quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef justmattie het volgende:
Zal dit topic aankomende week ook vol geraken?
ik kan niks garanderen....quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef justmattie het volgende:
Zal dit topic aankomende week ook vol geraken?
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Wacht lees ik dat nou goed vertelde iemand bij PS Radio over een trio met zijn vriendin en haar moeder?
Nee in de show met Raymann zap dan altijd als er muziek komt weg hoorde net op tijd de woorden Moneygrabber.quote:
ja en niet één keertje....quote:Op zondag 8 mei 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Wacht lees ik dat nou goed vertelde iemand bij PS Radio over een trio met zijn vriendin en haar moeder?
quote:
Waarom?quote:
Paar dagen ertussenuit ALleen zijn terugvlucht was overboektquote:
Oh nachtconcert, echt chill als je nog met het OV naar huis moet naar de andere kant van het land.quote:
Ik vind het nogal wat.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Meteen weer 'BREKEND' op de Twitter van @Work
Hotelletje o.i.d. boeken. Doe ik ook als ik naar het Gelredome ofzo ga.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nachtconcert, echt chill als je nog met het OV naar huis moet naar de andere kant van het land.
Bij Pinkpop nodigen ze ook niet alleen Pink en Aerosmith uit.quote:
Nee Selah Sue en zo , das wel jazz, NSJ is sowieso meer Soul en Funkquote:
Noem een artiest die ook op NSJ staat die in het verleden met Prince heeft samengewerkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan t nie horen, dus ik hoor niet wat de bedoeling is, radio staat een kamer verder![]()
Ik hoor alleen de muziek.
We hebben niet allemaal een auto of geld genoeg om 'even' een hotelletje te boeken...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
"En nu komt ie EINDELIJK weer naar Nederland toe"
Ik weet het niet hoor, maar is die man onlangs niet zowel in NL als in België geweest? Kansen zat gehad om heen te gaan, want in België was het sowieso niet uitverkocht.
Die lul komt altijd heel erg last minute en die andere concerten waren doordeweeks, dit is in het weekend eindelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
"En nu komt ie EINDELIJK weer naar Nederland toe"
Ik weet het niet hoor, maar is die man onlangs niet zowel in NL als in België geweest? Kansen zat gehad om heen te gaan, want in België was het sowieso niet uitverkocht.
En in de vakantiequote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lul komt altijd heel erg last minute en die andere concerten waren doordeweeks, dit is in het weekend eindelijk
In België was het op zaterdag en ik wist 3 maanden van te voren dat ie kwam. Sorry, maar als je daar als echte fan niet omheen kan plannen en sparen, dan heb je een probleem.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lul komt altijd heel erg last minute en die andere concerten waren doordeweeks, dit is in het weekend eindelijk
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In België was het op zaterdag en ik wist 3 maanden van te voren dat ie kwam. Sorry, maar als je daar als echte fan niet omheen kan plannen en sparen, dan heb je een probleem.
quote:
Hier ook voor een groot gedeelte, maar niet door Five volgens mijquote:Op maandag 9 mei 2011 11:52 schreef alors het volgende:
Ik ken het nog uit mijn hoofdhet menselijk brein blijft fascinerend
![]()
quote:
quote:Domien
Hectische maandagochtend, ik vind het nogal wat! #leukedingen #3FM #ivhnw
3 hours ago
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef alors het volgende:
Eehhh Paul, die zangeres is Faith Evans, en 112 is een boyband die de achtergrondzang deed...
Zomerhitpotentieeltje als ie niet kapotgedraaid wordt.wordt ie wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef justmattie het volgende:
Lekker nummertje deze van Martin Solveig
Elke DJ loopt onderhand te soppen van haarquote:
Het échte goede gaat me nooit vervelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik was zooooooo weg van die cd, maar echt, overkill
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG omg wss ga ik gewoon op vrijdag en zaterdag naar Prince eindelijk
quote:
Ohja!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:55 schreef alors het volgende:
Ik ben benieuwd naar Sander zijn vrijgezellenweekend!
Hoi inwoner van Maasbreequote:Op maandag 9 mei 2011 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
Woensdag komen Coen en Sander hier in het dorp hitjes draaien, ben benieuwd.
Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
Woensdag komen Coen en Sander hier in het dorp hitjes draaien, ben benieuwd.
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:16 schreef alors het volgende:
Wehehe die chick waarvoor dat liedje is zou bij Flirt je Stijf waarschijnlijk die 75 euro hebben gepakt
Hahhahaha die had ik nog nooit gezienquote:
Zeer triest jaquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[Upd] [Giro] Weylandt overleden na zware val
![]()
horror x horror = horror²quote:Op maandag 9 mei 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
wth is dit? The Baseballs met Guus Meeuwis???
Bagger van de bovenste plank.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
wth is dit? The Baseballs met Guus Meeuwis???
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand een honkbalknuppel. Ik mep deze gasten met alle liefde neer...
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
RT @Kelv129: André Hazes draait zich om in zijn vuurpijl. #3FM
Ja Michiel las em voorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wel een heerlijk nummer om net zo overdreven als Do mee te zingen, helaas staan hier alle ramen open, dus laat ik het even voor wat het isquote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
IK HAAT DO! en ik moet POEPEN van HAZES! mute!
wil je dan Do ook ff kapotslaan!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand een honkbalknuppel. Ik mep deze gasten met alle liefde neer...
die grap is eigenlijk al best oud. volgens mij heeft Youp of Maassen em wel eens gebruikt. overigens deel ik geheel de mening van deze Tweet...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb vooral een hekel aaaaAAAAAaaaaaAAAAAaahaaaaaahahahahahahaaaahahahahannnnn die lange uithalen... Daarmee kunnen een Do, maar ook Glennis Grace echt elk nummer verpesten...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een heerlijk nummer om net zo overdreven als Do mee te zingen, helaas staan hier alle ramen open, dus laat ik het even voor wat het is
Ik gebruik die term al jarenlang bij hazesheiligschennis.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap is eigenlijk al best oud. volgens mij heeft Youp of Maassen em wel eens gebruikt. overigens deel ik geheel de mening van deze Tweet...
Of wat te denken van Krystl?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aaaaAAAAAaaaaaAAAAAaahaaaaaahahahahahahaaaahahahahannnnn die lange uithalen... Daarmee kunnen een Do, maar ook Glennis Grace echt elk nummer verpesten...
hazesheiligschennis bestaat niet imho. ik vind het een mislukte rijmwoordenboeksmartlappenbaggeraar.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gebruik die term al jarenlang bij hazesheiligschennis.Shit, had moeten copyrighten.
Het was toch Lior met z'n voorprogramma?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
wat was dat btw voor een ongelooflijke baggercover van Happiness vanochtend. weet nite van wie, maar het was behoorlijk kut./
Dat was Lior (die van This Old Love).quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
wat was dat btw voor een ongelooflijke baggercover van Happiness vanochtend. weet nite van wie, maar het was behoorlijk kut./
Happiness is sowieso Royal Sadness. Deadmau5 had die badkamerartieste van America's Got Talent nooit moeten vragen...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
Met Krystl heb ik dat probleem dan juist weer totaal niet...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of wat te denken van Krystl?
Waar heeft die trien zanglessen gevolgd overigens?
Als je haar één seconde hoort zingen, krijg je de neiging jezelf met een wijnfles tegen het hoofd te slaan...
wehehehe, je bent wel van de woordgrappen he?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of wat te denken van Krystl?
Waar heeft die trien zanglessen gevolgd overigens?
Als je haar één seconde hoort zingen, krijg je de neiging jezelf met een wijnfles tegen het hoofd te slaan...
ken ik zo 1-2-3 ook niet eigenlijk....maar als ik zo die cover hoorde word ik er niet heel enthousiast van.quote:
ja die overdreven stembuigingen ooehhOOeehhhhoooohooOOOOHHHH zo van 'kijk eens wat ik kan met mijn stem'quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aaaaAAAAAaaaaaAAAAAaahaaaaaahahahahahahaaaahahahahannnnn die lange uithalen... Daarmee kunnen een Do, maar ook Glennis Grace echt elk nummer verpesten...
Ik had eigenlijk cabaretier moeten worden, maar ik koos voor programmeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, je bent wel van de woordgrappen he?
Hmm... komt me bekend voor. Ik ben ook nogal van de flauwe grappen... en ben ook programmeur.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk cabaretier moeten worden, maar ik koos voor programmeren.
In ieder geval kan ik scripts schrijven, dat scheelt...
Geen idee, ik heb d'r intern ook nog niets over gehoord...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef alors het volgende:
wanneer gaat eens bekend worden wie 3v12 gaat doen?
IK WIL RUDY!!!!!!!!!!!!!
dit is limp bizkit. en als je hier kanker van denkt te krijgen zou ik je willen adviseren naar de huisarts te gaanquote:
Lekker stoer, met ziektes schelden...quote:
Laat Rudy maar lekker wegblijven. Hopelijk komt de VPRO met een frisse nieuwe dj.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef alors het volgende:
wanneer gaat eens bekend worden wie 3v12 gaat doen?
IK WIL RUDY!!!!!!!!!!!!!
Daar vind ik het ook tijd voor worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laat Rudy maar lekker wegblijven. Hopelijk komt de VPRO met een frisse nieuwe dj.
Ik was even offline maar ik ga d'r eens goed voor zitten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
Gezellige discussie van Giel en Michiel op twitter
nieuwe dj's krijgen vaak eerst 's nachts een kans.....ik blijf hopen dat het rudy wordtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laat Rudy maar lekker wegblijven. Hopelijk komt de VPRO met een frisse nieuwe dj.
De VPRO heeft nog nooit een dj uit de 3fm-opleiding gehad, die bepalen zelf wie ze daar neerzetten volgens mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe dj's krijgen vaak eerst 's nachts een kans.....ik blijf hopen dat het rudy wordt
2e keer dit jaarquote:
SPOILER: Jackpot 09-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Er zijn was vaste posters verdwenenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my, wat een doodsheid in dit topic!
Is het altijd zo stil tegenwoordig?
Hans, Mark, Cindy, Roel.. De laatste twee posten hier heel af en toe nogquote:
Oh, ja, dan heb je t wel over de meest actieve posters ja...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hans, Mark, Cindy, Roel.. De laatste twee posten hier heel af en toe nog
Laatst ging het op vrijdagavond wel snel. Maar niet meer zoals 'eerst'quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh, ja, dan heb je t wel over de meest actieve posters ja...
ah, dat wist ik niet. zo goed geïnformeerd ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De VPRO heeft nog nooit een dj uit de 3fm-opleiding gehad, die bepalen zelf wie ze daar neerzetten volgens mij.
Mark?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hans, Mark, Cindy, Roel.. De laatste twee posten hier heel af en toe nog
Ik weet z'n nick hier even niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat wist ik niet. zo goed geïnformeerd ben ik nu ook weer niet
[..]
Mark?
TheMauster zie ik een stukje minder, net als Timo en Dago. en ik zelf post hier ook wat minder dan in de 2e helft van 2010
mooi weer mn reet! binnenzitten en Nerden! hoppa!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet z'n nick hier even niet meer![]()
Het zal ook wat de nasleep zijn geweest van SR. Het mooie weer zorgt ook voor minder posters op een forum(behalve de die-hards)
Ik had al een tijdje de documentaire van ze op m'n recorder staan, afgelopen weekend gekeken. Toffe gasten lijken me dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
ah, we beginnen met Foo Fighters, zijn we daar meteen vanaf
of ik daar nou weer zin in heb weet ik nog zo net nietquote:
met dit als toppuntquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Hehe, ik zit s op die website, de Foutmijn, te kijken.
Wat een rommel wordt er gemaakt zeg!
Oh my.............quote:
quote:
Dat is een klassiekerquote:
Hansplaatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
Annie you save me! Das lang geleden
![]()
Truste
Gestemd op 1quote:Maandag t/m donderdag hoor je na 13:00 uur een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! Dinsdag is het, DAG VAN HET NEDERLANDSE LIED, dus een Nederlandse lunchbox!
Lunchbox 1
Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken - Rene Froger
Toppertje - Guillermo & Tropical Danny
Lunchbox 2
Een Beetje Verliefd - Andre Hazes
Get Spanish - Jeugd van Tegenwoordig
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Domien, hoor ik daar nu the Postmen?
![]()
Cocktail![]()
Ik keek m nu pas terug, ik moest weer hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
http://coenensandershow.b(...)r-sander-tovert.html
Die bewegingen ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef themauster het volgende:
'30 Seconds To Mars uit elkaar'
De vlag kan uit
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef themauster het volgende:
De vlag kan uit
Mooi. Dat die knurft ook maar helemaal stopt met 'zingen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef themauster het volgende:
De vlag kan uit
Verrek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede kopie van Ben l'Oncle Soul - Soulman.
Ik weet niet wat ik met Ben Saunders moet doen. Stembanden verwijderen of er met een pen doorheen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede kopie van Ben l'Oncle Soul - Soulman.
Stay classy.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Ben Saunders moet doen. Stembanden verwijderen of er met een pen doorheen...
Wat een rotleven, Roel! Wat doe je eraan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen weer naar Parijs. Echt vervelend.
Liever hak ik jou vingers eraf dan zijn we ook van je irritante posts afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Ben Saunders moet doen. Stembanden verwijderen of er met een pen doorheen...
-Brussel-. De TGV tussen Amsterdam en Parijs is in Belgie ontspoort nadat de trein in een bocht omviel omdat het gewicht niet goed was verdeeld tussen de wagons. Er bleken pallets vol met wijn te zijn meegenomen en in één wagon gestopt . (anp)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
-Brussel-. De TGV tussen Amsterdam en Parijs is in Belgie ontspoort nadat de trein in een bocht omviel omdat het gewicht niet goed was verdeeld tussen de wagons. Er bleken pallets vol met wijn te zijn meegenomen en in één wagon gestopt . (anp)
[..]
-Brussel-. De TGV tussen Amsterdam en Parijs is in Belgie ontspoort nadat de trein in een bocht omviel omdat het gewicht niet goed was verdeeld tussen de wagons. Er bleken pallets vol met wijn te zijn meegenomen en in één wagon gestopt . (anp)
[..]
Ik vind het ontwerp van TGV's ook onhandig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ja Belgie hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het ontwerp van TGV's ook onhandig.
Twee motorrijtuigen en daartussen acht wagons.
Ik verwacht dat een ICE hier minder problemen zou ondervinden aangezien de aandrijving zich onder de trein bevindt...
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
SPOILER: Jackpot 10-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Neuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Intrepidity het volgende:
Badeend gewonnenHeeft er iemand een bad over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |