Bedankt voor de update Ynsquote:
Ik ook hoor Barbaafquote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik maar zoeken waar ik die post van f_r gemist heb
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de helft van m'n studiepunten voor m'n P binnenNog 10 en ik mag op de studie blijven, maar dat komt wel goed. Ik ben er bijna zeker van dat ik verloskunde wil gaan doen, nu nog uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
wat voor tv heb je?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef Ynske het volgende:
hier iemand die tips heeft voor digitale televisie, decoder/hdrecorder?
Je moet ook geen grapjes makenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef Mama_Mia het volgende:
mijn posts worden uit het Twente topic verwijderd omdat ik grapjes zat te maken met iemand
een LGquote:
Ik vroeg dat om te kijken of je tv wel hdready is, maar blijkbaar ben je slim genoeg om dat zelf uit te zoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
een LG
hoezo?
ja weet kaartje kan ook, maar goed, opnemen zou ook wel handig zijn
hij is FullHDquote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vroeg dat om te kijken of je tv wel hdready is, maar blijkbaar ben je slim genoeg om dat zelf uit te zoeken
Verder weet ik het dan niet. Ik ben bij Ziggo weggegaan toen die tvs met ingebouwde decoder kwamen en heb daar weinig verstand van.
Goed zoquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de helft van m'n studiepunten voor m'n P binnenNog 10 en ik mag op de studie blijven, maar dat komt wel goed. Ik ben er bijna zeker van dat ik verloskunde wil gaan doen, nu nog uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
Graag gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, mn router is weer stuk.
Volgens mij heb ik die nog geen jaar![]()
![]()
![]()
Wat een prul![]()
Indaha bedankt voor je hele toffe kaartje
Je hoeft niet de telefoon te gebruiken he en vaak is het in de gevallen dat mensen de telefoon niet gebruiken, nog goedkoper dan tv en internet apart.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
Wij hebben gewoon digitale televisie van Ziggo en dan zelf een dvd gekocht met een harde schijf erin om op te nemen.
Ziggo heeft wel van die 3 in 1 aanbiedingen maar wij hebben geen vaste telefoon meer dus dat was voor ons niet interessant
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, mn router is weer stuk.
Volgens mij heb ik die nog geen jaar![]()
![]()
![]()
Wat een prul![]()
Indaha bedankt voor je hele toffe kaartje
ik heb geen internet en geen telefoon, en dan zou ik 67 euro voor alles in een moeten nemen, dat vind ik veel te veelquote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
Wij hebben gewoon digitale televisie van Ziggo en dan zelf een dvd gekocht met een harde schijf erin om op te nemen.
Ziggo heeft wel van die 3 in 1 aanbiedingen maar wij hebben geen vaste telefoon meer dus dat was voor ons niet interessant
Ja maar hoef je dan ook geen vast telnr door te geven of zijn dat dan gewoon 3 verschillende aansluitingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hoeft niet de telefoon te gebruiken he en vaak is het in de gevallen dat mensen de telefoon niet gebruiken, nog goedkoper dan tv en internet apart.
Wij hebben wel 3 in 1 en gebruiken de telefoon ook zo goed als niet.
Je moet wel een telefoonnummer nemen maar daar hoef je verder niks mee te doen. Je krijgt dan ook een modem waar je een telefoon op aan kunt sluiten maar ook dat hoef je niet te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar hoef je dan ook geen vast telnr door te geven of zijn dat dan gewoon 3 verschillende aansluitingen?
die met die actie down 120Mbit up 20 Mbitquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef indaha het volgende:
Ja maar ik heb helemaal geen aansluiting meer en als ik die bij KPN moet aanvragen kost dat ook weer geld , ik betaal nu 16 euro voor digitale tv en 47 euro voor het snelste internet en met de 3 in 1 betaal ik ook zoiets als ik de post van Ynske zie.
Want welk internetsnelheid heb je met die 3 in 1?
Ja das toch niet normaal?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
17 juli heb ik 'm voor je aangesloten.
Kaartje gevonden trouwens![]()
. chillende Chico en Muis
Ja, maar voor ons is dit genoeg en ik betaal nu 63 bij elkaar en idd wij hebben 50Mbit/squote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
Ik betaal 52 euro en heb een internetsnelheid van 40 Mbit/s down. Jij hebt nu denk ik 50 Mbit/s down dus dan wordt je internet iets langzamer. Je kan ook een pakket hoger en dan betaal je 67 euro en heb je 120 Mbit/s down.
Ja dan hoef je alleen het kastje en heb je al iets om mee op te nemen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Ynske het volgende:
t is hier iig geen optie
heb internet gedeeld met de buurmanzo lief!
dus moet alleen over op digitale televisie....
nee, niets om op te nemen. dus er moet een decoder komen, maar wat? en welke? enzoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dan hoef je alleen het kastje en heb je al iets om mee op te nemen?
en wat denk je daarmee te bereikenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo rolt ook binnen
Vanmiddag bijna 2 uren op mini hoolie zijn school gezeten man o man wat kon me ex mauwen haha.
Donderdag gesprek bij de kinderpsych ,maar denk dat ik er halve wege al uit loop.
Ik vermoed en weet het 95 % zeker dat ze weer met modder gaat gooien dat ik hemgeweld laat zien geweld films enz (mevrouw kan het niet winnen dus dan maar valse beschuldigingen).
Hier heb ik dus geen zin in en zal dat ook zeggen en stap dan zo naar buiten en weer naar huis
zoiets moet ik idd naar uit kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef indaha het volgende:
Ja daar is veel keuze in, wij hebben gewoon een met een harde schijf in en daar kun je veel mee opnemen en weer erafhalen of op een dvd zetten als je het wil bewaren.
Mee eens. Wat je ook niet moet doen is met verwachtingen dat gesprek in gaan. Je weet niet hoe het zal lopen, maar je kan het wel beinvloeden (en dat kan net zo goed in je nadeel werken, denk aan een self-fulfilling prophecy).quote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wat denk je daarmee te bereiken
echt, ik snap totaal niet waarom je er niet blijft staan voor je zoon, strijd voor dat manneke.
juist door weg te lopen geef je zijn moeder haar zin, en helaas, t zal altijd zijn moeder blijven, dus je zult iig voor hem een weg moeten zoeken met haar
Ik denk dat Ynske daar gelijk in heeft als je wegloopt zullen ze je ex geloven en dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo rolt ook binnen
Vanmiddag bijna 2 uren op mini hoolie zijn school gezeten man o man wat kon me ex mauwen haha.
Donderdag gesprek bij de kinderpsych ,maar denk dat ik er halve wege al uit loop.
Ik vermoed en weet het 95 % zeker dat ze weer met modder gaat gooien dat ik hem geweld laat zien geweld films enz (mevrouw kan het niet winnen dus dan maar valse beschuldigingen).
Hier heb ik dus geen zin in en zal dat ook zeggen en stap dan zo naar buiten en weer naar huis
Kan me voorstellen dat je dan echt geen behoefte hebt om met haar in een gesprek te zitten, maar als het niet anders kan, dan zou ik het toch maar doen. Wees volwassen en blijf rustig en de verstandigste. Halverwege tijdens een gesprek weglopen, daar help je je zoon echt niet meequote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet het ik wil wel met hun in gesprek maar dan zonder haar ynske.
Ik heb gewoon geen zin in dat ik totaal voor lul word gezet en me met hand en tand moet verdedigen en dan ook nog die grijns op haar porum er bij moet zien .
Ze heeft zelfs al eens sexueel misbruik bij jeugdzorg gemeld dat dat bij mij weg kwam.
Ze gaat gewoon over lijken
Maar je hoeft je toch niet te verdedigen? Als zij zo te keer gaat en jij blijft rustig en blijft bij je verhaal dan is het meer in haar na dan voordeel als ze zo doet. Hoe oud is het manneke eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet het ik wil wel met hun in gesprek maar dan zonder haar ynske.
Ik heb gewoon geen zin in dat ik totaal voor lul word gezet en me met hand en tand moet verdedigen en dan ook nog die grijns op haar porum er bij moet zien .
Ze heeft zelfs al eens sexueel misbruik bij jeugdzorg gemeld dat dat bij mij weg kwam.
Ze gaat gewoon over lijken
Waarom zeg je dat dan niet van te voren? Bespaar je de moeite om naar het gesprek te gaan en jezelf voor schut te zetten door weg te lopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik wil het gewoon afwachten en gaat het mij te ver geef ik netjes aan dat ik best wel in gesprek wil ,maar zonder me ex .
En zeg dan netjes dat het gesprek voor mij eindigt op deze manier
Dat is wat anders dan "ik loop halverwege het gesprek de kamer uit".quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik wil het gewoon afwachten en gaat het mij te ver geef ik netjes aan dat ik best wel in gesprek wil ,maar zonder me ex .
En zeg dan netjes dat het gesprek voor mij eindigt op deze manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |