kom je rond 13h45 even terug voor het verzoekje dat om 14 gedraaid dient te worden? Rond die tijd ben ik dan ook wel terugquote:
Nee, heb mijn PI ingesteld en er niet bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat het ontzettend lame over kan komen?
Nee dan moet je hem waarschuwen op msnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kom je rond 13h45 even terug voor het verzoekje dat om 14 gedraaid dient te worden? Rond die tijd ben ik dan ook wel terug
ik heb hem niet op msnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan moet je hem waarschuwen op msn
Alles op alles zetten om hem te bereiken danquote:
Koelegast@hotmail.comquote:
Dat moet jij wetenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, heb mijn PI ingesteld en er niet bij stil gestaan.
Ik ga het niet voor 1 post aanpassen.
Strandquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:29 schreef mr-green het volgende:
ik ben weg naar het strand. Even het strand onveilig maken met mijn kite
Dan ziet het er raar uit maar users hier weten dat het mijn standaard PI is.quote:
maar het blijft raarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ziet het er raar uit maar users hier weten dat het mijn standaard PI is.
Jij bent de enige die erover begint, dus...
Goed gezien, het is een grapjequote:
Joah, ik let doorgaans niet op PI'squote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan ziet het er raar uit maar users hier weten dat het mijn standaard PI is.
Jij bent de enige die erover begint, dus...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook een lach en een traan zijn nauw verbonden aan elkaar.
Ik vond de PI er perfect bijpassen!
Kijk even de fok weblog van gisterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_zee_begraven.html
Hahahaha!
Ja die stond ook al op de weblog geloof ik, cool!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahaha!
Middagquote:
Geniaalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahaha!
Ik denk niet dat het een open kist is om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er trouwens de mogelijkheid om hem nog een laatste keer te zien, of is de kist gesloten?
Ik gok op het laatste.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er trouwens de mogelijkheid om hem nog een laatste keer te zien, of is de kist gesloten?
Oh, ik denk dat ik genoeg weet.....damn......quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een open kist is om eerlijk te zijn
Zie het als een moment om samen alle mooie herinneringen (in stilte) met elkaar te delenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een open kist is om eerlijk te zijn
Ik denk dat ik heel blij ga zijn dat Ez naast me zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie het als een moment om samen alle mooie herinneringen (in stilte) met elkaar te delen
Allebei veel sterktequote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel blij ga zijn dat Ez naast me zit.
Wij gaan![]()
Sterkte, allebei!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel blij ga zijn dat Ez naast me zit.
Wij gaan![]()
quote:Versie: 0.6.1 (07-05-2011)
Draakje website:
Berichten met te lange woorden lopen niet meer het kader uit (max 35 tekens per regel)
Rode tekst boven in beeld verandert tussen 22-10 uur
Tijdens off-tijden (22-10 uur) mag je alles aanvragen en dat staat nu ook vermeld
Draakje software:
Crossfades verbeterd
vannacht was het anders heerlijke muziek, toen ik niet aan het requesten wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:36 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, even geen requestje en meteen krijg je zulke kutmuziek!
QFT!quote:
Je verzoekje is niet ingediend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
Doe jij even die plaat Naatje, dan schuif ik hem om 14u
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je verzoekje is niet ingediend.
De reden hiervan is:
Track recently played
Laat me dat even fixen, tel tot 20 en vraag hem dan opnieuw aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je verzoekje is niet ingediend.
De reden hiervan is:
Track recently played
Je verzoekje is toegevoegd en hoor je om ongeveer 14:12 uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat me dat even fixen, tel tot 20 en vraag hem dan opnieuw aan.
Heb hem naar 14:01 geschoven, maar om stipt 13:59:45 gaat hij faden naar die plaat zodat wij hem normaal gesproken precies 14:00u zouden moeten horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je verzoekje is toegevoegd en hoor je om ongeveer 14:12 uur.
okidoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb hem naar 14:01 geschoven, maar om stipt 13:59:45 gaat hij faden naar die plaat zodat wij hem normaal gesproken precies 14:00u zouden moeten horen.
Topquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb hem naar 14:01 geschoven, maar om stipt 13:59:45 gaat hij faden naar die plaat zodat wij hem normaal gesproken precies 14:00u zouden moeten horen.
uhuquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
Maar hoezo is het zo belangrijk dat dat nummer precies dan gedraaid wordt? Is het voor Erwin of zo?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke goed dan.
Begint zijn uitvaart op dat moment?
quote:
Waspoeder Avontuur isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
op mijn school hebben ze deze plaat helemaal afgekraakt, toen ik het Naatje's Plaatje liet wordenmaar het is zulks een bazenplaat...
Huppel en Eze vinden dit nummer heel toepasselijk en het ligt ook in het genre wat Erwin leuk/goed vond.quote:
Ja, dat ie toepasselijk is klopt wel. Goede keuze dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huppel en Eze vinden dit nummer heel toepasselijk en het ligt ook in het genre wat Erwin leuk/goed vond.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
en SOAD vind ik, als niet echte liefhebber van het hele zware werk, nog leuk en waarschijnlijk zijn er velen die er ook zo over denken
quote:
oHaiquote:
quote:
Wil het een beetje lukken ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik luister mee en ben ondertussen bezig met een site voor mijn vader
goed bezig naatjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik luister mee en ben ondertussen bezig met een site voor mijn vader
Heujquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj
Lekkere muziekjens heeft koelkast aangevraagd
quote:
Dank je, die hierna is compleet out of character maar hij komt toch echt van mijquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj
Lekkere muziekjens heeft koelkast aangevraagd
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je, die hierna is compleet out of character maar hij komt toch echt van mij
We horen het welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je, die hierna is compleet out of character maar hij komt toch echt van mij
Gitaarmuziek?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem vandaag de honneurs waar, huppel is er niet. Vanaf vanavond ben ik er weer volgens mij nieuwe schema: weinig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar kom jij ineens vandaan
ghehe
kzal t wel heuren
ah okequote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem vandaag de honneurs waar, huppel is er niet. Vanaf vanavond ben ik er weer volgens mij nieuwe schema: weinig.
But why?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem vandaag de honneurs waar, huppel is er niet. Vanaf vanavond ben ik er weer volgens mij nieuwe schema: weinig.
Omdat ik veel te veel tijd er in heb gestoken en er veel te weinig voor terug krijg. De boel draait ook prima zonder dat ik hier 24/7 rondhang. Bovendien is het wel duidelijk dat een aantal mensen me niet moeten en die doen er dan ook alles aan me weg te hebben. Het is ze gelukt. Ik ben hier vandaag alleen omdat Huppel er niet is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah okewaarom zo weinig? hoef je niet te zeggen hoor als je niet wilt
Ik blijf de woensdagavonden doen en verder zet ik alles op alles om Draakje zo goed mogelijk te maken (er is nu ook een tip/functieverzoek formulier).quote:
soberso.. die eerste zin. jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik veel te veel tijd er in heb gestoken en er veel te weinig voor terug krijg. De boel draait ook prima zonder dat ik hier 24/7 rondhang. Bovendien is het wel duidelijk dat een aantal mensen me niet moeten en die doen er dan ook alles aan me weg te hebben. Het is ze gelukt. Ik ben hier vandaag alleen omdat Huppel er niet is.
Nooit eerder gehoord!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bazenverzoekje
al zeg ik het zelf
Ik werd/word veel te veel gezien als 'de baas' hier of degene die alles bepaalt. Dat ben ik niet en dat wil ik niet zijn, dus dat speelt ook mee. Het enige wat ik altijd heb gedaan is gezorgd dat de regels gehandhaafd werden en mensen er op wijzen als ze dat niet doen. Ik heb nooit iemand iets verboden/verplicht, altijd alleen gewezen op de bestaande regels. Blijkbaar wordt dat gezien als ongewenst. Ik heb er gewoon geen zin meer in. Op de achtergrond blijf ik volop bezig, maar in het topic ga je mij voortaan alleen zien wanneer nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soberso.. die eerste zin. ja![]()
eigenlijk zou je schijt aan die mensen moeten hebben, zoveel mensen vinden het juist wel tof dat je er bent, en dan een handjevol mensen die jou niet moeten....
mja.. je hebt natuurlijk gelijk, je moet het zelf weten.. al vink het wel jammer
Jammer maar snap het wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik blijf de woensdagavonden doen en verder zet ik alles op alles om Draakje zo goed mogelijk te maken (er is nu ook een tip/functieverzoek formulier).
Idd zo werd/wordt je wel gezien ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik werd/word veel te veel gezien als 'de baas' hier of degene die alles bepaalt. Dat ben ik niet en dat wil ik niet zijn, dus dat speelt ook mee. Het enige wat ik altijd heb gedaan is gezorgd dat de regels gehandhaafd werden en mensen er op wijzen als ze dat niet doen. Ik heb nooit iemand iets verboden/verplicht, altijd alleen gewezen op de bestaande regels. Blijkbaar wordt dat gezien als ongewenst. Ik heb er gewoon geen zin meer in. Op de achtergrond blijf ik volop bezig, maar in het topic ga je mij voortaan alleen zien wanneer nodig.
Het is niet alleen dat, het is alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Idd zo werd/wordt je wel gezien ja.
Het is natuurlijk je eigen keuze, alleen is het wel jammer imo
Alleen omdat een paar mensen zo nodig moeilijk moeten doen....
maar nogmaals.. je eigen keuze
Ik voel me wel geroepen, al ben ik niet al te vaak overdag in de topics in verband met werkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat, het is alles bij elkaar.
Bepaalde opmerkingen waren wel de druppel ja. Ik had namelijk meermalen aangegeven dat niet te waarderen en degene die dat gezegd heeft weet het ook ècht wel.
Eigenlijk hebben we wel een nieuwe planner nodig, wie zich geroepen voelt mag zich melden. Die kan Huppel ondersteunen bij het inplannen van de dj's.
Het werd de laatste tijd ook wel echt te ergquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bepaalde opmerkingen waren wel de druppel ja. Ik had namelijk meermalen aangegeven dat niet te waarderen en degene die dat gezegd heeft weet het ook ècht wel.
Eigenlijk hebben we wel een nieuwe planner nodig, wie zich geroepen voelt mag zich melden. Die kan Huppel ondersteunen bij het inplannen van de dj's.
Het is wel makkelijk als er iemand is die er ook overdag vaak is en goed bereikbaar isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel me wel geroepen, al ben ik niet al te vaak overdag in de topics in verband met werk
Preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk als er iemand is die er ook overdag vaak is en goed bereikbaar is
's nachts wordt er natuurlijk niet gepland. Ik neem het in beraad, want ik ben niet de enige die dit bepaalt, nooit geweest ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil het opzich wel doen.. heb toch geen leven ofzo
al ben ik er ook niet 24/7
het maakt mij niet uit hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
's nachts wordt er natuurlijk niet gepland. Ik neem het in beraad, want ik ben niet de enige die dit bepaalt, nooit geweest ook
Er moet bij het plannen met een paar dingen rekening gehouden worden, voor de rest is het alleen maar invullen en aan mij doorgeven ivm draakje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het maakt mij niet uit hoor
ik hoor t wel
Wil daar eventueel ook wel een steentje aan bijdragen, ben meestal overdag hier wel te vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
weet ik, het gaat er vooral om dat je bereikbaar bent toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet bij het plannen met een paar dingen rekening gehouden worden, voor de rest is het alleen maar invullen en aan mij doorgeven ivm draakje.
Ik zou ook wel willen, maar school en dergelijke. Onlogische tijden en allesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik, het gaat er vooral om dat je bereikbaar bent toch?
ik ben er alleen sochtends haast nooit, maar dan is huppel er vaak wel
ja jij hebt echt fucked up tijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen, maar school en dergelijke. Onlogische tijden en alles
Dank u voor het medelevenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja jij hebt echt fucked up tijden
ga jij nog verzoekjes doen? of hoe zit dat
Dit !!quote:
Als de muziek nou zo was als de naam doet vermoeden ...quote:
quote:
jeweettogg liefde en alles mangquote:
quote:
Altijd fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jeweettogg liefde en alles mang
Epicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, er moet nog steeds een koebel smiley komen voor fok
Deze heb ik speciaal gezocht en toegevoegd. Weinig van te vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JIJ ONTZETTENDE ERECTIEHARDE BAAS!
Ik heb 't hele album wel. (Autorama)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze heb ik speciaal gezocht en toegevoegd. Weinig van te vinden.
Uploaden! Er zit een uploadfunctie op Draakjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb 't hele album wel. (Autorama)
Ja, maar hele albums mocht toch nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uploaden! Er zit een uploadfunctie op Draakje
Heb jij misschien een 320kbps versie van The Girl And The Robot? Ik vind er geenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm, zijn een paar 128, meeste 192 en sommigen 256 kbps.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Voor mijn privécollectie welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, maar hele albums mocht toch niet![]()
![]()
Dan is t een ander verhaal en heb ik niks gezegdquote:
Zet alles er maar op, ik filter wel en de rest hou ik voor mezelfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, zijn een paar 128, meeste 192 en sommigen 256 kbps.
Ik zal eens kijken. Alles staat hier uiteraard op titel - artiest getagged omdat dat een handigere indeling is voor albums. Maar met mp3tag even omzetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet alles er maar op, ik filter wel en de rest hou ik voor mezelf
arrr? ie zit in t verkeerde topic mien jonkie..quote:
Ow.... sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
arrr? ie zit in t verkeerde topic mien jonkie..
de ooglappies hebben hun eigen topic
He`s a pirate.quote:
Hmm.. oke. Goede post.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JIJ ONTZETTENDE ERECTIEHARDE BAAS!
je bent welkom hoorquote:
Heeeeeeeeeeee sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Van wie is dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij misschien een 320kbps versie van The Girl And The Robot? Ik vind er geen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Voor koelkast![]()
heb gehoord dat
hij hem helemaal fantastisch vindt
Knettterrrrrrrr, hoi! Alles goed?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrliefde voor jou
Nog steeds levend.. dus denk t welquote:
Leukste Koelkastquote:
Nog lang zo houden danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nog steeds levend.. dus denk t wel
met jou?
ga je ooit nog eens weer draaien?
ik mis je een beetjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef sharr het volgende:
Nog lang zo houden dan![]()
Ja denk het wel. Heb alleen nog steeds geen muziek
Heb ik wel in 320kbps, ik zal hem zo toevoegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die ken je wel, en je vond het een topliedMaakt niet uit
Het piratentopic was toch elders?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mis je een beetjenet als de andere piraten
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik wel in 320kbps, ik zal hem zo toevoegen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mis je een beetjenet als de andere piraten
ja.. maar ik mis ze welquote:
mij danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]Sorry.
Ja ik vind sommige figuren die in ONZ radio posten momenteel niet zo mijn type of verre van aardig, dus daarom post ik bijna niet
klinkt op zich niet verkeerd.. kraakt alleen als een malle in mijn oordopjesquote:
QFTquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]Sorry.
Ja ik vind sommige figuren die in ONZ radio posten momenteel niet zo mijn type of verre van aardig, dus daarom post ik bijna niet
namen willen we, namenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]Sorry.
Jij staat niet op mijn lijstje hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Speeeeeeeeeeeeeeeeeeees liefde voor jou
oh kut.. nu doe ik natuurlijk weer teveel kusjekroel
sorry peeps..
ik kijk niet op het station uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, nu niet elke dag voor het raam gaan zitten en kijken of je sharr ziet
Ook niet in de bosjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kijk niet op het station uitik hoef maar 2 straten door te crossen met mijn fiets ongeveer
lijstje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij staat niet op mijn lijstje hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het 'nog te neuken' lijstje. Sta ik wel op
rijden kinderen gratis in mijn auto?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee.
alhoewel. je bent voor feyenoord. rijden kinderen gratis in jouw auto?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je ja antwoord sta je op mijn lijstje
Ik sta graag bovenaan lijstjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je ja antwoord sta je op mijn lijstje
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ghehe.. het albumhet beste uit De
Homo 100- cd2
Wat heb jij het zwaar met die verplichtingenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er vandoor
Bbq verplichtingen en zo
veel plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er vandoor
Bbq verplichtingen en zo
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb jij het zwaar met die verplichtingen
Gaat lukkenquote:
Nogal ja! Ik heb net ff een kwartiertje buiten gezeten of zo!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
De tering wat is het warm buiten pfffff
hier binnen ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
De tering wat is het warm buiten pfffff
UIquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Waar is SV eig'k? Ook weg vanwege bepaalde naar ontlasting ruikende struise boerinnen?
Hij zit soms wel in ARGquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Waar is SV eig'k? Ook weg vanwege bepaalde naar ontlasting ruikende struise boerinnen?
wait a minute.. boerinnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
boerinnen rijden paardquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait a minute.. boerinnen?uhm... wtf... ik is boerin
volgens de peeps hier dan
Ruik jij naar ontlasting?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait a minute.. boerinnen?uhm... wtf... ik is boerin
volgens de peeps hier dan
pfew.. kheb alleen fietsquote:
quote:
Wat ben je ook een triest mannetje hequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Dit!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koelkast is niet triest, koelkast is lievv
vraag dan djumbo of k3 of zoiets aan.. of trebblequote:
Trebble!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vraag dan djumbo of k3 of zoiets aan.. of trebble
ramagananananaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Trebble!Hoe heette dat nummer ook al weer?
staat niet in draakje zie ikquote:
Laatste opmerking die ik maak, laatste reply die ik aan jou geef:quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatste opmerking die ik maak, laatste reply die ik aan jou geef:
Jij bent de reden dat 80% van de mensen hier weg is en nooit meer terug komt. Je wordt bedankt voor het verzieken van de sfeer, het verneuken van de radio, het vergallen van de reeks. Wie is er nou triest. Iedereen die weg is heeft een gruwelijke pesthekel aan jou en trekt het niet om met jou in 1 reeks te zijn, dan moet je wel héél erg achterlijk zijn hoor, want zelfs _Fanta wordt nog op handen gedragen en dat is me toch wel een geval apart.
Als je nou eens voor eens en voor altijd uit deze reeks zou verdwijnen, maar nee, je houdt er van om te zieken he, dat zit in je aard. Je bent gewoon een vies, smerig, stinkende kuthoer en het ga je goed. Je hebt mij nu ook definitief weggejaagd.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat 80% van de mensen hier weg is en nooit meer terug komt. Je wordt bedankt voor het verzieken van de sfeer, het verneuken van de radio, het vergallen van de reeks. Wie is er nou triest. Iedereen die weg is heeft een gruwelijke pesthekel aan jou en trekt het niet om met jou in 1 reeks te zijn, dan moet je wel héél erg achterlijk zijn hoor, want zelfs _Fanta wordt nog op handen gedragen en dat is me toch wel een geval apart.
Als je nou eens voor eens en voor altijd uit deze reeks zou verdwijnen, maar nee, je houdt er van om te zieken he, dat zit in je aard. Je bent gewoon een vies, smerig, stinkende kuthoer en het ga je goed. Je hebt mij nu ook definitief weggejaagd.
Oke. Weet je wat je doet, blijf maar hier, dan blijf ik wel weg.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je nou eens voor eens en voor altijd uit deze reeks zou verdwijnen, maar nee, je houdt er van om te zieken he, dat zit in je aard. Je bent gewoon een vies, smerig, stinkend kutwijf en het ga je goed. Je hebt mij nu ook definitief weggejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |