nou, ik heb nu een dreumes en een peuterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef ymme het volgende:
Helppp
Mijn man en ik rammelen beide enorm.
Het enigste wat mij nog tegen houdt hou is: Hoe doe je het, een baby en een dreumes
Hoe verdeel je die aandacht. Ben zo bang dat ik dan 'een slechte moeder' zou zijn en het niet aan zou kunnen.
Hoe denken jullie hierover en hoe gaat het bij hen die een dreumes en baby hebben. Ben erg nieuwschierig hier naar.
Doet ze dat na gisteren nog steeds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Misschien vind je het over een paar jaar juist fijn, Free.
Lente heeft een hekel aan afdrogen. Dus 'verstopt' ze zich zodra ik met de handdoek aankom. Dan gaan ze plat op d'r buik op de badkamervloer liggen, draait d'r hoofd van me af en roept: 'Dag dag!'
Want als jij mama niet ziet, ziet mama jou ook niet.
Zeer effectief.
*knip*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken!
Ik ook, Poppe, jij?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef freecell het volgende:
Ik vind het nu al leuk
Alleen het afgelopen jaar niet.
En oorontsteing: check: ik win
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken!
Ik ook, Poppe, jij?
quote:
Grappig dat je hierover begint. Ik vertelde dit verhaal afgelopen weekend aan een vriendin en hield het weer niet droog. Het is echt het meest afschuwelijke uit anderhalf jaar moederschap. Ik was zo dicht bij het verliezen van mijn kind door mijn eigen onoplettendheid... Ik ben blij dat mijn ervaring de ogen van anderen heeft geopend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Aoraki het volgende:Hetzelfde effect had het verhaal van Sorbo een aantal maanden geleden over het badderen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef octopussy het volgende:
Volgens mij zit jij de boel hier te flessen en is Tess stiekem 2 jaar ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |