quote:Op maandag 9 mei 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Billy was dus echt doodsbang voor Sjon helemaal in het begin.
Die hing letterlijk na een dag of zo krijsend bij een collega in de nek.
Dat vond ik wel heeeeeeel zielig voor Billy.
Maar ze zijn zulke goede maatjes geworden die twee
Jezus Fuck muts, ik heb sinds vorige week maandag iedere dag gewerkt jaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy heeft idd echt een supergoede intuïtie
![]()
Godsamme Baaf, slome, had dat ding dan ook gekocht
Ja godverdomme moet je niet nog es wat verlofdagen opmaken voor je weggaat daar ?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jezus Fuck muts, ik heb sinds vorige week maandag iedere dag gewerkt ja
Wazzup?quote:
Ja ik moet ff wachten of mn homo mee wil.quote:
Twee weken ingepland, meer kan niet want er moet nog overgedragen wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja godverdomme moet je niet nog es wat verlofdagen opmaken voor je weggaat daar ?
![]()
Had je trouwens ooit mijn kaartje nog gehad?
Ik denk dat ik gemist heb dat jij een nieuwe baan hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef Barbaaf het volgende:
Twee weken ingepland, meer kan niet want er moet nog overgedragen worden![]()
Kaartje? Recent of nog voor mijn verjaardag? Die kwam een week te laat nl.
Het is in Rotterdam toch tegenwoordig? Hij kan vast achter Ahoy' bij zuidplein wat Marokkaanse schandknaapjes scoren voor weinigquote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik moet ff wachten of mn homo mee wil.
Hij moet dr nog even over nadenken
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Twee weken ingepland, meer kan niet want er moet nog overgedragen worden![]()
Kaartje? Recent of nog voor mijn verjaardag? Die kwam een week te laat nl.
Nah, sinds ie getrouwd is issie echt heel saai gewordenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is in Rotterdam toch tegenwoordig? Hij kan vast achter Ahoy' bij zuidplein wat Marokkaanse schandknaapjes scoren voor weinig
Ik ga weg zonderquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist heb dat jij een nieuwe baan hebt
Of ga je gewoon weg zónder
Dan zal ik eens kijken of hij niet tussen de ongeopende post terechtgekomen is, rekeningafschriften ed. gaan op de grote hoop omdat ik toch alles online bekijk, daar wil wel eens een kaartje (of rekeningquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die had ik echt keurig op tijd verstuurd, net als dat kaartje van laatst , toen je je baan opgezegd had
Stoerquote:Op maandag 9 mei 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, kijk wat ik net zie op t chinezenforum![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon zegt dat je dat kinderzitje maar moet laten zitten, leent hij de bril en helm wel van Malibu
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Stoer. Sjon mag wel achterop, als hij zich laat insnoeren
Zeikwijfquote:
Dankbarequote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ga weg zonder![]()
[..]
Dan zal ik eens kijken of hij niet tussen de ongeopende post terechtgekomen is, rekeningafschriften ed. gaan op de grote hoop omdat ik toch alles online bekijk, daar wil wel eens een kaartje (of rekening) tussen zitten.
Dan heeft hij pas echt recht om scooters af te blaffenquote:
Ja zeg, ik krijg anders nooit kaartjes of andere onverwachte post.quote:[..]
Dankbare
Billy zou dat ook echt heeeeeeeeeel gaaf vinden, en Chico ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:19 schreef Nonneke het volgende:
ik denk dat Faas dat helemaal de shit zou vinden op de motor (of in zijspan)![]()
Faas ookquote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy zou dat ook echt heeeeeeeeeel gaaf vinden, en Chico ook.
Kop in de wind en knallen.
Billy hangt sowieso altijd het liefst met zn hele kop uit het raam van de auto
Morgen is er ook weer een foto van de dag. Het thema is Onderscheiding. Heb jij een bijzondere prijs gewonnen of veel medialles van de zwemvierdaagse?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Morgen is er ook weer een foto van de dag. Het thema is Onderscheiding. Heb jij een bijzondere prijs gewonnen of veel medialles van de zwemvierdaagse?
Hij was het zat mallequote:
Jaaaaa shit, druk weekend gehad, het paste dus niet in mn brievenbus, de pakjesmeneer stopte zaterdagmiddag want hij zag me de honden uitlaten en hij wist dat het voor mij wasquote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh heb je al post gehad?
Whoopie en Bowie liggen onder stoel en tafel in de schaduw toch wel 20 cm van elkaar
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa shit, druk weekend gehad, het paste dus niet in mn brievenbus, de pakjesmeneer stopte zaterdagmiddag want hij zag me de honden uitlaten en hij wist dat het voor mij was![]()
Chico is in de zevende hemel met zn souplesse sticks, en de yoghurtsnackjes hebben Kees en Karel gedeeld, vonden ze heerlijk. Thnx!
Ik heb voor Whoop wel al rund gekocht maar ik ben gisteren de hele dag weggeweest dus het ligt nu in de vriezer, ga het volgend weekend pas drogen
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Strega het volgende:
Baaf, niet zoveel motor plaatjes plaatsen, dan begint Pagan me weer aan m'n kop te zeiken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nu al lachen om als we naar Prince gaan.
Dat concert duurt dus van 1 tot 3 's nachts of zo, en de man van mn vriend past dan op de hondjes, maar die slaapt altijd heel vroeg, dus die zei al dat ie wel gewoon naar bed gaat.
Dus ik zei ja tuurlijk, als je de deur van de slaapkamer open laat dan kruipen ze wel bij je in bed en dan merk je niet dat ze dr zijn.
Als je de deur dicht doet dan ben je een knappe als je dr doorheen slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |