is dat die man die op cesar milan lijkt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ik tof vind is dat Dean nu gelijk al weet wat er mankeert aan Sam en dat daar niet zo irritant geheimzinnig over wordt gedaan.
En die Leviathans zijn georganiseerd! En supercreepy!ijzersterk begin van dit seizoen.
Tevens:David Aceveda
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
is dat die man die op cesar milan lijkt?
Maar waarom dan? Het komt op mij gewoon over als demons 2.0. Er is nauwelijks verschil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
En ik ben enthousiast, omdat dit verhaal met de Leviathans mij erg boeit.
Het lijkt me sterk dat hij helemaal weg is, zonde van zo'n goede acteur en zo'n populair karakter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mwah Castiel mis ik eigenlijk niet. En ik ben enthousiast, omdat dit verhaal met de Leviathans mij erg boeit.
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het komt op mij gewoon over als demons 2.0. Er is nauwelijks verschil.
Ja, het is ook niet zo dat ik per direct stop met kijken maar tot nu toe vind ik het verhaaltechnisch een beetje tegenvallen allemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.
Dit is toch die gozer die gedwongen werd aan een lul te zuigen door een Latino gangbanger, en naderhand gechanteerd werd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de serie The Shield
Correctquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef Marlan het volgende:
[..]
Dit is toch die gozer die gedwongen werd aan een lul te zuigen door een Latino gangbanger, en naderhand gechanteerd werd?
Het is ook te vroeg om te zeggen dat het aankomende verhaal van de Lev. geweldig is, beter dan alle voorgaande seizoenen en dat soort praatjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij helemaal weg is, zonde van zo'n goede acteur en zo'n populair karakter.
[..]
Ik vind het nog te vroeg om zulke dingen te zeggen.
Beetje gevoel voor drama mag wel toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat een gaar einde. Dean vermoordt dus de moeder omdat er de kans bestaat dat het in de toekomst weer fout kan gaan, maar het kind laat hij wel in leven. Dat kind zint nu op wraak omdat zijn moeder voor zijn ogen is vermoord. Er is nu ook niemand meer die hem kan leren om met zijn drang om op mensen te jagen en hun hersenen op te eten om te gaan. Dit gaat alleen maar leiden tot meer onschuldige slachtoffers. Dean had ze of allebei moeten laten leven of allebei moeten doden.
Hetzelfde geldt voor deze aflevering denk ik. De eerste twee waren zo ontzettend goed, dat het zodra het minder goed is al tegenvalt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Sold het volgende:
Ik vond alleen de laatste paar afleveringen van seizoen 6 boeiend. Doorheen het hele seizoen was goed te merken dat de schrijvers op zoek waren naar wat ze nu eigenlijk wilden. Je had de Campbells, de alpha's, purgatory, Eve, de muur is Sam's hoofd, de oorlog in de hemel, de zoektocht naar Sam's ziel.
Dit zijn erg veel verhaallijnen voor één seizoen, en bijvoorbeeld Eve was een verhaallijn die ik zelf een van de betere uit het seizoen vond. Het was dan ook enorm zonde dat deze na een erg lange, en goede opbouw ineens af werd gemaakt. Daarmee werd een half seizoen aan verhaal overboord gegooid.
Seizoen 6 was geen slechte tv, een slechte aflevering van Supernatural is nog altijd beter dan een goede aflevering van de gemiddelde tv-show, maar ik vond seizoen 6, zeker na een ijzersterk einde in seizoen 5, flink tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |