SNOL!quote:
Ben vergeten hoeveel tijd je nog hebt. Valt nog best mee, de hoeveelheid werk die nog gedaan moet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed! Vrijdag de ringen gekocht, zaterdag heeft Re een pak uitgekozenLocatie, eten, drinken, fotograaf, muziek zijn geregeld. Nu moeten de stomme dingen nog
Notaris, draaiboek maken.
Verder nog kaart, vervoer etc. Nog best veel dus, maar komt goed
Nog (iets minder dan) 3 maandenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben vergeten hoeveel tijd je nog hebt. Valt nog best mee, de hoeveelheid werk die nog gedaan moet worden.
Nou ik had lunchpauzequote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je ligt nu zeker helemaal dubbel door mn pb oh-oh
En anders merk je het wel als ie niet meer luistertquote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geen idee, maar lijkt mij niet, zo dik is het nou ook weer niet
Als de gehoorgang gewoon vrij is hoort ie toch eerder meer dan wanneer zn oren dicht hangen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij nu een stuk minder hoort?
Gewoon omdat ik benieuwd ben hoor
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik haal er wel onderaan een stukkie af![]()
Als de gehoorgang vrij is wel jaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als de gehoorgang gewoon vrij is hoort ie toch eerder meer dan wanneer zn oren dicht hangen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo, onderaan was wel stukje vrij, iets omhoog gedaan en nog een plakkertje aan de bovenkant.
Meestal komt het er sneller af dan dat jij het wilde laten zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat andere vond ik niet echt handig, dit zit wel goed. Gelijk in de goede vorm. ben benieuwd. Hoe lang zal ik het laten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |