Bij topclubs krijg je geen tijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gast zit net in het 1e elftal man, geef hem eens tijd
quote:
Niet.quote:
Ho ho, hemel Berg niet zo op..quote:Op zondag 8 mei 2011 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ebecilio lijkt op Berg, wel theoretische dreiging, maar afmaken zit er bijna nooit in.
verlenging?quote:
Neuh.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik had gevraagd of je me met rust wou laten
Ja dat dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit al spannend, volgende week wordt helemaal drama.
Alle spelers waaien weg.quote:
Sparen voor volgende week lijkt me, de Zeeuw sowiesoquote:Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef Temlin het volgende:
Blind en E'noh erinDaarmee win je zeker wedstrijd
En als ze dat niet doen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax gaat binnen 15 minuten een goal maken.
Zal best, maar hij speelt gewoon een heel matig seizoen. Dat een paar clubs hem dan willen hebben voor de toekomst, ok, maar dat de halve europese top 20 miljoen voor hem over zou hebben: wtf wtf wtf.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is anders wel de vaste RB van Oranje.
En eerlijk is eerlijk, met beter spelers om hem heen, rendeert ie wel beter.
verlengingquote:
De Kuip is Oudhollandsche degelijkheid, die stort echt niet zomaar in hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 19:27 schreef theclansman het volgende:
[..]
het doel nog wel de rest van de kuip is ingestort
Let op de bal!! de bahaaaaaal!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik krijg een epileptische aanval van die reclameborden.
Tegen een overstroming misschien niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De Kuip is Oudhollandsche degelijkheid, die stort echt niet zomaar in hoor
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:31 schreef Snuf. het volgende:
Stel je voor:
Het wordt penalty's, stand 5-4 in het voordeel van Twente en Ajax mag nog 1 penalty nemen. Maar het onweert heel hard en de schutter (ik hoop vertonghen) glijdt uit en mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |