Jij ook voor strakjes. Of ga je de hele nacht stuiteren over Twentequote:
Uhuquote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook voor strakjes. Of ga je de hele nacht stuiteren over Twente
Volgende week gaan we winnenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgende week gaan we winnendus Twente wordt twee keer op rij kampioen
en ik zeg dit soort dingen echt nooit, want dan gaat het altijd fout
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Maar nu slapen dus. Op tijd
Goed zo!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
en ik zeg dit soort dingen echt nooit, want dan gaat het altijd fout
Oh ik plak echt met elke willekeurige tape hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het gezellig om met iemand samen te wandelenEn hier in het bos loopt er bijna nooit iemand.
Tja..die orenIk moet ook nog zooi halen ervoor, wat kan ik het beste gebruiken? Dan ga ik het straks ff halen.
Zie je er daarom altijd zo frips en fruitig uit op foto's?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik plak echt met elke willekeurige tape hoor![]()
Met behaarde oren heb ik geen ervaring though ik scheer ze altijd kaal
Ik vind zijn slappe oortjes juist zo lief en zacht staan.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Ik kijk straks wel ff voor een rolletje tape. Maken we er weer een mooi mannetje van
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zie je er daarom altijd zo frips en fruitig uit op foto's?
Hij moet eruit zien als een enge herderquote:Op maandag 9 mei 2011 10:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind zijn slappe oortjes juist zo lief en zacht staan.
Ow jeetje, dat is ff schrikken. Hopelijk gaat het verder goed met haar. Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Wij waren gisteravond nog tot 23.00 of zo bij schoonmamma. ze was echt blij wat gezelschap te hebben, want ze voelde zich echt beroerd. Ze zei steeds ook: er klopt iets gewoon niet. Ze was wel heel erg helder. Ze kan zelfs haar hele waslijst aan medicijnen uitleggen aan een verpleegster en regelt dat allemaal zelf nog. Na overleg met de nachtploeg zijn we gegaan en hebben gezegd dat een van ons wel daar zou komen slapen als ze dat wilde. Ze hoefde alleen maar te bellen. Dat heeft ze niet gedaan, maar vanochtend kregen we van schoonzus (die gaat over de medische details) een telefoontje dat ze vanochtend vroeg toch naar het ziekenhuis zijn gegaan en dat ze nu aan de hartbewaking ligt. NokManda is er nu heen om te kijken wat hij kan doen (als hij naar binnen mag buiten het bezoekuur) en even te overleggen met de schone zusjes over wie wat doet.
heb je die ook ?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hij moet eruit zien als een enge herder
Voor wie?quote:
Prince 3 nachtenquote:
Whehehe.quote:
quote:
Beter maak je dan wel een foto mocht je nog tips of tricks willenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo..ze zitten in de tape en nee ik maak geen foto want ik heb het vast verkeerd gedaan
Eerst mijn bankrekening checken. Dies best wel leeg en ik wacht nu mijn vakantiegeld afquote:
Hoest met de huwelijksvoorbereidingen?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst mijn bankrekening checken. Dies best wel leeg en ik wacht nu mijn vakantiegeld af
De wil is er
Goed! Vrijdag de ringen gekocht, zaterdag heeft Re een pak uitgekozenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoest met de huwelijksvoorbereidingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |