abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96622525
Druk dagje rewimo hoe is het nu met christan?
Fijn van pluim elies
Balen van ET senes
Greys veel plezier bij de 1/2 finale
Ing succes met melvin

Vriend heeft gewoon al 2x de luier verschoond en heeft de telefoon met de camera mee. Hij is helemaal verliefd
Mijn (schoon)ouders kunnen ook meekijken via een camera boven het bedje. Ik werd vandaag al door mijn vader gebeld dat we haar niet zoveel weg moesten halen hij wilde haar showen maar ze lag op mijn buik te slapen.
pi_96622624
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Druk dagje rewimo hoe is het nu met christan?
Fijn van pluim elies
Balen van ET senes
Greys veel plezier bij de 1/2 finale
Ing succes met melvin

Vriend heeft gewoon al 2x de luier verschoond en heeft de telefoon met de camera mee. Hij is helemaal verliefd
Mijn (schoon)ouders kunnen ook meekijken via een camera boven het bedje. Ik werd vandaag al door mijn vader gebeld dat we haar niet zoveel weg moesten halen hij wilde haar showen maar ze lag op mijn buik te slapen.
Je vriend is helemaal verlief O+ Jij ook al?
Wat leuk van je vader _O-
pi_96622740
Ik wil haar het allerliefste bij mij hebben en zelf voor zorgen maar dat gaat helaas nog niet
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:14:00 #279
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_96623496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil haar het allerliefste bij mij hebben en zelf voor zorgen maar dat gaat helaas nog niet
Dat komt allemaal nog wel straks...je moet nu ook ff aan jezelf denken.
Maar ik kan het me voorstellen, want je hebt wel een heel mooi meisje op de wereld gezet O+ ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_96623607
quote:
FR Gefeliciteerd nog! Schattig kindje om te zien :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:43 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96624350
quote:
Logisch, jouw kind is het allermooiste van de hele wereld O+

Op die van mij na natuurlijk ;)

Hoe is het met jou, na de keizersnee? Veel spierpijn in je buik? Ik liep als een oud vrouwtje. En lachen deed ook al zeer :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96624691
Spugen doet zeer.
Idd ik loop als een bejaarde en heb het idee 1000 buikspier oefeningen gedaan te hebben.
Maar he ik kan weer lopen opstaan gaat wat moeilijker en draaien laat ik maar helemaal achterwege
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:29:51 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96624941
quote:
Neem je rust nog even en laat ook even voor jou zorgen. Des te sterker ben je straks als je wel steeds meer voor haar kunt zorgen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:30:25 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96624986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Spugen doet zeer.
Idd ik loop als een bejaarde en heb het idee 1000 buikspier oefeningen gedaan te hebben.
Maar he ik kan weer lopen opstaan gaat wat moeilijker en draaien laat ik maar helemaal achterwege
Spuug je nog steeds? Jeumig :{
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:31:14 #285
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96625054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ze zijn er maar bij gaan zitten/liggen :')
[ afbeelding ]
:D

ET zit hier te eten, ik denk dat de pijnstiller haar goed doet.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:31:29 #286
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96625076
Vier op een rij!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:31:33 #287
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_96625086
Wat krijg je eiks voor je hoge bloeddruk? Methyldopa?
En ik vind het nogal wat; nu alweer op de been :{
pi_96625578
Zo alle spullen op de bank na zijn uit de woonkamer, morgen komt het eerste deel van de vloer (woonkamer, gang, wc en keuken) *O*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:38:53 #289
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96625656
Die f_r; gewoon een kindje op de wereld gezet O+

Ik ben sinds zaterdagavond bezig geweest een virus van de een of andere soort van de PC af te krijgen. Ein-de-lijk gelukt; ben weer schoon!

Haaaaaaai Ingetje :W :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_96625948
Vorig jaar heb ik de muur in de gang geschilderd maar op een gegeven moment was de verf op dus toen heb ik ervoor gekozen om dan maar niet achter de koelkast te verven _O- Dat waren we nu dus vergeten en kwamen we achter toen we de koelkast gingen verplaatsen _O- We hadden al helemaal onze koelkast ergens anders gedacht zodat we meer ruimte zouden creëren maar dat geintje kan nu dus mooi niet meer doorgaan :')
pi_96626349
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat krijg je eiks voor je hoge bloeddruk? Methyldopa?
En ik vind het nogal wat; nu alweer op de been :{
Idd methyldopa en ik moet toch naar de wc dat is maar een klein stukje lopen

@oognip dat is een tegenvaller dan
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:52:35 #292
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_96626668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Idd methyldopa en ik moet toch naar de wc dat is maar een klein stukje lopen

@oognip dat is een tegenvaller dan
Ja, toiletbezoek dat moet idd :+

Elies *O* :W
pi_96626704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
Vorig jaar heb ik de muur in de gang geschilderd maar op een gegeven moment was de verf op dus toen heb ik ervoor gekozen om dan maar niet achter de koelkast te verven _O- Dat waren we nu dus vergeten en kwamen we achter toen we de koelkast gingen verplaatsen _O- We hadden al helemaal onze koelkast ergens anders gedacht zodat we meer ruimte zouden creëren maar dat geintje kan nu dus mooi niet meer doorgaan :')
[ afbeelding ]
_O- echt he, bij jou kijk ik er ook niet eens van op :+

Maarre, vorig jaar geschilderd, dan kan je toch gewoon nieuwe verf halen, zo verkleurd zal het nog niet zijn?
♥ scars make us who we are ♥
pi_96626788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

_O- echt he, bij jou kijk ik er ook niet eens van op :+

Maarre, vorig jaar geschilderd, dan kan je toch gewoon nieuwe verf halen, zo verkleurd zal het nog niet zijn?
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant mislukt :')
pi_96626900
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant mislukt :')
Maar dit is maar een klein stukje. Of je hangt/zet er iets anders voor? Schoenenrekje ofzo?
♥ scars make us who we are ♥
pi_96627129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Maar dit is maar een klein stukje. Of je hangt/zet er iets anders voor? Schoenenrekje ofzo?
Nee de bedoeling was dat de bench op de plek van de koelkast kwam te staan en dat de koelkast voor de ene deur van de badkamer kwam te staan. Dan zouden we in de woonkamer meer ruimte hebben als de bench er staat. Ik ga er geen ander iets voor zetten, want daar had de bench moeten staan. Als we de bench daar niet gaan neerzetten, hoeft de koelkast ook niet weg.
En daarbij ziet die hele gang er niet uit dus als ik besluit een stukje te verven, dan moet ook alles en laat ik daar nu net geen zin in hebben :+
pi_96627144
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je zet er haaks een sierlijstje omheen en schildert de binnenkant met een andere kleur, je maakt er plankjes is en zet daar potjes en zo op. Kruiden en zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 23:02:49 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96627497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je zet er haaks een sierlijstje omheen en schildert de binnenkant met een andere kleur, je maakt er plankjes is en zet daar potjes en zo op. Kruiden en zo
Leuk :Y
pi_96632082
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Egwel :Y

Nieuws van de kater van Bamba _O-

MammaElisaB belde: ze maakte zich een beetje zorgen, want Gizmo liep heel hard te hollen, en als ze wilde proberen 'm te benaderen om 'm te aaien (in de hoop 'm rustig te krijgen), dan viel ie aan, beet en holde weer hard weg. Nu was ie weer rustig en had lief de krant mee gelezen, gaf kopjes en liep lekker te spinnen.

Ik lachen: Gizmo is een kater en heeft zijn gekke kwartiertje _O-

Nu moet MammElisaB ook weer lachen *O*

Nou ja; een lang verhaal om te melden dat het hartstikke goed gaat en Gizmo zich al prima thuis voelt! Gaat wel goedkomen met die drie. MammaElisaB lult wat af met haar logeerpoes O+
O+

Dat klinkt idd echt als Gizmo _O- . Als 'ie z'n gekke minuten krijg kun je er idd niks mee aanvangen :') . En dat jouw mama lekker kan kletsen met 'm hadden we idd al gehoord O+ . Die krijg ik over een paar weken niet meer mee ;)
Robin en ik zijn bezig geweest met een knutselwerk voor je ouders en Gizmo, dus dat gaat als het goed is morgen op de post ;) .

Ferrari, wat heb je een prachtige dochter O+ Ze lijkt op je!! Hopelijk voel je je snel stukken beter :*
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:30:15 #300
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96632178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef Bamba het volgende:
O+

Dat klinkt idd echt als Gizmo _O- . Als 'ie z'n gekke minuten krijg kun je er idd niks mee aanvangen :') . En dat jouw mama lekker kan kletsen met 'm hadden we idd al gehoord O+ . Die krijg ik over een paar weken niet meer mee ;)
Robin en ik zijn bezig geweest met een knutselwerk voor je ouders en Gizmo, dus dat gaat als het goed is morgen op de post ;) .
Oe, dat zullen ze leuk vinden O+

Maar maak je geen zorgen hoor; zo makkelijk als hij T&N als zijn blikopeners accepteert, gaat ie ook weer met jullie mee. Het is nogal een snollebol :Y O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')