Wat betekent dit?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
1 106 phpmystyle
2 99 Whiskers2009
3 55 fokthesystem
4 38 robin007bond
5 37 EchtGaaf
6 33 3-voud
7 32 von_Preussen
8 30 betyar
8 30 du_ke
10 27 Pietverdriet
Het aantal post wat vandaag (22 min geleden) geplaatst zijn.quote:
Oh, da's een aantal.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal post wat vandaag (22 min geleden) geplaatst zijn.
Valt wel mee.quote:
Ok, doen we die.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
Een goede tt:
"Waar we allemaal business class willen vliegen"
Nee, over heel POL.quote:
Dat is dan forumwijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg me al af waar ik stond, want had toch 118 posts gisteren
Thanksquote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dagcijfers #216
Linkje onderaan de OP.
Ja genoeg, maar dat hou ik voor mequote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden en of meegemaakt?
Jij bent die chauffeur in die bus?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net de A1 richting het oosten gereden, zit die vol met supportersbussen van FC Twente & supporters op de bruggen, blijken er ook tig kakkerlakken op die weg rond te rijden.
Nu wordt het interessant..quote:
Nee, ik ben nu klaar met werken en met gierende bloedspoed naar huis gegaan, daarom moest ik over de A1.quote:
Oh ok, want dat stond er feitelijk wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu klaar met werken en met gierende bloedspoed naar huis gegaan, daarom moest ik over de A1.
Nee, er stond dat ik tig supportersbussen heb gezien.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok, want dat stond er feitelijk wel.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vraag mijn advocaat, die handelt de alimentatieclaims voor mij af.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er stond dat ik tig supportersbussen heb gezien.
Lees eens goedquote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net de A1 richting het oosten gereden, zit die vol met supportersbussen van FC Twente & supporters op de bruggen, blijken er ook tig kakkerlakken op die weg rond te rijden.
''net de A1 richting het oosten gereden.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, er staat dat ik op de A1 reed en allerlei bussen & kakkerlakken heb gezien.
Ja weet ik veel, ik hou me niet met voetbal bezig.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''net de A1 richting het oosten gereden.
De A1 is het eerste elftal.
Ik ben soms ook iets te preciesquote:Op maandag 9 mei 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik hou me niet met voetbal bezig.![]()
Ik deed'm ook, alleen ik ben vergeten naar de legenda te kijken, maar wat zijn de normeringen?quote:
Ik leg alleen bans op als ik niet anders kan. Met andere woorden, dat hangt volkomen van jouw gedrag af.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, kan ik een abbo nemen of voel nog de behoefte om mij een ban op te leggen?
Dat wist ik al. Maar sta ik op rood?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik leg alleen bans op als ik niet anders kan. Met andere woorden, dat hangt volkomen van jouw gedrag af.
Ik zou je aanraden om het niet te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Maar sta ik op rood?
De meeste mensen die in aanmerking komen scoren 32 of hoger. Een gemiddelde voor een normaal persoon is 16,4.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik deed'm ook, alleen ik ben vergeten naar de legenda te kijken, maar wat zijn de normeringen?
Iets boven het gemiddelde, maar niets ernstigs dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen die in aanmerking komen scoren 32 of hoger. Een gemiddelde voor een normaal persoon is 16,4.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op maandag 9 mei 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
Die daglijsten, goh.
Sta er toch best vaak in.
Ik heb alleen Netwerk.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:21 schreef phpmystyle het volgende:
Robin, jij doet toch ook mavo? Welke wiskunde boeken heb jij zoal?
Nou, ik ga even kijken via google als daar ook digitale afdrukken van zijn, ik heb namelijk geen echte wiskunde boeken, alleen door de school samengestelde readers. Maar die ben ik kwijt gvd.quote:
Op studyflow.nl kun je oude examens oefenenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik ga even kijken via google als daar ook digitale afdrukken van zijn, ik heb namelijk geen echte wiskunde boeken, alleen door de school samengestelde readers. Maar die ben ik kwijt gvd.
Ok, ik moet alleen nog gonio leren, en mijn leraar is een mongool die dat niet kanquote:Op maandag 9 mei 2011 01:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op studyflow.nl kun je oude examens oefenen![]()
Daar heb je misschien nog meer aan dan al die boekjes.
Schandalig dat zulke docenten dan wiskunde mogen gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik moet alleen nog gonio leren, en mijn leraar is een mongool die dat niet kan
Tsjah, zelfs 1 + 1 kan hij nog een ingewikkeld verhaal van maken. Anyway, ik heb mij ook niet altijd constructief bij hem opgesteld.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schandalig dat zulke docenten dan wiskunde mogen geven
De niveaus op voortgezet onderwijs zijn te breed georiënteerd voor mij. Ik heb dingen waar ik extreem in uitblink, maar ook dingen waar ik extreem in faal. Dan is het voor mij beter om van MBO naar HBO door te stromen en misschien daarna nog verder, omdat ik dan echt de dingen kan doen waar ik goed in benquote:Op maandag 9 mei 2011 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, zelfs 1 + 1 kan hij nog een ingewikkeld verhaal van maken. Anyway, ik heb mij ook niet altijd constructief bij hem opgesteld.
Maar waarom ga jij hierna geen vavo doen?
2012 nadert.quote:
quote:
Schattigquote:
Speciaal voor jou als Eurofiel:quote:
De vogels beginnen luider en non-stop te fluiten bij deze bagger.quote:
Honden huilen er bij, katten janken er mee, inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef betyar het volgende:
[..]
De vogels beginnen luider en non-stop te fluiten bij deze bagger.
Vandaag voor 12 uur een examen (online) inleveren, goed dat ik het hele weekend er geen zak aan gedaan heb en nu als een malle door de vragen heen ga.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
Bright new week, bright new day, loads of paperwork, loads of verbal bullshit, back in the office, hurrah!
quote:
Een Rotterdammer op kantoor trakteert zelfs op (rood) gebak omdat Ajax niet won.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind voetbal zinloos en niet interessant. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.
Die heeft lef.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Rotterdammer op kantoor trakteert zelfs op (rood) gebak omdat Ajax niet won.
Stijlvol.
Dat is echt zo'n goed (zomer-)nummer hè, love it.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Hit van de dag:
Tony Junior and Nicolas Nox - You Ain't seen nothing yet
Je bedoelt die Syrische studente? Iba Abdo.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg, wie was die beeldschone studente bij Pauw en Witteman?
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n goed (zomer-)nummer hè, love it.
Nu al kapot gedraaid hier.
Treurigquote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Rotterdammer op kantoor trakteert zelfs op (rood) gebak omdat Ajax niet won.
Stijlvol.
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Treurig
Als ik zou trakteren voor elke wedstrijd die Feyenoord niet won was ik allang failliet geweest
Alvast een beetje voorbereiden op wat komen gaat, bedoel je?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt vandaag een lekker links weekje voor mij, weinig school, beetje boeken lezen, geen werk.
Ik denk dat ieder mens failliet zou gaan voor alle banen die ze niet kunnen krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Treurig
Als ik zou trakteren voor elke wedstrijd die Feyenoord niet won was ik allang failliet geweest
Nouja, zaterdag werk ik nog. 3 dagen school, en dan maar iets van 2 uurtjes examentraining.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alvast een beetje voorbereiden op wat komen gaat, bedoel je?
Genieten mag ook niet van Calvijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja, zaterdag werk ik nog. 3 dagen school, en dan maar iets van 2 uurtjes examentraining.
Verder moet ik mij voorbereiden op de examens en ga ik in de vakantie gewoon vakantiewerk doen. Misschien een weekje weg maar meer ook niet.
Wie leert er nou voor zn examens?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja, zaterdag werk ik nog. 3 dagen school, en dan maar iets van 2 uurtjes examentraining.
Verder moet ik mij voorbereiden op de examens en ga ik in de vakantie gewoon vakantiewerk doen. Misschien een weekje weg maar meer ook niet.
quote:
Niks produceren maar wel geld en voedsel krijgen. Voorwaar, de ultieme uitingsvorm van de mens in de theologie van Ayn Rand.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt vandaag een lekker links weekje voor mij, weinig school, beetje boeken lezen, geen werk.
Waarom zou ik voedsel zelf moeten betalenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niks produceren maar wel geld en voedsel krijgen. Voorwaar, de ultieme uitingsvorm van de mens in de theologie van Ayn Rand.
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alvast een beetje voorbereiden op wat komen gaat, bedoel je?
Ik maakte geen grapje.quote:
Hij heeft wel gelijk, leren voor tentamens hoor je eigenlijk elke dag beetje bij beetje te doen door gewoon je opdrachten te maken en te lezen. Dat "blokken" heb ik nooit gesnapt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Flikker toch op met je onzin. Je bent hard afgezakt.
Wat onchristelijk van je.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Flikker toch op met je onzin. Je bent hard afgezakt.
Heb je een punt. Leren doe je het hele jaar en niet in de laatste week.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, leren voor tentamens hoor je eigenlijk elke dag beetje bij beetje te doen door gewoon je opdrachten te maken en te lezen. Dat "blokken" heb ik nooit gesnapt.
Nee, ik heb Pim beledigd en nu is EG boosquote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef dotCommunism het volgende:
Oh god, nu gaan we weer 23 posts van echtgaaf krijgen over hoe gemeen en slecht het onderwijs in Nederland is.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je een punt. Leren doe je het hele jaar en niet in de laatste week.
Je hoeft ook niet blokken, idd regelmatig leren is het beste. Maar tussen de examens door wat oefenen kan juist heel goed zijn. Vergelijk het maar met topsport.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, leren voor tentamens hoor je eigenlijk elke dag beetje bij beetje te doen door gewoon je opdrachten te maken en te lezen. Dat "blokken" heb ik nooit gesnapt.
We hebben het over VMBO volgens mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet blokken, idd regelmatig leren is het beste. Maar tussen de examens door wat oefenen kan juist heel goed zijn. Vergelijk het maar met topsport.
Het was vrij smakeloos wat je deed.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb Pim beledigd en nu is EG boos
Voor hen is ook hard presteren hoor, net zo goed. Ook een spannende tijd. Niet iedereen is begenadigd met talent om VWO te scoren.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het over VMBO volgens mij.
Het enige dat je daar "leert" is analoog klokkijken, omdat je anders te laat komt voor je corvee.
Kut, dat heb ik gemistquote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb Pim beledigd en nu is EG boos
Neu, 3 weken van te voren elke avond een uurtje leren. Gewoon heel normaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor hen is ook hard presteren hoor, net zo goed. Ook een spannende tijd. Niet iedereen is begenadigd met talent om VWO te scoren.
Waarom? Ik geloof niet in het gezegde 'over de doden niets dan goeds'.quote:
Die onveranderlijkheid moet de man die een lijst opstelde van vriend en vijand toch deugd doen.quote:
Doch, het verband ontgaat me.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die onveranderlijkheid moet de man die een lijst opstelde van vriend en vijand toch deugd doen.
Eens. Alleen kun je jezelf nog een extra punt geven door nog net even iets harder te lopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef betyar het volgende:
Examenweken zijn geen spannende weken als je gewoon oplet en luistert naar de leraar.
ik was wel tevreden met een 8, behalve praktijk daar baalde ik van als ik 1 á 2 mm verkeerd zat.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Alleen kun je jezelf nog een extra punt geven door nog net even iets harder te lopen.
Ik ook niet, maar dan maar respectloos doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? Ik geloof niet in het gezegde 'over de doden niets dan goeds'.
Ze hebben nooit naar mijn cijferlijst gevraagd. Is dan ook niet interessant in mijn richting.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:20 schreef dotCommunism het volgende:
Niemand geeft ooit nog een zak om je eindexamencijfers, dus gewoon met zesjes slagen en klaar.
Het kan behoorlijk verwarrend zijn met al die vormpjes en kleurtjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik vond kleien en tekenen ook altijd wel leuk.
Oefende er dan ook hard voor, 3 week van te voren een uur per avond.
Inderdaad, en aangezien ik toch intellectueel inferieur ben aan php begin ik maar 4 week van tevoren, je weet maar nooit.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Het kan behoorlijk verwarrend zijn met al die vormpjes en kleurtjes.
[ afbeelding ]
Heel goed, alles wat tussen de 7 en de 9 in zit vind ik prima.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef betyar het volgende:
[..]
ik was wel tevreden met een 8, behalve praktijk daar baalde ik van als ik 1 á 2 mm verkeerd zat.
Ik voel me gevleit.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, en aangezien ik toch intellectueel inferieur ben aan php begin ik maar 4 week van tevoren, je weet maar nooit.
Zo een filmpje heb ik zelf ook gemaakt, alleen dan van het huidige type S-klasse en met nog enkele andere systemen erbij:quote:
Daar heb je gelijk in, tijdens mijn HAVO & VWO examens heb ik er geen zak voor geleerd. Maar dat kwam door mijn achterlijk hoge gemiddelde voor de SE's en het feit dat ik gedurende het jaar wél geleerd had en de stof van voor tot achter kende.quote:
Ik had "smart" cruise control in mijn auto die heb ik eruit geflikkerd, onnodig gerem en een veel hoger brandstofverbruik.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo een filmpje heb ik zelf ook gemaakt, alleen dan van het huidige type S-klasse en met nog enkele andere systemen erbij:
De kenner zal aan het eerstje filmpje zien dat het in Deventer is gemaakt.
Wat was je antwoord?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Php vraagt aan of ik niet goed wijs ben. Moet niet gekker worden.
Mooie auto heb je.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo een filmpje heb ik zelf ook gemaakt, alleen dan van het huidige type S-klasse en met nog enkele andere systemen erbij:
Dat zijn liefde voor Fortuyn nergens op slaat.quote:
Het hangt helemaal van de situatie af, op de Nederlandse snelweg is het bagger (hoewel het me een keertje gered heeft omdat een mongool opeens vol op de rem ging staan en mijn auto dus al enkele miliseconden eerder op de rem stond dan dat ik mijn voet erop had). Maar ik geef je wat dat aan gaat gelijk, de Nederlandse snelweg heeft een te onrustig verkeersbeeld om het te gebruiken.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had "smart" cruise control in mijn auto die heb ik eruit geflikkerd, onnodig gerem en een veel hoger brandstofverbruik.
Waar haal jij al die auto's vandaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, m'n E parkeer ik ook wel zonder camera.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef betyar het volgende:
Camera achteruit vind ik zelf prettig, helemaal met een kleine aanhanger die ik niet kan zien via de spiegels.
In Nederland is het inderdaad klote, rondom Den Bosch en Eindhoven is het al een hele verbetering.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het hangt helemaal van de situatie af, op de Nederlandse snelweg is het bagger (hoewel het me een keertje gered heeft omdat een mongool opeens vol op de rem ging staan en mijn auto dus al enkele miliseconden eerder op de rem stond dan dat ik mijn voet erop had). Maar ik geef je wat dat aan gaat gelijk, de Nederlandse snelweg heeft een te onrustig verkeersbeeld om het te gebruiken.
Echter vind ik het in file-situaties erg prettig om zelf niet te hoeven remmen etc. en op provinciale wegen als je achter voertuigen vasthangt die hun snelheid niet echt houden. Dan hoef je zelf niet constant de CC omhoog en omlaag bij te stellen. Dat is uiteindelijk wel beter voor je brandstofverbruik.
Een kleine aanhanger wil nog wel eens even te vlug een draai maken, met zo'n camera kun je dat mooi in de gaten houden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, m'n E parkeer ik ook wel zonder camera.
Wel sensoren, die zijn wel verrekte handig.
Jouw auto?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij stopt je kinderen in de achterbak?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kleine aanhanger wil nog wel eens even te vlug een draai maken, met zo'n camera kun je dat mooi in de gaten houden.
En voor het parkeren gebruik ik hem nooit achteruit inparkeren is vrij dom als je spullen in je kofferbak moet laden en lossen. En met kleine kinderen moet dat regelmatig.
Dank, maar het zijn niet mijn auto's. Wel heb ik een fijne neus voor gedegen mobiliteit.quote:
Idd, in de familie hebben we enkele bedrijven en via die contacten pluk ik bij behoefte auto's van de leasemij, aangezien we daar erg goede klant zijn wil dat nog wel eens aardig lukken. Ik rij alleen Audi / BMW / Mercedes, maar binnen die merken heb ik ook bijna het complete gamma gereden in verschillende uitvoeringen / type's etc.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar haal jij al die auto's vandaan?Van de zaak?
Maar prachtig. Ik zou dolgraag zo'n auto willen. Tweedehands niet duur, alleen het rijden
Yep, prima plek voor die jong.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jij stopt je kinderen in de achterbak?
Mijn doel van al die foto's en filmpjes is dat ik mijn enthousiasme voor auto's met anderen wil delen, als ik dan zie dat anderen van mijn "werk" kunnen genieten is mijn doel bereik. Dat stemt mij gelukkig, niets is mooier om op deze manier je moeite beloond zien te worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Von_Preussen, ze zijn zo prachtig dat ik ze download!
Wat ook handig is zijn paaltjes, algelang het motto: "boem is ho".quote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, m'n E parkeer ik ook wel zonder camera.
Wel sensoren, die zijn wel verrekte handig.
Precies, ze moeten wel hun plek op de achterbank verdienen tenslotte.quote:
Dat is je gelukt. Prachtbeelden gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn doel van al die foto's en filmpjes is dat ik mijn enthousiasme voor auto's met anderen wil delen, als ik dan zie dat anderen van mijn "werk" kunnen genieten is mijn doel bereik. Dat stemt mij gelukkig, niets is mooier om op deze manier je moeite beloond zien te worden.
Bofkontquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank, maar het zijn niet mijn auto's. Wel heb ik een fijne neus voor gedegen mobiliteit.
[..]
Idd, in de familie hebben we enkele bedrijven en via die contacten pluk ik bij behoefte auto's van de leasemij, aangezien we daar erg goede klant zijn wil dat nog wel eens aardig lukken. Ik rij alleen Audi / BMW / Mercedes, maar binnen die merken heb ik ook bijna het complete gamma gereden in verschillende uitvoeringen / type's etc.
Verkijk je er echter niet op, vooral het onderhoud / belasting / verzekering aan dergelijke auto's is duur. Het rijden zelfs is, met bijv. een S350 CDI (diesel) nog wel redelijk te doen.
Over de auto's die ik rij schrijf ik regelmatig een stukje / maak er foto's en filmpjes van, kijk daarvoor hier:
Blog: http://guitigefilmpjes.blogspot.com/
Youtube: http://www.youtube.com/user/guitigefilmpjes?feature=mhum#g/u
Dikste bak tot nu toe:
Maar dit is gratis:quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef dotCommunism het volgende:
Tof, op Ebay kan je haunted sexual djinns kopen.
[ afbeelding ]
Ach, gewoon van te voren "scannen" met je ogen waar je parkeert toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ook handig is zijn paaltjes, algelang het motto: "boem is ho".
Aangezien het volgens de etiquette onbeschoft is om achteruit in te parkeren heb ik met mijn schouder niet zo veel te doen, ik parkeer altijd vooruit in en dan schat ik met de verlichting in hoe ver ik nog naar voren kan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, gewoon van te voren "scannen" met je ogen waar je parkeert toch?
Lekker ouderwetsch over de schouder kijken in plaats van op een schermpje.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef von_Preussen het volgende:
Uiterlijk tijdstip inleveren examen: 11:59am
Tijdstip inleveren examen von_Preussen: 11:58am
Mhoehahahahahahahaha
Wat een baas is het toch ookquote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef dotCommunism het volgende:
Koos! Er is weer een prachtige column van Von Der Dunk.
De crisis kwam van rechts. De economische problemen zijn geen natuurverschijnsel, maar het product van doelbewust neoliberaal beleid, gebaseerd op blind vertrouwen in de markt.quote:
Mijn verwachting is dat de rechtse garde straks weer binnen komt stormen met allerlei economische theorietjes die moeten uitwijzen dat alles goed komt als je de markt zn werk maar laat doen. Terwijl het blinde vertrouwen in de vrije markt net zo onwenselijk en onrealistisch is als het utopische wereldbeeld van Karl Marx.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De crisis kwam van rechts. De economische problemen zijn geen natuurverschijnsel, maar het product van doelbewust neoliberaal beleid, gebaseerd op blind vertrouwen in de markt.
Juist
Alleen jammer dat hij inhoudelijk de plan mis slaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef remlof het volgende:
[..]
De crisis kwam van rechts. De economische problemen zijn geen natuurverschijnsel, maar het product van doelbewust neoliberaal beleid, gebaseerd op blind vertrouwen in de markt.
Juist
Je bent me net voor met jouw voorspelling.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat de rechtse garde straks weer binnen komt stormen met allerlei economische theorietjes die moeten uitwijzen dat alles goed komt als je de markt zn werk maar laat doen. Terwijl het blinde vertrouwen in de vrije markt net zo onwenselijk en onrealistisch is als het utopische wereldbeeld van Karl Marx.
Marx had amper een utopisch wereldbeeld. Hij verafschuwde juist het utopisch denken van tijdgenoten als Proudhon, en wilde een wetenschappelijk werk over kapitalisme schrijven. Het hele communisme? Daar heeft hij amper tijd aan besteedt. Zijn doel was het kapitalisme bestuderen en de tegenstrijdigheden daarin aantonen. Daaruit deduceerde hij wat dingen, maar hij heeft nooit iets echt zinnigs geschreven over het communisme.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat de rechtse garde straks weer binnen komt stormen met allerlei economische theorietjes die moeten uitwijzen dat alles goed komt als je de markt zn werk maar laat doen. Terwijl het blinde vertrouwen in de vrije markt net zo onwenselijk en onrealistisch is als het utopische wereldbeeld van Karl Marx.
Kooswerkeloos.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Grappig dat Koos iedereen uitmaakt voor plebs of klootjesvolk, maar zodra het over bonussen gaat dan werkt dat als een rode lap voor een stier bij Kooswerkeloos.
Waar rep ik precies over bonussen?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Grappig dat Koos iedereen uitmaakt voor plebs of klootjesvolk, maar zodra het over bonussen gaat dan werkt dat als een rode lap voor een stier bij Kooswerkeloos.
Het moet denk ik verschrikkelijk veel pijn doen om te moeten erkennen dat jij aan alle kanten wordt overklast door je mede-usersquote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kooswerkeloos.Ben je te hard aangepakt door Betyar en ga je nu maar proberen op Koos te zeiken dat hij te min is voor je?
Zelfs door die aan de linkerzijdequote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het moet denk ik verschrikkelijk veel pijn doen om te moeten erkennen dat jij aan alle kanten wordt overklast door je mede-users
Dat komt alleen omdat we ouder zijn natuurlijk. Als PHP halverwege de 20 is zal hij het veel beter doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het moet denk ik verschrikkelijk veel pijn doen om te moeten erkennen dat jij aan alle kanten wordt overklast door je mede-users
Ja, want toen wij 18 waren, stelden wij ook niks voor. We hadden de middelbare school weliswaar achter ons gelaten, maar dat zegt natuurlijk niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat we ouder zijn natuurlijk. Als PHP halverwege de 20 is zal hij het veel beter doen.
Nee, je komt er zelf al mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat de rechtse garde straks weer binnen komt stormen met allerlei economische theorietjes die moeten uitwijzen dat alles goed komt als je de markt zn werk maar laat doen.
Ik moet bekennen dat de werken van Marx nog steeds op mijn nog-te-lezen lijstje staan. Ik weet dat hij vooral kritiek heeft geuit op het kapitalisme, maar het Marxisme schetst ook een samenlevingsmodel.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Marx had amper een utopisch wereldbeeld. Hij verafschuwde juist het utopisch denken van tijdgenoten als Proudhon, en wilde een wetenschappelijk werk over kapitalisme schrijven. Het hele communisme? Daar heeft hij amper tijd aan besteedt. Zijn doel was het kapitalisme bestuderen en de tegenstrijdigheden daarin aantonen. Daaruit deduceerde hij wat dingen, maar hij heeft nooit iets echt zinnigs geschreven over het communisme.
Natuurlijk heb je gelijk, ik laat mij echter niet beledigenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens op dat iedereen het wel erg leuk vind om op php te rippen.
Dat is jammer, want dan beheerst hij de discussie alsnog, net zoals Wilders die wat roeptoetert en vervolgens ook alle aandacht van de media krijgt.
Mijn advies is dat niet al te vaak te doen, want als php dat doorkrijgt dan zal hij vaker van die tactiek gebruik maken om aandacht te krijgen.
Alleen ik mag dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk, ik laat mij echter niet beledigen
Ik verbaas me er altijd een beetje over dat mensen dat als standaardtegenargument gebruiken zodra ze de naam Marx horen. Dit terwijl de beste man tot niets anders probeerde te komen dan enkele noodzakelijkheidsvoorwaarden voor menselijke vrijheid. Het is een redelijke morele eis om te stellen dat een samenleving z'n mensen voorziet in primaire levensbehoeften als onderdak, kleding en voedsel. Een samenleving die daarin niet voorziet met de huidige stand van zaken op gebied van technologie en welvaart maakt alle voorgaande geschiedenis in zekere zin belachelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Marx had amper een utopisch wereldbeeld.
Daar heb je helemaal gelijk in, echter gezien het feit dat iedereen in het topic weet van wie de belediging komt en hoe serieus je die persoon kan nemen hoef je denk ik niet bang te zijn voor eventuele "reputatieschade".quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk, ik laat mij echter niet beledigen
Daarom.quote:
Verdomd, heb je weer gelijk. Negeren is inderdaad het beste.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, echter gezien het feit dat iedereen in het topic weet van wie de belediging komt en hoe serieus je die persoon kan nemen hoef je denk ik niet bang te zijn voor eventuele "reputatieschade".
Het viel me gewoon op dat een jongen die nog zo vreselijk groen achter z'n oren is er wel in slaagt om de discussie te beheersen, mischien voor ons allemaal eens iets om in de toekomst mee te nemen.
Is maar een geuze naam voor Koos, ik weet ook wel dat ie werkt. En aangepakt door betyar? Ik was dat kinderachtige gezeik van hem via de SC zat, het is en blijft een proletariër.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kooswerkeloos.Ben je te hard aangepakt door Betyar en ga je nu maar proberen op Koos te zeiken dat hij te min is voor je?
Wat ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is maar een geuze naam voor Koos, ik weet ook wel dat ie werkt. En aangepakt door betyar? Ik was dat kinderachtige gezeik van hem via de SC zat, het is en blijft een proletariër.
Ik zit thuis een beetje te wachten, en ach, ik ga zo eens zwemmen.quote:
Je doet dus nog minder dan Betyar.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit thuis een beetje te wachten, en ach, ik ga zo eens zwemmen.
Dat is inderdaad moeilijk te verkroppenquote:
Je weet niet wat het woord proleet betekend?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet dus nog minder dan Betyar.
3e rangs proleet.
Ja hoor, bluffer, plebejer, pauper en ga zo maar door.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet niet wat het woord proleet betekend?
Jongen, je bent 17quote:
Een arbeider zonder manieren.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, bluffer, plebejer, pauper en ga zo maar door.
Ja, jij als fabrieksarbeider (parttime wanneer je zin hebt a la luilak) toont geen manieren.quote:
Als je me kent zou je beter moeten weten.quote:De term "proletariër" is afkomstig uit het oude Rome. Daar begon in de 2e eeuw v.Chr. de klasse van landloze families, die vaak naar de hoofdstad vertrokken, schrikbarend toe te nemen (zie artikel: Romeinse Republiek). Omdat er geen grootschalige industrie bestond, moesten deze families leven van allerhande marginale klussen en - bij tijden - van de gratis brooduitdelingen. Het woord proletarius betekent in het Latijn een man die slechts proles (kinderen) heeft.
Ik wil ook journalist wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zo mannen, ik ga op huus an. Moet vanavond weer aan de bak.
Nee, ik regel mijn zaakjes zo dat ik inderdaad mij niet kapot hoef te werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jij als fabrieksarbeider (parttime wanneer je zin hebt a la luilak) toont geen manieren.
Ah dus dat is de moderne benaming van subsidie trekken en zakgeld van paps en mams?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik regel mijn zaakjes zo dat ik inderdaad mij niet kapot hoef te werken.
Nee, want ik heb inkomen uit arbeid, niet uit overdrachtsinkomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dus dat is de moderne benaming van subsidie trekken?
Uuhm, daar staat tegenover dat ik pas tegen elven vanavond de deur van mn kantoor achter mij sluit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil ook journalist wordenWat een tijden
Oh dat is waar, je dopt je eigen boontjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want ik heb inkomen uit arbeid, niet uit overdrachtsinkomen.
Het irriteert me.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef dotCommunism het volgende:
Subsidie trekken is de ultieme vorm van kapitalisme, dus PHP handelt precies zoals het kapitalisme voorschrijft: meer geld onttrekken aan een ander dan je ervoor teruggeeft in de vorm van diensten of producten.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat is waar, je dopt je eigen boontjes.
quote:
Het enige wat hier gesubsidieerd wordt is jouw emancipatie.quote:
Nee, jij snapt niet wat kapitalisme is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef dotCommunism het volgende:
Subsidie trekken is de ultieme vorm van kapitalisme, dus PHP handelt precies zoals het kapitalisme voorschrijft: meer geld onttrekken aan een ander dan je ervoor teruggeeft in de vorm van diensten of producten.
Da's wel een prestatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het irriteert me.
Nog meer dan jou zelfs.
Heb je dat zelf niet nodig dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het enige wat hier gesubsidieerd wordt is jouw emancipatie.
Hallo, verschil moet er wezen, ik moet er niet aan denken extra concurrentie op de vrouwenmarkt te krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je dat zelf niet nodig dan?
Te beginnen met een cursus leren eten met mes en vork.
Ik heb je weer op de kast hequote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je dat zelf niet nodig dan?
Te beginnen met een cursus leren eten met mes en vork, of hoe strop ik een das.
Nee, in de kast.quote:
Linkse circle-jerk. Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef GSbrder het volgende:
Het is een linkse circle-jerk geworden
En Ethi wordt eindelijk inhoudelijk als het op Marxisme aankomt
Ik kom er later nog wel op terug, maar ben nu niet in de gelegenheid te reageren op de vermeende "hiaten" in het kapitalisme en de verafgoding van kereltje von der Dunk.
Daar is geen cursus tegen opgewassen, wees niet bang.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hallo, verschil moet er wezen, ik moet er niet aan denken extra concurrentie op de vrouwenmarkt te krijgen.
En wanneer kom je eruit?quote:
Ach kom, gaat het tussen erik, VS en ik eventjes over horloges of dure auto's dan kom jij ook met een sneer. Nu is er een nieuwe column van von der Dunk en jij, remlof en Ethi komen gillend klaarquote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linkse circle-jerk. Hoe kom je daar nou weer bij?
Geen idee, wanneer ben je weg?quote:
Deze keer was von der Dunk wel heel goed ja. Hij wist precies de goede snaren te raken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach kom, gaat het tussen erik, VS en ik eventjes over horloges of dure auto's dan kom jij ook met een sneer. Nu is er een nieuwe column van von der Dunk en jij, remlof en Ethi komen gillend klaar
AMAGAWD WAT EEN GELD!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
Totaal 825,69EUR
Kut abn amroToch maar eens weer wat arbeid gaan verrichten
Heb je al wat Schultenbrau gehaald voor straks in de voortuin? Je wilde immers nog naar de supermarkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar jongens veel, plezier met het elkaar de kont schoon likken op een warme zolder kamer, deze jongen gaat een paar zomerse overhemden kopen zodat ie er wat minder sjofel uit zit.
Binnen 5 min.quote:
Jij denkt nog altijd dat arbeid de enige morele productiefactor isquote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef dotCommunism het volgende:
Valt mee. Column van Thomas is iets te kort en hij onderbouwt zijn stelling (dit keer) niet. Spijtig.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach kom, gaat het tussen erik, VS en ik eventjes over horloges of dure auto's dan kom jij ook met een sneer. Nu is er een nieuwe column van von der Dunk en jij, remlof en Ethi komen gillend klaar
Jongen, ik ben 15quote:
Dat weten horloges bij mij ook weleensquote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Deze keer was von der Dunk wel heel goed ja. Hij wist precies de goede snaren te raken.
Liever een chardonnee.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je al wat Schultenbrau gehaald voor straks in de voortuin? Je wilde immers nog naar de supermarkt.
Bar slecht.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jongen, ik ben 15
Leeftijd kent geen grens in de liefde, toch? M.u.v. extreme leeftijdsverschillen.
Ik was gewoon benieuwd hoe het met jullie ging, betreffende de liefde
Oei oei oei, wat een centjes!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
Totaal 825,69EUR
Kut abn amroToch maar eens weer wat arbeid gaan verrichten
Proletarisch winkelen, gewoon mesje meenemen en de alarm-tags er af halen.quote:
Goeedd, ik hou van haar en we gaan samen oud wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jongen, ik ben 15
Leeftijd kent geen grens in de liefde, toch? M.u.v. extreme leeftijdsverschillen.
Tijd om weer eens lief te doen bij papaquote:
Prima hier. Qua liefde....... het verliefd zijn is overgegaan in houden van.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jongen, ik ben 15
ik heb geen tijd voor liefde, heb een proletarische revolutie voor te bereiden.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jongen, ik ben 15
800 euro is teveel voor een scholier op een lopende rekening.quote:
Wees blij dat je vader Fok! niet leest, als ik je pa was kreeg je voor de rest van je leven geen rooie rotcent meer.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd om weer eens lief te doen bij papa
En Lenin op te graven om je aan te vergrijpenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik heb geen tijd voor liefde, heb een proletarische revolutie voor te bereiden.
kleding over kleding trekken en heel hard weg rennen toch??quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proletarisch winkelen, gewoon mesje meenemen en de alarm-tags er af halen.
Nou nou, wat een vreemde fantasieen heb je toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Lenin op te graven om je aan te vergrijpen
Wees blij dat jouw werkgever FOK! niet leestquote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees blij dat je vader Fok! niet leest, als ik je pa was kreeg je voor de rest van je leven geen rooie rotcent meer.
Een volwassen vent van 18 behoort meer te hebben. Anders doe je iets goed fout.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
800 euro is teveel voor een scholier op een lopende rekening.
Hij kan beter 500 euro op een spaarrekening zetten of beleggen
Ik weet het, denk te slecht over je, terwijl je vast een hele leuke mo.. meid met een lief innerlijk zal zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vreemde fantasieen heb je toch.
naar een supermarkt gaan met zo'n zelfbedieningskassa en al je biologisch groente en fruit uitchecken als regulier groente/fruit.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef betyar het volgende:
[..]
kleding over kleding trekken en heel hard weg rennen toch??
Staat hier gewoon op kantoor hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wees blij dat jouw werkgever FOK! niet leest
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
naar een supermarkt gaan met zo'n zelfbedieningskassa en al je biologisch groente en fruit uitchecken als regulier groente/fruit.
Niet op een courante rekening als je thuiswoont en werkelijk geen enkele vaste last hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Een volwassen vent van 18 behoort meer te hebben. Anders doe je iets goed fout.
Ga ik binnenkort ook doen, maar 800 euro is echt te weinig om fatsoenlijk winst te maken met beleggen. Ik 1000/1500 komt eerder.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
800 euro is teveel voor een scholier op een lopende rekening.
Hij kan beter 500 euro op een spaarrekening zetten of beleggen
Of je gaat gewoon wat boeken kopen en zorgt voor intellectuele bevredigingquote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook doen, maar 800 euro is echt te weinig om fatsoenlijk winst te maken met beleggen. Ik 1000/1500 komt eerder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
naar een supermarkt gaan met zo'n zelfbedieningskassa en al je biologisch groente en fruit uitchecken als regulier groente/fruit.
Boeken zat, alleen ben ik nog steeds bezig met uit te vinden hoe ik die opensla.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon wat boeken kopen en zorgt voor intellectuele bevrediging
1000 euro beleggen en "fatsoenlijk winst"?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook doen, maar 800 euro is echt te weinig om fatsoenlijk winst te maken met beleggen. Ik 1000/1500 komt eerder.
Oh boy oh boy oh boy, ik kan niet wachten op de huilverhalen van waardeloze investments.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder intellectuele capaciteiten geen intellectuele bevrediging.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon wat boeken kopen en zorgt voor intellectuele bevrediging
Ja, ik snap ook wel dat er niet ineens 1800 uit komt rollenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1000 euro beleggen en "fatsoenlijk winst"?
Wat verwacht je wel niet.
Daarom hebben ze tegenwoordig e-readers. kunnen de boeken zelfs aan je voorlezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeken zat, alleen ben ik nog steeds bezig met uit te vinden hoe ik die opensla.
Hoho, mijn beleggingsclub is ook begonnen met 1500 euro.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1000 euro beleggen en "fatsoenlijk winst"?
Wat verwacht je wel niet, als je een pareltje weet dat een paar keer over de kop gaat laat 't me weten, anders laat maar.
Wat is het rendement gebleken?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, mijn beleggingsclub is ook begonnen met 1500 euro.
Het kan best.
Je beleggingsclub is net na de crisis van 1929 begonnen?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, mijn beleggingsclub is ook begonnen met 1500 euro.
Het kan best.
Vrij eenvoudig. Ik kan het op de meet wel voordoen voor je.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeken zat, alleen ben ik nog steeds bezig met uit te vinden hoe ik die opensla.
Nee, 2009quote:Op maandag 9 mei 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je beleggingsclub is net na de crisis van 1929 begonnen?
Wel goede timing.quote:
Nu zitten we op de 5,5 - 8 %quote:
Het is alleen een beetje treurig om te constateren dat de crisis helemaal niet van 'rechts' kwam. Een sterke financiële markt kan nooit zonder een sterke overheid. Financiële markten werken nooit uit zichzelf. Overheden evenmin. Het denken in de ouderwetse en achterhaalde tegenstelling ‘markt versus overheid’ helpt niets om te voorkomen dat de geschiedenis zich herhaalt. Zeggen dat een enkele partij ('rechts', 'neoliberalisme') hier schuldig aan is vind ik te makkelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Deze keer was von der Dunk wel heel goed ja. Hij wist precies de goede snaren te raken.
Gemiddeld rendement is 8 procent, doe je het beter dan ga je dat al gauw met factor 2 3 vermenigvuldigen.quote:
Uiteraard. Daarnaast is bij een beleggingsclub de winst niet het meest belangrijkquote:
Leuke tijd, toen heb ik ook nog behoorlijke sommen geld over de beurs gejaagd.quote:
Mwoah mwoah, maar voor de "funz" wel leuk.quote:
Niet van een klasgenote, andere school namelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goeedd, ik hou van haar en we gaan samen oud worden![]()
![]()
WNTB WJNMK KNMZJ
O wacht, ik ben geen 15
Maar dit is natuurlijk een mooie opzet naar de wedervraag; hoe is het met jou?
Al de borstjes van een klasgenootje mogen betasten?
Je zit op een mannenschool?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet van een klasgenote, andere school namelijk![]()
En liefde kan best serieus zijn op deze leeftijd, het is maar waar je zin in hebt.
Gewoon vroeg mee beginnen, straks heb je er geen tijd meer voor.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En liefde kan best serieus zijn op deze leeftijd, het is maar waar je zin in hebt.
En een veel hoger risico.quote:
Rendement is evenredig aan het risico.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gemiddeld rendement is 8 procent, doe je het beter dan ga je dat al gauw met factor 2 3 vermenigvuldigen.
Met sparen heb ik een lager rendementquote:
Je hebt altijd mensen die naar het casino gaan om te winnen......quote:Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met sparen heb ik een lager rendement
En met het casino ook.
Uiteraard. Ik dacht ook nog dat mijn vriendinnetje op 15-jarige leeftijd de liefde van m'n leven was.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daytrading ftw.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah mwoah, maar voor de "funz" wel leuk.
Straks neuken al die sletjes je alleen voor het geld.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon vroeg mee beginnen, straks heb je er geen tijd meer voor.
Echt? Goh, dacht dat ze daar alleen heen gingen om het geld te witwassen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die naar het casino gaan om te winnen......![]()
![]()
ING 2008/2009, vlak voor de redding enorm inkopen en daarna vasthouden.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarnaast is bij een beleggingsclub de winst niet het meest belangrijk
Playmoney
Nee, van die stumpers die denken van het casino te kunnen winnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Echt? Goh, dacht dat ze daar alleen heen gingen om het geld te witwassen.
Zoals vanouds: ik speel in de Champions League qua sex, drugs and rock 'n' roll, maar in de vijfde klasse onderbond qua relaties. En jij Robin?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind grondstoffen en obligaties ook leuk.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ING 2008/2009, vlak voor de redding enorm inkopen en daarna vasthouden.
Steeg bijna 500%.
Ah, gouden gok was dat, dank u Balkenende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |