geen vraag, geen aanbod.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Als je vindt dat het slecht gesteld is met de vleesindustrie, moet je er wat tegen doen. Als je geen vlees eet, doe je er niets tegen. Zo erg vind je het dan blijkbaar niet, als je de zaak gewoon negeert
Goeie postquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef JK het volgende:
Lekker filmpje...![]()
![]()
Ze hebben veel undercoverfilmpjes erin gestopt van een stel dierenbeulen.
Dat kalfje, totaal niet nodig om 'm op z'n kop te stompen, 'm op te pakken en neer te gooien en op z'n kop te trappen. Dan ben je gewoon een grote klootzak die minstens hetzelfde moet worden behandeld. Eveneens voor bijv. die lul die met een hooivork een paar keer een koe prikt, dan spoor je niet en ik vraag me af of dit soort dingen in Nederland gebeuren.
Ik ga hier geen vegetarier door worden, maar dat er op de wereld heel veel klootzakken (en dat is nog zacht uitgedrukt) zijn en niet met dieren kunnen omgaan is helaas wel een feit.
Daarnaast helpt het alleen als niemand meer vlees eet, anders ben je een druppel op een gloeiende plaat. Anyway, ziek filmpje, die wel laat zien hoe het er hier en daar aan toe gaat op deze aardkloot.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 8 mei 2011 19:55 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon filmpje niet kijken dan maar, doe ik ook.
Als dat je totaal niets doetquote:
Lekker vleeschquote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Godquote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariërspropaganda.Erger dan Christenen bijna.
Wantquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als dat je totaal niets doet
Dat is er iets goeds mis met je
Ben vast de enigste niet die het geen reet uitmaakt waar de hamlappen vandaan komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon teveel kilo knallers gegetenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu een kok die een Zuid-Argentijnse steak voor me maakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Pixie. het volgende:
[..]
God![]()
Goeie vergelijking man zo kom je er wel
Wat ik zelf heb gezien hier is dat bij het kippenvangen met de hand het vrij normaal is dat er poten en vleugels gebroken worden, poten heel vaak zelfs(hoe meer kippen je in 1 hand kan houden hoe sneller het gaat, bij betaald worden per krat kippen draait alles om snelheid).quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef JK het volgende:
Lekker filmpje...![]()
![]()
Ze hebben veel undercoverfilmpjes erin gestopt van een stel dierenbeulen.
Dat kalfje, totaal niet nodig om 'm op z'n kop te stompen, 'm op te pakken en neer te gooien en op z'n kop te trappen. Dan ben je gewoon een grote klootzak die minstens hetzelfde moet worden behandeld. Eveneens voor bijv. die lul die met een hooivork een paar keer een koe prikt, dan spoor je niet en ik vraag me af of dit soort dingen in Nederland gebeuren.
Ik ga hier geen vegetarier door worden, maar dat er op de wereld heel veel klootzakken (en dat is nog zacht uitgedrukt) zijn en niet met dieren kunnen omgaan is helaas wel een feit.
Daarnaast helpt het alleen als niemand meer vlees eet, anders ben je een druppel op een gloeiende plaat. Anyway, ziek filmpje, die wel laat zien hoe het er hier en daar aan toe gaat op deze aardkloot.
Klopt..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vast de enigste niet die het geen reet uitmaakt waar de hamlappen vandaan komen.
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef ecktebaas het volgende:
Vegetariërspropaganda.Erger dan Christenen bijna.
Er zit nog verschil in alleen groenvoer eten of gewoon minder vlees en dan Biologisch vleesquote:
Omdat ze heus wel weten dat het fout is om zo met dieren om te gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?
Wat is er mis met eens kritisch kijken naar onze vlees industrie?
Dat betekend helemaal niet dat je moet stoppen met het eten van vlees, er wordt alleen gevraagd dat als je zelf een topic zoals deze opent en leest dat je als het even kan eens nadenkt over het hoe en wat.
quote:
o ik wil nog even benadrukken dat ik niet eens Vegetarier ben, ik eet zo af en toe vleesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom zijn "vleeseters" altijd zo op hun teentjes getrapt door dit soort dingen?
Wat is er mis met eens kritisch kijken naar onze vlees industrie?
Dat betekend helemaal niet dat je moet stoppen met het eten van vlees, er wordt alleen gevraagd dat als je zelf een topic zoals deze opent en leest dat je als het even kan eens nadenkt over het hoe en wat.
Je heb geen ideeeeeee hoe ik leefquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]Eet dan lekker niks meer en koop lekker niks meer want al die aidsnegertjes en chinezen worden ook allemaal uitgebuit. Hypocriet volk die vegetariers
Ja want van groente en fruit wordt je echt lelijk manquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Mensen die geen vlees eten zijn trouwens ook in 99 van de 100 gevallen lelijk, wat natuurlijk samen hangt met hun frisse alternatieve blik op deze wereld en hun kleren
Jawel want ik weet dat je geen vlees eetquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je heb geen ideeeeeee hoe ik leef
Wat ik draag
Hoe mijn huis is ingericht
Wat voor stroom ik gebruik
Helemaal NOPPES.
Dus mij moet je niet hypocriet gaan noemen voordat je weet wie ik echt ben
En hoe ik in elkaar zit.
Dus ga lekker iemand ander lopen veroordelen maar dan zit je bij mij niet aan het goeie adres vriend
En waarom ben ik dan een hypocriet volgens jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Jawel want ik weet dat je geen vlees eet
in elk geval niet slimmerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja want van groente en fruit wordt je echt lelijk man
volgens mij hebben deze mensen hier niet eens een fontanelletjequote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Pixie. het volgende:
Agh de meeste fokkers in dit topic ik ga er ook niet meer op in
Waarschijnlijk is jullie fontanelletje niet helemaal goed dichtgegroeid
Je snapt het niet, wat tevens een blijk is van gebrek aan intelligentie bij vegetariers. Je wordt van groente en fruit niet lelijk, maar de mensen die daar voor kiezen zijn in 99 van de 100 gevallen al lelijk en stemmen in 99 van de 100 gevallen ook op een linkse politieke partijquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja want van groente en fruit wordt je echt lelijk man
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij hebben deze mensen hier niet eens een fontanelletje![]()
dus bespaar je de moeite...
Ja duhhh, ik schilder niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker snugger![]()
Tsjonge jonge nog zo'n knuppelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Je snapt het niet, wat tevens een blijk is van gebrek aan intelligentie bij vegetariers. Je wordt van groente en fruit niet lelijk, maar de mensen die daar voor kiezen zijn in 99 van de 100 gevallen al lelijk en stemmen in 99 van de 100 gevallen ook op een linkse politieke partij
Ik ben geen vegetarier !!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Je snapt het niet, wat tevens een blijk is van gebrek aan intelligentie bij vegetariers. Je wordt van groente en fruit niet lelijk, maar de mensen die daar voor kiezen zijn in 99 van de 100 gevallen al lelijk en stemmen in 99 van de 100 gevallen ook op een linkse politieke partij
Blijkt nogal moeilijk te zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetarier !!!!!
je moet beter le-zen....
Omdat je waarschijnlijk wel in goedkope (misschien dure, maar dat acht ik niet waarschijnlijk, maar ook daar geldt het voor) kleren rondloopt die door chinezen is gemaakt die werken in verneukte omstandigheden, of koffie drinkt of chocola eet, waar alle negers ook voor worden uitgebuit. Maar goed daar heb ik geen problemen mee want zo werkt het nou eenmaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En waarom ben ik dan een hypocriet volgens jou?
Dit wordt inderdaad een erg vermakelijk topic zoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Tsjonge jonge nog zo'n knuppel
Heb je nog meer belachelijke vergelijkingen?
Ik vind het nu wel vermakelijk
Laat toch gaan joh. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo overtuigd van wat ze doen, dat ze niet eens zijn hoe krom of slecht het is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk wel in goedkope (misschien dure, maar dat acht ik niet waarschijnlijk, maar ook daar geldt het voor) kleren rondloopt die door chinezen is gemaakt die werken in verneukte omstandigheden, of koffie drinkt of chocola eet, waar alle negers ook voor worden uitgebuit. Maar goed daar heb ik geen problemen mee want zo werkt het nou eenmaal
Nope ik draag geen dure kleren.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk wel in goedkope (misschien dure, maar dat acht ik niet waarschijnlijk, maar ook daar geldt het voor) kleren rondloopt die door chinezen is gemaakt die werken in verneukte omstandigheden, of koffie drinkt of chocola eet, waar alle negers ook voor worden uitgebuit. Maar goed daar heb ik geen problemen mee want zo werkt het nou eenmaal
quote:
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad een erg vermakelijk topic zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |