naar jou volgens mij niet, misschien had je de link zien staan in het fobo van crystalAnnquote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh wait, had je die niet al eens gestuurd?
Mn Noscript geeft aan dat ik al eens op de site geweest ben, en nu komt ie me bekend voor ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
naar jou volgens mij niet, misschien had je de link zien staan in het fobo van crystalAnn
Lijkt me zo vet he, met Alestorm
Ik ben niet zo handig als het om klussen gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
Iemand hier die Tool leuk vindt? Ik vind er nog steeds geen fuck aan.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
ik houd wel van jouw 'tool'quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
Ik word binnenkort fietsenmaker, dus moet tools wel leuk gaan vindenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
Nicequote:Op zondag 8 mei 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
Laatst kastje gemaakt..beter dan die Ikea zooi [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)
Wat is zemmels dan? Kon het niet vinden in de Van Dale.quote:
waquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is zemmels dan? Kon het niet vinden in de Van Dale.
kijk je in het verkeerde woordenboekquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is zemmels dan? Kon het niet vinden in de Van Dale.
Grote plaatjes in spoilers.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
testsetsetts
[ afbeelding ]
ik ben vervelend en verveeld maar ik heb honder ddingen te doen maar toch blijf ik fokken lekker kansloos bne ik echt he jeetje mina ik wrod helemaal gek van mezelf ook echt pf
haten jullie me? ik kan wel begrijpen als jullie me haten hoor zou ik ook doen ugh ugh bla
Ziet er niet uit als een officieel woordenboek. Ik negeer het maar gewoonquote:
watwatawt?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
testsetsetts
[ afbeelding ]
ik ben vervelend en verveeld maar ik heb honder ddingen te doen maar toch blijf ik fokken lekker kansloos bne ik echt he jeetje mina ik wrod helemaal gek van mezelf ook echt pf
haten jullie me? ik kan wel begrijpen als jullie me haten hoor zou ik ook doen ugh ugh bla
Wtf. M'n computer sloot hier automatisch door af en nu kan ik niets meer op mijn laptop.quote:
Jammer dat je internet nog werkt dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. M'n computer sloot hier automatisch door af en nu kan ik niets meer op mijn laptop.
Bedankt.
0kquote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]dit is ook ee mooie pijl mij spreekburet gaat over dese pijl deze pijl is roodt en hij is scheef zie je dat je zou het ook een gay pijl kunnen noemen vraag me nie wr0m maar het is gwn zo[ afbeelding ]
6-quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]dit is ook ee mooie pijl mij spreekburet gaat over dese pijl deze pijl is roodt en hij is scheef zie je dat je zou het ook een gay pijl kunnen noemen vraag me nie wr0m maar het is gwn zo[ afbeelding ]
yay gehaald daar gaat het om ik bedoel afgerond is het gwn een 6 dus ja wrom moeilijk doen voldoende is voldoende togquote:
Helaas krijg je voor de presentatie een 5 en ben je dus gezakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yay gehaald daar gaat het om ik bedoel afgerond is het gwn een 6 dus ja wrom moeilijk doen voldoende is voldoende tog
mr 6- +5 = voldoendequote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Helaas krijg je voor de presentatie een 5 en ben je dus gezakt.
Nog nooit hoger dan een 6,3 gehaaldquote:
quote:
Doe je moeder de groetjes van mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog nooit hoger dan een 6,3 gehaaldDeze plak ik op de koelkast voor m'n moeder [ afbeelding ]
quote:
I Luf joequote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]ik wil hem wel herkansen dan hoor wagt maar wagt maar beginne we s0 te doen so gemeen dit jongens ik kan hier echt niet meer tege ik weet dat ik een beetj raar men maar tog wrom so gemeen egt waar dit is egt oneerlijk jongen warom dat deed ik fout dan zeg het mij aub dan leer ik er van voo de volgend keer
Sorry, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond 5+ ipv +5quote:
Anders SMS ik haar wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Acceptabele vergissingquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond 5+ ipv +5
Gelukkigquote:
Geen probleem, ik heb respect voor je eerlijkheid.quote:
Heb je al een berenklauw gevonden?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb respect voor je eerlijkheid.
YMCAquote:
Huhhhhquote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
YMCA
Daardoor ben ik een aantal weken per jaar van mn zus verlost
Nee dus. Nergens in de berm zie ik deze grootse plant!quote:
komt van een wereldwijde organisatie die zomerkampen organiseert http://www.ymca.nl/quote:
Bale zeg, wanneer ben je weer in Groningen? Hier in de wijk zitten ze genoegquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee dus. Nergens in de berm zie ik deze grootse plant!
wie gaat er nu naar groningen?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
komt van een wereldwijde organisatie die zomerkampen organiseert http://www.ymca.nl/
[..]
Bale zeg, wanneer ben je weer in Groningen? Hier in de wijk zitten ze genoeg
ja weet ik maar ga jij daar dan heen of je zus watawtawtawtquote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
komt van een wereldwijde organisatie die zomerkampen organiseert http://www.ymca.nl/
[..]
Mijn zus, er staan zelfs foto's van haar op de websitequote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet ik maar ga jij daar dan heen of je zus watawtawtawt
Deze week wel. Kan een berenklauw het een uur overleven zonder potje water/grond?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de wortels eraan laten denk ik. Kan je geen pot of emmer meenemen? Of iig een plastic zak ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Deze week wel. Kan een berenklauw het een uur overleven zonder potje water/grond?
Ik moet hem dan namelijk vervoeren in de trein. En hoe dien in de berenklauw af te snijden? Of hoor ik de klauw met wortel en al te vangen?
huhhh is je zus homoooooquote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
YMCA
Daardoor ben ik een aantal weken per jaar van mn zus verlost
Nee, hoezoquote:
Nee, ze is NSBerquote:
Ok. Stuur me de coördinaten van de berenklauw maar een keer. Nu ga ik weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zou de wortels eraan laten denk ik. Kan je geen pot of emmer meenemen? Of iig een plastic zak ofzo
ohquote:Op zondag 8 mei 2011 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm anders kon je haar met een liniaal slaan en haar homo noemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben je dat nietquote:
Je mist Jan gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat er is. [ afbeelding ] Misschien moet ik ongesteld worden ofzo. ? Nee lijkt me niet. [ afbeelding ] Echt het ene moment voel ik me pico bello. En dan opeens bam. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat er is. [ afbeelding ] Misschien moet ik ongesteld worden ofzo. ? Nee lijkt me niet. [ afbeelding ] Echt het ene moment voel ik me pico bello. En dan opeens bam. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit doet mij denken aan GTST. Charlie was eerst ook gelukkig met Rik, maar op een gegeven moment wou ze Danny (de broer van Rik) ook hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wilde.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan GTST. Charlie was eerst ook gelukkig met Rik, maar op een gegeven moment wou ze Danny (de broer van Rik) ook hebben.
En het is toch door de war niet in de war? Want een war is geen ding dus je kan er niet in zitten toch?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En het is toch door de war niet in de war? Want een war is geen ding dus je kan er niet in zitten toch?
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want arrogant staat gelijk aan een kort lontje. Ga lekker je moeder vervelen met je getroll.
Een trance is ook geen ding. Kun je ook inzitten.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En het is toch door de war niet in de war? Want een war is geen ding dus je kan er niet in zitten toch?
Ik praat 24/7 met die vent. Ik droom zelfs over hem.quote:
Ik gniffeldequote:
Jamaar ik wil Jan gewoon wel hoor. Janquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan GTST. Charlie was eerst ook gelukkig met Rik, maar op een gegeven moment wou ze Danny (de broer van Rik) ook hebben.
Nee, in de war toch.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar hij is er niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik praat 24/7 met die vent. Ik droom zelfs over hem. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ik gniffelde
[..]
Jamaar ik wil Jan gewoon wel hoor. Jan [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Nee, in de war toch.[ afbeelding ]
Goede vrienden. Tot nu toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik heb een vraagje. Zijn Jan en ik nou een stel??Iedereen valt me ermee lastig en dan weet ik niet echt goed te zeggen wat we nu echt zijn. Ik heb hem immers nog maar één keer gezien ja.
Dat is iets wat wij niet kunnen bepalen hequote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik heb een vraagje. Zijn Jan en ik nou een stel??Iedereen valt me ermee lastig en dan weet ik niet echt goed te zeggen wat we nu echt zijn. Ik heb hem immers nog maar één keer gezien ja.
Is er sprake van wederzijdse liefde?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoen je met goede vrienden?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goede vrienden. Tot nu toe. [ afbeelding ]
Ok ok.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is iets wat wij niet kunnen bepalen heSoms is het bij de eerste zoen al besloten en soms na 20 keer neuken nog niet.
Wat denk je zelf flapdrol ?quote:
Pas als jullie gecopuleerd hebben met mijn toestemming zijn jullie een stel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Af en toe toch.quote:
Watquote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Pas als jullie gecopuleerd hebben met mijn toestemming zijn jullie een stel.
Ik niet hoor.quote:
Dan weet je zelf het antwoord toch alquote:
is leuken hont.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Online wel. Irl niet nee.
[..]
Hont van shrarrr[ afbeelding ]
Ben jij mn dekhengst dan ?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok Jan vanaf nu ben je mn scharrel.[ afbeelding ]
Maar klinkie. Wij begeven onszelf toch ook regelmatig in vriendschappelijke tongzoen praktijken?quote:
Als jullie beide vinden dat jullie een stel zijn, dan zijn jullie datquote:
Ben ik een man?quote:
Wotttt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar klinkie. Wij begeven onszelf toch ook regelmatig in vriendschappelijke tongzoen praktijken?
Ik ga denk ik een topic in R&P openen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als jullie beide vinden dat jullie een stel zijn, dan zijn jullie dat
Blijkbaar is dat ook meer dan vriendschapquote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar klinkie. Wij begeven onszelf toch ook regelmatig in vriendschappelijke tongzoen praktijken?
Dus jullie neuken gewoon een beetje en zien wel wat er uitkomt?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok Jan vanaf nu ben je mn scharrel.[ afbeelding ]
Lijkt me een goeiequote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben ik een man?
[..]
Wotttt.
[..]
Ik ga denk ik een topic in R&P openen.
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus jullie neuken gewoon een beetje en zien wel wat er uitkomt?
quote:
ik begrijp het helemaalquote:Op zondag 8 mei 2011 23:40 schreef Furdinand het volgende:
Niet schrikken hoor Jan. Het was puur vriendschappelijk
Al die leugens op het forum. Soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet geloven.quote:
Komt ie wel direct bij Darwin awards te staan, niet erg toch?quote:
Ok eerste date was in het vondelpark en we hebben op een bankje geneukt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al die leugens op het forum. Soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet geloven.
Huh wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Komt ie wel direct bij Darwin awards te staan, niet erg toch?
En dan niet op het internet durven vertellen hoe vaak jij jezelf verwent?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok eerste date was in het vondelpark en we hebben op een bankje geneukt.
De Fok! Darwin Awards deel 7quote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok eerste date was in het vondelpark en we hebben op een bankje geneukt.
[..]
Huh wat?
Rare moederdagcadeaus geef jij zegquote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef Furdinand het volgende:
Jan. Ze vind het trouwens lekker als je haar billen masseert tijdens het zoenen en vieze woordjes in haar linker oor fluisterd.
Fluisterdquote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef Furdinand het volgende:
Jan. Ze vind het trouwens lekker als je haar billen masseert tijdens het zoenen en vieze woordjes in haar linker oor fluisterd.
Grammarnazi'squote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rare moederdagcadeaus geef jij zegbosje bloemen had ze ook leuk gevonden hoor
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want arrogant staat gelijk aan een kort lontje. Ga lekker je moeder vervelen met je getroll.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan niet op het internet durven vertellen hoe vaak jij jezelf verwent? [ afbeelding ]
Leave me alonequote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
De Fok! Darwin Awards deel 7
En je was wel te preuts om over vingeren te praten
Ik voel me ook aangesproken.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rare moederdagcadeaus geef jij zegbosje bloemen had ze ook leuk gevonden hoor
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. maar ik mis ze wel
zelfs ragboer
Hihaho.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Inderdaad. Fluistert met een t vind ze te onorgineel. Je weet hoe klinker is hè
quote:
Neukse.quote:
Hallo Cquote:
Niet te hard stoten hé Jan. Ze is nogal fragiel.quote:
Het is een wild leeuwinnetje hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet te hard stoten hé Jan. Ze is nogal fragiel.
Ben je fegget?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Furdinand het volgende:
Klinker weet je waar ik net achter kom????????
Nee.quote:
Nou??quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben weer precies op tijd voor een roddel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Furdinand het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben weer precies op tijd voor een roddel.
Ik heb hier nog een PM van jou waarin jij beloofd een sexy foto van jou naar mij te sturenquote:
Soms twijfel ik daar aan. En wie ziet het verschil met een pruik op..quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon hetero he?
Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Tja, daar ben ik het wel mee eens klinkquote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een PM van jou waarin jij beloofd een sexy foto van jou naar mij te sturen
Belofte maakt schuld
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Doei allen.Truste boertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Soms twijfel ik daar aan. En wie ziet het verschil met een pruik op..[ afbeelding ]
Ik ga nu echt slapen. Doei allen.Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik ga nu echt slapen. Doei allen.Slaap ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ga je niet onderuit komen ben ik bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
inb4 Klinkerzusje gemaakt door Henkiequote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten ragboer en ik zal aan mn zusje vragen ofz e een fokaccount aan gaat maken genaamd Klinkerzusje ja. oke groetjes.
Niet te lage eisen stellen hequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ga je niet onderuit komen ben ik bangNee hou ik lekker voor mezelluf en hang en boven mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.gifquote:Op zondag 8 mei 2011 23:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
inb4 Klinkerzusje gemaakt door Henkie [ afbeelding ]
Godver..dat is echt één van de meest geile stenen die ik ooit heb gezienquote:
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2011 23:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
inb4 Klinkerzusje gemaakt door Henkie [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij moet allang al slapen zusje. Niet fokken in bed.
SPOILER: sexy foto voor furdiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee..sorryquote:
SPOILER: sexy foto voor furdiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ik, maar hoe durf je me een ransaap te noemenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Henkie94 het volgende:
Welke ransaap heeft Klinkerzusje aangemaakt.
Ja idk, beter geeft die het wachtwoord aan mij zodat ik deze weer aan mn zusje geef. Nu is het waardeloosquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Henkie94 het volgende:
Welke ransaap heeft Klinkerzusje aangemaakt.
Faka met jou dangquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Ik, maar hoe durf je me een ransaap te noemen
Afgekeurd als "sexy foto"SPOILER: sexy foto voor furdiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedgekeurd als "fobo materiaal"
quote:
okquote:Op maandag 9 mei 2011 00:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Afgekeurd als "sexy foto"
goedgekeurd als "fobo materiaal"
T liefst een jaartje of 17-18.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..sorryMaar ik kan er wel eentje voor je bestellen [ afbeelding ]
Voetbal en Klinker omgggSPOILER: sexy foto voor furdiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben t echt niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
30 seconde ertussen elke keer valt bijna niet op hoor Henkie![]()
![]()
BOBOBOBOO OBOBOB BOB BOBOBOBOB IK WIL EEN SEXY FOTOquote:Op maandag 9 mei 2011 00:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kwestie van zeuren tot ze iets beloven om van je af te komen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
BOBOBOBOO OBOBOB BOB BOBOBOBOB IK WIL EEN SEXY FOTO
SPOILER: sexy foto voor friesjenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: sexy foto voor friesjenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ipodsnoer zit in de knoopSPOILER: sexy foto voor friesjenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei henkquote:
recyclemateriaal, acceptabel.SPOILER: sexy foto voor friesjenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie snorquote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel..is een oude foto [ afbeelding ]
Sorry zusquote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook zo. Zusjes die de badkamer bezet houden
SPOILER: liefde omg wat schattig O+ :@ <3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Meisje,quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Als je eenmaal door fok gegrepen bent kom je er niet zomaar vanaf he
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:17 schreef Ragboer het volgende:
Wat lievvSPOILER: liefde omg wat schattig O+ :@ <3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Ik zie het alweer.. Een belofte van klinker is niks waard...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, zulke foto's maak ik niet. Vraag iemand anders die graag zo poseert om zulke foto's. Misschien sararaats.
je stelt ook veel te hoge eisen aan de sexy fotoquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik zie het alweer.. Een belofte van klinker is niks waard...
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Helemaal niet juist.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
je stelt ook veel te hoge eisen aan de sexy foto
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat zijn de preciese eisen voor de foto dan?quote:
Een suggestieve pose. Meer niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat zijn de preciese eisen voor de foto dan?
Waarom?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
Oeps, 2:45 wekker. Altijd leuk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:23 schreef Klinkerzusje het volgende:
Oeps, volgens mij wil iemand anders graag in de badkamer
Omdat ik nu stoerder ben dan de rest met mijn vroege wekkertijdquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik nu stoerder ben dan de rest met mijn vroege wekkertijd [ afbeelding ]
Mijn wekker is net gegaan. Ik ga nu naar mijn werk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik nu stoerder ben dan de rest met mijn vroege wekkertijd [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |