Ja, dat lijkt me zoooooo geweldigquote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jean Marieik zie het al voor me, met zijn arrogante Franse neusje in de lucht
Wel een blonde dus héquote:
Bij mij komt de naam meestal nadat ik het diertje voor het eerst gezien heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
*hond hummel van toetsenbord vist
Ze heeft het voorzien op de watermeloen op tafel
Maar ik ben heul niet zo'n bewuste namenkiezer
Ik weet al welke hond ik wil en hoe teefjes van dat ras eruit zien (gezichtstrekken), dus ik kan al wel een voorstelling maken van hoe de naam bij de hond zou passen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Bij mij komt de naam meestal nadat ik het diertje voor het eerst gezien heb.
Bij mij pastte het prima gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
quote:
Billy had ik al bedacht voor ie gemaakt was, en hij heeft de leukste beste naam van allemaal vind ikquote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Neem dan maar apricot. Kuuntje hier is de eerste Nederlandse apricot Shar-Pei.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blonde poedels bestaan geeneens es
![]()
Maar het zal geen zwarte worden dus dat komt wel goed
Ja, Sjon is een echte Sjon.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy had ik al bedacht voor ie gemaakt was, en hij heeft de leukste beste naam van allemaal vind ik![]()
Sjon zag ik en dat was meteen een Sjon
Ik wil het liefst een grijze of een chocolade.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Neem dan maar apricot. Kuuntje hier is de eerste Nederlandse apricot Shar-Pei.
Chocola is ook mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een grijze of een chocolade.
Anders een abricot of een witte ( maar wit wordt te snel vies vrees ik).
Een zwarte kan ik zo krijgen over een paar weken, die zijn in de maak
Ja, zwart hmm, kweet niet. Ben sowieso geen poedelliefhebberquote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar chocola en grijs zie je amper in de showring.
Dat is op zich wel gunstig maar ze zijn dus ook heel lastig aan te komen, goede kwaliteit![]()
De fokster van Billy heeft nu een nestje zwarte miniatuurtjes in de maak![]()
Ik heb al gezegd dat ik hoop dat t allemaal teven worden, dan heb ik dr sowieso niks aan
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben van de magnesium af dus lekker bij mijn dochter geweest. Maar wat is ze klein zeg en zo bijzonder dat dat helemaal van ons os
Helaas is het spugen nog niet over. Waarschijnlijk uitwerking van de medicatie en ik ben heel erg moe.
En ik maar zoeken waar ik die post van f_r gemist hebquote:
stond in oudquote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik maar zoeken waar ik die post van f_r gemist heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |