abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:03:15 #100
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96609795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef freecell het volgende:
Ik vind het nu al leuk :Y
Alleen het afgelopen jaar niet.

En oorontsteing: check: ik win
;( sterkte!

Leuk, de rammelaars hier! Is een hoopvolle tijd :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96611418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken! :D

Ik ook, Poppe, jij?
Haha :) Nou ja, hij rammelt (dan wel zonder eierstokken) volgens mij nog harder dan mij.
We hebben besloten er beide over na te denken en dan zien we over 2 weken wel hoe of wat!
Al denk ik dat bij beide de beslissing is genomen. Kinders zijn zo leuk!
pi_96611448
Florian weer oorontsteking. Sterkte!
pi_96611467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken! :D

sambaballen!
pi_96612272
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

sambaballen!
_O-

Ontopic O-)
Mart ligt heerlijk op bed.
De diarree is over, gisteren hele dag geen poep en vandaag één keer bijna weer normaal (volgens oma).
Maar meneertje eet echt weinig op het moment. Faséééé.
In de ochtend een beetje pap, half broodje, 4 hapjes warm eten en zelfs geen pap fles.
Benieuwd hoe vroeg hij morgen wakker is met honger....
pi_96613269
Bar, dikke :* voor jou.

Trix, fijn dat de eerstegraads brandwonden al een heel eind zijn verdwenen. Wij zijn in dit topic volgens mij ook wakker geschud door jouw ervaring. Hetzelfde effect had het verhaal van Sorbo een aantal maanden geleden over het badderen en heel even niet opletten. Toch blijven hete dranken wel echt eng.

Thomas is straks 22 maanden als de tweede komt. Ik denk dat het niet van te voren te voorspellen is hoe alles loopt. Misschien heb je een makkelijke baby, misschien een huilbaby. Misschien vind je dreumes het geweldig, misschien wordt ie lekker dwars. Geen pijl op te trekken... Wij gaan er wel vanuit dat het eerste half jaar na de geboorte van nr2 loodzwaar wordt. (kan het alleen nog maar meevallen :p)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:07:35 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96613636
mijn dreumes ligt er ook weer in, nog steeds ziek, maar geloof dat ze ietsie pietsie fitter wordt. Zelfs paar stukjes kaas gegeten..
(van alles aangeboden: wil je banaan? *Evie schudt nee* wil je brood? *Evie schudt nee*, Wil je pap? *Evie schudt nee*, wil je een stukje.... en toen zei Evie direct KaaKaa (Kaas) en liep naar koelkast...dus tja, maar geprobeerd).

ben benieuwd hoe ze zich morgen voelt...ze ligt nu nog wat te mopperen in bed...

Mart beterschap, en kleine Florian ook :*

en wat leuk al die rammelaars hier!! Poppejans, Ymme, McLaura... spannend joH!!! i
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96614046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Aoraki het volgende:Hetzelfde effect had het verhaal van Sorbo een aantal maanden geleden over het badderen
Grappig dat je hierover begint. Ik vertelde dit verhaal afgelopen weekend aan een vriendin en hield het weer niet droog. Het is echt het meest afschuwelijke uit anderhalf jaar moederschap. Ik was zo dicht bij het verliezen van mijn kind door mijn eigen onoplettendheid... Ik ben blij dat mijn ervaring de ogen van anderen heeft geopend.
pi_96615222
Sorbo, dat verhaal is bij mij ook nog vaak waarschuwend door m'n hoofd geschoten.

Beterschap voor Evie, Mart en Florian. :*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:32:08 #109
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96615335
Een tweede,mensenkinderen, ik moet er echt niet aan denken nu. Noortje heeft vannacht vanaf half 2 tot half vijf liggen spoken. Gewoon niet geslapen.

Och zieke kindjes weer, een buikgriepje heerst niet toch?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:37:47 #110
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96615665
Nee hier ook echt nog geen 2(3)de Roy moet echt al bijna naar de kleuterschool gaan voor ik over een ander kindje erbij wil hebben, als ik het dan nog wel wil tegen die tijd, trouwens ik wil eerst over 2 weken de uitslag afwachten, eerst maar eens zien ofdat Roy goed uit die mri scan komt volgende week.

Sorbo het is een heel vreemde dag vandaag.

Beterschap met je oor Florian :*
Evie ook beter worden hoor :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:51:02 #111
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96616525
bar, ik heb helemaal niet gereageerd op jullie rare dag vandaag. Lijkt me toch ook wel vreselijk moeilijk, je wordt denk ik toch met een beetje zwaar gevoel wakker denk ik.
pi_96616839
Zo, ik haak ook weer even in. Allereerst een dikke :* voor Incantrix. Een ongeluk zit in een klein hoekje en ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf gemakkelijker ben geworden met hete drankjes. Terwijl Hannah JUIST nu ze zelf kan lopen watervlug is. Ik probeer haar trouwens wel aan te leren dat een beker heet kan zijn. Ik laat haar dan een milliseconde voelen aan de (warme) beker en zeg erbij "auw, heet" en dat lijkt ze dan wel te snappen. Alleen ze vergeet het uiteraard weer snel dus ik kan er absoluut niet op rekenen dat ze het wel weet. Zo'n verhaal hier drukt je dan wel weer even met de neus op de feiten.

BJ, :* voor jou en je zieke meisje. Pittig met een vermoeiende zwangerschap en een ziekenboeg thuis!

_Bar_, ook voor jou een :*

Ymme, volgens mij is 3kwart van het topic hier aan het rammelen of al zwanger :P Het lijkt me zelf best zwaar om een dreumes/peuter en een baby te hebben, maar aan de andere kant is er met elk leeftijdsverschil wel iets te bedenken waarom het niet zou uitkomen. Een garantie dat kinderen elkaar bezig houden heb je toch ook niet. Ik heb nooit veel opgetrokken met mijn 2 jaar oudere broer (en nu nog niet), maar met mijn zusje van 5 jaar jonger des te meer.
Dan moet je natuurlijk ook nog even bedenken of je het financieel gaat redden. Ik denk dat wij toch wat meer op de uitgaven moeten gaan letten wanneer de tweede naar het kinderdagverblijf gaat.
pi_96620951
Gos Bar, wat een heftige dag voor jullie. Hele dikke zoen! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:51:15 #114
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96621437
Asy, Stef heeft een mok hete koffie over zichelf heengetrokken :'( Naar omstandigheden is het erg goed met hem, maar hij heeft wel een paar 2e-graads plekken op zijn borst. Wij hebben er ondertussen een soort van vrede mee, het kind trekt zich er niks van aan en hij heeft niks aan ouders die blijven sippen en zichzelf schuldig blijven voelen. Wel heb ik er onbewust nog last van, zoals Oeke schrijft: in mijn geval is het het beeld van dat handje, reikend naar die mok, en het gevoel dat ik had op het moment dat ik besefte dat er hoogstwaarschijnlijk koffie in die mok zat (mijn Gód, ik ga te laat zijn, OMGOMGOMG), dat blijft maar zo hangen in mijn hoofd :'(

Sorbo, ik moest meteen aan jouw verhaal denken toen ik hier mijn hart uitstortte. Ook dat was een eye-opener.. Ben wel een soort van blij dat er mensen zijn die Stef's verhaal nemen als een soort van waarschuwing, dan is het tenminste niet helemaal voor niks geweest.

Bar, wat een confroterend besef, jemig :* :* Goed dat je Roy even flink geknuffeld hebt, dat was vast fijn..

Florian, Evie en Mart, wordt maar snel weer beter hoor! :*
3!
pi_96621483
Bar :*

Mijn dochter heeft me vandaag weer eens versteld doen staan!
Mevrouw ging tellen:
een, tee, die, vier, vijf (op zn haags), zes, ach, neguh, tien, elf, taalf, detien, vetien, sestien, sevetie, achtie :o O+

Ik rammel niet hoor.. echt niet :X O-)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96623728
Volgens mij zit jij de boel hier te flessen en is Tess stiekem 2 jaar ouder :6
pi_96623873
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef octopussy het volgende:
Volgens mij zit jij de boel hier te flessen en is Tess stiekem 2 jaar ouder :6
_O-
hou eens op.. het gaat al zo hard....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:40:34 #118
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96625789
Tess, wtf :o :o
Vicky, jij en ik waren tegelijkertijd zwanger. Wij stonden verbaasd te kijken toen Toby van het weekend hajjo buuman zei tegen de vent die naast ons woont.. En Tess telt en doet rollenspellen alsof ze al 3 jaar oud is. HOE dan 8)7
Wat geef je dr te eten, hersenen van een hoogbegaafde ofzo?? :D
.... met gevoel voor drama....
pi_96625996
Ik heb ook geen flauw idee Kersjes... Ik denk dat ze heel veel van Amber overneemt. Ik sta elke dag weer met mijn mond vol tanden als ik zie wat die griet allemaal doet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:47:47 #120
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96626303
Dat snap ik Vicky, woww!!
Ik heb weleens gehoord dat vroegrijpe (bijna)peuters eerder naar de psz kunnen. misschien is dat ook wat voor Tess? Zo te horen zou ze er prima tussen passen :Y
pi_96626443
Ze mogen hier al vanaf 2 maar aangezien de vakantie hier in juli begint en ze dan dus maar een keer of 5/6 zou kunnen gaan gaat ze misschien na de zomervakantie.
afhankelijk of er geld voor is want hier betaal je voor 3 ochtenden 168 per maand bij een gewoone psz en 112 bij een VVE psz, maar die zitten heel snel vol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:52:35 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96626670
Oh ja, de vakantie :{
In sommige steden mogen ze pas vanaf 2,5 jaar, dat vind ik dan best wel laat. Devin ging met 2 jr en 3 mnd, ook vanwege de zomervakantie.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:53:22 #123
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96626722
Inderdaad, Tess wtf!

Bar toch weer een confronterende dag zo. Ik vind het wel heel knap dat je er zo open over blijft praten. Ik denk ook dat dat voor je eigen verwerking belangrijk blijft, maar desondanks is het toch knap.

Ik vond Thomas ineens zo groot, dus ik heb hem nog eens tegen de muur gezet waar ik iedere eerste van de maand een streepje zet. En hij is gewoon sinds 1 mei 1,7 centimeter gegroeid. Das toch niet meer normaal? (en tussen 1 maart en 1 mei was het maar 8 mm) Nouja, nu begrijp ik wel waarom hij de laatste tijd zo heeft liggen piepen 's nachts, het kind had waarschijnlijk gewoon groeipijnen.

Vanavond was het weer peutercursus. Het blijft toch vooral leuk om de verhalen van de andere ouders te horen. Zeker omdat je elkaar nu, na 3 avonden, voort een beetje kent.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96626809
Hier idd pas vanaf 2,5 beetje jammer want Jaël zou er ook al wel eerder aan toe zijn denk ik. En wt is het duur bij julle! Hier 47 euro voor twee ochtndjes..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96626844
Het is hier inkomens afhankelijk MamaPurk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96626911
Aha vicky vandaar. Hier niet, hier gewoon een vast bedrag.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:57:12 #127
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96627004
Gek he, dat dat van plaats tot plaats zo kan verschillen. Is toch ook niet helemaal eerlijk, waarom maken ze daar geen landelijke regels voor?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96627058
ik vindh et ook zo achterlijk...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96627130
Ik vind het ook stom, maar ik woon wel op de juiste plek ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:37:03 #130
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96629863
Psz, daar houd ik mij (nog) niet mee bezig. Ik vind het zonder daar informatie over in te winnen al veels te hard gaan allemaal! Mijn meisje wordt/is groot!

Vraagje: Tirza wordt de laatste dagen regelmatig huilend wakker, omdat ze klem ligt met een been tussen de spijlen van het bed! Iemand tips wat ik hieraan kan doen?! :?
Ze slaapt in een slaapzak en verder zonder laken of dekentje.

Vorige week hebben we 1 van onze poezen laten inslapen. :'( We hebben Tirza gezegd dat Noah op vakantie ging en dat ze haar maar een dikke kus en knuffel moest geven, pfffffffffffff, heftig zeg. Tirza noemde haar sinds een paar weken "Wawa" (=Noah). O+ Nu, als ze de andere poes ziet, wijst ze naar de krabpaal of gaat ze zoeken naar Wawa. ;( En voor het gemak noemt ze de ander (Nelson) nu ook Wawa, Nelson moeten we nog ff oefenen! ;)

Alle zieke kindjes beterschap! En alle moeders die het kunnen gebruiken :* (heb wel gelezen, maar het blijft allemaal niet zo hangen op het moment, sorry).
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:49:27 #131
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96630526
Elmo jij klinkt ook alsof je wel een knuffel kunt gebruiken.
Gecondoleerd met Noah.

Ik weet niet of het helpt bij het slapen, maar ik merk bij Thomas ook vaak dat hij gaat staan piepen als er iets is. Dat kan verschillen van een blaadje dat buiten aan zijn voet geplakt zit tot een balletje dat onder de tafel is gerold. Ik probeer er dan bij te gaan zitten en hem te laten zien hoe hij iets kan oplossen (kijk, als je gaat zitten (helpen zitten) kun je het blaadje van je voet pakken) en de volgende keer ernaast zitten en hem erdoorheen te praten zonder fysiek te helpen. De keer daarna van een afstandje: weet je nog? Even zitten en dan...
Misschien kun je zoiets proberen? Zodat ze het zelf leer op te lossen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:00:04 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96635835
Ow Incs, wat naar! Ongeluk zit in een klein hoekje en Stef heeft er inderdaad niks aan als jullie blijven simmen. :*

Och jee Elmo toch! Was ze (of was het nou een hij?) zo ziek? Vreselijk. :*
Deze week laat ik Harry nog even bijslapen, zullen we volgende week maar iets afspreken om bij te kletsen (en dan kan ik je even knuffelen).

Ow en nog een hele dikke :* voor Bar!
pi_96636201
Goedemorgen!

Hoe is het vandaag met de zieke kindjes? Al wat opgeknapt?

Vanmorgen onderweg naar het kdv zei Isabeau telkens: "Papa werken, auto", dat zegt ze wel vaker, maar toen ik wegging zei ze: "Mama werken trein!"

Grappig dat ze dat kennelijk oppikt, omdat ik 's ochtends altijd zeg: "Mama gaat nu naar de trein"

En 't kind is geobsedeerd door auto's, treinen en vliegtuigen, dus het zou me ook niet moeten verbazen ;)
pi_96636904
Goede morgen!

Mart is niet ziek hoor (2 dagen diaree maar dat is ook alweer 2 dagen over).
Al klinkt hij wel wat snotterig. BMR prik is is nu 9 dagen geleden ben benieuwd dus.

En de knoop is doorgehakt gisteravond hoor. Over 2 weken moet ik ongesteld worden en dan gaan we er weer voor. Hoe leuk! En broertje of zusje voor Mart O+
2 kindjes. Ons gezin helemaal 'compleet'. En ook heel spannend (lukt het wel etc).

Nou wij gaan ons zo aankleden en dan een stukje fietsen. :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:11:51 #135
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96636994
Tess jij snelle jelle ;) zo goed tellen! en wederom lekker geslapen?
Stef en incantrix nogmaals :* die kleintjes zijn soms ook zo verrekte snel!
Elmo, helaas geen tips en zielig voor de kat sterkte! :*
Thomas zo lekker gegroeid *O*

Kobus die het zo naar zijn zin heeft op de psz ^O^

Heb hier echt geen flauw idee wat de psz moet gaan kosten, zal dat eens uitzoeken.
Roy en ik gaan straks "wennen"op het kdv :) gezellig samen met andere mama's,papa's en andere kindjes, is een wen uurtje samen met de ouders.
Ben benieuwd hoe Roy dat gaat vinden.
pi_96637006
Oh wat leuk Ymme! Heel veel succes en ook veel plezier met 't proberen! ;)
pi_96637017
Oh 'da's ook spannend Bar, have fun!
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:17:02 #138
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96637098
Ymme spannend!
pi_96637983
Wen ze Bar!

Ymme, spannend!

Iris gaat naar de psz als ze 2,5 is, want dat is de leeftijd hier dat ze starten.
Fake it till you make it...
pi_96638036
ik geloof dat ravi dan het eerste mag, verhoudingsgewijs ;) want ze mogen hier met 2 naar de psz en ravi is welkom op/na zn 2de verjaardag. tis wel een vereiste dattie kan lopen ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:53:46 #141
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96638139
Thomas eet nu zijn eerste niet-geschilde-en-in-partjes-gesneden appel. Ik vond de verhalen van jullie appelhappers zo leuk O+ . Op zaterdag hebben we hier een biologisch mini-marktje (4 of 5 kraampjes, brood, groente/fruit, kaas) en daar heb ik leuke kleine appeltjes voor Thomas meegenomen. Die kan ik tenminste met een gerust hart ongeschild geven.
Hij zit nu heerlijk naast me op de bank te knagen (naast eerst een halve peer uit mijn schaaltje gebietst te hebben).

Hard oefenen dan Ravi! (maar als ik de verhalen over zijn escapades zo lees dan gaat dat wel goedkomen...)
pi_96640427
Thomas aan de grote stukken appel.
Ik snij ze (maar mart is dan ook nog wat jonger) in kleine blokjes. Mart vind appels en mandarijnen heerlijk!

Nou ik denk dat Ravi wel loopt met zn 2de verjaardag hoor.

Verder over de PSZ mogen ze hier ook vanaf 2 jaar. Maar dat moet ik nog even afwachten enzo hoe het allemaal gaat lopen. Denk wel dat Mart het heel leuk gaat vinden, omdat hij nu als we ergens zijn ook echt kindjes opzoekt om erbij te gaan staan. Zo lief :) .

En bedankt voor alle succes wensen. Heb er vannacht gewoon wakker van gelegen, kan het nog niet geloven... We gaan voor 2!
pi_96640550
Rienk eet nooit vers fruit. Thuis eet hij het gewoon amper. Alleen bij Sorbo heeft hij een keer een serieuze banaan gehad en bij Incantrix een peer,. Maar thuis niet. Hij smeert het over de tafel uit of geeft het aan mij :)
Dus dan maar potjes..

Leuk Ymme, een 2e. Succes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96640814
Lars is gek op banaan, en kiwi's. Appel heb ik eigenlijk nog nooit ongeraspt geprobeerd... Hij heeft ook nog maar anderhalf tandje, en appel lijkt me toch best hard fruit dan... binnenkort maar eens meloen proberen, 'k zag ze weer in de Bonus geloof ik...

Leuk dat je voor een tweede wil gaan Ymme. Ik wil zelf ook, maar denk dat er eerst een aantal praktische dingetjes geregeld moeten worden. Ander (groter) huis bijvoorbeeld...

En kijk dit nou!
Meneer heeft echt het 'gaan staan' ontdekt. En uiteraard doet hij nu ook niets anders meer...
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:16:54 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96641007
Hoe gaat het eigenlijk met Tessa van marlinde?

Oeke, KO gaat toch naar de kresj? Of ook psz?

Bar, hoe gaat het nu met je? Een dag na de bizarre mijlpaal?
pi_96641259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Oeke, KO gaat toch naar de kresj? Of ook psz?
Het heet kresj, maar het is een psz. Alleen in de ochtenden en de kindjes zijn van 2 tot 4 jaar oud. Maar kindjes mogen eerder komen wennen. Ko is begonnen met 21 maanden.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:33:27 #147
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_96641798
Oeke, is dat dan een kresj gebaseerd op wat in de jaren '60 ook kresj heette?
Ik las daar van het weekend iets over in het blad Groter Groeien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_96641943
Dat weet ik niet Memmel, deze kresj is in de jaren 70 opgezet en helemaal gebaseerd op de medewerking van de ouders.
Er zijn geen leidsters, de ouders verzorgen om de beurt, per twee, de ochtend. Verder houden we zelf de grote tuin bij, verven we het gebouw en vergaderen we elke maand een avond waarbij elk kind lang besproken wordt.

Ik ben benieuwd naar het artikel dat je hebt gelezen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:53:54 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96642663
Roy heeft zich prima vermaakt tussen alle andere kindjes, begin juni mag hij een dagje in de week komen spelen O+
Nu merkte ik helemaal dat hij er aan toe is om met andere kinderen om te gaan, hij zocht ze telkens op en echt willen samen spelen O+

DavinaHr zoals je ziet, gewoon de normale dingen. Moet ook wel want gisteren was het maar bar en boos met me ;)
pi_96642739
over fruit: ravi wil ook geen stukken fruit. ja, als we ergens zijn en hij het van een ander krijgt! ik gooi hier dus elke ochtend 2 stuks fruit in de blender met wat water en tadaaah: ventje slurpt alles dan dankbaar op *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_96643406
Mijn blender is al tijden stuk. -O-
pi_96644645
Niet echt Bar. Tess kwam er om een uur of 2 uit en wilde niet meer in d'r eigen bedje. Ze legde haar hoofd op mijn bed en sliep meteen.

Hoe was het wennen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:48:41 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96644745
*egopost*

ff niet bijgelezen hoor; Evie is nog steeds ziek... vanmorgen 1 keer flink overgegeven en nog steeds diarree.. al lijkt het wel iets breiiger te worden...
Gelukkig blijft ze wel heel goed drinken. Vanmorgen zo'n 500-600 ml op... dus maak me nog niet al te veel zorgen. Belangrijkste is toch dat ze blijft plassen en drinken. Mocht het nou zo aanhouden, dan bellen we morgen de huisarts even.

en pfff zelf ook nog steeds niet fit, het zal dus wel een virusje zijn...
pi_96645310
Beterschap Evie en BJ :*
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:21:20 #155
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96646044
Beterschap voor Evie :*, drinken is inderdaad het belangrijkste!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96646705
Idd BJ,zolang de plasluiers er nog zijn valt het mee. Ook kun je even aan haar adem ruiken (bij uitdroging ruikt het naar aceton)
pi_96646955
Inca, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Stef!

En dat verhaal van Sorbo heb ik gemist denk ik? Kan iemand mij die wijze les nog bijbrengen? :)

Evie, beterschap meiske!
pi_96647104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:42 schreef NieuweUser het volgende:
En dat verhaal van Sorbo heb ik gemist denk ik? Kan iemand mij die wijze les nog bijbrengen? :)
Zal ik dat dan zelf maar even doen? :)

Ik ben ooit, toen Isabeau al goed zelf kon zitten heel even weggelopen toen ze in bad zat. Ik hoorde haar spetteren en dacht dat ze het geweldig naar haar zin had. Toen ik terugkwam lag ze op haar rug, hoofdje net onder water simpelweg te verdrinken. Ik was net op tijd, maar zag echt doodsangst in haar ogen.

En ja hoor, daar zijn de waterlanders weer...
pi_96647282
Isa kan trouwens al erg goed kletsen vind ik zelf! Een greep uit haar woordenschat: vogel (favoriet!), papa, mama, paardje, kikker (kikka!), schoenen (schoenuh), klaar, auto, Tessa (hond van mijn ouders), etc! Ook had ik vanmorgen een klein gesprekje met haar:
Ik: Weet jij wie er vanavond komt:
Isa: Ja
Ik: Wie dan?
Isa: Papa
Ik: Waar is papa nu:
Isa: maakt gebaar met haar handje wat betekent 'centjes verdienen' (met haar duim en wijsvinger wrijven)!

Daarnaast kan ze de geluiden bij de dieren noemen: schaap: beh, hondje: woefwoef, koe: boe, varken: gaat ze zitten knorren, paardje: hihi!

Ik ben trots!! :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:51:43 #160
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96647328
Bwuh Sorbo :X
Gelukkig kwam je op tijd weer terug en liep het goed af :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_96647339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Zal ik dat dan zelf maar even doen? :)

Ik ben ooit, toen Isabeau al goed zelf kon zitten heel even weggelopen toen ze in bad zat. Ik hoorde haar spetteren en dacht dat ze het geweldig naar haar zin had. Toen ik terugkwam lag ze op haar rug, hoofdje net onder water simpelweg te verdrinken. Ik was net op tijd, maar zag echt doodsangst in haar ogen.

En ja hoor, daar zijn de waterlanders weer...
Och Sorbo wat verschrikkelijk!!! Nu herinner ik het mij weer een beetje! Dat is volgens mij ook echt de nachtmerrie van elke ouder!! :*
pi_96648009
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef NieuweUser het volgende:
Isa kan trouwens al erg goed kletsen vind ik zelf! Een greep uit haar woordenschat: vogel (favoriet!), papa, mama, paardje, kikker (kikka!), schoenen (schoenuh), klaar, auto, Tessa (hond van mijn ouders), etc! Ook had ik vanmorgen een klein gesprekje met haar:
Ik: Weet jij wie er vanavond komt:
Isa: Ja
Ik: Wie dan?
Isa: Papa
Ik: Waar is papa nu:
Isa: maakt gebaar met haar handje wat betekent 'centjes verdienen' (met haar duim en wijsvinger wrijven)!

Daarnaast kan ze de geluiden bij de dieren noemen: schaap: beh, hondje: woefwoef, koe: boe, varken: gaat ze zitten knorren, paardje: hihi!

Ik ben trots!! :D
Wow, wat kan Isa al veel zeg!
Ik verbaas me daar uberhaupt over hier, zoveel van die talenknobbeltjes (in mijn ogen) hier... Ik ben echt al blij met een gericht mama... Nou ja, tegenwoordig komt er al wel wat meer uit, maar toch :o
Maar goed, Minke is toch meer van het fysieke... klimmen, rennen, stoeien O+
pi_96648143
Mart is ook een fysiek wondertje (vind ik dan he).
Inderdaad op willen klimmen en dat lukt hem meestal ook. Rennen wat zo schattig is om te zien vooral die grote lach op zijn gezicht dan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:16:54 #164
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96648443
Thomas had net twee gigantische diarreeplekken in zijn allerleukste witte broek. Bluh.
Nouja, vooral vervelend voor het manneke zelf natuurlijk. Ik heb hem gauw even onder de douche gezet want het zat nog net niet tot aan zijn oren.
Nu ligt hij wat te rommelen in bed. Hij doet nog niet echt ziekjes aan dus ik hoop dat het hierbij blijft.

Rocka: check voor de hysterische oldmacdonaldhasafarmHIAHIAHO-tractor! We waren vanochtend even in de stad met oma. Eerst bij de Bart Smit gekeken maar die hadden weinig leuks op auto-gebied. Intertoys was beter voorzien (iig voor de kleintjes dan).
Thomas was meteen weg van het ding en hij heeft er ruim 3 kwartier mee zitten spelen. Nog bedankt voor de tip! ook namens Thomas .

We hebben ook nog 3 houten auto'tjes meegenomen van Kruidvat, een leuk formaat om mee te rijden. Beter dan rondkruipen met de 2 a 3 cm kleine autotjes van de auto'kogelbaan' ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 11-05-2011 14:30:20 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:22:25 #165
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_96648686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef oeke het volgende:
Dat weet ik niet Memmel, deze kresj is in de jaren 70 opgezet en helemaal gebaseerd op de medewerking van de ouders.
Er zijn geen leidsters, de ouders verzorgen om de beurt, per twee, de ochtend. Verder houden we zelf de grote tuin bij, verven we het gebouw en vergaderen we elke maand een avond waarbij elk kind lang besproken wordt.

Ik ben benieuwd naar het artikel dat je hebt gelezen.
Even goed nadenken nu. Het ging volgens mij over opvoednormen door de jaren heen en in een kader stond iets over de kresj. Maar ik vond dat bijzonder negatief. Er werd gesteld dat de kresj was ontstaan als opvangvorm door kunstenaars met als gedachtengoed, zeg maar, ' flower power' . Met andere woorden: laat maar waaien, kind niet belemmeren, eigen weg vinden enzo.
Met als uitsmijter dat kinderen gewoon poep op de muren mochten smeren zonder dat er werd ingegrepen ( :? )
Nouja, heel raar stukje dus en ik dacht van: nee dat is vast niet wat Oeke onder ouderparticiperende kinderopvang verstaat.
Zo vreemd. En ook onterecht denk ik. Totaal geen nuance aangebracht naar hoe de situatie over de jaren heen veranderd zou zijn.

Ik kan 'm wel eens opsturen als je het wilt lezen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:29:28 #166
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96649001
Shandaly wat een lief filmpje van Lars. Heerlijk dat gegiechel!

Ik bedenk me ineens dat we deze fase met Thomas gemist hebben, toen zat hij in zijn spalkjes. Het hele 'gaan staan' heeft hij van de fysiotherapie geleerd. Ik vind het stoer hoe je Lars ziet experimenteren en uitvogelen hoe hij het kan doen.
pi_96651445
Fruit eten: Wolf eet ook geen fruit, behalve banaan en heel soms een stukje peer.
De 2 varianten van de 12mnd potjes Olvarit eet hij wel graag, dus die krijgt hij dan ook vaak.
Oh en knijpfruit of welk fruit (met stukjes) om te drinken dan ook, lust hij wel dus dat geef ik ook regelmatig.

Beterschap Evie en BJ!

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 11-05-2011 20:23:50 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:27:20 #168
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96663186
BJ, beterschap met Evie, hopelijk knapt ze snel op. Wat je zegt, het is belangrijk dat ze veel drinkt en gelukkig doet ze dat ook.

Sorbo, jeetje ik heb dat helemaal gemist maar dat lijkt me doodeng. Denk dat je haar blik nooit meer vergeet. En ik kan me voorstellen dat je iedere keer volschiet. :*

Wat kan Isa al veel zeggen zeg! Goed hoor.

Ymme, spannend dus voor een tweede. Maar als het een beetje opschiet is Mart ruim twee toch? Dus een peuter. Volgens mij prima te handelen met een baby erbij.

Fijn om te lezen dat Noortje niet de enige is die geen stukjes fruit wil. Als ik haar stukjes peer geef dan knijp ze die fijn en smeert ze daarna uit over het blad van de kinderstoel.

Ze is ook helemaal fan van de fatboy, gaat ze lekker op liggen chillen als ze haar avondfles krijgt.
pi_96665600
Hm... ik wil een glijbaan voor Thijs, maar degene die geschikt is vanaf 2 jaar, is 97 cm hoog!

Ik ben zo bang dat hij eraf valt en iets breekt....

Maar hij komt hier in het gras te staan, dat lijkt me wel een goede ondergrond, maar toch.... twijfeltwijfel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_96665657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef Poppejans het volgende:
Fruit eten: Wolf eet ook geen fruit, behalven banaan en heel soms een stukje peer.
De 2 varianten van de 12mnd potjes Olvarit eet hij wel graag, dus die krijgt hij dan ook vaak.
Oh en knijpfruit of welk fruit (met stukjes) om te drinken dan ook, lust hij wel dus dat geef ik ook regelmatig.

Beterschap Evie en BJ!
Hier ook zo'n nietfruiteter..... Banaan gaat prima, en voor de rest eet hij 8+ potjes (veel meer keuze dan 12+)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_96665751
Lente eet ook alleen banaan, peer en kiwi. Met sinaasappel of mandarijn stouwt ze d'r hele mond vol om vervolgens te stikken in de velletjes. En van een appel neemt ze maar een paar hapjes.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:12:20 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_96665769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef McLaura het volgende:
Hm... ik wil een glijbaan voor Thijs, maar degene die geschikt is vanaf 2 jaar, is 97 cm hoog!

Ik ben zo bang dat hij eraf valt en iets breekt....

[ afbeelding ]

Maar hij komt hier in het gras te staan, dat lijkt me wel een goede ondergrond, maar toch.... twijfeltwijfel.
Jochem kan die glijbaan prima aan :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96666360
McLaura, Tess gaat er zonder problemen op en af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:25:08 #174
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96666578
McLaura, Tirza heeft zelf een kleiner glijbaantje en die gaat goed! Van het weekend is ze bij een neefje van een glijbaan zoals jij hebt afgebeeld, af geweest en ook die ging met alle gemak.

En wat fruit betreft: :N we proberen van alles, maar het enige wat er echt in gaat aan vers fruit is een paar stukjes appel en vers geperst sap van sinaasappel/kiwi/aardbei/banaan. Dus we zitten ook nog aan de potjes!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:25:53 #175
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96666629
McLaura, Alexa heeft ook zoiets. Gaat hier verder goed ook :Y
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96666675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hier ook zo'n nietfruiteter..... Banaan gaat prima, en voor de rest eet hij 8+ potjes (veel meer keuze dan 12+)
Maar die 8+ potjes vind ik allemaal net sap, zo irritant dun! Die van Olvarit dan, of heb jij nog andere merken tips? Welke smaken vindt Thijs er lekker van?
Leuke glijbaan trouwens! Volgens mij moet dat goed te doen zijn als je hem inderdaad op zachte ondergrond plaatst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96667589
McLaura, die glijbaan lijkt me geen probleem! Gaaf ding!

Isabeau roept nu tegen alles en iedereen: kom es hier!
Het klinkt zo schattig. En ze is heel erg bezig met wat nou jongentjes (sjommetjes) zijn en wat meisjes. Bijna 100% score :D
pi_96667743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar die 8+ potjes vind ik allemaal net sap, zo irritant dun! Die van Olvarit dan, of heb jij nog andere merken tips? Welke smaken vindt Thijs er lekker van?
Leuke glijbaan trouwens! Volgens mij moet dat goed te doen zijn als je hem inderdaad op zachte ondergrond plaatst
Als ik ze te dun vind doe ik er een schepje brinta doorheen ^O^

Oh kijk dr staan dan O+ Staat haar goed die kleur!
pi_96667904
Fruit gaat er hier goed in (maarja, wat niet ;)) Hij houdt alleen niet van kiwi. Van het weekend voor het eerst aardbeien gegeven (vorige zomer mocht hij die nog niet ivm een vermoedelijke allergie). Heeft ie de halve doos leeggegeten :o (en ik de rest :Y) )
pi_96669458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind ze niet dun.... tenminste, de aardbei/banaan/zwarte bes en de rood fruit niet. Ook die met sinaasappel / kiwi oid valt wel mee.

Maar goed, het wordt dus de grotere glijbaan!
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:22:03 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96670137
De blik die sorbo beschrijft over het badderen ken ik ook... En dan zit ik ernaast, en floep! Daar ligt ze. Met die grote angstige ogen, brrrr.

Qua fruit gaat het hier goed. Banaan, appel, druiven, kiwi, mandarijn, alles gaat.
Alleen voor avondeten geniet ze dagelijks van haar portie gebakken lucht :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:25:07 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96670349
wauw leuke glijbaan Laura!! dat vind Thijs vast fantastisch :D en met gras en een beetje begeleiding komt het vast goed...

Isabeautje O+ O+ O+

en fruit; nou normaal gesproken gaat dat hier eigenlijk wel prima; vooral banaan, mandarijn en sinaasappel.. van de mandarijn het liefst 3 partjes tegelijk :) en een banaan wordt gehapt...
maar ook appel, meloen en dergelijke eet Evie goed.
Het wachten is eigenlijk op het zomerfruit, ik ben zelf gek op nectarines en perzikken... dus ben benieuwd wat Evie daar van vind...

en helaas is Evie nog steeds niet lekker... vanmiddag van 12:30 uur geslapen tot 16:15 uur... en om 18:45 lag ze er al weer in... alleen een danoontje en 140 ml pap op....
morgen maar kijken hoe het is, anders naar HA.
Evie is al niet zo zwaar, en krijgt echt een smal bekkie... en dr babybuikje is helemaal plat..
pi_96670989
Sorbo O+ wat schetig, wat een wind zeg. Althans, het klinkt zo winderig in je filmpje!
Goed he, dat jongens en meisjes gebeuren!

Zieke kindjes :*

Iris die zingt en zingt en zingt. In de maneschijn komt er bijna helemaal uit, klap eens in de handjes, met de vingertjes. O+.
Maar ze is ook ontzettend ondeugend met een hoofdletter O. Wat een boef zeg!
Fake it till you make it...
pi_96671134
Oh en trouwens.... ik heb Thijs een hele zere vinger bespaard.... hij duwde een la dicht met zijn vinger ertussen..... en ik stak mijn vinger er ook tussen zodat ik de klap zou opvangen. Auwwwwwww.
pi_96672375
Isababbelaartje O+

Evie, snel opknappen hoor! BJ ik hoop dat ze snel weer beter is :*

Ik kom ff binnenwalsen hoor.. sorry..
Mette wil bijna geen melkproducten meer. Wat tot voor 2 weken geleden een eitje was (zeer fanatiek in karnemelk drinken en yoghurt eten) is nu gewoon er bijna niet in te krijgen.
Ze lust geen gewone melk maar wel karnemelk maar dat wil ze niet meer, ze drinkt er 's ochtends misschien 50-100cc van (voorheen met gemak 300cc)
Yoghurt /kwark/smoohies van alles geprobeerd gaat er al helemaal niet meer in.

Iemand tips wat te doen om er genoeg zuivel in te krijgen?

Over fruit: dat eet ze gewoon goed, momenteel is peer helemaal een hit.

[ Bericht 9% gewijzigd door wickie op 11-05-2011 22:45:48 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96673999
Isabeau O+

Met Timo is t wel ok, hij heeft alleen vreselijke luieruitslag elke keer en ik heb er nu al 3 keer wat over gezegd op het kdv, maar elke keer als niet de vaste leidsters erbij zijn is het weer helemaal open aan het einde van de dag :( :'(

Hij heeft wel streken nu al.. Ik kwam hem ophalen vanmiddag en zag hem al spelen op het plein, hij was zand aan het scheppen op een loopauto.. En op een zeker moment kiept hij zo dat schepje zand over een meisje heen :o En geen leidster die het zag en ik was zelf ook nog te ver weg om hem tegen te kunnen houden.. Dat wordt nog wat als hij daar nu al mee begint :P
pi_96674075
En met een scheutje diksap/roosvicee erdoor dan Wickie?
Anders weet ik het ook niet, misschien een fase?
En kaas? Lust ze dat?

Evie nog ziek! wat vervelend BJ! Had ze nou ook koorts? Beterschap voor jullie allebei!

ik las over psz....doen we hier niet.
Lars gaat straks 2 dagdelen naar het kdv ter vervanging van psz. Slechte ervaring mee hier helaas (met de psz)

Vandaag had ik een gesprek met een stagiaire op het werk, en heb ik Lars meegenomen, hij heeft tijdens mijn gesprek op de dreumesgroep gespeeld. Hij vond het prachtig!
Zwaaide me uit met : "dada mama!"
Hij had uit een tuitbeker gedronken :o Ik had zijn eigen rietjesbeker mee gedaan omdat hij thuis niks van tuitbekers wil weten, daar was hij steeds tuitbekers van andere kindjes aan het jatten, dus hadden ze hem er ook een gegeven, nou mooi dat meneer ging drinken haha!
Toen ik hem kwam halen stond hij mooi in het speelhuisje te schreeuwen, hij had de grootste lol en wou niet mee naar huis!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96674384
Ohw en Wicky, die fase hebben we hier ook! Timo blieft ineens helemaal geen koemelk of kaas meer, terwijl hij daar normaal echt gék op was.. Maar hij wil wel ineens weer constant bij mij drinken, dus hij zal wel genoeg binnenkrijgen nog, maar ik vond het wel heel gek, die omslag ineens.. Heb alleen geen idee wat je eraan kunt doen..
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:24:45 #189
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96674564
Ik denk dat als een kind iets tegenstaat, bijv. melk, dat je het dan ook beter niet aan kunt bieden. Niet altijd natuurlijk maar ik ben er over het algemeen van overtuigd dat ze heel goed (en beter dan ons) naar hun lichaam kunnen luisteren en weten wat op dat moment noodzakelijk is.

Iets vervangends zou dan wel handig zijn...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:23 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96674900
ik help niet echt he... Sorry...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:41 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96674911
Lars, wat ben je toch een pretletter! O+
Wat wat een lekkere spekkies heb je!

Sorbo :*

psz, daar moet ik nog voor informeren. Geen idee hoe oud ze hier daar naar toe mogen...

Evie en mama: beterschap!

Wauw, wat zegt en kan Isa al veel! :o
En Iris ook al!

wickie, en sojamelk (al dan niet met smaakje)? Uit een rietje drinken?
Evt gewoon extra kaas geven en calciumhoudende groenten. In elk geval geen enorme strijd van maken. Gewoon steeds weer aanbieden.

Ow en Laura: die glijbaan zou ik gewoon doen hoor. De eerste paar keer erbij blijven en hem goed leren hoe er op en eraf moet/kan.
pi_96675815
Roosvicee *check* werkt ook niet meer...
Kaas is inderdaad ook ineens minder in trek nu ik erover nadenk.
Flesvoeding krijgt ze al niet meer sinds ze 1 werd, daar stopte ze toen ook ineens heel erg abrupt mee en borstvoeding is ook geen optie.
We zijn best bang dat ze besluit nu dit ook ineens te weigeren.
We pushen haar niet want dat helpt inderdaad zeer averechts, vooral bij ons divaatje.
Soyamelk kan ik eens proberen en dan moet ik ook een beker kopen waar je niet kan zien wat het is, want alles wat wit en vloeibaar is wordt geweigerd.

En een weekje geen zuivel kan toch wel? Misschien als we het even helemaal niet aanbieden dat ze dan straks weer wel wil ofzo...
Nou ja wel bedankt allemaal :*
En calcium vervangers hoor ik zeker nog graag tips over.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:51:07 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96676097
Vicky balen dat ze dan toch weer wakker word snacht, hopelijk is dit echt snel voorbij deze periode !
Ow en Roy vond het erg leuk om met andere kindjes te spelen, hij voelde zich gelijk al helemaal thuis, dus ik genoot ook ;)

Ow en over psz gesproken hier draaien ze dat ook, en dan kost het 27,50 per maand.

Over fruit eten, banaan,kiwi,druifjes,aardbei,perzik,appel dat eet roy allemaal wel.
Trouwens Roy eet eigenlijk het liefste fruit, Roy eet niet graag zoete koekjes, geef hem maar wat hartigs of fruit en het kind is zo blij als een vis.

Verder eet Roy hier nog steeds supergoed,en daar profiteren we nog maar lekker van ;)
pi_96676404
die glijbaan is heel tof, zoiets zou ik wel voor bij mijn moeder willen, niet dat Minke daar vaak is, maar daar is tenminste (veeeeel) gras in de tuin! En dan kunnen mijn nichtje en neefje er straks ook op/af...

fruit is Minke gek op, alles gaat erin behalve.... aardbei. niet los, niet met een beetje suiker, slagroom
wat dan ook... gewoon niet! (*insert klapperende armen, schuddend hoofd en NeNeNeNeNeNEEEEE! )

Wickie, hier krijg il er, op de ochtendfles na, ook geen melk of yoghurt meer in hoor... zelfs niet met roosvicee of vruchtjes. ik laat het maar want met 200cc + vaak kaas op brood krijgt ze nog wel iets binnen en alsnze thuis is sochtends krijgt ze een potje vruchten + granen en melk (c1000 eigen merk). ik merk het wel als de fase voorbij is, net als met alles wel. ik ga haar niet dwingen ala ze het echt niet wil.
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:42:39 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96682906
en iets van optimel oid dan Wickie? Evie vind dat echt errrrg lekker?

haha Lars met de tuitbeker :D zo herkenbaar!! Evie heeft afgelopen week de rietjesbeker van Rienk en Thijs te pakken gekregen; en heeft daar flink uit gedronken, terwijl die juist thuis altijd een tuit wil...bizar he?
pi_96683989
Zit er geen aspartaam in optimel?

Ik zie mijn meisje vandaag niet. Te vroeg de deur uit en pas laat thuis. Buh.
pi_96684557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Lijnloos het volgende:
die glijbaan is heel tof, zoiets zou ik wel voor bij mijn moeder willen, niet dat Minke daar vaak is, maar daar is tenminste (veeeeel) gras in de tuin! En dan kunnen mijn nichtje en neefje er straks ook op/af...

fruit is Minke gek op, alles gaat erin behalve.... aardbei. niet los, niet met een beetje suiker, slagroom
wat dan ook... gewoon niet! (*insert klapperende armen, schuddend hoofd en NeNeNeNeNeNEEEEE! )

Wickie, hier krijg il er, op de ochtendfles na, ook geen melk of yoghurt meer in hoor... zelfs niet met roosvicee of vruchtjes. ik laat het maar want met 200cc + vaak kaas op brood krijgt ze nog wel iets binnen en alsnze thuis is sochtends krijgt ze een potje vruchten + granen en melk (c1000 eigen merk). ik merk het wel als de fase voorbij is, net als met alles wel. ik ga haar niet dwingen ala ze het echt niet wil.
Maar das echt wel voldoende zuivel hoor! Meer mag wel maar hebben ze niet nodig.

Wickie van een weekje niets krijgt ze niks, ik zou het gewoon even laten en volgende week nog es aanbieden. Als ze dan weer weigert en je maakt je zorgen en wilt er echt wat in krijgen dan zou je ook kunnen overwegen toetjes van zuivel te geven? Of iets met een smaakje en kleurtje ofzo?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:45:12 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96685012
Brrrrr Sorbo, wat een verhaal. Logisch dat je er nog steeds emotioneel van wordt :*

Fruit eten doet Toby ook niet zo graag (meer). Druiven, banaan en appel, de rest wil hij tegenwoordig niet eens meer proeven.
Wel krijgt hij bijna elke dag een sojatoetje van Alpro met bosbessen- of perziksmaak. En hij is dol op rauwe paprika, komkommer en.... Olijven!! met hoofdletter ja :P

Karin, wat heerlijk dat Lars zo genoten heeft op het kdv!

Timo toch :o
Grapje joh, hij is gewoon aan het uitproberen :Y
Goh, wat zou er toch gebeuren als ik dit schepje zand leeggooi op een kindje ipv op de loopauto die niet reageert? Ow wacht, ze gilt er van, DAT is leuk, en ze beweegt er ook nog eens zo grappig bij! Nog een keer, nog een keer *O*

Zo denkt een dreumes dan stel ik me zo voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')