naar jou volgens mij niet, misschien had je de link zien staan in het fobo van crystalAnnquote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh wait, had je die niet al eens gestuurd?
Mn Noscript geeft aan dat ik al eens op de site geweest ben, en nu komt ie me bekend voor ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
naar jou volgens mij niet, misschien had je de link zien staan in het fobo van crystalAnn
Lijkt me zo vet he, met Alestorm
Ik ben niet zo handig als het om klussen gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
Iemand hier die Tool leuk vindt? Ik vind er nog steeds geen fuck aan.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
ik houd wel van jouw 'tool'quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
Ik word binnenkort fietsenmaker, dus moet tools wel leuk gaan vindenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
Nicequote:Op zondag 8 mei 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
Laatst kastje gemaakt..beter dan die Ikea zooi [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)
Wat is zemmels dan? Kon het niet vinden in de Van Dale.quote:
waquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is zemmels dan? Kon het niet vinden in de Van Dale.
kijk je in het verkeerde woordenboekquote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is zemmels dan? Kon het niet vinden in de Van Dale.
Grote plaatjes in spoilers.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
testsetsetts
[ afbeelding ]
ik ben vervelend en verveeld maar ik heb honder ddingen te doen maar toch blijf ik fokken lekker kansloos bne ik echt he jeetje mina ik wrod helemaal gek van mezelf ook echt pf
haten jullie me? ik kan wel begrijpen als jullie me haten hoor zou ik ook doen ugh ugh bla
Ziet er niet uit als een officieel woordenboek. Ik negeer het maar gewoonquote:
watwatawt?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
testsetsetts
[ afbeelding ]
ik ben vervelend en verveeld maar ik heb honder ddingen te doen maar toch blijf ik fokken lekker kansloos bne ik echt he jeetje mina ik wrod helemaal gek van mezelf ook echt pf
haten jullie me? ik kan wel begrijpen als jullie me haten hoor zou ik ook doen ugh ugh bla
Wtf. M'n computer sloot hier automatisch door af en nu kan ik niets meer op mijn laptop.quote:
Jammer dat je internet nog werkt dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. M'n computer sloot hier automatisch door af en nu kan ik niets meer op mijn laptop.
Bedankt.
0kquote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]dit is ook ee mooie pijl mij spreekburet gaat over dese pijl deze pijl is roodt en hij is scheef zie je dat je zou het ook een gay pijl kunnen noemen vraag me nie wr0m maar het is gwn zo[ afbeelding ]
6-quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]dit is ook ee mooie pijl mij spreekburet gaat over dese pijl deze pijl is roodt en hij is scheef zie je dat je zou het ook een gay pijl kunnen noemen vraag me nie wr0m maar het is gwn zo[ afbeelding ]
yay gehaald daar gaat het om ik bedoel afgerond is het gwn een 6 dus ja wrom moeilijk doen voldoende is voldoende togquote:
Helaas krijg je voor de presentatie een 5 en ben je dus gezakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yay gehaald daar gaat het om ik bedoel afgerond is het gwn een 6 dus ja wrom moeilijk doen voldoende is voldoende tog
mr 6- +5 = voldoendequote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Helaas krijg je voor de presentatie een 5 en ben je dus gezakt.
Nog nooit hoger dan een 6,3 gehaaldquote:
quote:
Doe je moeder de groetjes van mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog nooit hoger dan een 6,3 gehaaldDeze plak ik op de koelkast voor m'n moeder [ afbeelding ]
quote:
I Luf joequote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]ik wil hem wel herkansen dan hoor wagt maar wagt maar beginne we s0 te doen so gemeen dit jongens ik kan hier echt niet meer tege ik weet dat ik een beetj raar men maar tog wrom so gemeen egt waar dit is egt oneerlijk jongen warom dat deed ik fout dan zeg het mij aub dan leer ik er van voo de volgend keer
Sorry, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond 5+ ipv +5quote:
Anders SMS ik haar wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Acceptabele vergissingquote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond 5+ ipv +5
Gelukkigquote:
Geen probleem, ik heb respect voor je eerlijkheid.quote:
Heb je al een berenklauw gevonden?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb respect voor je eerlijkheid.
YMCAquote:
Huhhhhquote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
YMCA
Daardoor ben ik een aantal weken per jaar van mn zus verlost
Nee dus. Nergens in de berm zie ik deze grootse plant!quote:
komt van een wereldwijde organisatie die zomerkampen organiseert http://www.ymca.nl/quote:
Bale zeg, wanneer ben je weer in Groningen? Hier in de wijk zitten ze genoegquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee dus. Nergens in de berm zie ik deze grootse plant!
wie gaat er nu naar groningen?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
komt van een wereldwijde organisatie die zomerkampen organiseert http://www.ymca.nl/
[..]
Bale zeg, wanneer ben je weer in Groningen? Hier in de wijk zitten ze genoeg
ja weet ik maar ga jij daar dan heen of je zus watawtawtawtquote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
komt van een wereldwijde organisatie die zomerkampen organiseert http://www.ymca.nl/
[..]
Mijn zus, er staan zelfs foto's van haar op de websitequote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet ik maar ga jij daar dan heen of je zus watawtawtawt
Deze week wel. Kan een berenklauw het een uur overleven zonder potje water/grond?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de wortels eraan laten denk ik. Kan je geen pot of emmer meenemen? Of iig een plastic zak ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Deze week wel. Kan een berenklauw het een uur overleven zonder potje water/grond?
Ik moet hem dan namelijk vervoeren in de trein. En hoe dien in de berenklauw af te snijden? Of hoor ik de klauw met wortel en al te vangen?
huhhh is je zus homoooooquote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
YMCA
Daardoor ben ik een aantal weken per jaar van mn zus verlost
Nee, hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |