Gestemd op 1quote:Maandag t/m donderdag hoor je na 13:00 uur een overheerlijke lunchbox en jij kan zelf bepalen waar je trek in hebt! Dinsdag is het, DAG VAN HET NEDERLANDSE LIED, dus een Nederlandse lunchbox!
Lunchbox 1
Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken - Rene Froger
Toppertje - Guillermo & Tropical Danny
Lunchbox 2
Een Beetje Verliefd - Andre Hazes
Get Spanish - Jeugd van Tegenwoordig
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Domien, hoor ik daar nu the Postmen?
![]()
Cocktail![]()
Ik keek m nu pas terug, ik moest weer hardop lachenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
http://coenensandershow.b(...)r-sander-tovert.html
Die bewegingen ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef themauster het volgende:
'30 Seconds To Mars uit elkaar'
De vlag kan uit
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef themauster het volgende:
De vlag kan uit
Mooi. Dat die knurft ook maar helemaal stopt met 'zingen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef themauster het volgende:
De vlag kan uit
Verrek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede kopie van Ben l'Oncle Soul - Soulman.
Ik weet niet wat ik met Ben Saunders moet doen. Stembanden verwijderen of er met een pen doorheen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede kopie van Ben l'Oncle Soul - Soulman.
Stay classy.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Ben Saunders moet doen. Stembanden verwijderen of er met een pen doorheen...
Wat een rotleven, Roel! Wat doe je eraan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen weer naar Parijs. Echt vervelend.
Liever hak ik jou vingers eraf dan zijn we ook van je irritante posts afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met Ben Saunders moet doen. Stembanden verwijderen of er met een pen doorheen...
-Brussel-. De TGV tussen Amsterdam en Parijs is in Belgie ontspoort nadat de trein in een bocht omviel omdat het gewicht niet goed was verdeeld tussen de wagons. Er bleken pallets vol met wijn te zijn meegenomen en in één wagon gestopt . (anp)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
-Brussel-. De TGV tussen Amsterdam en Parijs is in Belgie ontspoort nadat de trein in een bocht omviel omdat het gewicht niet goed was verdeeld tussen de wagons. Er bleken pallets vol met wijn te zijn meegenomen en in één wagon gestopt . (anp)
[..]
-Brussel-. De TGV tussen Amsterdam en Parijs is in Belgie ontspoort nadat de trein in een bocht omviel omdat het gewicht niet goed was verdeeld tussen de wagons. Er bleken pallets vol met wijn te zijn meegenomen en in één wagon gestopt . (anp)
[..]
Ik vind het ontwerp van TGV's ook onhandig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ja Belgie hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het ontwerp van TGV's ook onhandig.
Twee motorrijtuigen en daartussen acht wagons.
Ik verwacht dat een ICE hier minder problemen zou ondervinden aangezien de aandrijving zich onder de trein bevindt...
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
SPOILER: Jackpot 10-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Neuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Intrepidity het volgende:
Badeend gewonnenHeeft er iemand een bad over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |