geen vraag, geen aanbod.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Als je vindt dat het slecht gesteld is met de vleesindustrie, moet je er wat tegen doen. Als je geen vlees eet, doe je er niets tegen. Zo erg vind je het dan blijkbaar niet, als je de zaak gewoon negeert
Goeie postquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef JK het volgende:
Lekker filmpje...![]()
![]()
Ze hebben veel undercoverfilmpjes erin gestopt van een stel dierenbeulen.
Dat kalfje, totaal niet nodig om 'm op z'n kop te stompen, 'm op te pakken en neer te gooien en op z'n kop te trappen. Dan ben je gewoon een grote klootzak die minstens hetzelfde moet worden behandeld. Eveneens voor bijv. die lul die met een hooivork een paar keer een koe prikt, dan spoor je niet en ik vraag me af of dit soort dingen in Nederland gebeuren.
Ik ga hier geen vegetarier door worden, maar dat er op de wereld heel veel klootzakken (en dat is nog zacht uitgedrukt) zijn en niet met dieren kunnen omgaan is helaas wel een feit.
Daarnaast helpt het alleen als niemand meer vlees eet, anders ben je een druppel op een gloeiende plaat. Anyway, ziek filmpje, die wel laat zien hoe het er hier en daar aan toe gaat op deze aardkloot.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon filmpje niet kijken dan maar, doe ik ook.
Als dat je totaal niets doetquote:
Lekker vleeschquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Godquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariërspropaganda.Erger dan Christenen bijna.
Wantquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als dat je totaal niets doet
Dat is er iets goeds mis met je
Ben vast de enigste niet die het geen reet uitmaakt waar de hamlappen vandaan komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon teveel kilo knallers gegetenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu een kok die een Zuid-Argentijnse steak voor me maakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Pixie. het volgende:
[..]
God![]()
Goeie vergelijking man zo kom je er wel
Wat ik zelf heb gezien hier is dat bij het kippenvangen met de hand het vrij normaal is dat er poten en vleugels gebroken worden, poten heel vaak zelfs(hoe meer kippen je in 1 hand kan houden hoe sneller het gaat, bij betaald worden per krat kippen draait alles om snelheid).quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef JK het volgende:
Lekker filmpje...![]()
![]()
Ze hebben veel undercoverfilmpjes erin gestopt van een stel dierenbeulen.
Dat kalfje, totaal niet nodig om 'm op z'n kop te stompen, 'm op te pakken en neer te gooien en op z'n kop te trappen. Dan ben je gewoon een grote klootzak die minstens hetzelfde moet worden behandeld. Eveneens voor bijv. die lul die met een hooivork een paar keer een koe prikt, dan spoor je niet en ik vraag me af of dit soort dingen in Nederland gebeuren.
Ik ga hier geen vegetarier door worden, maar dat er op de wereld heel veel klootzakken (en dat is nog zacht uitgedrukt) zijn en niet met dieren kunnen omgaan is helaas wel een feit.
Daarnaast helpt het alleen als niemand meer vlees eet, anders ben je een druppel op een gloeiende plaat. Anyway, ziek filmpje, die wel laat zien hoe het er hier en daar aan toe gaat op deze aardkloot.
Klopt..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vast de enigste niet die het geen reet uitmaakt waar de hamlappen vandaan komen.
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariërspropaganda.Erger dan Christenen bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |