quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef freecell het volgende:
Ik vind het nu al leuk
Alleen het afgelopen jaar niet.
En oorontsteing: check: ik win
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken!
Ik ook, Poppe, jij?
quote:
Grappig dat je hierover begint. Ik vertelde dit verhaal afgelopen weekend aan een vriendin en hield het weer niet droog. Het is echt het meest afschuwelijke uit anderhalf jaar moederschap. Ik was zo dicht bij het verliezen van mijn kind door mijn eigen onoplettendheid... Ik ben blij dat mijn ervaring de ogen van anderen heeft geopend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Aoraki het volgende:Hetzelfde effect had het verhaal van Sorbo een aantal maanden geleden over het badderen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef octopussy het volgende:
Volgens mij zit jij de boel hier te flessen en is Tess stiekem 2 jaar ouder
Het heet kresj, maar het is een psz. Alleen in de ochtenden en de kindjes zijn van 2 tot 4 jaar oud. Maar kindjes mogen eerder komen wennen. Ko is begonnen met 21 maanden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Oeke, KO gaat toch naar de kresj? Of ook psz?
Zal ik dat dan zelf maar even doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:42 schreef NieuweUser het volgende:
En dat verhaal van Sorbo heb ik gemist denk ik? Kan iemand mij die wijze les nog bijbrengen?
Och Sorbo wat verschrikkelijk!!! Nu herinner ik het mij weer een beetje! Dat is volgens mij ook echt de nachtmerrie van elke ouder!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zal ik dat dan zelf maar even doen?
Ik ben ooit, toen Isabeau al goed zelf kon zitten heel even weggelopen toen ze in bad zat. Ik hoorde haar spetteren en dacht dat ze het geweldig naar haar zin had. Toen ik terugkwam lag ze op haar rug, hoofdje net onder water simpelweg te verdrinken. Ik was net op tijd, maar zag echt doodsangst in haar ogen.
En ja hoor, daar zijn de waterlanders weer...
Wow, wat kan Isa al veel zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef NieuweUser het volgende:
Isa kan trouwens al erg goed kletsen vind ik zelf! Een greep uit haar woordenschat: vogel (favoriet!), papa, mama, paardje, kikker (kikka!), schoenen (schoenuh), klaar, auto, Tessa (hond van mijn ouders), etc! Ook had ik vanmorgen een klein gesprekje met haar:
Ik: Weet jij wie er vanavond komt:
Isa: Ja
Ik: Wie dan?
Isa: Papa
Ik: Waar is papa nu:
Isa: maakt gebaar met haar handje wat betekent 'centjes verdienen' (met haar duim en wijsvinger wrijven)!
Daarnaast kan ze de geluiden bij de dieren noemen: schaap: beh, hondje: woefwoef, koe: boe, varken: gaat ze zitten knorren, paardje: hihi!
Ik ben trots!!
Even goed nadenken nu. Het ging volgens mij over opvoednormen door de jaren heen en in een kader stond iets over de kresj. Maar ik vond dat bijzonder negatief. Er werd gesteld dat de kresj was ontstaan als opvangvorm door kunstenaars met als gedachtengoed, zeg maar, ' flower power' . Met andere woorden: laat maar waaien, kind niet belemmeren, eigen weg vinden enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef oeke het volgende:
Dat weet ik niet Memmel, deze kresj is in de jaren 70 opgezet en helemaal gebaseerd op de medewerking van de ouders.
Er zijn geen leidsters, de ouders verzorgen om de beurt, per twee, de ochtend. Verder houden we zelf de grote tuin bij, verven we het gebouw en vergaderen we elke maand een avond waarbij elk kind lang besproken wordt.
Ik ben benieuwd naar het artikel dat je hebt gelezen.
Hier ook zo'n nietfruiteter..... Banaan gaat prima, en voor de rest eet hij 8+ potjes (veel meer keuze dan 12+)quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef Poppejans het volgende:
Fruit eten: Wolf eet ook geen fruit, behalven banaan en heel soms een stukje peer.
De 2 varianten van de 12mnd potjes Olvarit eet hij wel graag, dus die krijgt hij dan ook vaak.
Oh en knijpfruit of welk fruit (met stukjes) om te drinken dan ook, lust hij wel dus dat geef ik ook regelmatig.
Beterschap Evie en BJ!
Jochem kan die glijbaan prima aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef McLaura het volgende:
Hm... ik wil een glijbaan voor Thijs, maar degene die geschikt is vanaf 2 jaar, is 97 cm hoog!
Ik ben zo bang dat hij eraf valt en iets breekt....
[ afbeelding ]
Maar hij komt hier in het gras te staan, dat lijkt me wel een goede ondergrond, maar toch.... twijfeltwijfel.
Maar die 8+ potjes vind ik allemaal net sap, zo irritant dun! Die van Olvarit dan, of heb jij nog andere merken tips? Welke smaken vindt Thijs er lekker van?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier ook zo'n nietfruiteter..... Banaan gaat prima, en voor de rest eet hij 8+ potjes (veel meer keuze dan 12+)
Als ik ze te dun vind doe ik er een schepje brinta doorheenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar die 8+ potjes vind ik allemaal net sap, zo irritant dun! Die van Olvarit dan, of heb jij nog andere merken tips? Welke smaken vindt Thijs er lekker van?
Leuke glijbaan trouwens! Volgens mij moet dat goed te doen zijn als je hem inderdaad op zachte ondergrond plaatst
Ik vind ze niet dun.... tenminste, de aardbei/banaan/zwarte bes en de rood fruit niet. Ook die met sinaasappel / kiwi oid valt wel mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar die 8+ potjes vind ik allemaal net sap, zo irritant dun! Die van Olvarit dan, of heb jij nog andere merken tips? Welke smaken vindt Thijs er lekker van?
Leuke glijbaan trouwens! Volgens mij moet dat goed te doen zijn als je hem inderdaad op zachte ondergrond plaatst
Maar das echt wel voldoende zuivel hoor! Meer mag wel maar hebben ze niet nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Lijnloos het volgende:
die glijbaan is heel tof, zoiets zou ik wel voor bij mijn moeder willen, niet dat Minke daar vaak is, maar daar is tenminste (veeeeel) gras in de tuin! En dan kunnen mijn nichtje en neefje er straks ook op/af...
fruit is Minke gek op, alles gaat erin behalve.... aardbei. niet los, niet met een beetje suiker, slagroom
wat dan ook... gewoon niet! (*insert klapperende armen, schuddend hoofd en NeNeNeNeNeNEEEEE! )
Wickie, hier krijg il er, op de ochtendfles na, ook geen melk of yoghurt meer in hoor... zelfs niet met roosvicee of vruchtjes. ik laat het maar want met 200cc + vaak kaas op brood krijgt ze nog wel iets binnen en alsnze thuis is sochtends krijgt ze een potje vruchten + granen en melk (c1000 eigen merk). ik merk het wel als de fase voorbij is, net als met alles wel. ik ga haar niet dwingen ala ze het echt niet wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |