meestal nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
het is geen moment stil geweest in het stadion he?
quote:
quote:
FC Utrecht-Ajax 2-2 2002quote:
Alleen PSVquote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
oh leuk zeg doen ze dat ook wel eens in nl?
Dat was voor de beker, helder licht.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef Temlin het volgende:
Die goal van Wamberto toen Ajax nog wel eens kampioen werd.
Ja excelsior is daar de enige club die het echt speelt. De rest zijn amateurs.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
oh leuk zeg doen ze dat ook wel eens in nl?
oeh ahhquote:
nu nog steedsquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef Snuf. het volgende:
Mijn vader zat toen in de skybox van zijn werk en ik mocht niet mee maar ik was ook nog een kleine snufje
Jah maar in die jaren werden ze ook nog eens kampioen. Lijkt al weer zo lang geleden.quote:
Wie?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen trouwden Wimlex en Maxima, kan dus niet.
Ajax scoort deze helft nog.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Ajax weer met een soort van counterpoging die weer mislukt...
Dat is de stand die 2-2quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen trouwden Wimlex en Maxima, kan dus niet.
je hebt net schaamhaar manquote:
Komt door Twente.quote:
Is al 15minuten zo.quote:
ze moeten slapen!quote:
schaamhaarquote:
Het is een zweedquote:
quote:
quote:Emir Bajrami (Pristina, 7 maart 1988) is een Zweedse voetballer van Kosovaarse afkomst die momenteel uitkomt voor FC Twente. Als tiener speelde hij bandy en kwam hij in deze sport uit voor het nationale jeugdteam van Zweden. Voetbal kreeg echter zijn voorkeur. Bajrami speelt op het middenveld maar kan ook uit de voeten als linker-rechterspits, op het middenveld speelt hij graag op links een aanvallende rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |