Nu maak je er een heel ander verhaal vanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.
Goed zo, Pixie, grote meid!
Dat wordt toch niet geloofd joh, gekkie. Dat is slecht voor haar zelfbeeld, nu voelt ze zich verheven. Dat is veel leuker dan de waarheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik heb met mijn eigen ogen gezien
Ben helemaal naar een duitse boerderij gegaan waar zogezegd halal-vlees werd verbouwd omdat ik niet vertrouw
maar heb het met eigen ogen geziendat het wel wat uitmaakt
Er zullen vast halal slagers etc zijn waar ze het wel doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik heb met mijn eigen ogen gezien
Ben helemaal naar een duitse boerderij gegaan waar zogezegd halal-vlees werd verbouwd omdat ik niet vertrouw
maar heb het met eigen ogen geziendat het wel wat uitmaakt
Wat een waus ben jij zegquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet geloofd joh, gekkie. Dat is slecht voor haar zelfbeeld, nu voelt ze zich verheven. Dat is veel leuker dan de waarheid.
Kansloos. Als er iemand vermoord wordt, laad je alleen maar het geweer, maar je staat niet achter moord, dus je haalt de trekker niet over? Zo hypocrietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nu maak je er een heel ander verhaal van
En ik voor me totaal niet moreel verheven, iedereen moet lekker zelf weten wat die doet
Ik maak ook gewoon elke avond vlees klaar voor mijn moeder of als iemand anders hier eet
Heb ik totaal geen problemen mee.
Maar omdat ik er niet achter sta eet ik het niet
Dat is mijn keuze ja, en niet die van iemand anders
Dus lees eerst mijn posts eens door voordat je bullshit gaat lullen
Want je zit totaal fout.
ik voel me nooit aangevallenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Er zullen vast halal slagers etc zijn waar ze het wel doen
Begrijp me ook niet verkeerd ik wil je ook niet aanvallen
Maar ik ken ook genoeg ''halal'' slagers waar het om gewoon vlees gaat
Dus mijn excuses
http://www.dailymotion.co(...)ng-van-diere_animalsquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik voel me nooit aangevallenmaar ik wil mensen altijd de waarheid vertellen als ik het zelf ook 100% weet
Waar de fuck heb jij het allemaal overquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Kansloos. Als er iemand vermoord wordt, laad je alleen maar het geweer, maar je staat niet achter moord, dus je haalt de trekker niet over? Zo hypocriet
haha okequote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik voel me nooit aangevallenmaar ik wil mensen altijd de waarheid vertellen als ik het zelf ook 100% weet
omdat we op fok zijn gebruik ik
Duidelijk hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het allemaal over
Dus nu is het weer verkeerd dat ik andere mensen hun keuzes accepteer?
Zoals ik AL ZEI
Ik eet geen vlees vanwege overtuigingen en omdat ik een grote liefhebber van dieren ben
Mijn hele familie eet vlees en daar maak ik ook totaal geen probleem van dat moeten zij zelf weten
Wie ben ik om andere mensen te pushen en over te halen om geen vlees meer te eten
Dat is hun keus. Hun besluit
Dus we gaan even naar jou niveau toe
Ik zou niemand dood schieten
Nee ik zou het geweer ook niet laden want ik wil niet die persoon vermoorden
Als iemand anders wel iemand wilt doodschieten
Laat diegene zijn eigen geweer maar
Ik hoop dat je het nu wel begrijpt
Ik ben blij dat je het hebt kunnen begrijpenquote:
Daar ben ik blij omquote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Je hypocrisie is goed uitgelegd ja. Koester het.
Daar heb ik die film niet voor nodig.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Adelante het volgende:
Food Inc is ook een leuke film, hoef je nooit MacDonald's meer
Dat heb ik bij supersize me al bereiktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Adelante het volgende:
Food Inc is ook een leuke film, hoef je nooit MacDonald's meer
ja.. denk er maar zo over, chap..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.
Goed zo, Pixie, grote meid!
Ik probeer er ook iets aan te doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Als je vindt dat het slecht gesteld is met de vleesindustrie, moet je er wat tegen doen. Als je geen vlees eet, doe je er niets tegen. Zo erg vind je het dan blijkbaar niet, als je de zaak gewoon negeert
dat is nog maar het topje van de ijsbergquote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef babipangang het volgende:
Helaas dat die gedachte soms ruw verstoord wordt door een filmpje
Met dank aan VKMAG
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Denken die homo hippies van PETA dat ik door dit filmpje geen vlees meer ga eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |