Nah. :3quote:Op zondag 8 mei 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkert gaat voor de lapo, ik voel het.
Jij kotst op mij?quote:
Alsof ik nog erger beschadigd kon worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
Nu heb ik Henkie aan het huilen gemaakt [ afbeelding ]
Nu ontkennenquote:
Ik kots op je lapohuntquote:[..]
Jij kotst op mij?
Ik ging niet voor lapo want socializing.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ontkennen
[..]
Ik kots op je lapohunt
Mooi he!quote:
Henk had geen zin meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Waar is je klinkerbotsing UI erin verwerkt?
Natuurlijke selectie.quote:
Met mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ging niet voor lapo want socializing.
Hoi Annettt, hoe gaat het met je diertjes?quote:
Niemand die hier intraptquote:Op zondag 8 mei 2011 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ging niet voor lapo want socializing.
Vet goed, iedereen is LUI.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mij.
[..]
Hoi Annettt, hoe gaat het met je diertjes?
Dat is voor mij geen bewijs. Ik zie nergens een DM op dat tijdstip. Nog steeds niet overtuigd.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen bewijs. Ik zie nergens een DM op dat tijdstip. Nog steeds niet overtuigd.
Ga fietsen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen bewijs. Ik zie nergens een DM op dat tijdstip. Nog steeds niet overtuigd.
Ik heb een kapotte fiets en ik ga zo eens even wat eten.quote:
Maken dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een kapotte fiets en ik ga zo eens even wat eten.
Ik ben niet zo'n fietsenmaker..en vind lopen ook geen probleem.quote:
Ik denk dat Bob nog geen eigen surfboard heeftquote:
Net alsof ik dit niet elk weekend doequote:
hihiquote:Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ik dit niet elk weekend doeWees maar jaloers jij
net al gegeten gelukkigquote:Op zondag 8 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje, hoe ga je nu eten dan?
quote:
Veel slechte ballen. Mijn dochter van 3 kan dit zelfs beterquote:
Nee.quote:
Iejl, jij en een dochter van 3quote:Op zondag 8 mei 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Veel slechte ballen. Mijn dochter van 3 kan dit zelfs beter
Ragbroerquote:
doe ik niet liefquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die haten op mijn en mijn 3 jarig wonder
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die haten op mijn en mijn 3 jarig wonder
Jawel, mijn hont is ook al de hele dag aan het hijgen en kwijlenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
Mijn hond doet echt raar. Het is toch niet mogelijk dat ze het zo gruwelijk warm heeft met 22 graden in huis, en helemaal ligt te piepen en hijgen en kwijlen?
Waar maak jij uit op dat ze voor Ajax is?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat het beste wat Ajax te bieden heeft/
*legt honkbalknuppel weer terug*quote:
Dat is best wel een goed ideequote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zullen we samen een keertje picknicken, dan neem ik mijn 3-jarig broertje ook mee.
Oke. Helpt een ijsje in zijn bek douwen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jawel, mijn hont is ook al de hele dag aan het hijgen en kwijlen
Ze schreeuwde heel hard FC Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat het beste wat Ajax te bieden heeft/
Ik zit vol goede ideeën ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is best wel een goed idee [ afbeelding ]
hUhhh kan dat ???quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Annnet het volgende:
Al de 2094e keer dat ik uit het radio onzin topic gekickt word.
Is daar iets mis mee dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Annnet het volgende:
Dat kan wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
Mijn hond doet echt raar. Het is toch niet mogelijk dat ze het zo gruwelijk warm heeft met 22 graden in huis, en helemaal ligt te piepen en hijgen en kwijlen?
Waarom zou je daar uberhaupt willen zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef Annnet het volgende:
Om te rellenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar uberhaupt willen zijn?
Hoezo ook?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef Annnet het volgende:
Ja ze zien mij als concurrentie omdat ik ook lekker ben
Hoe kun je gekickt worden uit een topic danquote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef Annnet het volgende:
Ja ze zien mij als concurrentie omdat ik ook lekker ben
Dat is alleen leuk wanneer het Twente overkomt.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef HappyBob het volgende:
Waar blijft Hooidraad om te zeggen dat ze mis koppen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk wanneer het Twente overkomt.
Dan ga ik ook mee rellenquote:
A gewoon meedoen is gezelligquote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er niet goed inBehalve in tru, waardoor ik nu ineens 9 notes heb ipv 0.
Geef ze een FOK! accountquote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee die kunnen niet die wonen heel ver zo
Eetsmaeklijkkk.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik ook mee rellenMaar nu eerst even wat eten fixen
Tot strakjes weer
![]()
VBL! Kan je lekker rellen in het bekerfinale topic.quote:
Maar daar heb ik geen verstand van, en ik mag van Netsplitter TRU niet meer in, het enige waar ik nog kan meepratenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
VBL! Kan je lekker rellen in het bekerfinale topic.
Rellen in VBL, dat kan ene Outlined als de bestequote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
VBL! Kan je lekker rellen in het bekerfinale topic.
Heb je een ban voor TRU?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar daar heb ik geen verstand van, en ik mag van Netsplitter TRU niet meer in, het enige waar ik nog kan meepraten
Ik ken heel dat topic niet en heb de fipo dit is engquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Rellen in VBL, dat kan ene Outlined als de beste
knuppeltjes bij VBL in de zeik genomen
Jij zit gewoon fipo's te hunten zonder de OP te lezen?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ken heel dat topic niet en heb de fipo dit is eng
Kan me niet eens herinneren dat ik daarin gepost heb.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij zit gewoon fipo's te hunten zonder de OP te lezen?
Ajax scoort nog.quote:
Hier zitten alleen maar indieluisteraars en andere alternatievelingen. Die zijn rebels en kijken geen voetbalquote:
quote:
Dan wint Ajax de beker en volgende week worden ze kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat gebeurt er als ze winnen? Zomerstop?
Of permanente stopquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat gebeurt er als ze winnen? Zomerstop?
Eindhovenquote:
Is nietquote:
PSVquote:
Dunno, vanaf jongs af aan altijd voor Ajax geweest.quote:
Zegt wel genoeg over je opvoeding.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno, vanaf jongs af aan altijd voor Ajax geweest.
Troll, niet gehapt.quote:
Ik ben heul niet aan het rellen Ragboer.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik vind Sharr een beetje eng. Ze is constant aan het rellen enzo. Die krijgt gelijk een stadionverbod...
Ik ben wel meer gewendquote:
Junkies!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef FreezePop het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef FreezePop het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Wie op de eerste dan? ;$quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
Bob, een man naar mijn hart. Als ik homo was geweest kwam hij op de tweede plaats.
In een volgend leven..ik zie dit nog wel gebeurenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
Bob, een man naar mijn hart. Als ik homo was geweest kwam hij op de tweede plaats.
Stoer hoor jongen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
Twente! Haha, zeroku, in your face!
Heerlijk die, arrogante ajacieden, zon kort lontje!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat anders Jan nog langer weg zou blijven.
Goede beargumentatie.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat anders Jan nog langer weg zou blijven.
Ja, want arrogant staat gelijk aan een kort lontjequote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Heerlijk die, arrogante ajacieden, zon kort lontje!
TWENTEquote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want arrogant staat gelijk aan een kort lontje. Ga lekker je moeder vervelen met je getroll.
Mijn liefde voor jou.quote:
Leuk he. Alleen Ajax heeft wel verloren jammer wel voor hem maar oke boeiend verder.quote:
Ik neuk je mams in d'r uitgelubberde kutjequote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want arrogant staat gelijk aan een kort lontje. Ga lekker je moeder vervelen met je getroll.
LAAT ZERO'S MAMS ERBUITEN.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik neuk je mams in d'r uitgelubberde kutje
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik neuk je mams in d'r uitgelubberde kutje
Hij begint over de moeder van Fredje. Wat denkt die achterlijke mongool wel niet dan..quote:
Nou komop, even je best doen, begrijpend lezen leer je in groep 3...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
bobquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik spuit op die lelijke hoerensmoel van d'r.
Karma is a bitch.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat elkaars moeder gewoon erbuiten! Het is moederdag mofo's!
Dit. Ik hou van die jongen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Patje1987 het volgende:
Helemaal niets! Helemaal niets!
Ik heb helemaal niets tegen zero
Ga je eigen moeder lekker anaal vernederen en houd je bek over die van andere.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik spuit op die lelijke hoerensmoel van d'r.
Godver, ben jij er ook zo eentje...quote:
Nounounonuouou geen taal voor een dame dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je eigen moeder lekker anaal vernederen en houd je bek over die van andere.
Lees anders even terugquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
met jou wil ik wel stoeien als we ruzie hebben hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig dieals PI hoor anders hadden we nu ruzie.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, zo beschermend alles.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom, zullen we het hebben over muziek?quote:
Gewaagde uitspraak, dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
met jou wil ik wel stoeien als we ruzie hebben hoor
Kunnen we doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, zo beschermend alles.
[..]
Kom, zullen we het hebben over muziek?
Jamaar jij bent zo lang en sterk.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
met jou wil ik wel stoeien als we ruzie hebben hoor
Hartje PI alles.quote:
Zo ben ik.quote:
En waar haal je vandaag dat het over iemand zijn/haar moeder ging?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt mijn zwakke punt gevonden, Klinkerbotsing. Gewaagde stoeivijand. Kun jij tegen kietelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar jij bent zo lang en sterk.Dat win ik toch nooit. Kun je tegen kietelen?
[..]
Hartje PI alles.![]()
![]()
[..]
Zo ben ik.
Weet niet. Ik moet best wel naar de wc maar moet ik trap af alles.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of of of, weet jij iets leuks?
[..]
Exciting.
[..]
Indie
Krijg je het er warm van?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of of of, weet jij iets leuks?
[..]
Exciting.
[..]
Indie
Patje begrijpt het!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Patje1987 het volgende:
De wedstrijd is afgelopen, twente terecht gewonnen, op naar volgende week met hard beukwerk
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt mijn zwakke punt gevonden, Klinkerbotsing. Gewaagde stoeivijand. Kun jij tegen kietelen?
Kutleven zeg. Kan je niet een wc als stoel ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet niet. Ik moet best wel naar de wc maar moet ik trap af alles.
Ik kan in een flesje pissen, maar dat gaat stinken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kutleven zeg. Kan je niet een wc als stoel ofzo?
Klinkie!quote:
Geen wasbak in de buurt?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan in een flesje pissen, maar dat gaat stinken.
Gatver.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan in een flesje pissen, maar dat gaat stinken.
Niemand die er last van heeft. Handig.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel makkelijk opgelost zo.
Te hoog.quote:
Best wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gatver.
[..]
Niemand die er last van heeft. Handig.
Natuurlijk mag het van Jan. Ik koop hem om met AH pilsener.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend. Wel eerst aan Jan vragen of het mag.
Je doet een uur over wc en drinken?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Best wel.Misschien toch maar even gaan. Heb ook dorst dus moet sowieso die kant op.
Tot over een uur.
Iedereen @ tc.quote:
Doe je cam dan aan.quote:
We zijn Zeroku verloren op zee.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, is er nog wat vermeldenswaardigs gebeurd hier?
Jan en ik daten.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, is er nog wat vermeldenswaardigs gebeurd hier?
Dat zei je gisteren ook al...quote:
Waaaaaaaaaaaaatquote:
Ja, gweoon? Wat wil je wetenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaat
Tell me baby, brand los, [xxnohomo].
Hoe worden kindjes gemaakt?quote:
Groter dan d'r hersenen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef dralion13 het volgende:
Hoe groot zijn die ogen van sharr wel niet dan
Jan laat zo zijn piemel zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |