Wat betekent dit?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
1 106 phpmystyle
2 99 Whiskers2009
3 55 fokthesystem
4 38 robin007bond
5 37 EchtGaaf
6 33 3-voud
7 32 von_Preussen
8 30 betyar
8 30 du_ke
10 27 Pietverdriet
Het aantal post wat vandaag (22 min geleden) geplaatst zijn.quote:
Oh, da's een aantal.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal post wat vandaag (22 min geleden) geplaatst zijn.
Valt wel mee.quote:
Ok, doen we die.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
Een goede tt:
"Waar we allemaal business class willen vliegen"
Nee, over heel POL.quote:
Dat is dan forumwijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg me al af waar ik stond, want had toch 118 posts gisteren
Thanksquote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dagcijfers #216
Linkje onderaan de OP.
Ja genoeg, maar dat hou ik voor mequote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden en of meegemaakt?
Jij bent die chauffeur in die bus?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net de A1 richting het oosten gereden, zit die vol met supportersbussen van FC Twente & supporters op de bruggen, blijken er ook tig kakkerlakken op die weg rond te rijden.
Nu wordt het interessant..quote:
Nee, ik ben nu klaar met werken en met gierende bloedspoed naar huis gegaan, daarom moest ik over de A1.quote:
Oh ok, want dat stond er feitelijk wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu klaar met werken en met gierende bloedspoed naar huis gegaan, daarom moest ik over de A1.
Nee, er stond dat ik tig supportersbussen heb gezien.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok, want dat stond er feitelijk wel.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vraag mijn advocaat, die handelt de alimentatieclaims voor mij af.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er stond dat ik tig supportersbussen heb gezien.
Lees eens goedquote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net de A1 richting het oosten gereden, zit die vol met supportersbussen van FC Twente & supporters op de bruggen, blijken er ook tig kakkerlakken op die weg rond te rijden.
''net de A1 richting het oosten gereden.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, er staat dat ik op de A1 reed en allerlei bussen & kakkerlakken heb gezien.
Ja weet ik veel, ik hou me niet met voetbal bezig.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''net de A1 richting het oosten gereden.
De A1 is het eerste elftal.
Ik ben soms ook iets te preciesquote:Op maandag 9 mei 2011 00:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik hou me niet met voetbal bezig.![]()
Ik deed'm ook, alleen ik ben vergeten naar de legenda te kijken, maar wat zijn de normeringen?quote:
Ik leg alleen bans op als ik niet anders kan. Met andere woorden, dat hangt volkomen van jouw gedrag af.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, kan ik een abbo nemen of voel nog de behoefte om mij een ban op te leggen?
Dat wist ik al. Maar sta ik op rood?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik leg alleen bans op als ik niet anders kan. Met andere woorden, dat hangt volkomen van jouw gedrag af.
Ik zou je aanraden om het niet te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Maar sta ik op rood?
De meeste mensen die in aanmerking komen scoren 32 of hoger. Een gemiddelde voor een normaal persoon is 16,4.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik deed'm ook, alleen ik ben vergeten naar de legenda te kijken, maar wat zijn de normeringen?
Iets boven het gemiddelde, maar niets ernstigs dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen die in aanmerking komen scoren 32 of hoger. Een gemiddelde voor een normaal persoon is 16,4.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op maandag 9 mei 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
Die daglijsten, goh.
Sta er toch best vaak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |