Weer een sbs 6-kijkerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Meddo het volgende:
In die derde wereld landen kunnen ze nog niet eens met zichzelf omgaan, laat staan met dieren
Maakt geen fuck uitquote:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 20:11 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder vlees kunnen, maar zo'n filmpje zet me wel even aan het denken
Zoek jij maar wat meer opquote:
Hmmm kip.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef babipangang het volgende:
Helaas dat die gedachte soms ruw verstoord wordt door een filmpje
Met dank aan VKMAG
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.quote:
ik heb met mijn eigen ogen gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zoek jij maar wat meer op
Net als biologisch vlees is ook bullshit
Je hebt waarschijnlijk niet gekeken of wel?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hmmm kip.
Beetje gaan zeiken over hoe je vlees gemaakt wordt
Nu maak je er een heel ander verhaal vanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.
Goed zo, Pixie, grote meid!
Dat wordt toch niet geloofd joh, gekkie. Dat is slecht voor haar zelfbeeld, nu voelt ze zich verheven. Dat is veel leuker dan de waarheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik heb met mijn eigen ogen gezien
Ben helemaal naar een duitse boerderij gegaan waar zogezegd halal-vlees werd verbouwd omdat ik niet vertrouw
maar heb het met eigen ogen geziendat het wel wat uitmaakt
Er zullen vast halal slagers etc zijn waar ze het wel doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik heb met mijn eigen ogen gezien
Ben helemaal naar een duitse boerderij gegaan waar zogezegd halal-vlees werd verbouwd omdat ik niet vertrouw
maar heb het met eigen ogen geziendat het wel wat uitmaakt
Wat een waus ben jij zegquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet geloofd joh, gekkie. Dat is slecht voor haar zelfbeeld, nu voelt ze zich verheven. Dat is veel leuker dan de waarheid.
Kansloos. Als er iemand vermoord wordt, laad je alleen maar het geweer, maar je staat niet achter moord, dus je haalt de trekker niet over? Zo hypocrietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nu maak je er een heel ander verhaal van
En ik voor me totaal niet moreel verheven, iedereen moet lekker zelf weten wat die doet
Ik maak ook gewoon elke avond vlees klaar voor mijn moeder of als iemand anders hier eet
Heb ik totaal geen problemen mee.
Maar omdat ik er niet achter sta eet ik het niet
Dat is mijn keuze ja, en niet die van iemand anders
Dus lees eerst mijn posts eens door voordat je bullshit gaat lullen
Want je zit totaal fout.
ik voel me nooit aangevallenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Er zullen vast halal slagers etc zijn waar ze het wel doen
Begrijp me ook niet verkeerd ik wil je ook niet aanvallen
Maar ik ken ook genoeg ''halal'' slagers waar het om gewoon vlees gaat
Dus mijn excuses
http://www.dailymotion.co(...)ng-van-diere_animalsquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik voel me nooit aangevallenmaar ik wil mensen altijd de waarheid vertellen als ik het zelf ook 100% weet
Waar de fuck heb jij het allemaal overquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Kansloos. Als er iemand vermoord wordt, laad je alleen maar het geweer, maar je staat niet achter moord, dus je haalt de trekker niet over? Zo hypocriet
haha okequote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik voel me nooit aangevallenmaar ik wil mensen altijd de waarheid vertellen als ik het zelf ook 100% weet
omdat we op fok zijn gebruik ik
Duidelijk hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het allemaal over
Dus nu is het weer verkeerd dat ik andere mensen hun keuzes accepteer?
Zoals ik AL ZEI
Ik eet geen vlees vanwege overtuigingen en omdat ik een grote liefhebber van dieren ben
Mijn hele familie eet vlees en daar maak ik ook totaal geen probleem van dat moeten zij zelf weten
Wie ben ik om andere mensen te pushen en over te halen om geen vlees meer te eten
Dat is hun keus. Hun besluit
Dus we gaan even naar jou niveau toe
Ik zou niemand dood schieten
Nee ik zou het geweer ook niet laden want ik wil niet die persoon vermoorden
Als iemand anders wel iemand wilt doodschieten
Laat diegene zijn eigen geweer maar
Ik hoop dat je het nu wel begrijpt
Ik ben blij dat je het hebt kunnen begrijpenquote:
Daar ben ik blij omquote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Je hypocrisie is goed uitgelegd ja. Koester het.
Daar heb ik die film niet voor nodig.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Adelante het volgende:
Food Inc is ook een leuke film, hoef je nooit MacDonald's meer
Dat heb ik bij supersize me al bereiktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Adelante het volgende:
Food Inc is ook een leuke film, hoef je nooit MacDonald's meer
ja.. denk er maar zo over, chap..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.
Goed zo, Pixie, grote meid!
Ik probeer er ook iets aan te doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Als je vindt dat het slecht gesteld is met de vleesindustrie, moet je er wat tegen doen. Als je geen vlees eet, doe je er niets tegen. Zo erg vind je het dan blijkbaar niet, als je de zaak gewoon negeert
dat is nog maar het topje van de ijsbergquote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef babipangang het volgende:
Helaas dat die gedachte soms ruw verstoord wordt door een filmpje
Met dank aan VKMAG
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Denken die homo hippies van PETA dat ik door dit filmpje geen vlees meer ga eten.
geen vraag, geen aanbod.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Als je vindt dat het slecht gesteld is met de vleesindustrie, moet je er wat tegen doen. Als je geen vlees eet, doe je er niets tegen. Zo erg vind je het dan blijkbaar niet, als je de zaak gewoon negeert
Goeie postquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef JK het volgende:
Lekker filmpje...![]()
![]()
Ze hebben veel undercoverfilmpjes erin gestopt van een stel dierenbeulen.
Dat kalfje, totaal niet nodig om 'm op z'n kop te stompen, 'm op te pakken en neer te gooien en op z'n kop te trappen. Dan ben je gewoon een grote klootzak die minstens hetzelfde moet worden behandeld. Eveneens voor bijv. die lul die met een hooivork een paar keer een koe prikt, dan spoor je niet en ik vraag me af of dit soort dingen in Nederland gebeuren.
Ik ga hier geen vegetarier door worden, maar dat er op de wereld heel veel klootzakken (en dat is nog zacht uitgedrukt) zijn en niet met dieren kunnen omgaan is helaas wel een feit.
Daarnaast helpt het alleen als niemand meer vlees eet, anders ben je een druppel op een gloeiende plaat. Anyway, ziek filmpje, die wel laat zien hoe het er hier en daar aan toe gaat op deze aardkloot.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon filmpje niet kijken dan maar, doe ik ook.
Als dat je totaal niets doetquote:
Lekker vleeschquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Godquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariërspropaganda.Erger dan Christenen bijna.
Wantquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als dat je totaal niets doet
Dat is er iets goeds mis met je
Ben vast de enigste niet die het geen reet uitmaakt waar de hamlappen vandaan komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon teveel kilo knallers gegetenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu een kok die een Zuid-Argentijnse steak voor me maakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Pixie. het volgende:
[..]
God![]()
Goeie vergelijking man zo kom je er wel
Wat ik zelf heb gezien hier is dat bij het kippenvangen met de hand het vrij normaal is dat er poten en vleugels gebroken worden, poten heel vaak zelfs(hoe meer kippen je in 1 hand kan houden hoe sneller het gaat, bij betaald worden per krat kippen draait alles om snelheid).quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef JK het volgende:
Lekker filmpje...![]()
![]()
Ze hebben veel undercoverfilmpjes erin gestopt van een stel dierenbeulen.
Dat kalfje, totaal niet nodig om 'm op z'n kop te stompen, 'm op te pakken en neer te gooien en op z'n kop te trappen. Dan ben je gewoon een grote klootzak die minstens hetzelfde moet worden behandeld. Eveneens voor bijv. die lul die met een hooivork een paar keer een koe prikt, dan spoor je niet en ik vraag me af of dit soort dingen in Nederland gebeuren.
Ik ga hier geen vegetarier door worden, maar dat er op de wereld heel veel klootzakken (en dat is nog zacht uitgedrukt) zijn en niet met dieren kunnen omgaan is helaas wel een feit.
Daarnaast helpt het alleen als niemand meer vlees eet, anders ben je een druppel op een gloeiende plaat. Anyway, ziek filmpje, die wel laat zien hoe het er hier en daar aan toe gaat op deze aardkloot.
Klopt..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vast de enigste niet die het geen reet uitmaakt waar de hamlappen vandaan komen.
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariërspropaganda.Erger dan Christenen bijna.
Er zit nog verschil in alleen groenvoer eten of gewoon minder vlees en dan Biologisch vleesquote:
Omdat ze heus wel weten dat het fout is om zo met dieren om te gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?
Wat is er mis met eens kritisch kijken naar onze vlees industrie?
Dat betekend helemaal niet dat je moet stoppen met het eten van vlees, er wordt alleen gevraagd dat als je zelf een topic zoals deze opent en leest dat je als het even kan eens nadenkt over het hoe en wat.
quote:
o ik wil nog even benadrukken dat ik niet eens Vegetarier ben, ik eet zo af en toe vleesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?
Wat is er mis met eens kritisch kijken naar onze vlees industrie?
Dat betekend helemaal niet dat je moet stoppen met het eten van vlees, er wordt alleen gevraagd dat als je zelf een topic zoals deze opent en leest dat je als het even kan eens nadenkt over het hoe en wat.
Je heb geen ideeeeeee hoe ik leefquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]Eet dan lekker niks meer en koop lekker niks meer want al die aidsnegertjes en chinezen worden ook allemaal uitgebuit. Hypocriet volk die vegetariers
Ja want van groente en fruit wordt je echt lelijk manquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Mensen die geen vlees eten zijn trouwens ook in 99 van de 100 gevallen lelijk, wat natuurlijk samen hangt met hun frisse alternatieve blik op deze wereld en hun kleren
Jawel want ik weet dat je geen vlees eetquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je heb geen ideeeeeee hoe ik leef
Wat ik draag
Hoe mijn huis is ingericht
Wat voor stroom ik gebruik
Helemaal NOPPES.
Dus mij moet je niet hypocriet gaan noemen voordat je weet wie ik echt ben
En hoe ik in elkaar zit.
Dus ga lekker iemand ander lopen veroordelen maar dan zit je bij mij niet aan het goeie adres vriend
En waarom ben ik dan een hypocriet volgens jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Jawel want ik weet dat je geen vlees eet
in elk geval niet slimmerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja want van groente en fruit wordt je echt lelijk man
volgens mij hebben deze mensen hier niet eens een fontanelletjequote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Pixie. het volgende:
Agh de meeste fokkers in dit topic ik ga er ook niet meer op in
Waarschijnlijk is jullie fontanelletje niet helemaal goed dichtgegroeid
Je snapt het niet, wat tevens een blijk is van gebrek aan intelligentie bij vegetariers. Je wordt van groente en fruit niet lelijk, maar de mensen die daar voor kiezen zijn in 99 van de 100 gevallen al lelijk en stemmen in 99 van de 100 gevallen ook op een linkse politieke partijquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja want van groente en fruit wordt je echt lelijk man
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij hebben deze mensen hier niet eens een fontanelletje![]()
dus bespaar je de moeite...
Ja duhhh, ik schilder niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker snugger![]()
Tsjonge jonge nog zo'n knuppelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Je snapt het niet, wat tevens een blijk is van gebrek aan intelligentie bij vegetariers. Je wordt van groente en fruit niet lelijk, maar de mensen die daar voor kiezen zijn in 99 van de 100 gevallen al lelijk en stemmen in 99 van de 100 gevallen ook op een linkse politieke partij
Ik ben geen vegetarier !!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Je snapt het niet, wat tevens een blijk is van gebrek aan intelligentie bij vegetariers. Je wordt van groente en fruit niet lelijk, maar de mensen die daar voor kiezen zijn in 99 van de 100 gevallen al lelijk en stemmen in 99 van de 100 gevallen ook op een linkse politieke partij
Blijkt nogal moeilijk te zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetarier !!!!!
je moet beter le-zen....
Omdat je waarschijnlijk wel in goedkope (misschien dure, maar dat acht ik niet waarschijnlijk, maar ook daar geldt het voor) kleren rondloopt die door chinezen is gemaakt die werken in verneukte omstandigheden, of koffie drinkt of chocola eet, waar alle negers ook voor worden uitgebuit. Maar goed daar heb ik geen problemen mee want zo werkt het nou eenmaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En waarom ben ik dan een hypocriet volgens jou?
Dit wordt inderdaad een erg vermakelijk topic zoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Tsjonge jonge nog zo'n knuppel
Heb je nog meer belachelijke vergelijkingen?
Ik vind het nu wel vermakelijk
Laat toch gaan joh. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo overtuigd van wat ze doen, dat ze niet eens zijn hoe krom of slecht het is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk wel in goedkope (misschien dure, maar dat acht ik niet waarschijnlijk, maar ook daar geldt het voor) kleren rondloopt die door chinezen is gemaakt die werken in verneukte omstandigheden, of koffie drinkt of chocola eet, waar alle negers ook voor worden uitgebuit. Maar goed daar heb ik geen problemen mee want zo werkt het nou eenmaal
Nope ik draag geen dure kleren.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk wel in goedkope (misschien dure, maar dat acht ik niet waarschijnlijk, maar ook daar geldt het voor) kleren rondloopt die door chinezen is gemaakt die werken in verneukte omstandigheden, of koffie drinkt of chocola eet, waar alle negers ook voor worden uitgebuit. Maar goed daar heb ik geen problemen mee want zo werkt het nou eenmaal
quote:
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad een erg vermakelijk topic zo
Ja we lopen ook allemaal in kleding gemaakt van hennepquote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Laat toch gaan joh. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo overtuigd van wat ze doen, dat ze niet eens zijn hoe krom of slecht het is.
Die fiets waarop je rijdt, dat metaal is in veel gevallen ook gemaakt door chinezen in pauper staalfabriekenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nope ik draag geen dure kleren.
Nee mijn kleding is niet door chinezen gemaakt. Want ik kijk naar wat ik koop
Ik drink geen koffie
En ik eet geen chocola
Nou heb je er nog meer over hoe hypocriet ik wel niet ben.
Ik zou het graag willen weten namelijk
Dat heb ik al geprobeerd maar als je het topic is goed doorleest dan zie je dat er geen discussie valt aan te gaan omdat je alleen maar vage reacties en rare argumenten krijgtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[..]
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookTypisch weer gedrag van dit soort vieze linksch mensen
Nooit een discussie aan kunnen en er maar met belachelijke dingen aan komen of te dom zijn om er inhoudelijk op te kunnen reageren
Ik heb geeneens een fiets knuppelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Die fiets waarop je rijdt, dat metaal is in veel gevallen ook gemaakt door chinezen in pauper staalfabrieken
Ja ben je nou echt zo domquote:
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topicquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[..]
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookTypisch weer gedrag van dit soort vieze linksch mensen
Nooit een discussie aan kunnen en er maar met belachelijke dingen aan komen of te dom zijn om er inhoudelijk op te kunnen reageren
Is goed hoor jongen je hebt gelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Ja ben je nou echt zo domVrijwel alles wat wordt gemaakt qua materialen wordt door zulke chinezen gemaakt dus niet alleen je fiets maar ook die electronica in je goedkope medion pc wordt door chinese slaafjes gemaakt
Waar lees je dat dit gezegd wordt? Makkelijk hè, dingen verzinnen om iemand in het belachelijke te kunnen trekken. Opmerkelijk dat dat gebeurt als je geen argumenten hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja we lopen ook allemaal in kleding gemaakt van hennep
En gaan 1x in de week naar het bos om daar in een kringetje te mediteren met onze kralen kettingen
Jij blijkbaar, want ik weet toch hoe die industrie werkt en dat kan me weinig schelen. Ik wil gewoon mijn lekkere hamburger of kipnuggets kunnen eten bij de macdonalds of burgerkingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topic
De Bio-industrie eens gaat nalezen, kom dan maar eens terug om te vertellen
wie hier dom is...
Meestal niet neequote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Parelhoofd het volgende:
Als je biologisch vlees koopt, eet je dan wel écht 'diervriendelijk' vlees?
Dat bedoel ik nou met dat je de discussie niet meer aan kanquote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen je hebt gelijk
Ik hoop dat je nu blij bent
Geweldig weer die reacties van jequote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Waar lees je dat dit gezegd wordt? Makkelijk hè, dingen verzinnen om iemand in het belachelijke te kunnen trekken. Opmerkelijk dat dat gebeurt als je geen argumenten hebt
Dat de Bio-industrie slecht is, daar twijfelt niemand aan. Geen vlees eten is echter geen oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topic
De Bio-industrie eens gaat nalezen, kom dan maar eens terug om te vertellen
wie hier dom is...
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met dat je de discussie niet meer aan kanMaar goed jij bent ook maar een vrouw kun je niks aan doen
Je moet als vegetariër toch juist anderen overtuigen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingen
Ik ga gewoon geen discussie voeren met iemand die totaal geen idee heeft waar die het over heeft
Daar heb ik gewoon geen zin in en dat heeft niets met kunnen te maken
Nu nog lang niet altijd, de regels moeten veel scherper, meer controle, zeker bij slachthuizen !quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Parelhoofd het volgende:
Als je biologisch vlees koopt, eet je dan wel écht 'diervriendelijk' vlees?
Maar wel een begin.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat de Bio-industrie slecht is, daar twijfelt niemand aan. Geen vlees eten is echter geen oplossing.
Dat is makkelijk zeggen als je er niet uitkomt. Ik verwaardig me niet tot een antwoord. O lees je in! Dat is ook altijd een mooie, vooral in BNW.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingen
Ik ga gewoon geen discussie voeren met iemand die totaal geen idee heeft waar die het over heeft
Daar heb ik gewoon geen zin in en dat heeft niets met kunnen te maken
Totaal nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moet als vegetariër toch juist anderen overtuigen?Show some effort
Jaa klopt BNW daar lees ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zeggen als je er niet uitkomt. Ik verwaardig me niet tot een antwoord. O lees je in! Dat is ook altijd een mooie, vooral in BNW.
Dat is geen begin. Het is het begin van een verkéérde oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar wel een begin.
En er proberen iets aan te doen ook![]()
Ik zet me ook voor diverse dingen in dus ik ben niet alleen maar een geen vlees eter
Maar goed ik snap waar je vandaan komt en ik begrijp de meeste dingen die je zegt ook wel
Maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben
Maar dat maakt ook verder niet uit ieder zijn eigen mening toch
Dat is te veel tekst. Ik zie wel eens vlees met 3-sterren van de dierenbescherming, is dat diervriendelijk vlees?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu nog lang niet altijd, de regels moeten veel scherper, meer controle, zeker bij slachthuizen !
Want zodra het om geld gaat zijn er veel mensen die liegen en bedriegen
ook de boeren ...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_antibiotica___.html
maar alles staat in het topic van de Bio-industrie, dan moet je daar maar eens lezen
Maar alsof het niet-eten van vlees ineens allemaal dieren redtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Totaal niet
Je mag maar je moet niets
Ik hoef andere mijn overtuigingen niet door de strot te duwen
Dat zou ik namelijk ook niet fijn vinden als iemand dat bij mij deed
Zo denk jij erover maar ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat is geen begin. Het is het begin van een verkéérde oplossing.
Ik heb geen seconde in je FoBo gekeken. Ik zei alleen dat je manier van argumenteren leek op die gevonden in BNW, waar men ook maar wat roept, gebaseerd om weinig tot niets.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa klopt BNW daar lees ik ook
Dat wilt niet zeggen dat ik alles maar geloof maar ik vind het interessant ja
Leuk dat je me hele fobo door loopt de speuren om meer dingen te weten te komen om mij er vervolgens mee te pakken wat je eigenlijk niet lukt.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Maar alsof het niet-eten van vlees ineens allemaal dieren redten ga niet zeggen ik vind vlees niet lekker want er zijn zooooveel soorten zit echt wel spul tussen wat je lekker vindt
en ga niet jezelf voor de gek houden dat dat niet zo is
Wat dus nergens op slaat omdat het toch geen verandering brengt in hoe er wordt omgegaan met varkens e.d.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Lees is goed dan.
Ik vind vlees inderdaad lekker ja
Speklapjes kalfskrokketen spare-ibs ja hoor ik vind het heerlijk
Ik heb er alleen voor gekozen om het niet te eten.
Dus jij vergelijkt nu ''reptilians'' etc met de BIO industriequote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde in je FoBo gekeken. Ik zei alleen dat je manier van argumenteren leek op die gevonden in BNW, waar men ook maar wat roept, gebaseerd om weinig tot niets.
Die ganzen vinden dat ook niet fijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Totaal niet
Je mag maar je moet niets
Ik hoef andere mijn overtuigingen niet door de strot te duwen
Dat zou ik namelijk ook niet fijn vinden als iemand dat bij mij deed
Er zijn mensen die slechte dingen met dieren doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zo denk jij erover maar ik niet
Jij heb jouw overtuigingen en ik de mijne
Nee dat klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Wat dus nergens op slaat omdat het toch geen verandering brengt in hoe er wordt omgegaan met varkens e.d.
Met wat word de gewone man gestraft dan volgens jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Er zijn mensen die slechte dingen met dieren doen.
Jouw oplossing: zorgen dat mensen geen dieren meer eten, zodat ze daarvoor niet mishandelt worden
Mijn oplossing: zorgen dat mensen die slechte dingen doen dat niet meer doen.
Waarom moet de gewone man gestraft worden voor iets wat anderen fout doen?
Je kan ervan uitgaan van welquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Dat is te veel tekst. Ik zie wel eens vlees met 3-sterren van de dierenbescherming, is dat diervriendelijk vlees?
Nee, ik vergelijk jouw argumentatie met iemand die het bestaan van de reptilians verdedigd. alle redelijke argumentatie negerend, en maar losse flodders schieten.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt nu ''reptilians'' etc met de BIO industrie?
Ik kan geen vlees eten, omdat de Bio-industrie slecht is. Als ze nou gewoon op een diervriendelijke manier met mijn hamburger omgaan, heeft niemand een probleem. Dit soort wanpraktijken dus gewoon verbieden, in plaats van met zijn allen geen vlees gaan eten om de producent te straffen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Met wat word de gewone man gestraft dan volgens jou?
Ik zeg ook niet dat er geen vlees meer zou gegeten moeten wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Ik kan geen vlees eten, omdat de Bio-industrie slecht is. Als ze nou gewoon op een diervriendelijke manier met mijn hamburger omgaan, heeft niemand een probleem. Dit soort wanpraktijken dus gewoon verbieden, in plaats van met zijn allen geen vlees gaan eten om de producent te straffen.
Bedankt, had ik ook net gevonden. Het is inderdaad wel triest om te zien dat mensen die de bio-industrie bekritiseren af worden geschilderd als hippies. Ik zou het prima vinden als er een paar euro bij elke kiloprijs op zou komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan ervan uitgaan van wel
http://beterleven.dierenbescherming.nl/-
Vlees eten zal er altijd blijven zeg je, waarom dan proberen een verandering te maken door zelf alternatief te gaan doen en geen vlees etenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
En daarom probeer ik mij daar voor in te zetten op een andere manier.
Vlees eten zal er altijd blijven.
Daar is niets mis mee zo gaat het al eeuwen
Ik eet het alleen niet vanwege een overtuiging
Het kan wel op een andere manier
Bijv Meer buiten lucht, verdoofd slachten etc
OMDAT ik dat uit overtuiging doequote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vlees eten zal er altijd blijven zeg je, waarom dan proberen een verandering te maken door zelf alternatief te gaan doen en geen vlees eten. Verder is dat ook nog eens ongezond, want al die vleesvervangers zijn bullshit.
Verdoofd slachten en meer buitenlucht?![]()
Dan kost een biefstuk ook ineens 160 euro per kilo
LEES DAN IS WAT IK ZEGquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Dat het hypocriet is om geen vlees te eten omdat de bio-industrie slecht is. Want daar help je niemand mee. Het staat alleen leuk.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Bedankt, had ik ook net gevonden. Het is inderdaad wel triest om te zien dat mensen die de bio-industrie bekritiseren af worden geschilderd als hippies. Ik zou het prima vinden als er een paar euro bij elke kiloprijs op zou komen.
Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik dit moment niet bewust koop om de simpele reden dat ik het geld er niet voor heb (student met dure studie). Wanneer ik het geld er voor heb houd ik mij al een tijdje voor om alleen maar biologisch vlees te eten.
Hoef je niet boos te worden?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
OMDAT ik dat uit overtuiging doe
lees nou eens verdomme man voordat je weer met argumenten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |