idd, handige nieuwe feature van Fok!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Empathologica het volgende:
Wow, deze staat automatisch in m'n lijstje? Handig
Nee joh, juist weer de humor die ik al een heel seizoen mis!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef sbientje het volgende:
vond die westernaflevering echt vreselijk duf.. maar de 2 erna waren weer erg vet! ben benieuwd hoe het allemaal afloopt
Echt hè! Lachte me dood om Dean met zijn wilde westen-fetish.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nee joh, juist weer de humor die ik al een heel seizoen mis!
vond ik die aflevering dat ze zeg maar de acteurs waren veel leuker. Ik vond dit helemaal neit zo grappig, behalve msischien dat clint eastwood en walker texas ranger, dat was wel geinigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nee joh, juist weer de humor die ik al een heel seizoen mis!
Pff, goed dat je het zegt! Ik had er geen rekening mee gehouden en zou zaterdag gewoon klaar zitten om te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Infection het volgende:
En weer is er een week pauze. Wordt dus een extra week wachten op de volgende aflevering![]()
Maarja, hoe later het seizoen afgelopen is natuurlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Infection het volgende:
En weer is er een week pauze. Wordt dus een extra week wachten op de volgende aflevering![]()
Maarja, hoe later het seizoen afgelopen is natuurlijk
Picture?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef Empathologica het volgende:
Kom er net achter dat Dean in season 1 een armband draagt die ik ook al ruim 15 jaar heb
Maar op internet cirkelen nu superveel nepperds rond en dat is jammer.
Zijn dat dan twee losse afleveringen of één aflevering van 1.5 uur?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond dubbele afleveringen gelijk season finale
...weet iemand al wanneer het volgende seizoen begint?
in mijn schema zijn het 2 losse afleveringen met aparte titels.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Zijn dat dan twee losse afleveringen of één aflevering van 1.5 uur?
Nieuwe seizoen gaat beginnen in september en loopt tot de lente van 2012. Dat is het enige dat tot dusver bekent is
Mooie is wel dat ik tegen die tijd zes maanden in de US verblijf waardoor ik dus supernatural echt 'live' kan volgen
Haha ik dus ook! Nja, in Canada dan, neem aan dat ze daar niet veel achterlopen op de US. Lijkt me geweldig om het gewoon lekker elke week op de tv te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Zijn dat dan twee losse afleveringen of één aflevering van 1.5 uur?
Nieuwe seizoen gaat beginnen in september en loopt tot de lente van 2012. Dat is het enige dat tot dusver bekent is
Mooie is wel dat ik tegen die tijd zes maanden in de US verblijf waardoor ik dus supernatural echt 'live' kan volgen
Ik kijk het ook gewoon elke week heerlijk op TVquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef fh101 het volgende:
[..]
Haha ik dus ook! Nja, in Canada dan, neem aan dat ze daar niet veel achterlopen op de US. Lijkt me geweldig om het gewoon lekker elke week op de tv te kunnen kijken
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kijk het ook gewoon elke week heerlijk op TV
Downloaden op USB en hopla in de PS3 !
Ja heb ik ook hoor, kijk hem soms ook gewoon op de computer tis maar net waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Achter mn laptop is op zich ook niets mis mee, ben allang blij dat ik het uberhaupt kan zien!
Ik heb gewoon een mediaspelertje aan mijn tv hangen. WDTV Live. Dingen kosten rond de 100 euro en sluit je gewoon aan op een externe HD. Werkt perfect. En kan lekker alle series op HD kijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
mijn dvdspeler lust ook usbsticks, maar geen mkv. Dus zit ik 350 mb afleveringen op een tv te kijken, word je ook niet blij van. Daarom vaak maar op de laptop, al download ik nu meestal wel 720p
http://www.bol.com/nl/p/c(...)DVNLGOO0020130119bxuquote:
Mijn PS3 speelt ook geen MKV. maar die 300 zoveel MB afleveringen zijn bij mij altijd in prima kwaliteitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef sbientje het volgende:
mijn dvdspeler lust ook usbsticks, maar geen mkv. Dus zit ik 350 mb afleveringen op een tv te kijken, word je ook niet blij van. Daarom vaak maar op de laptop, al download ik nu meestal wel 720p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |