idd, handige nieuwe feature van Fok!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Empathologica het volgende:
Wow, deze staat automatisch in m'n lijstje? Handig
Nee joh, juist weer de humor die ik al een heel seizoen mis!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef sbientje het volgende:
vond die westernaflevering echt vreselijk duf.. maar de 2 erna waren weer erg vet! ben benieuwd hoe het allemaal afloopt
Echt hè! Lachte me dood om Dean met zijn wilde westen-fetish.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nee joh, juist weer de humor die ik al een heel seizoen mis!
vond ik die aflevering dat ze zeg maar de acteurs waren veel leuker. Ik vond dit helemaal neit zo grappig, behalve msischien dat clint eastwood en walker texas ranger, dat was wel geinigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nee joh, juist weer de humor die ik al een heel seizoen mis!
Pff, goed dat je het zegt! Ik had er geen rekening mee gehouden en zou zaterdag gewoon klaar zitten om te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Infection het volgende:
En weer is er een week pauze. Wordt dus een extra week wachten op de volgende aflevering![]()
Maarja, hoe later het seizoen afgelopen is natuurlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Infection het volgende:
En weer is er een week pauze. Wordt dus een extra week wachten op de volgende aflevering![]()
Maarja, hoe later het seizoen afgelopen is natuurlijk
Picture?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Empathologica het volgende:
Kom er net achter dat Dean in season 1 een armband draagt die ik ook al ruim 15 jaar heb
Maar op internet cirkelen nu superveel nepperds rond en dat is jammer.
Zijn dat dan twee losse afleveringen of één aflevering van 1.5 uur?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond dubbele afleveringen gelijk season finale
...weet iemand al wanneer het volgende seizoen begint?
in mijn schema zijn het 2 losse afleveringen met aparte titels.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Zijn dat dan twee losse afleveringen of één aflevering van 1.5 uur?
Nieuwe seizoen gaat beginnen in september en loopt tot de lente van 2012. Dat is het enige dat tot dusver bekent is
Mooie is wel dat ik tegen die tijd zes maanden in de US verblijf waardoor ik dus supernatural echt 'live' kan volgen
Haha ik dus ook! Nja, in Canada dan, neem aan dat ze daar niet veel achterlopen op de US. Lijkt me geweldig om het gewoon lekker elke week op de tv te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Zijn dat dan twee losse afleveringen of één aflevering van 1.5 uur?
Nieuwe seizoen gaat beginnen in september en loopt tot de lente van 2012. Dat is het enige dat tot dusver bekent is
Mooie is wel dat ik tegen die tijd zes maanden in de US verblijf waardoor ik dus supernatural echt 'live' kan volgen
Ik kijk het ook gewoon elke week heerlijk op TVquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Haha ik dus ook! Nja, in Canada dan, neem aan dat ze daar niet veel achterlopen op de US. Lijkt me geweldig om het gewoon lekker elke week op de tv te kunnen kijken
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kijk het ook gewoon elke week heerlijk op TV
Downloaden op USB en hopla in de PS3 !
Ja heb ik ook hoor, kijk hem soms ook gewoon op de computer tis maar net waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Achter mn laptop is op zich ook niets mis mee, ben allang blij dat ik het uberhaupt kan zien!
Ik heb gewoon een mediaspelertje aan mijn tv hangen. WDTV Live. Dingen kosten rond de 100 euro en sluit je gewoon aan op een externe HD. Werkt perfect. En kan lekker alle series op HD kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
mijn dvdspeler lust ook usbsticks, maar geen mkv. Dus zit ik 350 mb afleveringen op een tv te kijken, word je ook niet blij van. Daarom vaak maar op de laptop, al download ik nu meestal wel 720p
http://www.bol.com/nl/p/c(...)DVNLGOO0020130119bxuquote:
Mijn PS3 speelt ook geen MKV. maar die 300 zoveel MB afleveringen zijn bij mij altijd in prima kwaliteitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
mijn dvdspeler lust ook usbsticks, maar geen mkv. Dus zit ik 350 mb afleveringen op een tv te kijken, word je ook niet blij van. Daarom vaak maar op de laptop, al download ik nu meestal wel 720p
Deze slotzin was inderdaad behoorlijk bad assquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
So you will bow down and profess your love onto me, your Lord, or I shall destroy you.
Epicquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
So you will bow down and profess your love onto me, your Lord, or I shall destroy you.
21 vond ik eigenlijk wel heel goed ook! Ben wel blij dat dit verhaallijn een einde heeft gekregen, alhoewel het wel triest voor Dean was.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef yavanna het volgende:
Ep21 was slaapverwekkend, om 1 of andere reden hangen die moeder en zoon ( en het gedoe eromheen ) mij de keel uit, wat dat aangaat blij dat ze Dean zijn vergeten.
er easy vernietigd en dan staat de volgende weer klaar. Iets rustiger ( en beter ) mag wel.
Persoonlijk vind ik dat JA behoorlijk ondergewaardeerd wordt. Hij is gewoon echt heel goed, kijk maar naar AHBL2, met Sam's deathscene. Tering, wat was hij goed! Hij is wel echt gegroeid in zn rol, maar ik vind niet dat hij nu pas goed 'begint' te wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:53 schreef anoniemelurker het volgende:
Jensen Ackles en Misha Collins beginnen trouwens best goede acteurs te wordenJe kon het Dean bijna in zijn broek zien doen en die zelfingenomen glimlach van Cas sprak echt boekdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finales van Supernatural zijn altijd wel vrij voorspelbaar uitgezonderd seizoen 4(tenminste ik had hetgeen wat gebeurde niet verwacht). Maar ben het wel eens dat het niet zo dramatisch (in de goede zin van het woord) als voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef sbientje het volgende:
zo, ik heb het gezien. Wel leuk, maar vond het niet echt zo epic als eerdere seizoenen. Dat met die kan bloed was heel voorspelbaar..
echt jammer van Casquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
quote:And, I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers! And, you will know my name is The Lord when I lay my vengeance upon thee!
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef fh101 het volgende:
[..]
21 vond ik eigenlijk wel heel goed ook! Ben wel blij dat dit verhaallijn een einde heeft gekregen, alhoewel het wel triest voor Dean was.
Bij 22 had ik eigenlijk niet helemaal door dat het einde van het seizoen was, de hele aflevering was net iets minder dramatisch dan de eerdere season finales imo. Behalve dan natuurlijk die epische laatste zin!
[..]
Persoonlijk vind ik dat JA behoorlijk ondergewaardeerd wordt. Hij is gewoon echt heel goed, kijk maar naar AHBL2, met Sam's deathscene. Tering, wat was hij goed! Hij is wel echt gegroeid in zn rol, maar ik vind niet dat hij nu pas goed 'begint' te worden
oh en spoiler voor cast s7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sam daarentegen, met zijn lipje
~Cheer up, the worst is yet to come.~
Muthafuckin-Aquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dragonball Z gehalte? Wat de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Jivis het volgende:
Het had wel een beetje een hoog Dragonball Z gehalte hoor, al dat gedoe met Castiel.
Die grijns van hem ook altijd in dit soort situaties.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ben alles weer helemaal opnieuw aan het kijken, gewoon omdat het kan en ik moest net veel te hard lachen om dit:
![]()
Dean
Als je met "nieuwe" seizoen doelt op seizoen 6: Ja, dat was gewoon al steeds te downloaden zodra er een nieuwe ep was uitgezonden in de States..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Stifler. het volgende:
Is het nieuwe seizoen al te downloaden? Want kon eerst nog niets vinden?
Ik heb s6 in 720p webdl dd5.1quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Stifler. het volgende:
Is het nieuwe seizoen al te downloaden? Want kon eerst nog niets vinden?
En hij reageerde niet op jou, maar op iemand anders.quote:
Ik heb steeds versies gehad met regio 2,4 eigenlijk..via cd-wowquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Kom er nu pas achter dat de R1 DVD's van seizoen 5 zowaar regio gelocked zijn, i.t.t. de vorige 4 seizoenen. Is geen ramp voor mij persoonlijk, maar dan weten jullie het.
Verder vraag ik mij af wat ik zou kunnen vangen voor de DVD Boxsets van S1 tot S5 (allen R1 import) mocht ik die willen upgraden naar Blu-Ray. Niet dat ik dat van plan ben, btw.
Ja dat zijn de Australische versies die zijn PALquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb steeds versies gehad met regio 2,4 eigenlijk..via cd-wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat dat juist de kracht van het seizoen is: minder fillers. Zeker dat 90% van die 'extra' episodes fillers zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat destijds door die schrijversstaking seizoen 3 zo enorm is ingekort. Echt een heel sterk seizoen.
Tsja leuk maar Ultra-HD is 4320p en maakt gebruikt van 22.2 Audioquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al. In 2160p Ultra HD DTS-MA 12.4
De zender zelf..quote:
Het is letterlijke Arnoquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:12 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja leuk maar Ultra-HD is 4320p en maakt gebruikt van 22.2 Audio
Juist de fillers zijn bij Supernatural meestal wel sterk (en vooral erg grappig)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef larry91 het volgende:
[..]
Misschien dat dat juist de kracht van het seizoen is: minder fillers. Zeker dat 90% van die 'extra' episodes fillers zouden zijn geweest.
Zijn vaak best goed inderdaad. Maar vaak zijn het er drie ofzo achter elkaar (bv seizoen 2 en 4) en dat maakt een seizoen toch wel wat minder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Juist de fillers zijn bij Supernatural meestal wel sterk (en vooral erg grappig).
Ik heb er helemaal zin in!!!quote:
Vet. En dan zet ze niet ff een youtube filmpje online?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze waren vorige week scenes aan het opnemen bij 'n vriendin van me voor haar deur (canada)ben benieuwd naar het resultaat. En naar het nieuwe seizoen.. over hoogtepunt heen of niet, het blijft af en toe zeer leuk!
Hoe meer fillers hoe beter. Het hoofdverhaal boeit me inmiddels niet meer
Tof! In HDTV?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:01 schreef larry91 het volgende:
Nog lang wachten maar goed, lijkt erop dat ze een verhaallijn te pakken hebben die zich kan gaan ontwikkelen!
Gelukkig zit ik in de US, heb ik kabel dus kan ik de eerste helft van het seizoen gewoon rechtstreeks op TV zien
Nee. Animequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand dit weleens gezien?
http://www.rlslog.net/supernatural-tas-s01-dvdrip-xvid-ncaxa/
Euh, dat lijkt mij een shirt voor Shaun of the dead, aangezien die zich terugtrekken in de pub die The Winchester heet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:46 schreef Wihakayda het volgende:
Lol
http://6dollarshirts.com/product.php?productid=11467&mail=237
[ afbeelding ]
ja. O.a Bobby's vrouw. Hele dorp had toen ineens de overleden dierbaren terug. Geen typical zombies though..op wat kleine dingetjes na.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef Jivis het volgende:
Heeft Supernatural überhaupt ooit zombies gehad?
Mwa, wel die kerel die zn vriendinnetje terughaalde uit de dood, dat was een zombie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef Jivis het volgende:
Heeft Supernatural überhaupt ooit zombies gehad?
Owja, dat ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja. O.a Bobby's vrouw. Hele dorp had toen ineens de overleden dierbaren terug. Geen typical zombies though..op wat kleine dingetjes na.
Vond eerst helft van het vorige seizoen niet sterk, maar later herpakte het zich wel weer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
vind dat supernatural wel erg snel begint af te glijden. het plot is echt zo warrig en dun aan het worden...
Het was een leuke ep, leuker was wat mij betreft geweest als ze het realistisch hadden gehouden, dat het ook echt had gekund, geen doden dus enzo. Al snap ik wel dat dit leuker was voor zequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Jivis het volgende:
Die ene filler dat ze de acteurs speelden was een hoogtepuntje van vorig seizoen vond ik.
Geweldig nummer, het is mijn ringtoon en wekkertoonquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef Flanx het volgende:
Carry on my wayward son, blijft een mooi lied.
Yes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Jeeeee, vanavond eerste aflevering van het nieuwe seizoen, wordt weer smullen met Dean![]()
Heb hier in Amerika veel gehoord over Netflix. Maar weet niet of dat gratis is en of je dat in Canada kan krijgen (dat laatste zal wel).quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef fh101 het volgende:
Weet iemand heel toevallig of je in Canada live tv kunt streamen via een site?
Zit ik verdorie in Canada, kan ik nog niet live Supernatural kijken omdat ik geen tv heb...
http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathanquote:
Als het een Leviathan is, komt Gabriel misschien ook nog even langs: In apocalyptische geschriften, evenals in het latere christendom, wordt de duivel als een voorstelling van de Leviathan gezien. In het apocalyptisch boek Henoch komt hij voor als het onmetelijk grote schepsel dat 'de afgrond over de bronnen van de wateren overspant'. Zijn kaken worden soms de poorten van de hel genoemd. Aan het einde der tijden zal hij de laatste grote slag voeren met de aartsengel Gabriël...kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:58 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leviathan
wel een apart iets voor super... een zee-wezen... meestal zijn ze wel beter met oldies als:
- Azazel http://en.wikipedia.org/wiki/Azazel
- Alle engelen behalve Cas
- Die andere oude goden als Ganesh, Thor, Odin etc
- Liltih http://nl.wikipedia.org/wiki/Lilith
en veel andere characters, zijn vrij goed overgenomen uit de oudheid. Maar een Zee-draak :S beetje raar
Tof. Supernatural gaat diepquote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Luuksor het volgende:
In Satanism, according to the author of The Satanic Bible, Anton Szandor LaVey, Leviathan represents the element of Water and the direction of West. The element of Water in Satanism is associated with life and creation, and may be represented by a Chalice during ritual. In The Satanic Bible, Leviathan is listed as one of the Four Crown Princes of Hell. This association was inspired by the demonic hierarchy from The Book of the Sacred Magic of Abra-Melin the Mage. The Church of Satan uses the Hebrew letters at each of the points of the Sigil of Baphomet to represent Leviathan. Starting from the lowest point of the pentagram, and reading counter-clockwise, the word reads "לִוְיָתָן". Translated, this is (LVIThN) Leviathan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Als het een Leviathan is, komt Gabriel misschien ook nog even langs: In apocalyptische geschriften, evenals in het latere christendom, wordt de duivel als een voorstelling van de Leviathan gezien. In het apocalyptisch boek Henoch komt hij voor als het onmetelijk grote schepsel dat 'de afgrond over de bronnen van de wateren overspant'. Zijn kaken worden soms de poorten van de hel genoemd. Aan het einde der tijden zal hij de laatste grote slag voeren met de aartsengel Gabriël...kan nog leuk worden
Dat is wel nicequote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef Luuksor het volgende:
In Satanism, according to the author of The Satanic Bible, Anton Szandor LaVey, Leviathan represents the element of Water and the direction of West. The element of Water in Satanism is associated with life and creation, and may be represented by a Chalice during ritual. In The Satanic Bible, Leviathan is listed as one of the Four Crown Princes of Hell. This association was inspired by the demonic hierarchy from The Book of the Sacred Magic of Abra-Melin the Mage. The Church of Satan uses the Hebrew letters at each of the points of the Sigil of Baphomet to represent Leviathan. Starting from the lowest point of the pentagram, and reading counter-clockwise, the word reads "לִוְיָתָן". Translated, this is (LVIThN) Leviathan
ik ook!quote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef Jivis het volgende:
Ik wacht weer op de hilarische fillers.
Hoe kijk jij live?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:26 schreef fh101 het volgende:
De tweede aflevering is ook weer goed, het is nu reclame maar het begin is zeker goed. Niet zo super als 1 though
Via die live stream link tip die iemand op de vorige pagina gafquote:
is dat die man die op cesar milan lijkt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ik tof vind is dat Dean nu gelijk al weet wat er mankeert aan Sam en dat daar niet zo irritant geheimzinnig over wordt gedaan.
En die Leviathans zijn georganiseerd! En supercreepy!ijzersterk begin van dit seizoen.
Tevens:David Aceveda
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
is dat die man die op cesar milan lijkt?
Maar waarom dan? Het komt op mij gewoon over als demons 2.0. Er is nauwelijks verschil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
En ik ben enthousiast, omdat dit verhaal met de Leviathans mij erg boeit.
Het lijkt me sterk dat hij helemaal weg is, zonde van zo'n goede acteur en zo'n populair karakter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mwah Castiel mis ik eigenlijk niet. En ik ben enthousiast, omdat dit verhaal met de Leviathans mij erg boeit.
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het komt op mij gewoon over als demons 2.0. Er is nauwelijks verschil.
Ja, het is ook niet zo dat ik per direct stop met kijken maar tot nu toe vind ik het verhaaltechnisch een beetje tegenvallen allemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.
Dit is toch die gozer die gedwongen werd aan een lul te zuigen door een Latino gangbanger, en naderhand gechanteerd werd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de serie The Shield
Correctquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Marlan het volgende:
[..]
Dit is toch die gozer die gedwongen werd aan een lul te zuigen door een Latino gangbanger, en naderhand gechanteerd werd?
Het is ook te vroeg om te zeggen dat het aankomende verhaal van de Lev. geweldig is, beter dan alle voorgaande seizoenen en dat soort praatjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij helemaal weg is, zonde van zo'n goede acteur en zo'n populair karakter.
[..]
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.
Beetje gevoel voor drama mag wel toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat een gaar einde. Dean vermoordt dus de moeder omdat er de kans bestaat dat het in de toekomst weer fout kan gaan, maar het kind laat hij wel in leven. Dat kind zint nu op wraak omdat zijn moeder voor zijn ogen is vermoord. Er is nu ook niemand meer die hem kan leren om met zijn drang om op mensen te jagen en hun hersenen op te eten om te gaan. Dit gaat alleen maar leiden tot meer onschuldige slachtoffers. Dean had ze of allebei moeten laten leven of allebei moeten doden.
Hetzelfde geldt voor deze aflevering denk ik. De eerste twee waren zo ontzettend goed, dat het zodra het minder goed is al tegenvalt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Sold het volgende:
Ik vond alleen de laatste paar afleveringen van seizoen 6 boeiend. Doorheen het hele seizoen was goed te merken dat de schrijvers op zoek waren naar wat ze nu eigenlijk wilden. Je had de Campbells, de alpha's, purgatory, Eve, de muur is Sam's hoofd, de oorlog in de hemel, de zoektocht naar Sam's ziel.
Dit zijn erg veel verhaallijnen voor één seizoen, en bijvoorbeeld Eve was een verhaallijn die ik zelf een van de betere uit het seizoen vond. Het was dan ook enorm zonde dat deze na een erg lange, en goede opbouw ineens af werd gemaakt. Daarmee werd een half seizoen aan verhaal overboord gegooid.
Seizoen 6 was geen slechte tv, een slechte aflevering van Supernatural is nog altijd beter dan een goede aflevering van de gemiddelde tv-show, maar ik vond seizoen 6, zeker na een ijzersterk einde in seizoen 5, flink tegenvallen.
Een van de weinige pluspunten van de aflevering jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 3 is episch, wantJewel Staite
![]()
[ afbeelding ]
En nu ben ik weer geïrriteerd dat Firefly gestopt is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 3 is episch, wantJewel Staite
![]()
[ afbeelding ]
Leviathans aangevuld met puike fillersquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het nog steeds een seizoen dat niet echt een duidelijke richting lijkt in te slaan...
Castielquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Maar even serieus, Castiel moet wel terugkomen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |