Je vriend is helemaal verliefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Druk dagje rewimo hoe is het nu met christan?
Fijn van pluim elies
Balen van ET senes
Greys veel plezier bij de 1/2 finale
Ing succes met melvin
Vriend heeft gewoon al 2x de luier verschoond en heeft de telefoon met de camera mee. Hij is helemaal verliefd
Mijn (schoon)ouders kunnen ook meekijken via een camera boven het bedje. Ik werd vandaag al door mijn vader gebeld dat we haar niet zoveel weg moesten halen hij wilde haar showen maar ze lag op mijn buik te slapen.
Dat komt allemaal nog wel straks...je moet nu ook ff aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil haar het allerliefste bij mij hebben en zelf voor zorgen maar dat gaat helaas nog niet
FR Gefeliciteerd nog! Schattig kindje om te zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil haar het allerliefste bij mij hebben en zelf voor zorgen maar dat gaat helaas nog niet
Logisch, jouw kind is het allermooiste van de hele wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Neem je rust nog even en laat ook even voor jou zorgen. Des te sterker ben je straks als je wel steeds meer voor haar kunt zorgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Spuug je nog steeds? Jeumigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Spugen doet zeer.
Idd ik loop als een bejaarde en heb het idee 1000 buikspier oefeningen gedaan te hebben.
Maar he ik kan weer lopen opstaan gaat wat moeilijker en draaien laat ik maar helemaal achterwege
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zijn er maar bij gaan zitten/liggen
[ afbeelding ]
Idd methyldopa en ik moet toch naar de wc dat is maar een klein stukje lopenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat krijg je eiks voor je hoge bloeddruk? Methyldopa?
En ik vind het nogal wat; nu alweer op de been
Ja, toiletbezoek dat moet iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Idd methyldopa en ik moet toch naar de wc dat is maar een klein stukje lopen
@oognip dat is een tegenvaller dan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
Vorig jaar heb ik de muur in de gang geschilderd maar op een gegeven moment was de verf op dus toen heb ik ervoor gekozen om dan maar niet achter de koelkast te vervenDat waren we nu dus vergeten en kwamen we achter toen we de koelkast gingen verplaatsen
We hadden al helemaal onze koelkast ergens anders gedacht zodat we meer ruimte zouden creëren maar dat geintje kan nu dus mooi niet meer doorgaan
[ afbeelding ]
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant misluktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]echt he, bij jou kijk ik er ook niet eens van op
Maarre, vorig jaar geschilderd, dan kan je toch gewoon nieuwe verf halen, zo verkleurd zal het nog niet zijn?
Maar dit is maar een klein stukje. Of je hangt/zet er iets anders voor? Schoenenrekje ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant mislukt
Nee de bedoeling was dat de bench op de plek van de koelkast kwam te staan en dat de koelkast voor de ene deur van de badkamer kwam te staan. Dan zouden we in de woonkamer meer ruimte hebben als de bench er staat. Ik ga er geen ander iets voor zetten, want daar had de bench moeten staan. Als we de bench daar niet gaan neerzetten, hoeft de koelkast ook niet weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar dit is maar een klein stukje. Of je hangt/zet er iets anders voor? Schoenenrekje ofzo?
Je zet er haaks een sierlijstje omheen en schildert de binnenkant met een andere kleur, je maakt er plankjes is en zet daar potjes en zo op. Kruiden en zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast, maar ik weet niet meer welke kleur het precies is en ik ben helemaal klaar met schilderen nadat ik de gang geschilderd heb. Dat is ook faliekant mislukt
Leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zet er haaks een sierlijstje omheen en schildert de binnenkant met een andere kleur, je maakt er plankjes is en zet daar potjes en zo op. Kruiden en zo
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
Nieuws van de kater van Bamba
MammaElisaB belde: ze maakte zich een beetje zorgen, want Gizmo liep heel hard te hollen, en als ze wilde proberen 'm te benaderen om 'm te aaien (in de hoop 'm rustig te krijgen), dan viel ie aan, beet en holde weer hard weg. Nu was ie weer rustig en had lief de krant mee gelezen, gaf kopjes en liep lekker te spinnen.
Ik lachen: Gizmo is een kater en heeft zijn gekke kwartiertje
Nu moet MammElisaB ook weer lachen
Nou ja; een lang verhaal om te melden dat het hartstikke goed gaat en Gizmo zich al prima thuis voelt! Gaat wel goedkomen met die drie. MammaElisaB lult wat af met haar logeerpoes
Oe, dat zullen ze leuk vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef Bamba het volgende:
![]()
Dat klinkt idd echt als Gizmo. Als 'ie z'n gekke minuten krijg kun je er idd niks mee aanvangen
. En dat jouw mama lekker kan kletsen met 'm hadden we idd al gehoord
. Die krijg ik over een paar weken niet meer mee
![]()
Robin en ik zijn bezig geweest met een knutselwerk voor je ouders en Gizmo, dus dat gaat als het goed is morgen op de post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |