Ja we lopen ook allemaal in kleding gemaakt van hennepquote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Laat toch gaan joh. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo overtuigd van wat ze doen, dat ze niet eens zijn hoe krom of slecht het is.
Die fiets waarop je rijdt, dat metaal is in veel gevallen ook gemaakt door chinezen in pauper staalfabriekenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nope ik draag geen dure kleren.
Nee mijn kleding is niet door chinezen gemaakt. Want ik kijk naar wat ik koop
Ik drink geen koffie
En ik eet geen chocola
Nou heb je er nog meer over hoe hypocriet ik wel niet ben.
Ik zou het graag willen weten namelijk
Dat heb ik al geprobeerd maar als je het topic is goed doorleest dan zie je dat er geen discussie valt aan te gaan omdat je alleen maar vage reacties en rare argumenten krijgtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[..]
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookTypisch weer gedrag van dit soort vieze linksch mensen
Nooit een discussie aan kunnen en er maar met belachelijke dingen aan komen of te dom zijn om er inhoudelijk op te kunnen reageren
Ik heb geeneens een fiets knuppelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Die fiets waarop je rijdt, dat metaal is in veel gevallen ook gemaakt door chinezen in pauper staalfabrieken
Ja ben je nou echt zo domquote:
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topicquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
[..]
Oh dus nu gaan jullie het maar een beetje weglachen zonder argumenten of wat dan ookTypisch weer gedrag van dit soort vieze linksch mensen
Nooit een discussie aan kunnen en er maar met belachelijke dingen aan komen of te dom zijn om er inhoudelijk op te kunnen reageren
Is goed hoor jongen je hebt gelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Ja ben je nou echt zo domVrijwel alles wat wordt gemaakt qua materialen wordt door zulke chinezen gemaakt dus niet alleen je fiets maar ook die electronica in je goedkope medion pc wordt door chinese slaafjes gemaakt
Waar lees je dat dit gezegd wordt? Makkelijk hè, dingen verzinnen om iemand in het belachelijke te kunnen trekken. Opmerkelijk dat dat gebeurt als je geen argumenten hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja we lopen ook allemaal in kleding gemaakt van hennep
En gaan 1x in de week naar het bos om daar in een kringetje te mediteren met onze kralen kettingen
Jij blijkbaar, want ik weet toch hoe die industrie werkt en dat kan me weinig schelen. Ik wil gewoon mijn lekkere hamburger of kipnuggets kunnen eten bij de macdonalds of burgerkingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topic
De Bio-industrie eens gaat nalezen, kom dan maar eens terug om te vertellen
wie hier dom is...
Meestal niet neequote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Parelhoofd het volgende:
Als je biologisch vlees koopt, eet je dan wel écht 'diervriendelijk' vlees?
Dat bedoel ik nou met dat je de discussie niet meer aan kanquote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen je hebt gelijk
Ik hoop dat je nu blij bent
Geweldig weer die reacties van jequote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Waar lees je dat dit gezegd wordt? Makkelijk hè, dingen verzinnen om iemand in het belachelijke te kunnen trekken. Opmerkelijk dat dat gebeurt als je geen argumenten hebt
Dat de Bio-industrie slecht is, daar twijfelt niemand aan. Geen vlees eten is echter geen oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je nou eens begint met te stoppen om al die onzin uit te kramen en dit topic
De Bio-industrie eens gaat nalezen, kom dan maar eens terug om te vertellen
wie hier dom is...
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met dat je de discussie niet meer aan kanMaar goed jij bent ook maar een vrouw kun je niks aan doen
Je moet als vegetariër toch juist anderen overtuigen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingen
Ik ga gewoon geen discussie voeren met iemand die totaal geen idee heeft waar die het over heeft
Daar heb ik gewoon geen zin in en dat heeft niets met kunnen te maken
Nu nog lang niet altijd, de regels moeten veel scherper, meer controle, zeker bij slachthuizen !quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Parelhoofd het volgende:
Als je biologisch vlees koopt, eet je dan wel écht 'diervriendelijk' vlees?
Maar wel een begin.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat de Bio-industrie slecht is, daar twijfelt niemand aan. Geen vlees eten is echter geen oplossing.
Dat is makkelijk zeggen als je er niet uitkomt. Ik verwaardig me niet tot een antwoord. O lees je in! Dat is ook altijd een mooie, vooral in BNW.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Iets aan kunnen en iets niet willen zijn hele andere dingen
Ik ga gewoon geen discussie voeren met iemand die totaal geen idee heeft waar die het over heeft
Daar heb ik gewoon geen zin in en dat heeft niets met kunnen te maken
Totaal nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moet als vegetariër toch juist anderen overtuigen?Show some effort
Jaa klopt BNW daar lees ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zeggen als je er niet uitkomt. Ik verwaardig me niet tot een antwoord. O lees je in! Dat is ook altijd een mooie, vooral in BNW.
Dat is geen begin. Het is het begin van een verkéérde oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar wel een begin.
En er proberen iets aan te doen ook![]()
Ik zet me ook voor diverse dingen in dus ik ben niet alleen maar een geen vlees eter
Maar goed ik snap waar je vandaan komt en ik begrijp de meeste dingen die je zegt ook wel
Maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben
Maar dat maakt ook verder niet uit ieder zijn eigen mening toch
Dat is te veel tekst. Ik zie wel eens vlees met 3-sterren van de dierenbescherming, is dat diervriendelijk vlees?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu nog lang niet altijd, de regels moeten veel scherper, meer controle, zeker bij slachthuizen !
Want zodra het om geld gaat zijn er veel mensen die liegen en bedriegen
ook de boeren ...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_antibiotica___.html
maar alles staat in het topic van de Bio-industrie, dan moet je daar maar eens lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |