abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:12:33 #76
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96594154
Bar wat een moeilijk iets zal dat zijn om bij stil te staan :*
pi_96594944
God Bar ik krijg er tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte vandaag :* :*

Troel! is de gemeente al op de hoogte? Die glijbaan kan echt niet! :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:38:47 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96595290
Bar een onzettend dikke knuffel :*

aaaaah Freecell; is je mannetje alweer ziek joh.... sneu hoor!!

en ahhh eli en Aviva; dat klinkt zo ontzettend lieff!! O+

Kersjes; wat ontzettend rot en lastig al die allergieen, lijkt me best vervelend om mee om te gaan, want zon kleintje zal vast niet altijd begrijpen dat hij iets niet mag; omdat dat niet goed voor hem is...

ooooh Trix; ik vind het zo sneu voor jullie en voor Stef!! ik duim echt voor een goed herstel van zijn wonden.. :*

lief dat jullie naar Evie vragen; die is nog steeds ziek; van8 wel goed geslapen, 13 uur achter mekaar... maar vanmorgen 2x diarree, en 1x overgegeven... nog steeds niets gegeten, maar wel 250 ml pap op en flink gedronken, dus daar maak ik me niet zo ontzettend druk om...
jammer genoeg inmiddels wel luieruitslag.. :{ ligt nu een dutje te doen, volledig ingesmeerd met sudocreme.
Ze is ook erg hangerig en pieperig... (logisch natuurlijk).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96595301
Bar, wat een bizarre mijlpaal eigenlijk...... Roy is nu ouder dan Thijs ooit zal worden......

Sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_96595764
Bar, wat een vreemde mijlpaal lijkt me dat. Kan me wel voorstellen dat je blij was met geluid over de babyfoon vanmorgen! :*
Fake it till you make it...
pi_96596121
Mèn, nog meer dreumessen in de uitprobeer fase???
Ze is watervlug (trap op, kon haar nog net pakken voor ze naar beneden stuitert), kwaad en dan met alles gooien (fles met melk en dan zo dat er zoveel mogelijk uitkomt), ook het snoepje wat je bij de drogist kreeg. En dan nog kwader omdat mama het niet op wil pakken, dus je gooit ook het broodje van de bakker er maar achteraan en bent vervolgens ontroostbaar omdat mama doorfietst.
Dat was allemaal voor 10 uur vanmorgen :{. De tv deed het uiteindelijk, maar waar haal ik al dat geduld vandaan wat ik zou moeten hebben... :') , het helpt ook niet echt mee als je zelf absoluut niet lekker in je vel zit... |:( :N
Fake it till you make it...
pi_96599898
Helppp :D

Mijn man en ik rammelen beide enorm.
Het enigste wat mij nog tegen houdt hou is: Hoe doe je het, een baby en een dreumes ;)
Hoe verdeel je die aandacht. Ben zo bang dat ik dan 'een slechte moeder' zou zijn en het niet aan zou kunnen.

Hoe denken jullie hierover en hoe gaat het bij hen die een dreumes en baby hebben. Ben erg nieuwschierig hier naar.
pi_96600442
Gewoon doen :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96601512
Nou gewoon doen ;)
Wil over zulke dingen toch echt wel even goed nadenken enzo hoor!
Een broertje of zusje voor Mart, hoe tof zou dat zijn....

En hoe tof zou Mart het vinden :? Hihi.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:09:27 #85
100412 mefke79
komt goed!
pi_96601653
ymme, vraag het me over een maand of drie nog eens, dan heb ik een antwoord voor je.
Zelf denk ik dat er voor elke leeftijd voor en nadelen zijn bij het krijgen van een broertje of zusje, dus wij hebben dat niet echt laten meespelen. Bovendien...het moet natuurlijk ook nog maar zo lukken en als je nu zwanger raakt is Mart al 2 als het kindje komt...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96601734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef ymme het volgende:
Helppp :D

Mijn man en ik rammelen beide enorm.
Het enigste wat mij nog tegen houdt hou is: Hoe doe je het, een baby en een dreumes ;)
Hoe verdeel je die aandacht. Ben zo bang dat ik dan 'een slechte moeder' zou zijn en het niet aan zou kunnen.

Hoe denken jullie hierover en hoe gaat het bij hen die een dreumes en baby hebben. Ben erg nieuwschierig hier naar.
nou, ik heb nu een dreumes en een peuter ;)
en we zaten niet bepaald in een standaard situatie. maar kindverhoudingsgewijs vond ik het prima te doen hoor :) toen ravi eenmaal thuis was, was ik meestal of weg, of alleen. dus ik werd best creatief! een deel daarvan is een beetje blijven hangen (tussen 2 en 4 siestatijd voor iedereen;) ). de box voor selene hebben we extra lang laten staan. deels uit gemakzucht, maar ook deels omdat ze het gewoon prima vond in de box. verder ging selene gewoon altijd mee als ik boven met ravi bezig was. eigenlijk van begin af aan heb ik de kindjes bij wijze van spreken op 1 hoop gegooid
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:11:52 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96601786
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:13:14 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96601872
tja Ymme; das echt een keuze die je zelf moet maken.... Er zijn genoeg mensen die vinden het ideaal om dr 2 dicht op mekaar te hebben, en dr zijn ook mensen die het minder goed snappen en liever een poosje wachten...
Ik kan je vraag ook nog niet beantwoorden; ben nog druk 'broedende". :)

en Davinia; die ga ik eens even lezen die linkjes ;)

en pfff, offtopic; maar geloof dat Evie haar virus mij ook te pakken heeft... voel me beroerd..
pi_96605344
Ymme, dat wordt peuter en baby, niet dreumes. Hier zat er <18 maanden tussen, dat was achteraf ter snel :)
pi_96605530
Misschien vind je het over een paar jaar juist fijn, Free. :)

Lente heeft een hekel aan afdrogen. Dus 'verstopt' ze zich zodra ik met de handdoek aankom. Dan gaan ze plat op d'r buik op de badkamervloer liggen, draait d'r hoofd van me af en roept: 'Dag dag!'

Want als jij mama niet ziet, ziet mama jou ook niet.

Zeer effectief. :P
pi_96605608
hier zaten er ongeveer 18 maanden tussen. maar dat was niet helemaal de bedoeling ;)

ventje hier kan trouwens los staan he! maar hij dureft niet. vindt het mega eng. dus hij doet het enkel wanneer hij te druk bezig is met spelen/dingen/wat-dan-ook. praten doettie niet (behalve "hadaaaah" hallo ) maar hij kan wel een leeuw en een konijn nadoen :) WRAAHHH!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:28:29 #92
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96605722
hier zit er straks 20-21 maanden tussen, niet verwacht, wel heeeel blij mee... :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:33:22 #93
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96605905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef Ssserpente het volgende:
Misschien vind je het over een paar jaar juist fijn, Free. :)

Lente heeft een hekel aan afdrogen. Dus 'verstopt' ze zich zodra ik met de handdoek aankom. Dan gaan ze plat op d'r buik op de badkamervloer liggen, draait d'r hoofd van me af en roept: 'Dag dag!'

Want als jij mama niet ziet, ziet mama jou ook niet.

Zeer effectief. :P
Doet ze dat na gisteren nog steeds? :@ _O-

Ik scheel 3,5 jaar met m'n zus. Vroeger was het leeftijdsverschil goed te merken; dat wordt natuurlijk steeds minder.
A grand adventure has begun.
pi_96606118
Ik vind het nu al leuk :Y
Alleen het afgelopen jaar niet.

En oorontsteing: check: ik win
pi_96606251
Ik lig helemaal een deuk hier..

Tess staat bij de tafel:

_O- Ammi, eitje kopen?? 6 eujo!! _O-

Tess: mama poesje kopen?
ik: wat kost dat poesje dan?
Tess: honne eujo! (100 euro)

_O-

[ Bericht 25% gewijzigd door Vicky op 10-05-2011 17:47:24 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96606479
Oh wat een gekke mijlpaal Bar :* raar denk ik he? Dat Roy nu dan ouder is geworden dan Thijs.

Oh Free ik kan me al je verhalen nog levendig voor de geest halen. Echt ontzettend pittig leek me dat toen Florian nog zo klein was en Leander ook nog maar een dreumes. Pff echt respect hoor!

Spannend dat gerammel Ymme, ben benieuwd :P ik ben hier altijd zo verschrikkelijk nieuwsgierig wanneer mensen voor een volgend kindje willen gaan, erg he?!

edit: hahaha die Tess, die weet wat onderhandelen is :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96606544
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken! :D

Ik ook, Poppe, jij?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_96606663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef McLaura het volgende:
Ymme, bijzonder, een man met eierstokken! :D

Ik ook, Poppe, jij?
*knip*

En jullie dan Laura??? :P

[ Bericht 22% gewijzigd door DustinHenderson op 10-05-2011 21:10:23 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96606690
Nog geen idee....
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:03:15 #100
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96609795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef freecell het volgende:
Ik vind het nu al leuk :Y
Alleen het afgelopen jaar niet.

En oorontsteing: check: ik win
;( sterkte!

Leuk, de rammelaars hier! Is een hoopvolle tijd :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')