Tsja leuk maar Ultra-HD is 4320p en maakt gebruikt van 22.2 Audioquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook al. In 2160p Ultra HD DTS-MA 12.4
De zender zelf..quote:
Het is letterlijke Arnoquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:12 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja leuk maar Ultra-HD is 4320p en maakt gebruikt van 22.2 Audio
Juist de fillers zijn bij Supernatural meestal wel sterk (en vooral erg grappig)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef larry91 het volgende:
[..]
Misschien dat dat juist de kracht van het seizoen is: minder fillers. Zeker dat 90% van die 'extra' episodes fillers zouden zijn geweest.
Zijn vaak best goed inderdaad. Maar vaak zijn het er drie ofzo achter elkaar (bv seizoen 2 en 4) en dat maakt een seizoen toch wel wat minder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Juist de fillers zijn bij Supernatural meestal wel sterk (en vooral erg grappig).
Ik heb er helemaal zin in!!!quote:
Vet. En dan zet ze niet ff een youtube filmpje online?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze waren vorige week scenes aan het opnemen bij 'n vriendin van me voor haar deur (canada)ben benieuwd naar het resultaat. En naar het nieuwe seizoen.. over hoogtepunt heen of niet, het blijft af en toe zeer leuk!
Hoe meer fillers hoe beter. Het hoofdverhaal boeit me inmiddels niet meer
Tof! In HDTV?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:01 schreef larry91 het volgende:
Nog lang wachten maar goed, lijkt erop dat ze een verhaallijn te pakken hebben die zich kan gaan ontwikkelen!
Gelukkig zit ik in de US, heb ik kabel dus kan ik de eerste helft van het seizoen gewoon rechtstreeks op TV zien
Nee. Animequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand dit weleens gezien?
http://www.rlslog.net/supernatural-tas-s01-dvdrip-xvid-ncaxa/
Euh, dat lijkt mij een shirt voor Shaun of the dead, aangezien die zich terugtrekken in de pub die The Winchester heet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:46 schreef Wihakayda het volgende:
Lol
http://6dollarshirts.com/product.php?productid=11467&mail=237
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |