quote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef mefke79 het volgende:
Morge!
Mijn dreumes heeft na de fles met yoghurt en pcm prima geslapen en stond vanochtend zingend op om half zeven. Snap er de ballen van, maar goed. Mijn man had em op het kdv afgezet en daar is ie meteen met zijn vriendinnetje gaan dansen, dus dat komt vast goed vandaag.
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Ssserpente het volgende:
Ik geloof niet dat het hooikoorts is, Simmu. Daar zie ik namelijk verder geen symptomen van. En ik vind het niet zorgelijk genoeg om er speciaal voor naar de dokter te gaan. Als ik er weer eens ben, zal ik het eens vragen.
Vlindur, wij hebben nog een tuigje liggen waar we niets mee doen. Na overleg met Nils wil ik 'm wel opsturen? Hij is niet roze deze keer.![]()
Mef, wat goed!En wat schattig dat ie met zn vriendinnetje is gaan dansen.
Ik heb zo moeten lachen om Lente. Ze zegt de laatste tijd tegen alles 'Dag dag!'. Tegen het schaap dat ze in de kast verstopt, tegen een tekening op het magneetbord die ze uitwist. En gisteren ook tegen Nils die z'n boxershort aantrok.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Superlief van je! Maar nee bedankt. Het is een nadeel dat Rienk al zo hard gaat voor zn leeftijd. Want luisteren zit nog niet in zn systeem
We letten heel goed op hem en mocht ie in de sloot kukelen dat zijn J of ik binnen grijpbereik en schone kleren heb ik altijd wel bij. En ik weet zeker dat meneer het tuigje niet gaat waarderen![]()
Hij heeft altijd een hekel gehad aan de box, dus ik heb een vermoeden hoe het zal gaan als hij vast zit met dat tuigje![]()
En de weg is gelukkig aan de andere kant van het huis, daar komt hij helemaal niet.
Mijn ouders hebben ook een groot stuk met water, maar mijn vader gaat hekjes plaatsten![]()
J en al zijn broers en zus zijn zonder omheining opgegroeid. Een levensgevaarlijk idee vind ik. Maar met hun is er gelukkig nooit wat gebeurd. Alleen 1 broer is de sloot in gevallen omdat hij te ver het water in keek. Maar toen was hij al ouder en kon hij al zwemmen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef Asyniur het volgende:
Stiemie, is het eten 's avonds nog zo'n drama? Of eet ze gewoon niet?
Want als ze 2x2 boterhammen eet en wat fruit overdag (en ze is gezellig 's avonds) dan zou ik het gewoon laten voor wat het was...
Harry krijgt 's morgens pap, 's middags een boterham (die hij niet of nauwelijks eet) en 's avonds warm (wat hij redelijk eet). Als we geluk hebben, eet hij nog een paar hapjes fruit (lees: hij knaagt wat aan een appel of mandarijn) en verder niks.
Ik maak van zijn boterham (en warme maaltijd) stukjes die ik op een bord leg. Daar mag hij zelf wat van kiezen. Ik maak er geen drama van als hij bijv alleen het vlees opeet en de rest laat liggen. Ik beloon hem door te zeggen dat ik het fijn vind dat hij netjes eet of dat ik het gezellig vind of ik zeg iets van 'lekker hè', als hij het niet op de grond gooit. Hij mag het op tafel terug leggen of op zijn bord of aan mij geven. De ene dag eet hij heel veel, de andere dag bijna niks.
Maar in elk geval blijft het gezellig aan tafel nu...
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Vlindur het volgende:
Rienk krijgt 's ochtends een dikke papfles die helemaal leeg gaat
smiddags brood, waar hij amper van eet
tussendoor fruit
avond groot potje en een toetje wat ook helemaal op gaat.
Brood is alleen nog steeds drama![]()
Maar ik push nergens. Wil hij niet dan wil hij niet. Prima.
Heel herkenbaar! Als hij heel sneu is (erg moe of zich bezeerd of iets lukt niet, dan hoor ik mamamamamaquote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hij vertikt het nog steeds om mama te zeggen en ziet het inmiddels als een leuk spelletje: Oscar, zeg eens mama? Nee! Papa! Met een hele donkere gromstem.
Behalve als hij niet wil slapen, dan kan hij ineens wel mama-mama-mama zeggen.![]()
Lekkere tuttie van me!
nou, ik heb nu een dreumes en een peuterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef ymme het volgende:
Helppp
Mijn man en ik rammelen beide enorm.
Het enigste wat mij nog tegen houdt hou is: Hoe doe je het, een baby en een dreumes
Hoe verdeel je die aandacht. Ben zo bang dat ik dan 'een slechte moeder' zou zijn en het niet aan zou kunnen.
Hoe denken jullie hierover en hoe gaat het bij hen die een dreumes en baby hebben. Ben erg nieuwschierig hier naar.
Doet ze dat na gisteren nog steeds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Misschien vind je het over een paar jaar juist fijn, Free.
Lente heeft een hekel aan afdrogen. Dus 'verstopt' ze zich zodra ik met de handdoek aankom. Dan gaan ze plat op d'r buik op de badkamervloer liggen, draait d'r hoofd van me af en roept: 'Dag dag!'
Want als jij mama niet ziet, ziet mama jou ook niet.
Zeer effectief.
*knip*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken!
Ik ook, Poppe, jij?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef freecell het volgende:
Ik vind het nu al leuk
Alleen het afgelopen jaar niet.
En oorontsteing: check: ik win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |