Hey you, goed je hier eens te zien. Wat zielig voor Bobby. Hoe oud is ie nou geworden? Was al zo lang je vriend.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Topspin het volgende:
Bobby is er niet meer. In Aken ziekenhuis wilden ze hem opereren met ernstige bloedvergiftiging, en daarbij uitzaaien door het hele lichaam. Ook geslachtsdeel moest eraf. Dierenarts zei dat het zinloos is om dat te doen omdat mijn hond nooit meer erboven op zal komen. Daarom besloten tot laten inslapen.
Na 3 dagen nieuwe hond gepakt. Ergens in een gezin die geen aandacht meer konden geven. Een Jack Russel nu. Hyper actief en speels. Waar bobby de hele dag aan het slapen was is deze hond constant actief.
Goede daad om Indy daar weg te halen in het gezin. Meer adoptie hond die nu 5 maanden jong is
Foto volgt
Dat van de sterkere meisjes vertelde mijn beeb me vanmiddag ook. We hebben er hier een rondlopen die met 29wkn geboren is, dus we hebben een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef nokwanda het volgende:
f_r, nogmaals gefeliciteerd met je kleine meisje. Gewicht valt me reuze mee eigenlijk. Hoe zijn haar longetjes? Ik heb ooit begrepen dat een prematuur meisje meer kans heeft dan een jongetje op een goede ontwikkeling omdat de longetjes sneller rijpen. Dus het komt vast allemaal helemaal goed en jij mag vast snel naar haar toe.
Die arme vader van jou... dat ie zo bang was om je.
En dat is alweer een tijdje geleden anagezien dat nu ook al een puubster is. Wat ze allemaal kunnen is wonderlijk. Collega van me beviel met 25 weken. Kind leeft en lijkt nu in orde, maar je kunt pas over een paar jaar zeggen of het helemaal goed gegaan is met 25 weken. Da's wel echt op het randje. Jullie weten dat zo onderhand wel zeker na al die jaren. Tenminste.... ik neem aan dat je het over de puubster hebt enniet over de pubert.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat van de sterkere meisjes vertelde mijn beeb me vanmiddag ook. We hebben er hier een rondlopen die met 29wkn geboren is, dus we hebben een ervaringsdeskundige
Dat is inmiddels bijna 13 jaar geleden inderdaad. Niets aan het handjequote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef nokwanda het volgende:
En dat is alweer een tijdje geleden anagezien dat nu ook al een puubster is. Wat ze allemaal kunnen is wonderlijk. Collega van me beviel met 25 weken. Kind leeft en lijkt nu in orde, maar je kunt pas over een paar jaar zeggen of het helemaal goed gegaan is met 25 weken. Da's wel echt op het randje. Jullie weten dat zo onderhand wel zeker na al die jaren. Tenminste.... ik neem aan dat je het over de puubster hebt enniet over de pubert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Owwww vriendinnetje heeft pups van twee hele mooie ouders ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stomme mormels
awwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ze twijfelden tussen Glee en Twilightquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Owwww vriendinnetje heeft pups van twee hele mooie ouders ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stomme mormels
Aaah een kleine Sjon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Die krijgen wij iedere ochtend op bed van de poezjesquote:
Ik vind die zwarte puff jongen zo leuk en ik vind nooit puffjes leukquote:
Waarom dan Noah, dat is toch geen Glee persoontjequote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze heten Rachel , Brittany, Santana, Quinn en Noah
Hij kijkt ook erg zielig!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zn oren zijn kapot![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moet ze echt ff plakken
Jij ook voor strakjes. Of ga je de hele nacht stuiteren over Twentequote:
Uhuquote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij ook voor strakjes. Of ga je de hele nacht stuiteren over Twente
Volgende week gaan we winnenquote:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgende week gaan we winnendus Twente wordt twee keer op rij kampioen
en ik zeg dit soort dingen echt nooit, want dan gaat het altijd fout
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Maar nu slapen dus. Op tijd
Goed zo!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
en ik zeg dit soort dingen echt nooit, want dan gaat het altijd fout
Oh ik plak echt met elke willekeurige tape hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind het gezellig om met iemand samen te wandelenEn hier in het bos loopt er bijna nooit iemand.
Tja..die orenIk moet ook nog zooi halen ervoor, wat kan ik het beste gebruiken? Dan ga ik het straks ff halen.
Zie je er daarom altijd zo frips en fruitig uit op foto's?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik plak echt met elke willekeurige tape hoor![]()
Met behaarde oren heb ik geen ervaring though ik scheer ze altijd kaal
Ik vind zijn slappe oortjes juist zo lief en zacht staan.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Ik kijk straks wel ff voor een rolletje tape. Maken we er weer een mooi mannetje van
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zie je er daarom altijd zo frips en fruitig uit op foto's?
Hij moet eruit zien als een enge herderquote:Op maandag 9 mei 2011 10:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind zijn slappe oortjes juist zo lief en zacht staan.
Ow jeetje, dat is ff schrikken. Hopelijk gaat het verder goed met haar. Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 10:04 schreef nokwanda het volgende:
Wij waren gisteravond nog tot 23.00 of zo bij schoonmamma. ze was echt blij wat gezelschap te hebben, want ze voelde zich echt beroerd. Ze zei steeds ook: er klopt iets gewoon niet. Ze was wel heel erg helder. Ze kan zelfs haar hele waslijst aan medicijnen uitleggen aan een verpleegster en regelt dat allemaal zelf nog. Na overleg met de nachtploeg zijn we gegaan en hebben gezegd dat een van ons wel daar zou komen slapen als ze dat wilde. Ze hoefde alleen maar te bellen. Dat heeft ze niet gedaan, maar vanochtend kregen we van schoonzus (die gaat over de medische details) een telefoontje dat ze vanochtend vroeg toch naar het ziekenhuis zijn gegaan en dat ze nu aan de hartbewaking ligt. NokManda is er nu heen om te kijken wat hij kan doen (als hij naar binnen mag buiten het bezoekuur) en even te overleggen met de schone zusjes over wie wat doet.
heb je die ook ?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hij moet eruit zien als een enge herder
Voor wie?quote:
Prince 3 nachtenquote:
Whehehe.quote:
quote:
Beter maak je dan wel een foto mocht je nog tips of tricks willenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo..ze zitten in de tape en nee ik maak geen foto want ik heb het vast verkeerd gedaan
Eerst mijn bankrekening checken. Dies best wel leeg en ik wacht nu mijn vakantiegeld afquote:
Hoest met de huwelijksvoorbereidingen?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerst mijn bankrekening checken. Dies best wel leeg en ik wacht nu mijn vakantiegeld af
De wil is er
Goed! Vrijdag de ringen gekocht, zaterdag heeft Re een pak uitgekozenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoest met de huwelijksvoorbereidingen?
SNOL!quote:
Ben vergeten hoeveel tijd je nog hebt. Valt nog best mee, de hoeveelheid werk die nog gedaan moet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed! Vrijdag de ringen gekocht, zaterdag heeft Re een pak uitgekozenLocatie, eten, drinken, fotograaf, muziek zijn geregeld. Nu moeten de stomme dingen nog
Notaris, draaiboek maken.
Verder nog kaart, vervoer etc. Nog best veel dus, maar komt goed
Nog (iets minder dan) 3 maandenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben vergeten hoeveel tijd je nog hebt. Valt nog best mee, de hoeveelheid werk die nog gedaan moet worden.
Nou ik had lunchpauzequote:Op maandag 9 mei 2011 12:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je ligt nu zeker helemaal dubbel door mn pb oh-oh
En anders merk je het wel als ie niet meer luistertquote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Geen idee, maar lijkt mij niet, zo dik is het nou ook weer niet
Als de gehoorgang gewoon vrij is hoort ie toch eerder meer dan wanneer zn oren dicht hangen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij nu een stuk minder hoort?
Gewoon omdat ik benieuwd ben hoor
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik haal er wel onderaan een stukkie af![]()
Als de gehoorgang vrij is wel jaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als de gehoorgang gewoon vrij is hoort ie toch eerder meer dan wanneer zn oren dicht hangen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo, onderaan was wel stukje vrij, iets omhoog gedaan en nog een plakkertje aan de bovenkant.
Meestal komt het er sneller af dan dat jij het wilde laten zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat andere vond ik niet echt handig, dit zit wel goed. Gelijk in de goede vorm. ben benieuwd. Hoe lang zal ik het laten zitten
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Billy was dus echt doodsbang voor Sjon helemaal in het begin.
Die hing letterlijk na een dag of zo krijsend bij een collega in de nek.
Dat vond ik wel heeeeeeel zielig voor Billy.
Maar ze zijn zulke goede maatjes geworden die twee
Jezus Fuck muts, ik heb sinds vorige week maandag iedere dag gewerkt jaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy heeft idd echt een supergoede intuïtie
![]()
Godsamme Baaf, slome, had dat ding dan ook gekocht
Ja godverdomme moet je niet nog es wat verlofdagen opmaken voor je weggaat daar ?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jezus Fuck muts, ik heb sinds vorige week maandag iedere dag gewerkt ja
Wazzup?quote:
Ja ik moet ff wachten of mn homo mee wil.quote:
Twee weken ingepland, meer kan niet want er moet nog overgedragen wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godverdomme moet je niet nog es wat verlofdagen opmaken voor je weggaat daar ?
![]()
Had je trouwens ooit mijn kaartje nog gehad?
Ik denk dat ik gemist heb dat jij een nieuwe baan hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef Barbaaf het volgende:
Twee weken ingepland, meer kan niet want er moet nog overgedragen worden![]()
Kaartje? Recent of nog voor mijn verjaardag? Die kwam een week te laat nl.
Het is in Rotterdam toch tegenwoordig? Hij kan vast achter Ahoy' bij zuidplein wat Marokkaanse schandknaapjes scoren voor weinigquote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik moet ff wachten of mn homo mee wil.
Hij moet dr nog even over nadenken
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Twee weken ingepland, meer kan niet want er moet nog overgedragen worden![]()
Kaartje? Recent of nog voor mijn verjaardag? Die kwam een week te laat nl.
Nah, sinds ie getrouwd is issie echt heel saai gewordenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is in Rotterdam toch tegenwoordig? Hij kan vast achter Ahoy' bij zuidplein wat Marokkaanse schandknaapjes scoren voor weinig
Ik ga weg zonderquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist heb dat jij een nieuwe baan hebt
Of ga je gewoon weg zónder
Dan zal ik eens kijken of hij niet tussen de ongeopende post terechtgekomen is, rekeningafschriften ed. gaan op de grote hoop omdat ik toch alles online bekijk, daar wil wel eens een kaartje (of rekeningquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ik echt keurig op tijd verstuurd, net als dat kaartje van laatst , toen je je baan opgezegd had
Stoerquote:Op maandag 9 mei 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, kijk wat ik net zie op t chinezenforum![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon zegt dat je dat kinderzitje maar moet laten zitten, leent hij de bril en helm wel van Malibu
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Stoer. Sjon mag wel achterop, als hij zich laat insnoeren
Zeikwijfquote:
Dankbarequote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ga weg zonder![]()
[..]
Dan zal ik eens kijken of hij niet tussen de ongeopende post terechtgekomen is, rekeningafschriften ed. gaan op de grote hoop omdat ik toch alles online bekijk, daar wil wel eens een kaartje (of rekening) tussen zitten.
Dan heeft hij pas echt recht om scooters af te blaffenquote:
Ja zeg, ik krijg anders nooit kaartjes of andere onverwachte post.quote:[..]
Dankbare
Billy zou dat ook echt heeeeeeeeeel gaaf vinden, en Chico ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:19 schreef Nonneke het volgende:
ik denk dat Faas dat helemaal de shit zou vinden op de motor (of in zijspan)![]()
Faas ookquote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy zou dat ook echt heeeeeeeeeel gaaf vinden, en Chico ook.
Kop in de wind en knallen.
Billy hangt sowieso altijd het liefst met zn hele kop uit het raam van de auto
Morgen is er ook weer een foto van de dag. Het thema is Onderscheiding. Heb jij een bijzondere prijs gewonnen of veel medialles van de zwemvierdaagse?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Morgen is er ook weer een foto van de dag. Het thema is Onderscheiding. Heb jij een bijzondere prijs gewonnen of veel medialles van de zwemvierdaagse?
Hij was het zat mallequote:
Jaaaaa shit, druk weekend gehad, het paste dus niet in mn brievenbus, de pakjesmeneer stopte zaterdagmiddag want hij zag me de honden uitlaten en hij wist dat het voor mij wasquote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh heb je al post gehad?
Whoopie en Bowie liggen onder stoel en tafel in de schaduw toch wel 20 cm van elkaar
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa shit, druk weekend gehad, het paste dus niet in mn brievenbus, de pakjesmeneer stopte zaterdagmiddag want hij zag me de honden uitlaten en hij wist dat het voor mij was![]()
Chico is in de zevende hemel met zn souplesse sticks, en de yoghurtsnackjes hebben Kees en Karel gedeeld, vonden ze heerlijk. Thnx!
Ik heb voor Whoop wel al rund gekocht maar ik ben gisteren de hele dag weggeweest dus het ligt nu in de vriezer, ga het volgend weekend pas drogen
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Strega het volgende:
Baaf, niet zoveel motor plaatjes plaatsen, dan begint Pagan me weer aan m'n kop te zeiken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nu al lachen om als we naar Prince gaan.
Dat concert duurt dus van 1 tot 3 's nachts of zo, en de man van mn vriend past dan op de hondjes, maar die slaapt altijd heel vroeg, dus die zei al dat ie wel gewoon naar bed gaat.
Dus ik zei ja tuurlijk, als je de deur van de slaapkamer open laat dan kruipen ze wel bij je in bed en dan merk je niet dat ze dr zijn.
Als je de deur dicht doet dan ben je een knappe als je dr doorheen slaapt
Stuur je die met Oognip naar het urinecollegequote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Strega het volgende:
Baaf, niet zoveel motor plaatjes plaatsen, dan begint Pagan me weer aan m'n kop te zeiken.
Wat heeft ie daar nou voor een last van als ze in de bench zit?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn Mr is erachter dat Bowie wel stil kan zijn s'nachts maar blij is hij niet met een pup op de slaapkamer
quote:
Hoe gaat met Bowie en Whoopie samen? Of heb ik daat overheen gelezen?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn Mr is erachter dat Bowie wel stil kan zijn s'nachts maar blij is hij niet met een pup op de slaapkamer
Drie keer per nacht *pieppieppiep *Néé Bowie!! *knaagknaagsabbelsabbel *stilquote:Op maandag 9 mei 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heeft ie daar nou voor een last van als ze in de bench zit?
Oh drie keer per nacht valt nog reuze mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Drie keer per nacht *pieppieppiep *Néé Bowie!! *knaagknaagsabbelsabbel *stil
Neehoor roep het eigks alleen in het topic van Bowie.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe gaat met Bowie en Whoopie samen? Of heb ik daat overheen gelezen?
En terecht, een Man moet een Motor hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Strega het volgende:
Ehh ik heb de tekst "ben ik even blij dat dit een pup is ipv een baby" al gehoordquote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh drie keer per nacht valt nog reuze mee.
Mag ie blij zijn dat t geen baby is, dat kan jaren duren, bij deze zal het hooguit twee weken zijn
Die zijn dus al bijna dikke vriendjes!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehoor roep het eigks alleen in het topic van Bowie.
Maar het gaat goedze heeft haar eerste gemopper (lees grauw en snauw) van Whoopie al te pakken omdat ze in Whoopie's etensbak ging zitten
en in haar mand wilde kruipen terwijl Whoop heerlijk sliep.
Maar Whoopie doet keurig ondanks dat ze niet wenst te spelen en ze eet ook geen hap uit Bowie's bakje. Bowie daarentegen gaat rustig Whoop's buik als trampoline gebruiken terwijl die zowat in coma ligt
Huh.Ik snap hem niet?quote:
Of Ziggy of Stardustquote:
quote:
Stardust vind ik wel een leuke naam.quote:
Ik weet ook al hoe ik mijn teefje ga noemen volgend jaar dus dat komt goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stardust vind ik wel een leuke naam.
Maar ik heb echt genoeg hondennamen klaar liggen voor de rest van mn leven
Jean Mariequote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Mn poedel ooit ga ik Jean Marie noemen![]()
Mocht ik onverhoopt nog een chiwallie nemen dan wordt het een Jeroen.
En voor een chineesje had ik Teddy al in de wacht , voor Sjon kwam.
Sjon was echt zoooooo geen Teddy![]()
Ik had ook Oscar, maar dies doorgestreept inmiddels.
Ow ja en mocht ik een Bedlington nemen ooit dan wordt het Piper
Ja, dat lijkt me zoooooo geweldigquote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jean Marieik zie het al voor me, met zijn arrogante Franse neusje in de lucht
Wel een blonde dus héquote:
Bij mij komt de naam meestal nadat ik het diertje voor het eerst gezien heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
*hond hummel van toetsenbord vist
Ze heeft het voorzien op de watermeloen op tafel
Maar ik ben heul niet zo'n bewuste namenkiezer
Ik weet al welke hond ik wil en hoe teefjes van dat ras eruit zien (gezichtstrekken), dus ik kan al wel een voorstelling maken van hoe de naam bij de hond zou passen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Bij mij komt de naam meestal nadat ik het diertje voor het eerst gezien heb.
Bij mij pastte het prima gelukkigquote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
quote:
Billy had ik al bedacht voor ie gemaakt was, en hij heeft de leukste beste naam van allemaal vind ikquote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Neem dan maar apricot. Kuuntje hier is de eerste Nederlandse apricot Shar-Pei.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blonde poedels bestaan geeneens es
![]()
Maar het zal geen zwarte worden dus dat komt wel goed
Ja, Sjon is een echte Sjon.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy had ik al bedacht voor ie gemaakt was, en hij heeft de leukste beste naam van allemaal vind ik![]()
Sjon zag ik en dat was meteen een Sjon
Ik wil het liefst een grijze of een chocolade.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Neem dan maar apricot. Kuuntje hier is de eerste Nederlandse apricot Shar-Pei.
Chocola is ook mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een grijze of een chocolade.
Anders een abricot of een witte ( maar wit wordt te snel vies vrees ik).
Een zwarte kan ik zo krijgen over een paar weken, die zijn in de maak
Ja, zwart hmm, kweet niet. Ben sowieso geen poedelliefhebberquote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar chocola en grijs zie je amper in de showring.
Dat is op zich wel gunstig maar ze zijn dus ook heel lastig aan te komen, goede kwaliteit![]()
De fokster van Billy heeft nu een nestje zwarte miniatuurtjes in de maak![]()
Ik heb al gezegd dat ik hoop dat t allemaal teven worden, dan heb ik dr sowieso niks aan
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben van de magnesium af dus lekker bij mijn dochter geweest. Maar wat is ze klein zeg en zo bijzonder dat dat helemaal van ons os
Helaas is het spugen nog niet over. Waarschijnlijk uitwerking van de medicatie en ik ben heel erg moe.
En ik maar zoeken waar ik die post van f_r gemist hebquote:
stond in oudquote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik maar zoeken waar ik die post van f_r gemist heb
Bedankt voor de update Ynsquote:
Ik ook hoor Barbaafquote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik maar zoeken waar ik die post van f_r gemist heb
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de helft van m'n studiepunten voor m'n P binnenNog 10 en ik mag op de studie blijven, maar dat komt wel goed. Ik ben er bijna zeker van dat ik verloskunde wil gaan doen, nu nog uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
wat voor tv heb je?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef Ynske het volgende:
hier iemand die tips heeft voor digitale televisie, decoder/hdrecorder?
Je moet ook geen grapjes makenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef Mama_Mia het volgende:
mijn posts worden uit het Twente topic verwijderd omdat ik grapjes zat te maken met iemand
een LGquote:
Ik vroeg dat om te kijken of je tv wel hdready is, maar blijkbaar ben je slim genoeg om dat zelf uit te zoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
een LG
hoezo?
ja weet kaartje kan ook, maar goed, opnemen zou ook wel handig zijn
hij is FullHDquote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vroeg dat om te kijken of je tv wel hdready is, maar blijkbaar ben je slim genoeg om dat zelf uit te zoeken
Verder weet ik het dan niet. Ik ben bij Ziggo weggegaan toen die tvs met ingebouwde decoder kwamen en heb daar weinig verstand van.
Goed zoquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de helft van m'n studiepunten voor m'n P binnenNog 10 en ik mag op de studie blijven, maar dat komt wel goed. Ik ben er bijna zeker van dat ik verloskunde wil gaan doen, nu nog uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
Graag gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, mn router is weer stuk.
Volgens mij heb ik die nog geen jaar![]()
![]()
![]()
Wat een prul![]()
Indaha bedankt voor je hele toffe kaartje
Je hoeft niet de telefoon te gebruiken he en vaak is het in de gevallen dat mensen de telefoon niet gebruiken, nog goedkoper dan tv en internet apart.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
Wij hebben gewoon digitale televisie van Ziggo en dan zelf een dvd gekocht met een harde schijf erin om op te nemen.
Ziggo heeft wel van die 3 in 1 aanbiedingen maar wij hebben geen vaste telefoon meer dus dat was voor ons niet interessant
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, mn router is weer stuk.
Volgens mij heb ik die nog geen jaar![]()
![]()
![]()
Wat een prul![]()
Indaha bedankt voor je hele toffe kaartje
ik heb geen internet en geen telefoon, en dan zou ik 67 euro voor alles in een moeten nemen, dat vind ik veel te veelquote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
Wij hebben gewoon digitale televisie van Ziggo en dan zelf een dvd gekocht met een harde schijf erin om op te nemen.
Ziggo heeft wel van die 3 in 1 aanbiedingen maar wij hebben geen vaste telefoon meer dus dat was voor ons niet interessant
Ja maar hoef je dan ook geen vast telnr door te geven of zijn dat dan gewoon 3 verschillende aansluitingen?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hoeft niet de telefoon te gebruiken he en vaak is het in de gevallen dat mensen de telefoon niet gebruiken, nog goedkoper dan tv en internet apart.
Wij hebben wel 3 in 1 en gebruiken de telefoon ook zo goed als niet.
Je moet wel een telefoonnummer nemen maar daar hoef je verder niks mee te doen. Je krijgt dan ook een modem waar je een telefoon op aan kunt sluiten maar ook dat hoef je niet te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar hoef je dan ook geen vast telnr door te geven of zijn dat dan gewoon 3 verschillende aansluitingen?
die met die actie down 120Mbit up 20 Mbitquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef indaha het volgende:
Ja maar ik heb helemaal geen aansluiting meer en als ik die bij KPN moet aanvragen kost dat ook weer geld , ik betaal nu 16 euro voor digitale tv en 47 euro voor het snelste internet en met de 3 in 1 betaal ik ook zoiets als ik de post van Ynske zie.
Want welk internetsnelheid heb je met die 3 in 1?
Ja das toch niet normaal?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
17 juli heb ik 'm voor je aangesloten.
Kaartje gevonden trouwens![]()
. chillende Chico en Muis
Ja, maar voor ons is dit genoeg en ik betaal nu 63 bij elkaar en idd wij hebben 50Mbit/squote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
Ik betaal 52 euro en heb een internetsnelheid van 40 Mbit/s down. Jij hebt nu denk ik 50 Mbit/s down dus dan wordt je internet iets langzamer. Je kan ook een pakket hoger en dan betaal je 67 euro en heb je 120 Mbit/s down.
Ja dan hoef je alleen het kastje en heb je al iets om mee op te nemen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Ynske het volgende:
t is hier iig geen optie
heb internet gedeeld met de buurmanzo lief!
dus moet alleen over op digitale televisie....
nee, niets om op te nemen. dus er moet een decoder komen, maar wat? en welke? enzoquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dan hoef je alleen het kastje en heb je al iets om mee op te nemen?
en wat denk je daarmee te bereikenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo rolt ook binnen
Vanmiddag bijna 2 uren op mini hoolie zijn school gezeten man o man wat kon me ex mauwen haha.
Donderdag gesprek bij de kinderpsych ,maar denk dat ik er halve wege al uit loop.
Ik vermoed en weet het 95 % zeker dat ze weer met modder gaat gooien dat ik hemgeweld laat zien geweld films enz (mevrouw kan het niet winnen dus dan maar valse beschuldigingen).
Hier heb ik dus geen zin in en zal dat ook zeggen en stap dan zo naar buiten en weer naar huis
zoiets moet ik idd naar uit kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef indaha het volgende:
Ja daar is veel keuze in, wij hebben gewoon een met een harde schijf in en daar kun je veel mee opnemen en weer erafhalen of op een dvd zetten als je het wil bewaren.
Mee eens. Wat je ook niet moet doen is met verwachtingen dat gesprek in gaan. Je weet niet hoe het zal lopen, maar je kan het wel beinvloeden (en dat kan net zo goed in je nadeel werken, denk aan een self-fulfilling prophecy).quote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wat denk je daarmee te bereiken
echt, ik snap totaal niet waarom je er niet blijft staan voor je zoon, strijd voor dat manneke.
juist door weg te lopen geef je zijn moeder haar zin, en helaas, t zal altijd zijn moeder blijven, dus je zult iig voor hem een weg moeten zoeken met haar
Ik denk dat Ynske daar gelijk in heeft als je wegloopt zullen ze je ex geloven en dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo rolt ook binnen
Vanmiddag bijna 2 uren op mini hoolie zijn school gezeten man o man wat kon me ex mauwen haha.
Donderdag gesprek bij de kinderpsych ,maar denk dat ik er halve wege al uit loop.
Ik vermoed en weet het 95 % zeker dat ze weer met modder gaat gooien dat ik hem geweld laat zien geweld films enz (mevrouw kan het niet winnen dus dan maar valse beschuldigingen).
Hier heb ik dus geen zin in en zal dat ook zeggen en stap dan zo naar buiten en weer naar huis
Kan me voorstellen dat je dan echt geen behoefte hebt om met haar in een gesprek te zitten, maar als het niet anders kan, dan zou ik het toch maar doen. Wees volwassen en blijf rustig en de verstandigste. Halverwege tijdens een gesprek weglopen, daar help je je zoon echt niet meequote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet het ik wil wel met hun in gesprek maar dan zonder haar ynske.
Ik heb gewoon geen zin in dat ik totaal voor lul word gezet en me met hand en tand moet verdedigen en dan ook nog die grijns op haar porum er bij moet zien .
Ze heeft zelfs al eens sexueel misbruik bij jeugdzorg gemeld dat dat bij mij weg kwam.
Ze gaat gewoon over lijken
Maar je hoeft je toch niet te verdedigen? Als zij zo te keer gaat en jij blijft rustig en blijft bij je verhaal dan is het meer in haar na dan voordeel als ze zo doet. Hoe oud is het manneke eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Weet het ik wil wel met hun in gesprek maar dan zonder haar ynske.
Ik heb gewoon geen zin in dat ik totaal voor lul word gezet en me met hand en tand moet verdedigen en dan ook nog die grijns op haar porum er bij moet zien .
Ze heeft zelfs al eens sexueel misbruik bij jeugdzorg gemeld dat dat bij mij weg kwam.
Ze gaat gewoon over lijken
Waarom zeg je dat dan niet van te voren? Bespaar je de moeite om naar het gesprek te gaan en jezelf voor schut te zetten door weg te lopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik wil het gewoon afwachten en gaat het mij te ver geef ik netjes aan dat ik best wel in gesprek wil ,maar zonder me ex .
En zeg dan netjes dat het gesprek voor mij eindigt op deze manier
Dat is wat anders dan "ik loop halverwege het gesprek de kamer uit".quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik wil het gewoon afwachten en gaat het mij te ver geef ik netjes aan dat ik best wel in gesprek wil ,maar zonder me ex .
En zeg dan netjes dat het gesprek voor mij eindigt op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |