Weer een sbs 6-kijkerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Meddo het volgende:
In die derde wereld landen kunnen ze nog niet eens met zichzelf omgaan, laat staan met dieren
Maakt geen fuck uitquote:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 20:11 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder vlees kunnen, maar zo'n filmpje zet me wel even aan het denken
Zoek jij maar wat meer opquote:
Hmmm kip.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef babipangang het volgende:
Helaas dat die gedachte soms ruw verstoord wordt door een filmpje
Met dank aan VKMAG
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.quote:
ik heb met mijn eigen ogen gezienquote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zoek jij maar wat meer op
Net als biologisch vlees is ook bullshit
Je hebt waarschijnlijk niet gekeken of wel?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hmmm kip.
Beetje gaan zeiken over hoe je vlees gemaakt wordt
Nu maak je er een heel ander verhaal vanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:15 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
sneu. Denk je dat het uitmaakt of jij dat biefstukje opeet of je buurman? Er gebeurt hetzelfde mee hoor. Maar als jij je nu moreel verheven voelt, ik zal je je droomwereld niet trachten te ontnemen hoor.
Goed zo, Pixie, grote meid!
Dat wordt toch niet geloofd joh, gekkie. Dat is slecht voor haar zelfbeeld, nu voelt ze zich verheven. Dat is veel leuker dan de waarheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik heb met mijn eigen ogen gezien
Ben helemaal naar een duitse boerderij gegaan waar zogezegd halal-vlees werd verbouwd omdat ik niet vertrouw
maar heb het met eigen ogen geziendat het wel wat uitmaakt
Er zullen vast halal slagers etc zijn waar ze het wel doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik heb met mijn eigen ogen gezien
Ben helemaal naar een duitse boerderij gegaan waar zogezegd halal-vlees werd verbouwd omdat ik niet vertrouw
maar heb het met eigen ogen geziendat het wel wat uitmaakt
Wat een waus ben jij zegquote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet geloofd joh, gekkie. Dat is slecht voor haar zelfbeeld, nu voelt ze zich verheven. Dat is veel leuker dan de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |