Ik vind het nogal wat.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Meteen weer 'BREKEND' op de Twitter van @Work
Hotelletje o.i.d. boeken. Doe ik ook als ik naar het Gelredome ofzo ga.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nachtconcert, echt chill als je nog met het OV naar huis moet naar de andere kant van het land.
Bij Pinkpop nodigen ze ook niet alleen Pink en Aerosmith uit.quote:
Nee Selah Sue en zo , das wel jazz, NSJ is sowieso meer Soul en Funkquote:
Noem een artiest die ook op NSJ staat die in het verleden met Prince heeft samengewerkt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan t nie horen, dus ik hoor niet wat de bedoeling is, radio staat een kamer verder![]()
Ik hoor alleen de muziek.
We hebben niet allemaal een auto of geld genoeg om 'even' een hotelletje te boeken...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
"En nu komt ie EINDELIJK weer naar Nederland toe"
Ik weet het niet hoor, maar is die man onlangs niet zowel in NL als in België geweest? Kansen zat gehad om heen te gaan, want in België was het sowieso niet uitverkocht.
Die lul komt altijd heel erg last minute en die andere concerten waren doordeweeks, dit is in het weekend eindelijkquote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Sersjee het volgende:
"En nu komt ie EINDELIJK weer naar Nederland toe"
Ik weet het niet hoor, maar is die man onlangs niet zowel in NL als in België geweest? Kansen zat gehad om heen te gaan, want in België was het sowieso niet uitverkocht.
En in de vakantiequote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lul komt altijd heel erg last minute en die andere concerten waren doordeweeks, dit is in het weekend eindelijk
In België was het op zaterdag en ik wist 3 maanden van te voren dat ie kwam. Sorry, maar als je daar als echte fan niet omheen kan plannen en sparen, dan heb je een probleem.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lul komt altijd heel erg last minute en die andere concerten waren doordeweeks, dit is in het weekend eindelijk
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In België was het op zaterdag en ik wist 3 maanden van te voren dat ie kwam. Sorry, maar als je daar als echte fan niet omheen kan plannen en sparen, dan heb je een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |