ook nog slapenquote:
Geeft niet. Ik heb ook geen BMW 1-serie, maar daarom kan ik er nog wel over pratenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen perk en dus ook geen planten dr in
Nee... ik denk aan yoghurt met havermout. Maar dat komt omdat ik honger hebquote:
Lieverd, hoop dat die dingen gauw over zijn en jullie met z'n drietjes gewoon lekker thuis zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
toch naar prince oh-oh
Vriend heeft onze dochter voor het eerst verschoond. Was wel spannend voor hem
Mijn BD blijft nog wel hoog en ik dus misselijk door de medicatie helaas ik had zo gehoopt dat dat over zou zijn
Fuck NSJ, daar heb ik ook geen geld voor, ik ga alleen naar Princequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen geld voor north sea jazz, helaas
Nou ja, je had wel een reisverzekering hoop ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:
Goede vraag; geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Strega het volgende:
Nou ja, je had wel een reisverzekering hoop ik?
Oeh, weet je zeker dat je alleen was toen je viel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag; geen ideeWel een levensverzekering
Of is de benzine opperdepop?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
't Is er Rewimo, is je toettoet stukkerdepuk?
Goed dat je het zegt, wij moeten deze nog proberen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, de Aldi heeft nep Ben en Jerry's zie ik in de folder.
Zou dat wat zijn?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, wij moeten deze nog proberen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, net weer een vacature afgewezen, geen zin om naar de Antillen te verhuizen. Al liet het aantal -d en -t fouten in de brief en de vacature ook geen solide indruk achter
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik word al de hele ochtend gebeld door een Scamnummer.
Hoe dom ben je dan, als je dove mensen via de telefoon wil afzetten.
Break a leg!quote:
Ja, helemaal kapotterdepotquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
't Is er Rewimo, is je toettoet stukkerdepuk?
Wattiser met je testikel Muis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |