Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Hoe laat was je thuis?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Knuffeltaartje![]()
.
Ik heb het gevoel dat ik nog wel even door kan slapen... was klaarwakker na die anderhalf uur in de auto, maar nu nog niet.
Ja, pas op hoorquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Taxiwok.
Weet je nog wat ik zei over een auto die los kwam en nu al makkelijker de 140 haalde?blijven trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan nog harder
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r hier anders iemand enig idee hoe 't zit met wifi op 't nova in Hoofddorp?
ik heb nog pannenkoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis?
Wel een beetje lekker geslapen?
[..]
Ja, pas op hoor
Helaasquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog pannenkoeken
kom je me voeren![]()
Misschien kan wok ze even hacken?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helaas![]()
Iemand anders dan?Niemand vrienden of bekenden die iets doen op 't nova?
quote:
Zometeen oppassen met het woord 'paarden' he?quote:
Paardenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zometeen oppassen met het woord 'paarden' he?
o shoot jaquote:Op zondag 8 mei 2011 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zometeen oppassen met het woord 'paarden' he?
hier, daar heb je het alquote:
Niets hoor, schatquote:
dat ze daar dan anderhalf uur onafgebroken over blijven praten zonder dat je er tussen komtquote:
Paardjesquote:Op zondag 8 mei 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets hoor, schat![]()
Maar wok gaat zo twee paardenfans ophalen en als die eenmaal beginnen te praten over paarden, nou, dan...nou
Paardjesquote:Op zondag 8 mei 2011 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ze daar dan anderhalf uur onafgebroken over blijven praten zonder dat je er tussen komt
Anders haal jij ze even opquote:
Hebben ze poep aan de muren lopen smeren toen je weg was?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:46 schreef JJH het volgende:
Paarden.
Trouwens, ondanks dat het voor chauffeurs onderweg prima geregeld is, doucht er niet zo lekker al s je eigen douche, en slaapt er niets zo lekker als je eigen bed.
En katten zijn vies.
Nee, dat viel alles mee, wel net achter de douchedeur een kattenkotsje neergelegd. Waar ik dus vol in ging staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze poep aan de muren lopen smeren toen je weg was?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens even iets anders met poep doen en daarna met Thijs zingen voor papa![]()
Ik reed 0:25 weg en 1:55 stond mijn auto voor de deur. Alleen hadden muziek en Mentos me iets te wakker gemaakt, dus kon moeilijk in slaap komen. Om half vier heb ik de wekken nog gezien, daarna rond 8 uur en toen het half tien was, ben ik er maar uit gegaan... heb wel even een dagje nodig om wakker te worden dus en vanavond maar niet te laat gaan slapenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis?
Wel een beetje lekker geslapen?
herkenbaar verhaalquote:Op zondag 8 mei 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reed 0:25 weg en 1:55 stond mijn auto voor de deur. Alleen hadden muziek en Mentos me iets te wakker gemaakt, dus kon moeilijk in slaap komen. Om half vier heb ik de wekken nog gezien, daarna rond 8 uur en toen het half tien was, ben ik er maar uit gegaan... heb wel even een dagje nodig om wakker te worden dus en vanavond maar niet te laat gaan slapen.
taxiquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2011 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
herkenbaar verhaal
Ik kwam om half drie thuis, moet dan altijd ff chillen, dus op het balkon (superwarm vannacht!) een wijntje gedronken. Lag er rond kwart over drie in, om kwart over 6 even de wekker bekeken en toen ik om tien voor half 9 wakker werd er maar uit gegaan
En nu ben ik moe
Maar gisteren wel 2 Nederlandse kampioenen van onze boksschool erbij!![]()
![]()
Het waren zwaar bevochten overwinningen, maar goeie overwinningen![]()
Johan
![]()
Erdin
komend weekend kan ik wel even kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine gaat net kapot![]()
tenminste de trommel draait niet meer mee in zijn programmma's
Yukiquote:
Dus vandaag op zoek naar een nieuwe?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine gaat net kapot![]()
tenminste de trommel draait niet meer mee in zijn programmma's
Wokquote:Op zondag 8 mei 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komend weekend kan ik wel even kijken
[..]
Yuki
Waar was je in Vorarlberg?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:25 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor, zo'n glimmende tankwagen.
[ afbeelding ]
Fles, een ICE!
[ afbeelding ]
Alpen/Vorarlberg.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook graag teruggereden hebben!
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:28 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof het of niet, maar we zijn er tussendoor gekomen!
[ afbeelding ]
Brommert op de Autobahn.
[ afbeelding ]
Jezus in een plak kaas!
[ afbeelding ]
Ja, kaas ja.
[ afbeelding ]
Jammer van die electriciteitsmasten.
We lagen helemaal dubbel. Vooral ook om dat die foto ervoor letterlijk twee tellen eerder is gemaakt.quote:
quote:
Rij je wel voorzichtig, mop?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga schiphol maar eens zoeken![]()
ergens naast amsterdam dacht ik
A28- A1 - A10 - A4, net voor de Schipholtunnel afslag schiphol en dan daar de borden aankomst volgen. Ik kan het wel dromen daar.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
Dat zag ik 2 uur geleden al.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
ze zijn vervroegd
nu moet ik nog doorrijden ook![]()
dus
Zijn we langsgereden.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak met mijn ouders op vakantie geweest in die hoek. Dornbirn is leuk shoppen
Dat kun jij welquote:Op zondag 8 mei 2011 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
ze zijn vervroegd
nu moet ik nog doorrijden ook![]()
dus
Waaaaatquote:Op zondag 8 mei 2011 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn we langsgereden.
We hadden ook nog een adresje in Nenzing.
Over de autobahn hè. Dus niet echt erin.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waaaaat![]()
Dat ligt echt heel dichtbij ons vaste vakantieadres in Schnifis
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Tof! Ik kan het online scheikunde huiswerk op mijn mobiel maken
beter bedank je lennard, howard en rasjquote:Op zondag 8 mei 2011 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Tof! Ik kan het online scheikunde huiswerk op mijn mobiel maken
Bij mij om de hoekquote:Op zondag 8 mei 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
yukiquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 8 mei 2011 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Over de autobahn hè. Dus niet echt erin.
Dan ken je de Pfänder tunnel ook wel. Nèt na de Duits/Oostenrijkse grens.
Waar was je dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
yuki![]()
ja ik was even een paar daagjes weg![]()
nu is ik er weer even
Ohja, ik ken hetquote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef JJH het volgende:
Nee, dat viel alles mee, wel net achter de douchedeur een kattenkotsje neergelegd. Waar ik dus vol in ging staan.
Jaa, handig he?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:49 schreef JJH het volgende:
[..]Veel plezier. Is papa jarig ofzo op moederdag? :d
Ikquote:
amsterdam, even lekker 50 uur hard gewerkt in 4 dagenquote:
Dankjequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
amsterdam, even lekker 50 uur hard gewerkt in 4 dagen
Ik ben blij dat ik nog een paar jaar te gaan heb dan, tot ik die hoge leeftijd bereikquote:Op zondag 8 mei 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Nu is het echt een oude lul![]()
Wat is oud?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Nu is het echt een oude lul![]()
En hoiHoe is het?
Is nie tof nie nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, ik ken het![]()
*splut
[..]
Jaa, handig he?![]()
Toffe foto's
Ook een Oostenrijkliefhebber?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar ik herkende de plaats wel direct. En één blik op google maps bevestigde mijn vermoeden
Wij reden altijd via Nenzing en dan over de Autobahn naar Bludenz
Pfändertunnel talloze keren gereden. Laatste 4 jaar ook zelf
jupsquote:
Ja, dat duurt nog even he?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog een paar jaar te gaan heb dan, tot ik die hoge leeftijd bereik.
35 maar hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is oud?
Het gaatGister een hele fijne dag bij LL gehad
Maar vannacht weer onrustig geslapen, gedroomd over allemaal rare dingen... Dus nu een beetje mwuh
Hoe is t met jou?
Mwah. Ik vind het rijden daar vooral heel leuk.quote:
Je was dus bij mij om de hoek en komt niet eens even koffie drinken?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
amsterdam, even lekker 50 uur hard gewerkt in 4 dagen
Ik nu dus niet zelf, mis een stempeltje of twee op mijn rijbewijs.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar ik herkende de plaats wel direct. En één blik op google maps bevestigde mijn vermoeden
Wij reden altijd via Nenzing en dan over de Autobahn naar Bludenz
Pfändertunnel talloze keren gereden. Laatste 4 jaar ook zelf
Er is zoveel te zien, en bergenrijden is inderdaad tof om te doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het rijden daar vooral heel leuk.
Laatste vakantie was niet om over naar huis te schrijven
Het is mijn favoriete vakantieland welquote:Op zondag 8 mei 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het rijden daar vooral heel leuk.
Laatste vakantie was niet om over naar huis te schrijven
Snel, bel wok, Sym en Marijkequote:Op zondag 8 mei 2011 10:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je was dus bij mij om de hoek en komt niet eens even koffie drinken?
Mwah. Beetje hetzelfdequote:
Oooohhhh!!quote:Op zondag 8 mei 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog even he?
[..]
35 maar hoor![]()
Hmm..maar wel fijn van de fijne dag bij LL
Ja, iets korter dan voor jouquote:Op zondag 8 mei 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog even he?
Hmm..maar wel fijn van de fijne dag bij LL
ooh ok knufquote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah. Beetje hetzelfde
[..]
Oooohhhh!!
Een vriend van mij wordt vandaag 30Die ben ik al weken aan het pesten
Was zeker fijn
Maar hoe is 't met jou dan?
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
Oooohhhh!!
Was zeker fijn
dan heb ik hem alweer aan de praatquote:Op zondag 8 mei 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komend weekend kan ik wel even kijken
[..]
Yuki
Dertig, maakt je buurt weer prertigquote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ok knuf![]()
het leven wordt pas prettig bij dertig
Jullie hebben er gewoon drie.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb ik hem alweer aan de praat
denk dat de riem eraf ligt of kapot is dadelijk maar eens open schroeven![]()
en voorlopig moet ze de was maar doen in de wasmachine in de garage of in de kelder
Je mag niet rijden in Oostenrijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nu dus niet zelf, mis een stempeltje of twee op mijn rijbewijs.
Tot aan Bludenz zijn we dus niet gekomen.
Ik vind het heerlijk. Dan heb ik ook echt een vakantiegevoel.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is zoveel te zien, en bergenrijden is inderdaad tof om te doen.
Afgelopen zomer in Noorwegen ook véél gedaan.
Het is er heel mooi, maar ik ben tot op heden er alleen met m'n ouders geweest. En dan het gebrek aan mobiliteit is best lastig...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete vakantieland wel.
Anderhalf jaar geleden voor het eerst zelf gereden daar, was er al veel te lang niet meer geweest.
Dat is inderdaad humor.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mwah. Beetje hetzelfde
[..]
Oooohhhh!!
Was zeker fijn
met mij nooit, ik ben een monster raaaawrrrquote:Op zondag 8 mei 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dertig, maakt je buurt weer prertig
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ok knuf![]()
het leven wordt pas prettig bij dertig
whihihihi, gekkiequote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
met mij nooit, ik ben een monster raaaawrrr
ooh ja je bent nog een kwieke schone jonkvrouwquote:
Het lijkt me een vreemde leeftijd. Mijn broer wordt dit jaar ook 30, en voor iemand die bijna 23 wordt klinkt het toch oudquote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond 30 worden juist tof
![]()
Ja, gaat wel redelijk, ik heb gister weer een heerlijke massage gekregen, en het was sowieso heel gezellig met wok en DM, en toen vannacht 4 uur geslapen, dus nu MOE!
Maar wel even met minder spanning en hoofdpijn
rawrrrrrrrrrrrrrrrr raawrquote:
Dit jaar 23quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja je bent nog een kwieke schone jonkvrouw
zo jongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik vond het ook erg gezelligquote:Op zondag 8 mei 2011 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond 30 worden juist tof
![]()
Ja, gaat wel redelijk, ik heb gister weer een heerlijke massage gekregen, en het was sowieso heel gezellig met wok en DM, en toen vannacht 4 uur geslapen, dus nu MOE!
Maar wel even met minder spanning en hoofdpijn
heb er nog een paar staanquote:
wart is daar nuquote:
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wart is daar nuaan?
je kan er niks tegen doen, gebeurt vanzelf en er is helemaal niks mis mee![]()
mensen en leeftijd_!
zie je ooit een cheetah zich zorgen maken over het weder verstrijken van een jaar op de savanne?
4quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo jong
UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wart is daar nuaan?
je kan er niks tegen doen, gebeurt vanzelf en er is helemaal niks mis mee![]()
mensen en leeftijd_!
zie je ooit een cheetah zich zorgen maken over het weder verstrijken van een jaar op de savanne?
Zou die zich er bewust van zijn, denk je?
♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij lang wachten?quote:
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tofquote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt me een vreemde leeftijd. Mijn broer wordt dit jaar ook 30, en voor iemand die bijna 23 wordt klinkt het toch oud
Maar dat is tegen die tijd wel over
WokmassageIk ben jaloers!
Gisteravond zat ook alles weer vast, terwijl ik helemaal geen stressvolle dag gehad heb
En vandaag lekker rustig aan toch? Het is immers moederdag
oud weet je wat oud is? een reuzeschildpad van 150quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.
hmmmmquote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Zou die zich er bewust van zijn, denk je?
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik vind het ook wel prima. Maar het klinkt zo oud.
Heb je nog ontbijt op bed gekregen eigenlijk voor moederdag?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tof![]()
Nu nog steeds, trouwens![]()
Ja, dat mag je ook zijn, want hij kan het echt goddelijk lekker![]()
Balen dat het bij jou weer zo vast zat/zit![]()
Moederdag ja![]()
En papajarigdag![]()
Ik ben ZO blij dat hij zijn verjaardag nooit viert
Kaboutersquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
Die kabouterserie van Rien Poortvliet is nu op Kondernet.
hihihihi, kjoetquote:
Er staat nu niets meer op je lijst?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het ook erg gezellig.
Het rondje Zwolle was ook erg verhelderend voor de Fundalijst! Ik weet nu trouwens waarom die nummer 123 niet op Funda staat: die is al verkocht.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog ontbijt op bed gekregen eigenlijk voor moederdag?
quote:
Kondernet?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
Die kabouterserie van Rien Poortvliet is nu op Kondernet.
Leeftijd is relatiefquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, toen ik 23 was vond ik 30 ook oud, maar toen ik 29 was vond ik 30 wel tof![]()
Nu nog steeds, trouwens![]()
Ja, dat mag je ook zijn, want hij kan het echt goddelijk lekker![]()
Balen dat het bij jou weer zo vast zat/zit![]()
Moederdag ja![]()
En papajarigdag![]()
Ik ben ZO blij dat hij zijn verjaardag nooit viert
Jawel, maar die ene niet meer... te veel ongedierte waardoor jij niet op bezoek durfde te komenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi, kjoet
[..]
Er staat nu niets meer op je lijst?
spuckiequote:
Wrijven ja, dat kan hij echt heel goedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Yuki het volgende:
Leeftijd is relatief
enzo
Ja zeg, wrijf het er even in
Zit. Het doet nu ook weer pijn
Lekker rustig dagje dus. Hop, tuin in, pootjes omhoog, niks doen!
En toen heeft Thijs niet eens even een eitje gekookt, sinaasappels geperst en brood geroosterd* voor je?quote:
Ja, ieuw, een spin!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar die ene niet meer... te veel ongedierte waardoor jij niet op bezoek durfde te komen.
quote:
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen heeft Thijs niet eens even een eitje gekookt, sinaasappels geperst en brood geroosterd* voor je?
*al dan niet met hulp van verjaardagstaart.
En aan de auto's te zien ook nog wat andere twijfelachtige levensvormen in de huizen eromheen.quote:
Wat een slaapkopquote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bed
Ik wil ookquote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrijven ja, dat kan hij echt heel goed![]()
Kneden ook![]()
Kusje op je pijn![]()
Ik ga zo strijken, maar eerst eens even ontbijten met versgebakken stokbrood![]()
Jij ook rustig aan doen he
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En aan de auto's te zien ook nog wat andere twijfelachtige levensvormen in de huizen eromheen.
En terecht op zijn verjaardag!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneer taart lag tot 10 uur in bed
quote:
elke dag is dat je rechtquote:
Ja maar ik zou daar dan naast wonen... geen goed planquote:Op zondag 8 mei 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar daar ben ik niet bang voor, want die ben ik op mijn werk ook gewend
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en hij is natuurlijk al oud, dan heb je het nodig
Normaal gesproken maak ik daar ook goed gebruik van!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
elke dag is dat je recht![]()
vroeg opstaan zuigt
Idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeg opstaan zuigt
Ik moet drie keer per week om 6 uur mijn bed uit... dat vind ik al veel te vroegquote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeg opstaan zuigt
huuuuu!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet drie keer per week om 6 uur mijn bed uit... dat vind ik al veel te vroeg.
ik moet1x per week om 8.30 mijn nest uit dat vinb ik terfgend vroeg, ik haat hetquote:Op zondag 8 mei 2011 11:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet drie keer per week om 6 uur mijn bed uit... dat vind ik al veel te vroeg.
quote:
Dat is mijn normale opstatijd voor het weekend... behalve dit weekend danquote:Op zondag 8 mei 2011 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet1x per week om 8.30 mijn nest uit dat vinb ik terfgend vroeg, ik haat het
Jawel. Uur lesgeven, uur zwemmen (minus de tijd van het koffiedrinken)....quote:
Je hebt twee minuten gezwommen dus!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Uur lesgeven, uur zwemmen (minus de tijd van het koffiedrinken)....
Wootquote:Op zondag 8 mei 2011 11:06 schreef Solique het volgende:
Geen idee wat er gebeurd is, maar heb mijn bek opengehaald gisteren/vannacht
Zal wel mijn kop gestoten hebbenquote:
in het weekend vrijwillig om 8.30 opstaan, als die tijd komt hier dan mogen ze me door mijn kop heen schietenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is mijn normale opstatijd voor het weekend... behalve dit weekend dan.
ik zit op dit moment onder de krassen, wonden en blauwe plekken, geen idee waar ze allemaal vandaan komenquote:
ik lig dan ook vanuit bed te ksc'enquote:Op zondag 8 mei 2011 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het weekend vrijwillig om 8.30 opstaan, als die tijd komt hier dan mogen ze me door mijn kop heen schieten
Is fbz weer bij je?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit op dit moment onder de krassen, wonden en blauwe plekken, geen idee waar ze allemaal vandaan komen![]()
Mijn kussen is gedeeltelijk rood van het bloed dus zal een goede klap geweest zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit op dit moment onder de krassen, wonden en blauwe plekken, geen idee waar ze allemaal vandaan komen![]()
Hoe lam was je?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn kussen is gedeeltelijk rood van het bloed dus zal een goede klap geweest zijn.
Heb er alleen niets van gemerkt
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn kussen is gedeeltelijk rood van het bloed dus zal een goede klap geweest zijn.
ja mijn guppie is er maar dit komt van het werkquote:
er zit een blauw ei op mijn scheenbeen en een dikke zawrte krost er vlak boven, geen idee hou dat precies gebeurt isquote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt best mee, heb nu ook geen katerquote:
LLquote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Gestofd, gestofzuigd, WC gedaan en J. is boven het bed van Koen in elkaar zetten
Zometeen naar de bios
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn guppie is er maar dit komt van het werk
[..]
er zit een blauw ei op mijn scheenbeen en een dikke zawrte krost er vlak boven, geen idee hou dat precies gebeurt is
Meisjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Gestofd, gestofzuigd, WC gedaan en J. is boven het bed van Koen in elkaar zetten
Zometeen naar de bios
lovelyquote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Zometeen naar de bios
ik had bijna een gat een mijn kop, een spijker in mijn oog, een ongeluk met de auto 2x en nog veel meer de afgelopen 4 dagenquote:
Nah, anders was ik nu niet nuchter op gestaan.quote:
Myrquote:
Later RNquote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Pffffrt, ik ben even klaar met dat huiswerkEven iets leuks doen of zo
Hasta luego
Wat een ontbijtquote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga ontbijten, tosti met kipkerrie salade en kipsate salade![]()
![]()
![]()
en en en meloen salade koud![]()
![]()
![]()
en en en en een festini peer als toetje
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
fijne dag demsels en hersels![]()
yuki vd sip een extra
Nu heb ik ook zin in lekker tosti'squote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga ontbijten, tosti met kipkerrie salade en kipsate salade![]()
![]()
![]()
en en en meloen salade koud![]()
![]()
![]()
en en en en een festini peer als toetje
Buhquote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik niet, ik heb net een bord overheerlijke griesmeelpap op
quote:
Pap.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik niet, ik heb net een bord overheerlijke griesmeelpap op
quote:
gewoon van campina uit de koeling, zo'n plastic beker, in een magnetronschaaltje donderen, 3 minuten in de magno en heerlijk smullenquote:
hasta la pasta rockyquote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Pffffrt, ik ben even klaar met dat huiswerkEven iets leuks doen of zo
Hasta luego
quote:
hey pieniequote:
Ohja, morgen brood halenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in lekker tosti's
Maar ik heb geen brood in huiz.
Ik wilde gisteravond nog even boodschappen doen, maar ik was in slaap gevallen.quote:
Hier worden die gevangen door katten, althans, ze doe een poging.quote:
Mijn kat is luiquote:Op zondag 8 mei 2011 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde gisteravond nog even boodschappen doen, maar ik was in slaap gevallen.![]()
[..]
Hier worden die gevangen door katten, althans, ze doe een poging.
hehe,quote:Op zondag 8 mei 2011 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn kat is luiLag hier in de gang een dooie vlieg... Kat komt naar beneden en gaat er mee spelen. Levende vliegen kijkt ie niet naar om. Dood is veul makkelijker
Aaah..moet ik even wat komen brengen?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde gisteravond nog even boodschappen doen, maar ik was in slaap gevallen.![]()
Hier ook, ik heb een kat met een killer rechtse hoekquote:[..]
Hier worden die gevangen door katten, althans, ze doe een poging.
Nee hoor, vanavond eet ik inderdaad in Meppel mee, en heb net een paar plakjes ontbijtkoek met boter op. Ik kom de dag wel door hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah..moet ik even wat komen brengen?![]()
Of eet je zo de kast bij je ouders leeg
[..]
Hier ook, ik heb een kat met een killer rechtse hoek
En anders heb je altijd nog je 234 perenijsjesquote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond eet ik inderdaad in Meppel mee, en heb net een paar plakjes ontbijtkoek met boter op. Ik kom de dag wel door hoor.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog je 234 perenijsjes
Veel plezier wijffiequote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker 'high' in de bioscoop zitten. De diclofenac begint al te werken
Zal dan zeker een enerverende film wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm lekker uitrustenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal dan zeker een enerverende film worden
Veel plezier
Veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dat doe ikquote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
thnx lieverds
Yuki pm ontvangen, hou jij de stats bij ?
Hai againquote:
Nog drukke plannen vandaag?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai again![]()
![]()
Jep, weer thuis en moeders een bloemetje gegeven ook.
Het is al bijna zomerquote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Gisteren gemaaktvond wel tijd voor een lente UI
![]()
Niet dat ik weetquote:
Wat een leuk dekbed, bed, kindje en leuke knuffelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en kijk nou![]()
Jeel charmant dat voetje buitenboord
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, alleen omdat het een beetje warm is al zomer noemenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is al bijna zomer![]()
Ik vinnum erg leuk
dinsdag komt zijn thomas dekbedquote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een leuk dekbed, bed, kindje en leuke knuffel![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
voelt zich als een koning te rijk
[..]
Nee hoor, alleen omdat het een beetje warm is al zomer noemen
Yo, check mij chillen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 8 mei 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dinsdag komt zijn thomas dekbed
[..]
Maar verder vind ik je wel lief...
quote:
Tof bedje.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Die vermaakt zich al prima in zijn nieuwe bedjequote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Samequote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik slaap nog steeds in het bed dat ik kreeg toen ik 2 of 3 was![]()
Pa en ma kochten expres een neutraal bed zodat ik niet over 3 jaar weer een nieuwe moest
Een bed verslijt toch niet echt, dus wat maakt het ook uitquote:
Matras is op een gegeven moment wel een beetje op hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een bed verslijt toch niet echt, dus wat maakt het ook uit
Dat had ik ook al nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ben een slecht kleinkind
Ik heb geen zin om naar mijn oma te gaan vandaag
Dat maakt je toch echt geen slecht kleinkind hoor. Ik denk dat er echt wel heel veel kleinkinderen zijn, die niet meer zo heel graag naar de grootouders gaan naarmate ze ouder worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
Ik heb ook zovaak geen zin om naar mijn oma te gaanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
Klinkt bekend, al ga ik toch wel bij der langs nu ze in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
Is Thijs jarig? of je man?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik ook al niet![]()
Gelukkig heb ik een goed excuus vandaag, die slapende jarigerd op de bank
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Matras is op een gegeven moment wel een beetje op hoor
Mijn manquote:
Maar... maar... ga nou toch maarquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
Slaapt ie alweer.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik ook al niet![]()
Gelukkig heb ik een goed excuus vandaag, die slapende jarigerd op de bank
Ikke niet, ben vanmorgen al geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
Omdat straks is ze er niet meer en dan kan het niet meer enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb echt NIETS om over te praten daar
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef JJH het volgende:
Mijn eigen oma was echt tof, kwam ik ook altijd graag.
En nu heb ik nog 'maar twee stiefgrootouders', alle echte opa's en oma's zijn er niet meer.
Ik heb er ook geen meer. Maar goed zoals laatst al gezegd is mijn ene opa bijna 100 jaar eerder geboren dan RockNijntje.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef JJH het volgende:
Mijn eigen oma was echt tof, kwam ik ook altijd graag.
En nu heb ik nog 'maar twee stiefgrootouders', alle echte opa's en oma's zijn er niet meer.
quote:
Thanksquote:
Hahaaaa, en dan een foto maken van zijn hoofdquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Wakker maken en zeggen dat er visite op de stoep staat.
Ik heb al sinds mijn veertiende geen opa's en oma's meerquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
tju zeg, dat jullie nog opa's en oma's hebben![]()
Ik weet wel bijna zeker dat ik op m'n 18e geen opa's of oma's meer heb
![]()
Dat dusquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat straks is ze er niet meer en dan kan het niet meer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |