Wat betekent dit?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
1 106 phpmystyle
2 99 Whiskers2009
3 55 fokthesystem
4 38 robin007bond
5 37 EchtGaaf
6 33 3-voud
7 32 von_Preussen
8 30 betyar
8 30 du_ke
10 27 Pietverdriet
Het aantal post wat vandaag (22 min geleden) geplaatst zijn.quote:
Oh, da's een aantal.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal post wat vandaag (22 min geleden) geplaatst zijn.
Valt wel mee.quote:
Ok, doen we die.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
Een goede tt:
"Waar we allemaal business class willen vliegen"
Nee, over heel POL.quote:
Dat is dan forumwijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg me al af waar ik stond, want had toch 118 posts gisteren
Thanksquote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dagcijfers #216
Linkje onderaan de OP.
Ja genoeg, maar dat hou ik voor mequote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden en of meegemaakt?
Jij bent die chauffeur in die bus?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net de A1 richting het oosten gereden, zit die vol met supportersbussen van FC Twente & supporters op de bruggen, blijken er ook tig kakkerlakken op die weg rond te rijden.
Nu wordt het interessant..quote:
Nee, ik ben nu klaar met werken en met gierende bloedspoed naar huis gegaan, daarom moest ik over de A1.quote:
Oh ok, want dat stond er feitelijk wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu klaar met werken en met gierende bloedspoed naar huis gegaan, daarom moest ik over de A1.
Nee, er stond dat ik tig supportersbussen heb gezien.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok, want dat stond er feitelijk wel.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vraag mijn advocaat, die handelt de alimentatieclaims voor mij af.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er stond dat ik tig supportersbussen heb gezien.
Lees eens goedquote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net de A1 richting het oosten gereden, zit die vol met supportersbussen van FC Twente & supporters op de bruggen, blijken er ook tig kakkerlakken op die weg rond te rijden.
''net de A1 richting het oosten gereden.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, er staat dat ik op de A1 reed en allerlei bussen & kakkerlakken heb gezien.
Ja weet ik veel, ik hou me niet met voetbal bezig.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''net de A1 richting het oosten gereden.
De A1 is het eerste elftal.
Ik ben soms ook iets te preciesquote:Op maandag 9 mei 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik hou me niet met voetbal bezig.![]()
Ik deed'm ook, alleen ik ben vergeten naar de legenda te kijken, maar wat zijn de normeringen?quote:
Ik leg alleen bans op als ik niet anders kan. Met andere woorden, dat hangt volkomen van jouw gedrag af.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, kan ik een abbo nemen of voel nog de behoefte om mij een ban op te leggen?
Dat wist ik al. Maar sta ik op rood?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik leg alleen bans op als ik niet anders kan. Met andere woorden, dat hangt volkomen van jouw gedrag af.
Ik zou je aanraden om het niet te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Maar sta ik op rood?
De meeste mensen die in aanmerking komen scoren 32 of hoger. Een gemiddelde voor een normaal persoon is 16,4.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik deed'm ook, alleen ik ben vergeten naar de legenda te kijken, maar wat zijn de normeringen?
Iets boven het gemiddelde, maar niets ernstigs dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen die in aanmerking komen scoren 32 of hoger. Een gemiddelde voor een normaal persoon is 16,4.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op maandag 9 mei 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
Die daglijsten, goh.
Sta er toch best vaak in.
Ik heb alleen Netwerk.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:21 schreef phpmystyle het volgende:
Robin, jij doet toch ook mavo? Welke wiskunde boeken heb jij zoal?
Nou, ik ga even kijken via google als daar ook digitale afdrukken van zijn, ik heb namelijk geen echte wiskunde boeken, alleen door de school samengestelde readers. Maar die ben ik kwijt gvd.quote:
Op studyflow.nl kun je oude examens oefenenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik ga even kijken via google als daar ook digitale afdrukken van zijn, ik heb namelijk geen echte wiskunde boeken, alleen door de school samengestelde readers. Maar die ben ik kwijt gvd.
Ok, ik moet alleen nog gonio leren, en mijn leraar is een mongool die dat niet kanquote:Op maandag 9 mei 2011 01:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op studyflow.nl kun je oude examens oefenen![]()
Daar heb je misschien nog meer aan dan al die boekjes.
Schandalig dat zulke docenten dan wiskunde mogen gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik moet alleen nog gonio leren, en mijn leraar is een mongool die dat niet kan
Tsjah, zelfs 1 + 1 kan hij nog een ingewikkeld verhaal van maken. Anyway, ik heb mij ook niet altijd constructief bij hem opgesteld.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schandalig dat zulke docenten dan wiskunde mogen geven
De niveaus op voortgezet onderwijs zijn te breed georiënteerd voor mij. Ik heb dingen waar ik extreem in uitblink, maar ook dingen waar ik extreem in faal. Dan is het voor mij beter om van MBO naar HBO door te stromen en misschien daarna nog verder, omdat ik dan echt de dingen kan doen waar ik goed in benquote:Op maandag 9 mei 2011 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, zelfs 1 + 1 kan hij nog een ingewikkeld verhaal van maken. Anyway, ik heb mij ook niet altijd constructief bij hem opgesteld.
Maar waarom ga jij hierna geen vavo doen?
2012 nadert.quote:
quote:
Schattigquote:
Speciaal voor jou als Eurofiel:quote:
De vogels beginnen luider en non-stop te fluiten bij deze bagger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |