Ow getver... die mogelijkheid had ik nog niet eens overwogenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou daar heb je wel gelijk in, ik wil een grote piem0ltaart eigenlijk
Sjokolaaaaaade met slagroomquote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow getver... die mogelijkheid had ik nog niet eens overwogen
Kunnen we het nog even over iets anders hebben. Perkplanten of zo? Ik moet namelijk zo ook nog slapenquote:
Geeft niet. Ik heb ook geen BMW 1-serie, maar daarom kan ik er nog wel over pratenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen perk en dus ook geen planten dr in
Nee... ik denk aan yoghurt met havermout. Maar dat komt omdat ik honger hebquote:
Lieverd, hoop dat die dingen gauw over zijn en jullie met z'n drietjes gewoon lekker thuis zijn!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
toch naar prince oh-oh
Vriend heeft onze dochter voor het eerst verschoond. Was wel spannend voor hem
Mijn BD blijft nog wel hoog en ik dus misselijk door de medicatie helaas ik had zo gehoopt dat dat over zou zijn
Fuck NSJ, daar heb ik ook geen geld voor, ik ga alleen naar Princequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen geld voor north sea jazz, helaas
Nou ja, je had wel een reisverzekering hoop ik?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat niet werken; hypoglycemie
Echt, ik ben uber-sneu-neus. En ik ben op vakantie ook nog (midden in de nacht, buiten, in het pikkedonker, in mijn eentje, terwijl niemand wist dat ik buiten was, onder een poort) van een stenen trap gelazerd.
Ik had al wel dood kunnen zijn dus
quote:
Goede vraag; geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Strega het volgende:
Nou ja, je had wel een reisverzekering hoop ik?
Oeh, weet je zeker dat je alleen was toen je viel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag; geen ideeWel een levensverzekering
Of is de benzine opperdepop?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
't Is er Rewimo, is je toettoet stukkerdepuk?
Goed dat je het zegt, wij moeten deze nog proberen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, de Aldi heeft nep Ben en Jerry's zie ik in de folder.
Zou dat wat zijn?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, wij moeten deze nog proberen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, net weer een vacature afgewezen, geen zin om naar de Antillen te verhuizen. Al liet het aantal -d en -t fouten in de brief en de vacature ook geen solide indruk achter
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik word al de hele ochtend gebeld door een Scamnummer.
Hoe dom ben je dan, als je dove mensen via de telefoon wil afzetten.
Break a leg!quote:
Ja, helemaal kapotterdepotquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.![]()
't Is er Rewimo, is je toettoet stukkerdepuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |